...és a tied?RAL 3002 kárminpiros
Jelentkezz be Regisztrálj
Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#9561
Írta 2010. március 06. - 16:36
#9562
Írta 2010. március 06. - 16:34
#9563
Írta 2010. március 06. - 14:35
#9564
Írta 2010. március 06. - 13:38

és most - csomagtartó és kosár (és Maci) nélkül 16,6kg
(sajnos a csomagtartó 1,45 a kosár 0,55kg, a Maci tömegének közléséhez nem járult hozzá)

RAL 3002 kárminpiros
#9565
Írta 2010. március 05. - 12:53
#9566
Írta 2010. március 05. - 12:50
Ui.: hogy áll az ülés project?
Most éppen ott tartok, hogy eladom a Bacchettát, de elõtte veszek rá egy üvegszálas ülést, és a hálósat megtartom az Elephun-on.
Többen is "lenyugágyazták" a hálós ülésemet, lehet hogy eladni is könnyebb lesz egy sportos kinézetû üvegszálassal...
#9567
Írta 2010. március 05. - 12:36
Sram DualDrive tárcsafékes 456 USD Középárfolyam 195,33 Ft. Tehát 90 ezer körül szedhetném össze a váltót.Ennyit nem adok érte, inkább megtartom!Python,
szerintem így egyben érdemesebb lenne eladnod...
http://www.prowheelb...php?prod_id=333
és akkor még a hidraulikus Deore Disc, a hajtómû meg a sallang. Amennyiért eladhatnám, abból nem vehetném meg az alkatrészeket sem! Tehát marad! Ha valakinek megér 60 ropit a váz a két kerékkel (váltó nélkül), kormánycsapággyal, stucnival és rugóstaggal, frissen festve, akkor viheti! Ezt sem lehet összehozni ennyibõl!
Ha valaki megfüzeti az egészet, alkatrész árban azt is megszámítom (- amortizáció)
Ui.: hogy áll az ülés project?
#9568
Írta 2010. március 05. - 12:07
szerintem így egyben érdemesebb lenne eladnod...
#9569
Írta 2010. március 05. - 09:21
...és az is elmúlik... A hétvégén volt alkalmam mindkét jószágot megsétáltatni, így egyikrõl a másikra és vissza ülve ott tartok, hogy zavar a kicsi könnyû kormányzása. A normál kormányzást érzem bizonytalannak és a lengõorrút biztonságosnak. Ha fékeznem kell a vizes avarral terített úton vagy ha padkázom, esteleg kátyút találok, ugyanazzal a könnyed fogással tartom a kormányt. Nem kell rákészülnöm, mivel a lábammal is tartom a "kormányt".Csak ha nagyon szûk fordulóban vagyok, akkor érzem.
Konkluzió: nem kell valakinek egy 2x20"-as váz?

Az ülésre, váltókra, fékekre nekem is szükségem lesz!
#9570
Írta 2010. március 05. - 08:17
papa akkor megy ez egyre jobban
Igen. Néha magam is meglepõdöm, amikor a bringa "magától" kanyarodik be a sarkon. Figyelem azt a régi, ijesztõ kerékbillenési érzést ami minden kanyarban megvolt, és most nincs. Csak ha nagyon szûk fordulóban vagyok, akkor érzem.
#9571
Írta 2010. március 04. - 17:23
#9572
Írta 2010. március 04. - 14:51
Már ott tartok, hogy erõs taposáskor a fenekemet ki tudom emelni az ülésbõl, és teljes izomból nyomom neki.
#9573
Írta 2010. március 02. - 20:41
Ez azért van mert úgy döntöttem, hogy nem fogadom a privát üzeneteidet!nekem ezt irja ki a privire" Python úgy döntött, hogy nem fogadja privát üzenetet, vagy nem juthatnak hozzá privát üzeneteket. Ezért elõfordulhat, hogy nem küld el az üzenetet neki.
Ha Ön szeretne küldeni ezt az üzenetet több címzettnek, távolítsa Python a címzett listából, és újra elküldeni az üzenetet." csak angolul
És akkor itt utoljára... Boros Úr kérdésére a tömörített válasz: Az elsõ rugózás használata esetén változhat a homlokcsõ szöge, ami befolyásolja a kerékbillenést (flop). Ezt úgy kompenzáltam, hogy növeltem a tengelytávolságot. Az eredmény egy jó egyenesfutás volt, de fordulni nem akart. Késõbb volt egy tervem erre a problémára, ahol a homlokcsõszög állandó és az elsõ traktus is röviden tartható. De az érdeklõdésem a lengõorrúak felé fordult, így ez már nem került megvalósításra.

... és találtam egy ilyen fotót is:

vedd le róla a hátsó villát, a többi még meglesz!
#9574
Írta 2010. március 02. - 20:32
Várhatóan jövõ héten az összes fórumtag PÜ mappájának tartalma törlésre kerül - nyilván elõzetes (holnapi) értesítést követõen.
Még 2 generációval ezelõtti fórumhibát "hurcolunk" magunkkal, kipróbálom, hátha helyreálla privát üzenetek rendje.
Addig türelmeteket kérem.
Köszi
-z-
#9575
Írta 2010. március 02. - 20:32
Ha Ön szeretne küldeni ezt az üzenetet több címzettnek, távolítsa Python a címzett listából, és újra elküldeni az üzenetet." csak angolul
#9576
Írta 2010. március 02. - 20:24
#9577
Írta 2010. március 02. - 20:17
Nem tudok privát üzenetet küldeni! valamiért nem engedi:S
Kérlek ellenõrizzétek a PÜ mappák telítettségét.Hahó fejlesztõk! Ez nálam is gond!
Ha látszólag még férne bele bõven, kérlek titeket hogy mentsétek le magatoknak a fontos privát üzeneteket, majd jelezzétek ha ezzel megvagytok.
Utána törölném a mappák tartalmát.
#9578
Írta 2010. március 02. - 20:13
Hahó fejlesztõk! Ez nálam is gond! Addig is lpl@t-email.huNem tudok privát üzenetet küldeni!
9-én Ausztriában leszek, így marad Seregélyes és Lompi.
Ha beleásod magad a megadott Python honlapba, http://www.python-lo...r.de/index.html
képtárba http://www.flickr.co...python_uploads/ akkor választ kapsz az összes kérdésedre.
Létezik egy fórum is http://www.freelists.../archive/python
ott felteheted a szakmai kérdéseid is (angolul). Amire tudok , válaszolok én is gyûjtsd össze és küld az emailemre.
#9579
Írta 2010. március 02. - 19:25
A kérdés ennél bonyolultabb... Az eredeti festés néhol rajta maradt és ettõl úgy nézz ki mint a kanári. Az eredeti tervek alapján össztelós lett volna, ez késõbb a hátsóra korlátozódott. Igen, "fix" az eleje és a hátulja is, mert ez központi kormányzású, mint az általad talált Naboumo által készített keró is. Ettõl Python...
A továbbiakban inkább priviben kérdezz ezzel kapcsolatban, hogy ne zavarjuk vele a fórumot.
Nem tudok privát üzenetet küldeni! valamiért nem engedi:S Elküldöm itt aztán nem zavarom ezzel a társaságot csak bemásolom a szöveget:D
Szia!
Bocsi, hogy Téged is állandóan zavarlak csak annyira tetszik! Az lenne a kérdésem, hogy azzal a megoldással ahol az eleje is telós volt azzal mit csináltál? Vagy nem volt jó az a megoldás? Úgy néz ki, hogy 9.én már nállam is lesznek a cuccok. Majd lehomokfúvatom és lefestetem. Ha neked ez nem gond:D
#9580
Írta 2010. március 02. - 19:14
Remélem valaki tud segíteni az Y váza keróban:D Jó lenne!
Képekrõl lejjebb találsz linket.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






