

Jó a csuka Isu! Hamar meg fogod szokni. Pár száz kilométer és már nélküle lesz kényelmetlen tekerni. Tekerést én is tervezek, de talán vasárnap. Van még egy ici-pici munkám vele.
Kb 5 kilométert tekertem vele, jónak igérkezik, jól tart..., nekem tetszik
A fém része 20x3-as laposvasbol van, hosszan bevágtam flexszel aztán a végét bezártam.
ha van kedved egy szombat délelõtti János-hegy villámtámadáshoz, csatlakozz, én épp eztbárkihez nagyon szívesen csatlakozom, gördüljünk együtt a hétvégén, minden javaslatot készséggel fogadok,
a szombati "kánikulára" való tekintettel levenném a gépet az állványról egy túra erejéig, bárkihez nagyon szívesen csatlakozom, gördüljünk együtt a hétvégén.
Sirály! Mi a tapasztalat? Mibõl csináltad a fém részét?
Isu !
Állat a csuka
Tudtommal homlokcsõszögre az 55-65 fok, tengelytávra a 110-120 cm az, amit a legtöbben szeretnek/szerettek/szeretünk. Van utánfutásra is már idealizált érték? Tudunk az 5-15 centinél szûkebb intervallumot mondani?
Helló Mentát, üdv a csapatban!egy sima kerék pedig mennyi? 1 kg?
Na, valamirõl lemaradtam? Tudtommal homlokcsõszögre az 55-65 fok, tengelytávra a 110-120 cm az, amit a legtöbben szeretnek/szerettek/szeretünk. Van utánfutásra is már idealizált érték? Tudunk az 5-15 centinél szûkebb intervallumot mondani?ideális paraméterek tapasztalati úton már beálltak (homlokcsõszög, utánfutás, tengelytáv stb.)
igaz, volt olyan nap, amikor a cipõtalpam a rekun nagyon keményre fagyott, akkor viszont nagyon lehetett tolni.
Ennek megfelelõen szerintem igenis számít a rekun a talp keménysége, ezt érzés alapján mondom.
Az a harmadik volt, de szeretném hinni, hogy meghatározó darabja volt a fejlõdésnek.Ha jól emlékszem, nálam van Lompi elsõ lengõorrúja, és még nagyon jól bírja.