Pupu mesélt ezzel kapcsolatban Devecserrõl, ha el nem mosta az iszap.Mindenkinek hasznos lehet ez a lista Donorbiciklik, vázlelõhelyek, bringabontók - Rekumbens - CsináldMagam
Aki tud lelõhelyet, kérem, hogy kommentelje be a blogban!
Jelentkezz be Regisztrálj
Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#5381
Írta 2011. január 11. - 20:05
#5382
Írta 2011. január 11. - 17:37
#5383
Írta 2011. január 11. - 17:31
és este,hogy fogsz haza menni a kocsmából???Légyszives maradjatok komolyak! Mostmár látok!
Levettem a lámpákat a kormányról.
#5384
Írta 2011. január 11. - 17:27
Aki tud lelõhelyet, kérem, hogy kommentelje be a blogban!
#5385
Írta 2011. január 11. - 17:16
Nem tudunk csalódni benned!Légyszives maradjatok komolyak! Mostmár látok!
Levettem a lámpákat a kormányról.
#5386
Írta 2011. január 11. - 16:17
Peter,
tudván hogy te síkon tekersz nagyrészt, azt mondom, próbálj beletörõdni a korlátozott kilátásba - ha szeretnél a lehetõ leggyorsabb lenni!
Ha kész vagy áldozni a sebességbõl, emelhetsz a háttámlán. Bizony, sokat jelent pár centi is. Én a referencia lejtõmön lefelé gurulva azt is látom a sebességmérõn, hogy van-e rajtam sisak, vagy hogy rajta van-e a zászló a bringán. A légellenállás nagyon komoly tényezõ.
Ha sokat (több órát) megyek elõre kinyújtott karokkal, néha pihentetni szoktam a karjaimat. Ha csak úgy lógatom, az nagyon fogja a szelet. A pihenõ karomat a mellkasra lapítva, keresztbe, tenyeremet a másik kulcscsontomhoz téve szoktam tartani. Így még kisebb a légellenállásom, mint amikor mindkét karom vízszintesen elõre van kinyújtva.
A légellenállás annyira számít, hogy Frigyes a csodarekuján a Look pedálokon lévõ nyílást is lefóliázta. Rám is vert vagy 6%-ot Pétfürdõn. (Gyanítom, nem csak a pedál lefóliázása miatt)
A 28- as kerékkel emelkedett az ülés is , lejöttek a lámpák is, csak most hogy nincsenek ott, most tûnik fel hogy mennyit kitakartak. Már sokkal jobb, de a kormánystucni is enged 2 cm-t lefelé kényelmesen, igaz ahhoz heggenteni kell. Szerintem jó lesz.
#5387
Írta 2011. január 11. - 16:05
Köszi, ezt megjegyzem!Szerintem Mendén találsz mindent ami szem-szájnak ingere, mégy a 31.-esen a fõúton és egyszer csak ott lesz baloldalon, ha Jászberény felé haladsz Pest irányából. Nem tudod eltéveszteni mert látni is a vállalkozást, meg a helyiek ismerik is. Ez konkrétan egy bringa bontó. Lehet turkálni. tavaly mi is ott vettük a szükséges dolgokat a hátsókerékhajtásúhoz. Megigértük nekik, ha készen lesz a bringa akkor elmegyünk megmutatni. Azóta sem voltunk ott. Talán majd az idén. A neten nincsenek rajta ne is keresd.
#5388
Írta 2011. január 11. - 15:42
Levettem a lámpákat a kormányról.
#5389
Írta 2011. január 11. - 15:40
tudván hogy te síkon tekersz nagyrészt, azt mondom, próbálj beletörõdni a korlátozott kilátásba - ha szeretnél a lehetõ leggyorsabb lenni!
Ha kész vagy áldozni a sebességbõl, emelhetsz a háttámlán. Bizony, sokat jelent pár centi is. Én a referencia lejtõmön lefelé gurulva azt is látom a sebességmérõn, hogy van-e rajtam sisak, vagy hogy rajta van-e a zászló a bringán. A légellenállás nagyon komoly tényezõ.
Ha sokat (több órát) megyek elõre kinyújtott karokkal, néha pihentetni szoktam a karjaimat. Ha csak úgy lógatom, az nagyon fogja a szelet. A pihenõ karomat a mellkasra lapítva, keresztbe, tenyeremet a másik kulcscsontomhoz téve szoktam tartani. Így még kisebb a légellenállásom, mint amikor mindkét karom vízszintesen elõre van kinyújtva.
A légellenállás annyira számít, hogy Frigyes a csodarekuján a Look pedálokon lévõ nyílást is lefóliázta. Rám is vert vagy 6%-ot Pétfürdõn. (Gyanítom, nem csak a pedál lefóliázása miatt
#5390
Írta 2011. január 11. - 15:32
Máson gondolkodni sem érdemes
Más:mostanában nehezebben találok kidobott vázakat, ti nem tapasztaltok ilyet? Pedig kellene majd egy hátsó telós jó minõségû váz. Vagy kettõ? ...
Szerintem Mendén találsz mindent ami szem-szájnak ingere, mégy a 31.-esen a fõúton és egyszer csak ott lesz baloldalon, ha Jászberény felé haladsz Pest irányából. Nem tudod eltéveszteni mert látni is a vállalkozást, meg a helyiek ismerik is. Ez konkrétan egy bringa bontó. Lehet turkálni. tavaly mi is ott vettük a szükséges dolgokat a hátsókerékhajtásúhoz. Megigértük nekik, ha készen lesz a bringa akkor elmegyünk megmutatni. Azóta sem voltunk ott. Talán majd az idén. A neten nincsenek rajta ne is keresd.
#5391
Írta 2011. január 11. - 15:14
A funkció ugyan az. Add némi mozgásteret, elõre-hátra-le-fel.
#5392
Írta 2011. január 11. - 14:54
#5393
Írta 2011. január 11. - 14:09
Hát ezen jót röhögtem, többiek meg nem értik mi vicces van egy rekus fórumon:DMi?
hogy guminõ vagy? Esetleg az, hogy szomjan halok a szobabiciklin?
#5394
Írta 2011. január 11. - 13:58
Nálam is a +10 centi játszik - bár a tervekhez képest az ülés egyelõre kb. 2 centivel feljebb van, úgyhogy most ennyivel kevesebb a magasságkülönbség, kb. 75mm.A jegyzõkönyv kedvéért: Az én hajtómûvem 100 mm-rel ülõlap felett van a lengõorrún.
#5395
Írta 2011. január 11. - 13:35
Mi?;1055873']Sajnos esélytelen...
#5396
Írta 2011. január 11. - 13:19
Nekem ezzel az a bajom, hogy szomjan halok mire az elsõ kocsmáig érek. Én ezt egy guminõnek titulálom. Akkora, úgyis néz ki, rá is lehet mászni, de mégsem az!
Esélyes, hogy Levi.
Sajnos esélytelen...
#5397
Írta 2011. január 11. - 11:05
Ha a háttámlán emelnél, akkor a fejed magasabbra kerül. Lehet ez is egy faék egyszerûségû megoldás az eredeti problémára.
Én is ezt javaslom. A lapos háttámla síkon elõny, de a magamfajta félpuhányok emelkedõre könnyebben másznak egy kicsit merõlegesebbel. Két legyet ütne egy fenékkel.
#5398
Írta 2011. január 11. - 11:01
De Lompin kívül ki az másik, akinek az alacsony hajtómû a mániája?
Azt hiszem, Zsizsi spori.
#5399
Írta 2011. január 11. - 09:00
A jegyzõkönyv kedvéért: Az én hajtómûvem 100 mm-rel ülõlap felett van a lengõorrún. A Bacchettán 230mm-rel az ülõlap felett. Ennél feljebb már nem érdemes tenni, mert a térdek a váll vonalánál fentebb kerülnek és csak nõ a közegellenállás, nem csökken.
A lengõorrúm tervezésekor nálam ez a 100 mm volt az egyik kiinduló paraméter. Addig tologattam az ülés helyét, míg a lábhosszal körzõzgetve a hajtómû az általam megkívánt magasságba nem került.
Megkövetlek!
Egyenlõre (de az elõbb kiderült, hogy már megbízhatattlan a memóriám, tehát csak óvatosan!) az tûnik biztosnak, hogy a lábszár és a gerinc vonala közel párhuzamos, akkor kialakítható az a bizonyos kompromisszum és komfort. Értelemszerûen ha az ülés fektetett, akkor a hajtómû emelkedik. Ha az üléspozíció közelít a konyhaszékhez, akkor meg sûlyed a hajtómû. A tervezésnél ezt is szem elõtt szoktam tartani.
#5400
Írta 2011. január 11. - 08:14
Most emeltem pár centit a hajtómû magasságán, a szivacs (eddig szõrén ültem meg), és az spd miatt (46-os csülköm van, a stoplit csutkára hátratoltam a cipõn, de még így is lógósnak tûnik a póz a taposós pedál után). Lehet hogy igazatok van egy kicsit csak engedek visszább rajta. Ha nem segít, akkor marad a Lompi-kormány.
A hajtómû magasságának megváltoztatása mellett az üléspozíció állítása sem ördögtõl való. Nagyon fexel. Ha a háttámlán emelnél, akkor a fejed magasabbra kerül. Lehet ez is egy faék egyszerûségû megoldás az eredeti problémára.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






