Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#10821
Posted 2009. October 15. - 13:31

http://dirkb.dnsalia...pythonmike.html
http://dirkb.dnsalia...ythonserge.html
...nagyon tetszik a kinézete. A kivitelezésén a közelebbi képeknél vannak fenntartásaim, de maga e két jármû esztétikai élményt nyújt távolról.
#10822
Posted 2009. October 14. - 22:10

esztergájos munkát nemtokHa már ez ilyen nehezen beszerezhetõ fogyóeszköz, nincs kedved csinálni ilyen csuklót (The Pivot) http://dirkb.dnsalia...nbuilding.html? Nekem 2 is jól jönne...
#10823
Posted 2009. October 14. - 21:55

Ha már ez ilyen nehezen beszerezhetõ fogyóeszköz, nincs kedved csinálni ilyen csuklót (The Pivot) http://dirkb.dnsalia...nbuilding.html? Nekem 2 is jól jönne...monoblok az elfogyott valaki bringályába:)
#10824
Posted 2009. October 14. - 18:16

monoblok az elfogyott valaki bringályába:)de, bevett szokás a monoblokkot is használni ilyen célra.
#10825
Posted 2009. October 14. - 17:03

#10826
Posted 2009. October 14. - 16:23

fém persejCsapágyaztad a hátsó lengõ forgáspontját vmivel?
#10827
Posted 2009. October 14. - 16:11

Csapágyaztad a hátsó lengõ forgáspontját vmivel?na csináltam mégegy képethttp://joyyo.uw.hu/lompigx01.jpg
#10828
Posted 2009. October 14. - 16:09

"Olyan sértõdõs vagyok"Én kérek elnézést!



#10829
Posted 2009. October 14. - 15:45

#10830
Posted 2009. October 14. - 14:46

#10831
Posted 2009. October 14. - 14:43

Erre azért nem vennék mérget!naná hogy az különben nem lenne 1 lengöoru sem:)

#10832
Posted 2009. October 14. - 14:39

Egytértünk, hiszen mindezek miatt van idézõjelek között a csak!!!Az a "csak" akkora különbség, hogy gyakorlatilag egy másik elven épülõ kerékpár.
Az egyiknél a hajtómû fordul a kerékkel, a másiknál nem. Az egyiknél a homlokcsõ 75-körüli lehet, a másiknál sacc 50. Az egyiknél útban van a lábad a fordulásnál, a másiknál nem. Az egyik közvetlen és rövid láncvonallal dolgozik, görgõk nélkül, a másik...
(Ezzel az értelmét a visszájára kívántam fordítani, úgy látszik nem sikerült, sebaj, legközelebb rakok még 5 szmájlit is, így





#10833
Posted 2009. October 14. - 14:34

naná hogy az különben nem lenne 1 lengöoru sem:)20x20-ra! Lompi Te már függõ vagy!
#10834
Posted 2009. October 14. - 14:29

Az a "csak" akkora különbség, hogy gyakorlatilag egy másik elven épülõ kerékpár.Az evolúció "csak" a lengõorrúság.
Az egyiknél a hajtómû fordul a kerékkel, a másiknál nem. Az egyiknél a homlokcsõ 75-körüli lehet, a másiknál sacc 50. Az egyiknél útban van a lábad a fordulásnál, a másiknál nem. Az egyik közvetlen és rövid láncvonallal dolgozik, görgõk nélkül, a másik...
Vicces fiú vagy Te Motyoo!
#10835
Posted 2009. October 14. - 14:22

ugan már nem kinzo ezköz
ja átalakitottam a 20/26 osomathttp://joyyo.uw.hu/lompigx0.jpg
20x20-ra! Lompi Te már függõ vagy!

#10836
Posted 2009. October 14. - 14:20

Az evolúció "csak" a lengõorrúság. Amúgy a francia csókánál nekem tetszik, h a fogaskoszorút leszedte a kerékrõl, a váltóhoz/tól így legalább nem megy csavarodva a lánc.Ha, megtalálom a videót, akkor felteszem az elérhetõségét!
Addig is felhívnám figyelmeteket az evolúcióra! Nézzétek meg a hajtásban és a homlokcsõben fellelhetõ különbségeket.
A titán csoda egy "tök hagyományos" lengõorrú. Úgy értem technikaliag nem ad újat, a kivitelezés viszont álomszép... Fõleg, hogy az eleje meg olyasmi, amit a magaméhoz is terveztem, csak az esztétikai ív több benne kicsit

#10837
Posted 2009. October 14. - 14:10

#10838
Posted 2009. October 14. - 12:25

#10839
Posted 2009. October 14. - 12:13

Addig is felhívnám figyelmeteket az evolúcióra! Nézzétek meg a hajtásban és a homlokcsõben fellelhetõ különbségeket.
#10840
Posted 2009. October 14. - 12:07


A felsõ vázcsõ egy merevítés ami a jobb vál fölött fut. Így érték el az alacsony üléspozíciót, kellõ merevség mellett.
Ez egy másik francia gépe (nagyobb homlokcsõ szöggel), de a elv jól látszik.