igaz az enyém nem ijen könyü de 150 e oda adom:)Nincs az 1 milla.-)
http://ambringa.hu/termekek/Hurricane/
http://lompi_strike....hu/kep/felv.jpg
igaz az enyém nem ijen könyü de 150 e oda adom:)Nincs az 1 milla.-)
http://ambringa.hu/termekek/Hurricane/
Langferinek.
Jaja, ferroglobusnál valóban ez a helyzet. Hogy 10 ezret, azt nem tudom, de mivel nagykerek, limit alatt vásárlóknak plusz költséget számolnak fel.
csiga papa tévedtem 1.5mm a zárt szelvény ez szabvány méret eza leg vékonyabb.Lompi,
1-es falú zártszelvényt te hol veszel?
Sima lágyacél vagy ötvözött?
igazad van csigapapa sokat lehetne sporolni aluval . csak sajna az macerás egy vagyont kérnek a hegesztésért.amugy meg már elsporoltam a fél vilát is http://lompi_strike....hu/kep/felv.jpg de amit nyertem a fél vilán elvite a tárcsafék.Lompi,
azt hiszem, komoly súly az alsó kormányod is. Úgy látom, az is acélcsõbõl van hajtva. Meg a szokásos bicajkomponensek: kerék, villa, hajtómû, váltók...
15 kg alá vinni egy házi rekut nekem még nem sikerült, pedig volt hogy elspóroltam az elsõ váltót, lánckerekeket, kifurkáltam az üvegszálas ülést, stb.
Mondjuk drága komponensekkel még 1 kg lemehetett volna.
Egyszerû ez: Egy 10 kilós reku 1 milkó. Csodák nincsenek.
Ejnye, a konkurencia... De én már másban gondolkodom, custom váz lesz ebbõl, nem átalakított monti
A folyó téma viszont (éppen ezért) nagyon érdekel engem is: milyen anyagból érdemes csinálni a vázat? Jelenleg egy egyenes vázú masinán gondolkodom (mint csigapapa Bacchettája). Mondjuk inkább csõbõl mintsem zártszelvénybõl tudom elképzelni (persze megpróbálhattok meggyõzni az ellenkezõjérõl). Milyen átmérõjû/falvastagságú/anyagú csõvel érdemes nekiállni? Vagyis mi az optimum a strapabíróság+megbízhatóság és a viszonylag könnyû súly között?