miért lenne egy három sebességes agyváltónak nagyobb ellenállása, mint egy nyolcasnak?
Na ez a mondat el lett szva! Nem az olvasható ki belõle mint amit közölni szerettem volna.
Summa -summárom, az agyváltó rengeteg elõnyébõl én egyet használok. Álló helyzetben is tudok olyan fokozatot találni, amivel elindulhatok.
Ezt a Sram DualDrive is és a Dualfine (Motyoo/Alfine DualDrive) is tudja... Minden más ízlés dolga, de érdemes foglalkozni a sok fokozatú agyváltó és kevés fokozatú láncváltó kombinációjával. A másik variáció -kevés agyváltó fokozat, sok fogaskerékkel ellátott láncváltó- már gyártásban van pár évtizede...
A téma akkor válik okafogyottá, amikor árban is elérhetõvé válik egy legalább 450% áttételû, álló helyzetben is kapcsolható (agy)váltó.