
Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#9721
Írta 2010. február 19. - 14:39

#9722
Írta 2010. február 16. - 20:30

...én mög itten bukkantam rá...
Ja! és én tekertem ma is bi-bu-beeee! Lowracer Tomi azt mondta úgy meg van döntve az ülés mint a Fujinon!Kezdõknek nem ajánlott, de a gerincemnek meg ez a jó! Ha, most a hóbordákkal megküzdök, olyan tapasztalatra teszek szert, hogy nagy baj már nem érhet ebben a szezonban.
Mindenesetre kezdõknek sem a döntött ülést, sem a lapos villaszöget nem ajánlom!
Ja, hogy a 11-esre? Arra rendben van a 85000 körüli agy ár. Végre valami, ami itthon is annyiba fog kerülni, mint ki. Ja, és a százalékban igazad volt!
#9723
Írta 2010. február 16. - 19:18

...én mög itten bukkantam rá...
Ja! és én tekertem ma is bi-bu-beeee! Lowracer Tomi azt mondta úgy meg van döntve az ülés mint a Fujinon!

Mindenesetre kezdõknek sem a döntött ülést, sem a lapos villaszöget nem ajánlom!
#9724
Írta 2010. február 16. - 17:34

#9725
Írta 2010. február 16. - 16:04

Ez az ár nem az alfine-é véletlenül? Bár az is csak 217 EUR, ha átszámolom fogyáron. És ez itthon. A sima rollerfékes 8-as csak 152.idézem:
Preis: ca. 300.- Euro
Gewicht: ca. 1600 Gramm
Übersetzungsverhältnis: 409 Prozent
Gangsprünge: 2 x 17 und 8 x 13 Prozent
Ölschmierung: 25 Milliliter
összehasonlításképpen a nexus/alfine 307%, Sram Imotion 340%
Megjött a válasz, tehát a 11-es Alfine 110.000 HUf lesz fogyáron szerelékkel, és váltókarral. Októberre ér ide a miénk:(
#9726
Írta 2010. február 16. - 13:20

Így igaz. Én azért még küzdök a kényelemért, de nyilván ez más kompromosszumokkal jár: laposabb homlokcsõ, cifrázott csukló. Azért remélem sikerül jól jönni ki belõle, majd elválik!Megértelek. Én is olyan alkat vagyok, hogy a farmerok a combom között szétfoszlanak mielõtt még megfakulnának. Az Elephun-on a combom bizony hozzáér a fejcsõhöz minden pedálfordulatnál. Nem nagy gáz, gyorsan megszoktam. Elfogadtam. Valamit valamiért.
#9727
Írta 2010. február 16. - 08:00

Nem a vállal, hanem a villanyakkal van a gond
Megértelek. Én is olyan alkat vagyok, hogy a farmerok a combom között szétfoszlanak mielõtt még megfakulnának. Az Elephun-on a combom bizony hozzáér a fejcsõhöz minden pedálfordulatnál. Nem nagy gáz, gyorsan megszoktam. Elfogadtam. Valamit valamiért.
#9728
Írta 2010. február 15. - 21:22

(Lesz merevítés a középrész és a homlokcsõ között, csak levettem az ábráról, h jobban lehessen látni a lényeget.)[/QUOTE
Érett gondolkodású Reku atyám !!! ;)
A villanyak miért nem fér oda...??? LEvágod azt jónapot...
#9729
Írta 2010. február 15. - 21:15

idézem:Kontrás vagy szabadonfutós? Igaz h kb. 2kg?
Preis: ca. 300.- Euro
Gewicht: ca. 1600 Gramm
Übersetzungsverhältnis: 409 Prozent
Gangsprünge: 2 x 17 und 8 x 13 Prozent
Ölschmierung: 25 Milliliter
összehasonlításképpen a nexus/alfine 307%, Sram Imotion 340%
#9730
Írta 2010. február 15. - 19:25

Annyi mindennek van helye a combjaim között, egy homlokcsõ már nem oszt, nem szoroz...Én õszintén csodálok (vagyis inkább irigylek...) mindenkit, akinek ez elfér a combjai között

(magas labda, bocsi nem hagyhattam ki!)
#9731
Írta 2010. február 15. - 18:55

#9732
Írta 2010. február 15. - 18:03

Nem a vállal, hanem a villanyakkal van a gond, az nem fér oda!;952213']Én a képek alapján úgy látom, hogy kinyújtott lábbal a combod még épp a villaváll fölött lenne.
(Lesz merevítés a középrész és a homlokcsõ között, csak levettem az ábráról, h jobban lehessen látni a lényeget.)
#9733
Írta 2010. február 15. - 17:30

...az van, ilyen a rövid lábon a vastag comb. ...
És ha bepróbálnál egy ilyen villát? A szárakat már gond nélkül hegesztheted a nyak nem sérülne.

http://ebike.hu/term...erseny villa 1/
a felsõ gerinc merevítés azért kell hozzá mert egyedül gyengusz lenne

#9734
Írta 2010. február 15. - 16:39

De ez nem ilyen egyszerû. Én õszintén csodálok (vagyis inkább irigylek...) mindenkit, akinek ez elfér a combjai között, de nálam ez nem játszik. Ülés pedig nem tud sem feljebb, sem hátrébb menni. Urak, az van, ilyen a rövid lábon a vastag comb. Írnám, hogy "rövid láb, hosszú ész" de nem írom, mert gondolom már így is untok épp eléggé...
Én a képek alapján úgy látom, hogy kinyújtott lábbal a combod még épp a villaváll fölött lenne.
#9735
Írta 2010. február 15. - 16:20

Ezt nem tagadom, igazad van. Viszonylag.A legegyszerûbb, legolcsóbb és legkönnyebb egy normál fejcsõ, normál villanyak és normál fejcsapágy lenne.
Ilyen lenne normál villával (sárgával, az ábrán a villanyak 7 centis), kékkel pedig az eredeti tervek.

De ez nem ilyen egyszerû. Én õszintén csodálok (vagyis inkább irigylek...) mindenkit, akinek ez elfér a combjai között, de nálam ez nem játszik. Ülés pedig nem tud sem feljebb, sem hátrébb menni. Urak, az van, ilyen a rövid lábon a vastag comb. Írnám, hogy "rövid láb, hosszú ész" de nem írom, mert gondolom már így is untok épp eléggé...
#9736
Írta 2010. február 15. - 16:16

rézelkel forasztani és az nem huzza el nem deformálodik . de motyoo necifrázdmár igaza van a papának.
A világban legyártottak már sok millió biciklit. Elõször rettenetesen vacakokat, aztán lépésrõl lépésre csiszolódott a dolog. Evolúció. Amelyik gyártó jobbat tudott ugyanazért a pénzért, az maradt életben. Egy olyan egyszerû alkatrészben is, mint egy fejcsapágy, több száz órányi gondolkodás, több ezer kísérlet, több millió tesztkilométer van. Ez nagyon tiszteletre méltó. Ha csak lehet, érdemes kiforrott megoldásokat alkalmazni.
Az élet persze nem áll meg, mindig van fejlõdési lehetõség. De aki nulláról indulva akar jobbat csinálni mint amit a kerékpárgyártók a kisujjukból kiráznak, annak nagyon ott kell lenni a szeren.

#9737
Írta 2010. február 15. - 13:32

#9738
Írta 2010. február 15. - 13:04

Na elgondolkodom azon, hogy nem lehetne-e megspórolni az egyedi homlokcsövet és berakni a csapágyakat egy gyári villa nyakába. Egyet a vállak alá, egyet pedig a vállak fölé...
A legegyszerûbb, legolcsóbb és legkönnyebb egy normál fejcsõ, normál villanyak és normál fejcsapágy lenne.
#9739
Írta 2010. február 15. - 12:39

Tuti hogy deformálódik az 1,5-ös fal. Átfolyik a varrat, stb. Az enyémnél a csapágyfészket ilyennel raktuk helyre:
http://www.dremeleur...346&ccat_id=471
Na elgondolkodom azon, hogy nem lehetne-e megspórolni az egyedi homlokcsövet és berakni a csapágyakat egy gyári villa nyakába. Egyet a vállak alá, egyet pedig a vállak fölé...
#9740
Írta 2010. február 15. - 10:24

Kontrás vagy szabadonfutós? Igaz h kb. 2kg?
Egy szabadonfutós 1665g. Az új Alfine-t 1300 körülre saccoltam. Ez lehet sok is, meg jó is.