egyszer lehet hogy kipróbálom, bár nem tudom, nem árt-e többet a benzin, mint amennyit használ. gondolok itt a görgök belsejében lévő gyári kenőanyag kimosására.
Görgőt minek rakod a benzinbe? Szerintem nem jó ötlet zárt/gumitömítéses csapágyba bármit beleereszteni, csak ha már az is csikorog és nincs más választás mint kimosni. Benzinnek az a baja hogy (direkt) büdös/köztudottan káros az egészségre, brigéciol is valszlg, de azt még ülepíteni is kell (benne felejtettem, megette a láncot). Használtam TF2-t is, jól oldja a koszt de kenőanyagnak nem annyira jó mert túl hamar eltűnik.
Mostanában szépen leülök és egy negyed óra alatt kívűlről letörlöm a nagyját (görgőkkel egyetemben), ha nagyon durva/saras előtte meglátogatom a benzinkutas magasnyomásút, aztán a csapoknál felűlről szemenként egy pici olajat, alúlról áttörlöm/forgatom egy párszor, letörlöm hogy csillogjon, ezt 4x (mármint a láncot egyszer, 4 részben) és meg van az egész lánc. Csak ha ide oda mozgatva ezután is csikorog akkor szedem le átmosásra, ami jó pár hónapja nem volt szükséges. Versenyen sokszor előfordul hogy valaki valami írtózatos csikorgással halad el mellettem, eddig ilyesmivel sose volt problémám, még a letörléses módszerrel sem
Edited by Tekergek, 2015. April 05. - 22:51.