
Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#1481
Írta 2011. december 28. - 00:15


#1482
Írta 2011. december 27. - 20:16

#1483
Írta 2011. december 27. - 20:09

Ez lesz az!Ha jól sejtem, erre gondolsz:
python, first ride at 17th dec. 2011 - YouTube

#1484
Írta 2011. december 27. - 20:08

Ha jól sejtem, erre gondolsz:
python, first ride at 17th dec. 2011 - YouTube
A másik videója érdekesebb: burrows - YouTube
#1485
Írta 2011. december 27. - 19:33

Nem részleteztem, de nekem is az (saját) elõzményeket hozza fel. Videót nem sikerült kiszednem belõle. Az eredeti szövegbõl vettem át a linket.
[python] New python - python - FreeLists
Tehát, ha valaki megbirkózna a feladattal jelentkezzen!
Ha jól sejtem, erre gondolsz:
python, first ride at 17th dec. 2011 - YouTube
#1486
Írta 2011. december 27. - 18:59

Nem részleteztem, de nekem is az (saját) elõzményeket hozza fel. Videót nem sikerült kiszednem belõle. Az eredeti szövegbõl vettem át a linket.Python, a Youtube-os link nem egy videóra mutat, hanem az eddig megnézett videók jönnek be.
[python] New python - python - FreeLists
Tehát, ha valaki megbirkózna a feladattal jelentkezzen!
#1487
Írta 2011. december 27. - 15:51

#1488
Írta 2011. december 27. - 13:16

Szia Lompi Mester ! Egy ilyen alkotót aki sosem pihen. Klassz lett az új gép is!!!! Nekem tetszik! Üdv Ok
Jókis gép!
Nem az én rövid lábaimhoz van tervezve az tuti
Meg azokat az acélfelniket lecserélném, mert nemhiszem hogy sokáig birná a magyar kátyús utakat:S
A francba, ebben most mi hibát találjak??
Brutálteccik.
A sok dícséretet olvasva nyílvánvalóvá vált, hogy sem esztétikai érzékem, sem tapasztalatom, sem hozzáértésem nincs. Én már az elejétõl kezdve fikáztam.

Bocs Lompi, de nekem továbbra sem jön be, nem tartok a tömeggel. Magamra maradtam, de azért mennék holnap...

Más téma:
MINEK NEVEZZELEK?
Aki egy picit is foglalkozott a központi kormányzással, az nagyjából érti a negatív utánfutás jelentését is. Nem szeretnék ömlengeni, de a "lengõorrúság" hazai evolúciójának egyik lépcsõfoka volt a Python. Maradt az elsõkerékhajtás, és selejtezésre került a negatív utánfutás.
Ennek a folyamatnak egy másik megközelítését láthatjátok alább:
https://picasaweb.go...nTestingDec2011
http://www.youtube.com/my_history?feature=mh_lolz
(a videót nem tudtam megnyitni, de ha valaki igen... Segítsen!)
#1489
Írta 2011. december 27. - 13:00

ez nemnyert mavic alu duplafalu szegecselt:)
egy régi mali outi bánta et a projectett
Jó alacsony oldalfalú.

Akkor az már birni fogja

#1490
Írta 2011. december 27. - 12:54

Mennyire bírja az anyag az ülés ülep alatti részén a fokozott igénybevételt? Ott is jól átszellõzik? Nem nyomódik, csomósodik össze?
Olyan ülés készítésén gondolkodom, aminek megmaradna a jelenlegi hálós háttámlája, de az ülõkéje kétoldalt és hátul a test mellé emelkedne 10-15cm-re. Érzékelhetõ oldaltartást akarok vele elérni - viszont a szellõzés hiánya miatt bedunsztolni sem akarom magam. Elegendõ lehet itt 3 réteg ACS10-et alkalmazni bélelésként a szellõzés biztosítására?
#1491
Írta 2011. december 27. - 12:21

Egy ilyen alkotót aki sosem pihen. Klassz lett az új gép is!!!!
Nekem tetszik!
Üdv Ok
#1492
Írta 2011. december 27. - 10:58

Jókis gép!
Nem az én rövid lábaimhoz van tervezve az tutiMeg azokat az acélfelniket lecserélném, mert nemhiszem hogy sokáig birná a magyar kátyús utakat:S
ez nemnyert mavic alu duplafalu szegecselt:)
egy régi mali outi bánta et a projectett
#1493
Írta 2011. december 27. - 10:55

Akkor már csak az árban kell megeggyezni!
Most egy idõre letettem a lengõorrúról. Ha egyszer végre megjön a 24-es gumim, elkészülhet a villám, egy szezont nyomok a 26/24-es hátsókerekessel.
Nem mondom hogy nem hiányzik egy lengõorrú, de most, hogy a fiam még egy szabadgörgõt is telepített a garázsba, néhol már csak élére tud közlekedni az ember fia. Ha veszek egy kanna fagyálló ablakmosót, már el kell gondolkodnom hogy hová tegyem.

#1494
Írta 2011. december 27. - 10:55

hogy ne unatkozzon az ember az ünepek alatt
ja és igy 11.5kg fékek hiján de 12kg mindenkép megál
Jókis gép!

Nem az én rövid lábaimhoz van tervezve az tuti

#1495
Írta 2011. december 27. - 08:48

A francba, ebben most mi hibát találjak??
Brutálteccik.
Akkor már csak az árban kell megeggyezni!

#1496
Írta 2011. december 27. - 08:28

hogy ne unatkozzon az ember az ünepek alatt
ja és igy 11.5kg fékek hiján de 12kg mindenkép megál
A francba, ebben most mi hibát találjak??

Brutálteccik.
#1497
Írta 2011. december 26. - 20:56


ja és igy 11.5kg fékek hiján de 12kg mindenkép megál

#1498
Írta 2011. december 26. - 20:02

sinbiciklis /2011December25 ez az albumod vagy elveszett vagy nem nyilvános azért nincs kép
Bocsi, én bár, hogy próbáltam, nekem minden honnan megnyílt. Valamiért nem volt nyilvános, de tettem róla. Sajna egyszerübben nem tudtam feltenni.
#1499
Írta 2011. december 26. - 19:24

Nem baj az, ha nincs a teljes löket kihasználva, de a levegõ összenyomhatóságából kifolyólag a terhelés se lenne egyenletes. A szalagfékes egyáltalán nem gagyi, méregdrága spinning gépeken is az van. Mágnesfékest pedig úgy a legolcsóbb csinálni, ha veszel egy használt szobabringát és átalakítod.
Köszönöm a hozzászólásokat.
Itthon is van egy szalagfékes, de azt elindítani nehéz utána a sebesség növelésével a fékerõ csökken. Próbáltam már mágnes fékeset az sokkal jobb élmény volt. A légmunkahengernél minél jobban nyomnám annál nagyobb lenne az ellenállása, és igaz nem lenne egyenletes, de a pedálon leadot nyomaték sem egyforma egy körön belül, ha sikerülne jól összehangolni a kettõt lehetne belõle valami, egyelõre még csak elméleti síkon fut a dolog.
#1500
Írta 2011. december 26. - 19:01

Meg a Senso és a Teljes fény fokozat között nemnagyon látok különbséget
D