Jelentkezz be Regisztrálj
Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#5341
Posted 2011. January 12. - 21:31
#5342
Posted 2011. January 12. - 21:23
lemez meg rostaháló meg egy kis hegesztés és forrasztás:)
ja oooobi mireis?

Csak a jobb szellõzés miatt:)
#5343
Posted 2011. January 12. - 20:30
Keresés a témában
Kisvasutak Baráti KöreTémák Keresés Névtár Hírfolyam Új hozzászólás Módosítás Szálak OFF, apróhirdetések
3038 sor, sor/oldal. elõzõ | 1 2 3 . . . 152 | következõ
Szál Válasz Töröl Javít 3420 2011.01.12, 18:02:41 Szûcs Zoltán József BENZINKUTAK ELLENI KAMPÁNY!
Január 17, 18 és 19-én fogjunk össze és lássák meg a MILLIÁRDOS kõolaj-ipari cégek és az állam, hogy milyen amikor pénzt vesztenek.
A következõ a recept, hogy CSÖKKENJEN az üzemanyagok ára: SENKI NE VEGYEN HASZNÁLATBA EGYETLEN BENZINKUTAT SEM – JANUÁR 17,18 és 19-én. Járjunk buszokkal, biciklivel, gyalog vagy az említett három nap elõtt tankoljunk.
Emlékezzetek 1989 December 21, 22-re, amikor hasonló módon cselekedtünk és meg lett az eredménye. KÜLDD TOVÁBB EZT AZ ÜZENETET, HOGY JUSSON EL AZ EGÉSZ ORSZÁGNAK
Próbáljuk meg! Veszteni nem tudunk! A fuvarozók is lehetõség szerint ezen a 3 napon külföldön tankoljanak, ha van rá lehetõség, õk ugyanis a legnagyobb felhasználók, ezzel a legfõbb befizetõk, és legjobban kiszolgáltatottak!
(nem én írtam, csak eljutott hozzám, és hátha érdekes)
#5345
Posted 2011. January 12. - 19:25
#5346
Posted 2011. January 12. - 19:10
tapasztalatom szerint nem és megmerném kockáztatni hogy mereveb mint az 1mm es lemez
Ki kell próbálnom, nincs mese.
#5347
Posted 2011. January 12. - 18:53
ja oooobi mireis?
#5349
Posted 2011. January 12. - 18:27
#5350
Posted 2011. January 12. - 18:23
jut eszembe papa lemértem ma a hálos ülésemet 1.65kg
ülés
Az nagggggyon jó! A Bacchetta alucsõ vázú, hálós ülése gyárilag 2400 gramm, a két kitámasztó csõvel. A vázon még van egy buszma mûanyag bilincs, gyorszárral, az 200 gramm. Összesen 2600 gramm. Az általam átalakított ülés szumma 2 kg. A tiédhez még jön a szivacs súlya, de akkor is partiban van a Bacchettával, aminek a gyári ára 250 usd, azaz 52.000 forint. A Bacchettának van egy könnyített ülése is, az 2 kg, pálcák nélkül. 55.000 ft. A karbon ülésük 700 gramm. 95.000 ft. Az USA-ban, ahol nincs áfa.
Szóval, ha nem görbül az az acélháló, akkor nagyot alkottál.
#5351
Posted 2011. January 12. - 17:42
#5352
Posted 2011. January 12. - 17:29
Csak nem egy tadpole trike?
Dekódolnád az üzenetet? Miben mesterkedtek?
ebihal a dunán egy vendégláto egység
#5353
Posted 2011. January 12. - 17:08
Össze kéne már hozni azt az EBIHALAT!
Csak nem egy tadpole trike?
Dekódolnád az üzenetet? Miben mesterkedtek?
#5354
Posted 2011. January 12. - 16:53
Össze kéne már hozni azt az EBIHALAT! Egyébként is érdekel, mire jutottál Lompi és az én levetett lomjaimmal (azóta semmire)?;1056263']
...meg is szomjaztam, ahogy ezt leírtam...
#5355
Posted 2011. January 12. - 16:45
Életemben nem jártam arra, de egy TV riportban láttam, h a helyi lomis cigány azért panaszkodott, mert az útzárak miatt a vevõk nem tudtak bemenni a faluba.
A vörös trutyi elvitte, tönkretette az árukészletet, de majd szereznek mást helyette - vevõk nélkül viszont nincs üzlet.
#5356
Posted 2011. January 12. - 16:24
Az agydinamók súlya és ára együttesen soknak tûnik a számomra. A kisebb tömegû cuccok ára azonnal kaparja a 30ezer forintot. Ezzel szemben a LED lámpák és az akku technika fejlõdése miatt, egy tartalék akku csomaggal kisebb tömeg és ár mellett bõven végig tudok bicajozni annyi idõt, amennyi maximum jól eshet egyszerre - azon túl meg engem már a "DARMOL SEM HAJT MEG"... (a bicajomat meg pláne nem...)
Az elektronikából sajnos kimaradtam, még az úttörõ szakkörök idején.
Világítás, elektro barkács témakörben eltettem egy címet arra az esetre, ha bicajos hozzáértõvel találkoznék:
IT Fórum - Terminal.Hu - Téma megtekintése - BringaVilágítás házilag ("LED lámpa")
Ha valakit hajt a kalandvágy és kipróbálja az ott leírtakat, legyen szíves mesélni az eredményrõl pár sorban.
#5357
Posted 2011. January 12. - 15:34
Mi?
hogy guminõ vagy? Esetleg az, hogy szomjan halok a szobabiciklin?
Az elsõ. (mármint esélytelen
#5358
Posted 2011. January 12. - 15:28
Kipróbáltam, h egy óccsó hátsó villogó egyfolytában 2 napig elfogadhatóan világít egy akksi feltöltéssel (3. nap is villog, de akkor már haloványabb). Érdemes akkor drótot hátra vezetni?
A leadott feszültség független a sebességtõl, szabályozott? Mind mereven 6V-osak, vagy állítható?
Ha 6V-os, akkor gyakorlatikag kidobhatom a 3 V-os (halogén) és 4,5 V-os (LED) lámpákat? (Sajna igent valószínûsítek)
Annyira alaposan azért nem jártam körbe a témát. Egyelõre ott tartok, hogy egy 4,5V-ra tervezett LED-es lámpába forrasztottam egy egyenirányítót meg egy elõtétellenállást, amit úgy méreteztem, hogy 6V-on a LED-es lámpa árama folyjon rajta. Ez utóbbi elfüstölt, mert talált anyagból dolgoztam, és kicsi volt az ellenállás teljesítménye. Vettem hozzá nagyobb teljesítményû ellenállást, már csak ki kéne próbálni, csak hát lusta vagyok. Ez az átalakítás párszáz forintból megvan.
Úgy tudom, hogy az agydinamó által leadott feszültség 60-80 V-ig is nõhet kis terhelésnél. Szerintem névleges terheléssel tartja a 6V-ot, de lehet, hogy nem ártana kimérni.
#5359
Posted 2011. January 12. - 15:13
python B&M durva nem gyöznek vilogtatni hogy vegyem le a refit pegig nincsen is fácánozo álásban:)
amugy az olcso ledes lámpák nem birják az agy dinamót
Boldog Karácsonyt!
#5360
Posted 2011. January 12. - 15:12

Sign In
Create Account

Back to top






