Egy elkötelezett rekus komoly célt kitûzve maga elé,
kitartással és szorgalommal,
idõt, munkát nem kímélve el is éri amit akart:
Boldog Új Évet mindenkinek!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 03:26
#1421
Írta 2011. december 31. - 14:38

Egy trike némi fémbõl, kompozit anyagból, gumiból, mûanyagból és rengeteg kompromisszumból áll
#1422
Írta 2011. december 31. - 14:08

Minden kedves fórumozónak BÚÉK!
(már tíz napja hosszabbodnak a nappalok, nyakunkon a tavasz
)
(már tíz napja hosszabbodnak a nappalok, nyakunkon a tavasz

#1423
Írta 2011. december 31. - 10:49

Az összteló a súly többlet miatt, nyilván nem segíti a sebesség növekedését, de lejtõzésnél rossz terepen jól jöhet... 
Az én tervem az össztelóval inkább csak a komfort növelése, meg a kihívás volt (össztelós és minden paraméterében állítható váz készítése)
Azt gondolom, hogy a kis sebességért nem az AMP a felelõs. Én síkúton és tartósan 28-32 körüli tempót tekerek agyváltóval, agydinamóval!
Talán még emlékszel, amikor januárban együtt tekertünk a Körösök völgyében. A könnyebb Chilit dinamikusan lehetett gyorsítani, az Elephant komótosabban érte el az utazó sebességet, de annak mértékében már nem volt nagy különbség. Amennyiben ez a túra nem az alföldön történik, akkor a súlykülönbség miatt az átlagsebesség különbség is nagyobb lett volna.
Az elsõkerék hajtás az AMP-vel nem pogózik - tapasztalatom szerint. Az energiavesztést valahol máshol kell keresned.

Az én tervem az össztelóval inkább csak a komfort növelése, meg a kihívás volt (össztelós és minden paraméterében állítható váz készítése)
Azt gondolom, hogy a kis sebességért nem az AMP a felelõs. Én síkúton és tartósan 28-32 körüli tempót tekerek agyváltóval, agydinamóval!
Talán még emlékszel, amikor januárban együtt tekertünk a Körösök völgyében. A könnyebb Chilit dinamikusan lehetett gyorsítani, az Elephant komótosabban érte el az utazó sebességet, de annak mértékében már nem volt nagy különbség. Amennyiben ez a túra nem az alföldön történik, akkor a súlykülönbség miatt az átlagsebesség különbség is nagyobb lett volna.
Az elsõkerék hajtás az AMP-vel nem pogózik - tapasztalatom szerint. Az energiavesztést valahol máshol kell keresned.
#1424
Írta 2011. december 30. - 21:42

Python!
Találtam egy képet a gépemen.Elefánt csak hátsó rugózással.Mik voltak az elõnyök és hátrányok az amp-vel szemben?
Nálam az össztelós utazó sebessége 20 felé közelít,amig a merevé inkább 30 felé.
az az igazság,hogy 20 alatt félek:D
hogy eldõlõk:)
Találtam egy képet a gépemen.Elefánt csak hátsó rugózással.Mik voltak az elõnyök és hátrányok az amp-vel szemben?
Nálam az össztelós utazó sebessége 20 felé közelít,amig a merevé inkább 30 felé.

hogy eldõlõk:)
toljad neki!!!
#1425
Írta 2011. december 30. - 21:30

és nem fog sírni a gyerek...?Elvileg megvan hozzá minden (donorbicajok)


toljad neki!!!
#1426
Írta 2011. december 30. - 21:06

#1427
Írta 2011. december 30. - 20:51

akkor hajrá elvileg egy nap és gyakorolhatc is mig megnem unod.

#1428
Írta 2011. december 30. - 20:50

gery ezsem 5 ft balesz akkor már mértnem egy normális amivel turázni is lehet?
Elvileg megvan hozzá minden (donorbicajok)
#1429
Írta 2011. december 30. - 20:44

gery ezsem 5 ft balesz akkor már mértnem egy normális amivel turázni is lehet?
#1430
Írta 2011. december 30. - 20:26

Nos én ezen gondolkozok: The Monty page . A 16" kerék miatt túl nagy sebességre úgysem képes.
Penny parkolóba karikázgatni jó ez.
Penny parkolóba karikázgatni jó ez.
#1431
Írta 2011. december 30. - 20:17

üdv mindenkinek!!!!!!
tegnap volt szerencsém kipróbálni mester új gépét: szerintem már megint nagyot alkotott a mesterúr!!!! lehet többé nem érjük utol, csak ha hagyja magát!!!
tegnap volt szerencsém kipróbálni mester új gépét: szerintem már megint nagyot alkotott a mesterúr!!!! lehet többé nem érjük utol, csak ha hagyja magát!!!
#1432
Írta 2011. december 30. - 14:56

Oké, tudom, csak az ülésmagassága az egyik tényezõ ami ellene szól.
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó !
#1433
Írta 2011. december 30. - 14:46

Az èn tapasztalatom is hasonló. 55-60 cm.-es ülés pozíció esetén, nagyjából egy magasságba kerül a bucid a sofõrökével. Ez mindenképpen megkönnyíti és biztonságosabbá teszi a közlekedést a forgalomban.
Mind e mellett azt gondolom, hogy ez az egész Python téma nem e miatt merült fel.
Mind e mellett azt gondolom, hogy ez az egész Python téma nem e miatt merült fel.
#1434
Írta 2011. december 30. - 14:16

A másik nem kicsi hátránya, hogy túl alacsony. Elõször alacsony építésû géppel mentem (Python törpéjével) abba szerettem bele. Az alacsony üléspozíció varázsa pár km múlva elmúlik, utánna inkább hátrányként jelentkezik. A láthatóságot nem kell magyaráznom, viszont pl. a Tisza tó töltésén a Green Spice-szal magas fûben a tájból semmit sem láttam, és a forgalomba kikerülve még zavaróbb a túl(!) alacsony építés. Az ideális ülésmagasság szerintem az amikor felülés nélkül még éppen le tudod tenni a talpad induláskor és megálláskor. Ez üléspozíció függvényében változik, az általam favorizált fekvõsebb, magas hajtómûves testhelyzetnél ez valahol 60 cm körül van.
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó !
#1435
Írta 2011. december 29. - 23:37

Ez a bringa arra volt jó, hogy megismerkedjünk és elinduljon a lengõorrú project! Régi szép idõk!Nem csak egy csinált:) Pythont:)
Pythonnál jobb a lengõorrú, ez nem vitás! A Python egy cirkuszi mutatvány! Jó poén de nagyobb tempóra nem ajánlom. Kirándulós, rácsodálkozós gépnek lehet jó, úgy harmincas tempóig. Sokan elkötelezettei a stílusnak, Õk biztosan másképpen gondolják. Ránézésre egyszerû mint a faék, de nagyon érzékeny a méretekre, szögekre. Ha szeretnél csinálni egyet, van komplett (pdf) tervdokumentációm is hozzá.
Nekem valahol negyven fölött ért véget a tehetségem. Az már komoly koncentrációt igényelt.
Hogy pontosan mire való, azt egy finn srác videója jól mutatja. Érdemes megfigyelni, hogy nagyobb tempónál mennyire libeg, ellenben lépésben és szinte helyben fordul! A Python honlapon fent van, Jukka-nak hívják...
A trike-ban talán nagyobb a fantázia, ott Nobuo-t kell keresni. Sok videója van a YouTubeon. Nagyon igényes gépeket épített.
#1436
Írta 2011. december 29. - 22:14

#1437
Írta 2011. december 29. - 22:11

tapasztalat 3hét gyakorlás után csak forgalom mentes uton a kocsmáig töbre szerintem nem jó
Nekem arra kéne

#1438
Írta 2011. december 29. - 22:04

Neked milyen tapasztalatod van vele, építõként és felhasználóként?
tapasztalat 3hét gyakorlás után csak forgalom mentes uton a kocsmáig töbre szerintem nem jó
#1439
Írta 2011. december 29. - 22:01

...micsoda mozgalmas hét volt ez, hozzászólás hegyek stb...
örömmel látom, hogy az ünnepek alatt is folyamatosan járt a buksitok, egyeseknek még a keze is.
Ma nekiálltam a lányok fekvõjének én is, egyszerre kettõ készül.....
örömmel látom, hogy az ünnepek alatt is folyamatosan járt a buksitok, egyeseknek még a keze is.
Ma nekiálltam a lányok fekvõjének én is, egyszerre kettõ készül.....
#1440
Írta 2011. december 29. - 21:58

Nem csak egy csinált:) Pythont:)
Neked milyen tapasztalatod van vele, építõként és felhasználóként?