Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Author

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
1285 hozzászólás a témában

#421
Pifta

Pifta

    vendég

  • fórumtag
  • 43 hozzászólás
Köszi... :)

Igen, pontosan ilyenek a szándékaim. Már alaposan körbejártam a dolgot, úgyhogy már nem várok sokáig. Sõt, már ott tartok, hogy 2 bringa kéne. :)) Egy nyúzni, egy meg munkába járni.

#422
Grimus

Grimus

    vendég

  • fórumtag
  • 129 hozzászólás
Jó kérdéseid vannak :-)
Vedd meg és tekerj vele, nem fogod megbánni! Nem egy kompromisszum bicikli, az alkatrészeit nem kell az elsõ túra után lecserélni, mert nem mûködnek, sokáig bírni fogja!

#423
Pifta

Pifta

    vendég

  • fórumtag
  • 43 hozzászólás
Sziasztok!

Nagyon szimpatizálok az Authorral... Lényegében már döntöttem, hogy mit akarok - Versus -, de azért érdekelnének a használat során nyert tapasztalatok.

Ki tudja?! :)

#424
Forrest GTi

Forrest GTi

    vendég

  • fórumtag
  • 200 hozzászólás
Valahogy oldd meg, érdemes! Most ott van még Gyurma 2003-as a-zone pro-ja, és nemsokára ha jól tudom, összerakja a 2004-est is. Jól össze lehet hasonlítani majd õket!

#425
Morton

Morton

    vendég

  • fórumtag
  • 96 hozzászólás
Köfi!

Azon vagyok hogy lássak egyet élõben de még ki kell oda vergõdnöm ami kocsi és bicó nélkül elég nehézkes de sebaj!

#426
Forrest GTi

Forrest GTi

    vendég

  • fórumtag
  • 200 hozzászólás
Hali Morton!

Nekem A-zone-om volt, fél évig használtam. Bõven nem hoztam ki belõle, amit tud, kevés voltam hozzá. Az tény, hogy ilyen kezes és szófogadó bicaj még sosem volt alattam, nagyon meg voltam vele elégedve... A márkaboltban most van egy 2003-as Pro, egy 2004-es Pro (Gyurmáé), azokat ha van rá lehetõséged, szerintem nézd meg, õ majd válaszol mindenre.

#427
Morton

Morton

    vendég

  • fórumtag
  • 96 hozzászólás
Szevasztok!

Valakinek A-Zone-val kapcsolatban van tapasztalata akkor írjon már ide be egy-két mondatot legyen szíves!
Mire használja jól bírja-e?
Menet tulajdonságok?
Érdekelne pl: hogy milyenek a forgáspontok mármint csapágyak milyenek?

Elõre is kössz!

#428
CD-málna

CD-málna

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 902 hozzászólás
;)
ettöl függetlenül az authorokat jónak tartom, mert alig szídták õket, nameg benyó is inkább ezt választotta a bulit helyett, az csak jelent valamit. a sok üde színfoltban ot a kis fekete ez a kis cikk :-\ ez persze nem tartana vissza egy a zonetól ;D

jó tekerést!

#429
Ranger

Ranger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 748 hozzászólás
Teljesen igazad van, málna.

#430
Forrest GTi

Forrest GTi

    vendég

  • fórumtag
  • 200 hozzászólás
Na ezzel kénytelen vagyok egyetérteni:

"...ezzel számomra egyáltalán nem lettek "közelebb", vagyis nem segített abban, hogy authort vegyek. Viszont szerintem egyáltalán nem az author dolga ezt kinyilványítani..."



#431
CD-málna

CD-málna

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 902 hozzászólás
én csak most olvastam el a cikket egészébe és, hát....
nem tartom pozitívnak. ugyanis ezzel számomra egyáltalán nem lettek "közelebb", vagyis nem segített abban, hogy authort vegyek. Viszont szerintem egyáltalán nem az author dolga ezt kinyilványítani. a másik, hogy ha már szidják a népet, akkor tegyék helyesen. én sem írok helyesen általában, de ha bármi dolgozat, önéletrajz, cikk, stb. van akkor azért legalább 2szer átnézem a dolgot. szerintem egész egyszerûen nem engedhet meg magának egy ilyet egy gyártó... másrészt meg nem is igaz amit írnak. ne meséljék már be nekem, hogy azért olyan jó az author, mert f@sza zsír van az agyakban! a lánc, fogsor, csapágyazás mind fogyóeszköz és általában komplett bicókon nem a legjobb ez tény. de ahogy az author kondigokat néztem ott sem. jól mûködik és kész, ennyi. az a 10% árkülönbség meg a vevõ dolga, lehet, hogy nem tetszik neki az author és kifezet annyival többet.
bocsi ezért a negatív véleményért, lehet, hogy nem sikerült visszafogni magam, de így a cikk után ez ki akart jönni belõlem.
peace ;)

#432
legszebbcsavo

legszebbcsavo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.125 hozzászólás

Hogy is szokták mondani az okosak? "Kinek nem inge, ne vegye magára." Ezzel egy kényes részt szerintem tisztáztunk is.


Nem, szerintem nem tisztáztuk!!!

Túl azon, hogy az irománynak biztos van némi igazságtartalma:
Ha valaki ilyen arrogáns véleménnyel bír, azt terjeszti és még büszke is rá, nagyon rossz irányba viszi a dolgokat, ha annyival lerendezzük, hogy "akinek nem inge....".

Nagyon szeretünk mostanában mindent ennyivel lerendezni és ez nem jó, mert a fejekben a dolog azért letapad, minden fejben máshogy és pont ez a veszélye. Ez így szerintem nem pálya.

További veszélye, hogy ezt a nyomulós stílust minél többen nyomatják, annál többen hiszik el, hogy ez a helyes és -mint idomított majmok- magukévá teszik.
Ez meg hosszútávon még veszélyesebb, majd meglátjátok.... :-X


#433
Ranger

Ranger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 748 hozzászólás
Valakinek fel kellett vállalnia!
Kösz Forrest. Bár tegnap nekem már sikerült elolvasnom.
Kíváncsi vagyok azért, hogy kinek a fejébõl pattant ki ez a cikk...
Gratulálok az illetõnek!

#434
Forrest GTi

Forrest GTi

    vendég

  • fórumtag
  • 200 hozzászólás
Mélyen Tisztelt Hölgyek és Urak!

Végigolvastam ismét kedves unAuthorized-névnélküli kollegánk által idézett borzasztóan-provokatív-bántó-alázó cikket. Õszinte kérdésem: mi ezzel a baj? Erõs? Igen...

Írva vagyon a cikkben, hogy agymosás, tájékozatlan, magukat hozzáértõnek tartó emberek, stb. stb. Nem érzem senki irányába személyeskedõnek. Tényleg rengeteg ilyen ember van, de ez nemcsak a kerékpáros társadalomra igaz. Hogy is szokták mondani az okosak? "Kinek nem inge, ne vegye magára." Ezzel egy kényes részt szerintem tisztáztunk is.

"És ezzel nem azt állítjuk, hogy az AUTHOR az egyetlen, és legjobb márka, hanem azt, hogy a legjobbak egyike (komoly nemzetközi kaliberu márka), és ezek közül kiemelkedik ár/érték arányával. Magyarán a egyik legelonyösebb vétel jelen pillanatban." Ezzel mi a probléma? Tessék utánaszámolni, utánanézni. A tények tények. Én is úgy gondolom, hogy tényleg sok jó márka van Magyarországon. Nem az Author az egyetlen és nem is a legjobb. De hogy ár/érték aránya az egyik (hacsak nem az egyedüli) legjobb, affelõl kétség nincs. Jó, akciók vannak mindenhol, de ezt szerintem nem szabad itt figyelembe venni. És az is fontos, hogy tényleg vannak emberek, akiknek ez a dizájn jön be, vannak, akiknek az. Ez így van rendjén.

Nekem az egész cikkben az "Ez Magyarország"-írás erõs kicsit. De nem hinném, hogy az egész ország van ezzel lenézve, hanem sok (sajnos) vezetõ, befolyásos és meghatározó pozícióban levõ kerékpáros egyén. Név nélkül, hiszen nem vagyok ezekben benne annyira. De most õszintén: mindenki egyetért a politikusokkal és az általuk meghozott törvényekkel? Nem. Hasonló felállás.

Minden jót, Forrest

#435
unAuthorized

unAuthorized

    újonc

  • fórumtag
  • 1 hozzászólás
"Mindennapi munkánk során sokféle emberrel találkozunk. Emellett figyelemmel kísérünk minden kerékpározással foglakozó fórumot, legyen az az Interneten, vagy nyomtatott formában a sajtóban. És ezeken bizony nagyon gyakran fura dolgokat olvasunk, ill. tapasztalunk. Természetesen tudjuk, hogy a reklámok, és a média tömegformáló hatása rendkívüli. Mégis meglepo, hogy értelmesnek tuno emberek mennyire csolátásúak, befolyásolhatók, szuklátóköruek, sok esetben önálló mérlegelésre, elemzo döntésre teljességgel képtelenek. Az utóbbi 2-3 hónapban igen komoly munkát fektettünk az AUTHOR új, 2004-es kollekciójának bemutatására, elsosorban szakmai körökben. És sajnos rémiszto dolgokat tapasztaltunk. Ezen kívül a téli idoszakban nagyon sok magánember is az új, 2004-es szezonját tervezi, sokszor nyilvános fórumokon vitatva meg elképzeléseit ismeroseivel. Nos ezeken a helyeken is megdöbbento dolgokat olvastunk. Mindezen tapasztalataink vezettek ahhoz, hogy ezt a kis eszmefuttatást megírjuk, mert úgy gondoljuk, néhány dolgot sürgosen helyre kellene tenni. Sajnos nagy valószínuséggel ezen sorokat pont azok fogják csak olvasni, akik honlapunk rendszeres látogatói, és akikre az itt említett kritériumok nem vonatkoznak. De hátha lesznek olyanok is, akikhez valamilyen úton-módon eljutnak ezen sorok, és elolvasásuk után legalább elgondolkodnak. És ebbe a kategóriába tartozik igen sok kereskedo is (nem az AUTHOR hálózat tagjai), és rengeteg olyan kerékpáros, aki ugyan rendszeresen veszi a kerékpáros szaksajtót, önmagáról azt hiszi, hogy nagyon képben van, miközben hihetetlen módon el van tévedve. Amirol itt szó van, az a kerékpárok minosége, ár/érték aránya, és egyáltalán a minoségi kerékpárok fogalma. Tapasztalataink szerint, Magyarországon ezekkel a dolgokkal csak nagyon kevesen vannak tisztában. Olyan mértéku ismeret hiány mutatkozik a legbelsobb szakmai körökben, hogy azután már a hétköznapi ember tudatlansága nem is meglepo. Innentol szándékosan nem más márkák elemzésével fogunk foglalkozni, mert hitelrontás, és egyéb indokok mentén azonnal mindenki berzenkedni kezdene. Igaz, teljesen ok nélkül&#8230; Inkább csinálnának jó bicikliket!Mi nem mások hiányosságait akarjuk itt taglalni, sokkal inkább azt szeretnénk megértetni mindenkivel, hogy az AUTHOR márka, és az AUTHOR anyavállalat (tehát nem a magyar képviselet öntömjénezésérol van szó), évekkel elorébb jár, mint amit a magyar kerékpározó nagyközönség el tud képzelni. Az a furcsa helyzet állt elo, hogy sokan fel sem fogják, mivel állnak szemben. Rengeteg ember nem tudja felmérni, hogy az AUTHOR kerékpárok milyen minoséget képviselnek valójában. Ennek legfobb oka, hogy sokszor a magyar ember által sosem hallott minoségi alkatrészeket alkalmazunk (pl. ALEX felnik, felsokategóriás TEKTRO fékek, legújabb Ritchey fejlesztések, saját fejlesztésu Palladium vázanyagok, stb.) melyek nagy részét Magyarországon még nem is látták. Pl. a legmegdöbbentobb tapasztalatunk az volt, amikor a világ legjobb vázalapanyagát, a Columbus csöveket, szinte senki nem ismerte. Mi pedig évekig arra alapoztuk a reklámunkat, hogy felso kategóriában Columbus csövekbol vannak a vázaink (ez gyanis más országokban komoly érv). Most már látjuk, hogy ez nem sokat ért. Kb. annyit, mintha egy afrikai bennszülött törzsnek a mikrohullámú süto elonyeit próbálnánk ecsetelni, miközben o a jól bevált kövekkel csiholt tuzén sütögeti a csapdában elejtett vadat!Magyarországon az emberek egy jelentos része (tisztelet a kivételnek) nincs tisztában a kerékpárok tervezésének fontosságával. Most nem a váz geometriájának tervezésérol beszélünk (azt számítógépes programok megoldják az ember helyett), hanem arról, hogy milyen vázra, milyen modellre, milyen alkatrészeket szerelek, mit mivel kombinálok. Ilyen dolgok fel sem merülnek. Inkább csak az a fontos, hogy a kerékpár olcsó legyen, és nem számít, mivel van szerelve. Olyan szempontokat, hogy nagyobb vázra hosszabb hajtókarokat szerelnének, hogy szélesebb kormány kerülne rá, szinte senki nem tart be. És a vásárlóknak eszébe sem jut, hogy ilyesmi is létezik. <BR>Itt persze nem az a legnagyobb baj, hogy szakemberek ezekre nem ügyelnek, hanem az, hogy ennek ellenére még ezen cégek léteznek, és nem kevés kerékpárt el is adnak. Ha a vevok tisztában lennének az igazi minoség fogalmával, akkor Magyarországon már néhány cég -régen kimúlt volna. Vagy, és ez lenne a szerencsés, ok is minoséget kezdenének gyártani. Akkor viszont kerékpárjaik kb. 50%-al lennének drágábbak! Egy valamit meg kellene érteni mindenkinek: vagy olcsó kerékpárt csinálok, gyenge minoségben vagy jót, de akkor az többe kerül. Más lehetoség nincs! Természetesen egy olcsóbb modell is megfelelhet valakinek a mindennapok során, és a minoséget árban a végtelenségig lehet fokozni, de mindíg azt kell mérlegelni, mire akarom használni. Van azonban olyan szint is, amely alatt a kerékpár egyszeruen pocsék. Vannak Magyarországon forgalmazott nagyon kiváló kerékpárok is, többnyire az import világmárkák körében. De közöttük is lehet találni reális áron forgalmazott modelleket, és indokolatlanul drága modelleket. Amikor két kerékpáron minden alkatrész azonos, csak a nevük más, akkor az áruknak is nagyjából azonosnak kellene lenni. Erre legjobb példa az autós szakmából a Skoda Octavia, és VW Passat. 95%-ban azonos alkatrészeket tartalmaznak. Mégis van olyan, aki megveszi a sokkal drágább Passatot. Lelke rajta, de gyanítjuk, nem azért teszi, mert ért hozzá, hanem éppen azért, mert fogalma sincs az összefüggésekrol. És foleg mert azt hiszi (mert elhitették vele), hogy több pénzért jobbat vett.<BR>Magyarországon a kerékpáros világban két irányzat van: a &#8222;leheto legolcsóbb, mindegy micsoda&#8221;, ill. ezzel szemben a &#8222;szuper nyugati amcsikultikusbringacsoda méregdrágán&#8221;. A ketto között van az AUTHOR! Ugyan azt tudja, mind bármelyik nyugati világcég, de sokkal kedvezobb ára van, ugyanakkor az olcsóbb modelljei sosem mennek le egy bizonyos minoségi színvonal alá. Mindezzel csak azt akarjuk mondani, hogy aki igazán ért a kerékpárokhoz, aki igazán fel tudja mérni, melyik alkatrészhez mi illik, melyik modell mire való, aki igazán tudja, mi mennyit ér, nos az ma Magyarországon elsosorban AUTHOR-t venne. Erosnek tunik a kijelentés, de szerencsére igaz! És ezzel nem azt állítjuk, hogy az AUTHOR az egyetlen, és legjobb márka, hanem azt, hogy a legjobbak egyike (komoly nemzetközi kaliberu márka), és ezek közül kiemelkedik ár/érték arányával. Magyarán a egyik legelonyösebb vétel jelen pillanatban. Csak hogy elkerüljük a félreértést, és ne kezdjen el rögtön valaki háborogni. Azt javasoljuk mindenkinek, hasonlítsa össze modelljeinket az összes márkával, amely ma Magyarországon kapható, de akár olyannal is, amely nem. De az összehasonlítás menjen le a kerékpár atomjaiba! Mindent tessék figyelembe venni, a váz geometriájától a kerékagyakban lévo csapágyzsír minoségéig. Fontos, hogy éloben is nézzék meg a kerékpárokat, mert képen nem látszik a lényeg. Vásárláskor tessék rákérdezni minden részletre, pl. kormánycsapágyra, lánctípusra, racsnimárkára stb. És akkor rájön mindenki, hogy ugyan ezt a minoséget senki nem tudja olcsóbban produkálni! Mert másoknál is vannak hasonló modellek, csak sokszor éppen a részletek hibádzanak (egy kicsit gyengébb teló, egy kicsit gyengébb lánc, no-name bowden, no-name kerékagy, no-name kormány, nyereg stb.), vagy ha minden teljesen azonos a mi modellünkkel, akkor min. 10% drágábbak. Ez a teljes igazság, és ezt kellene végre megérteni. Egyetlen példa: tessék atomjaiban feltérképezni az A7704 kerékpárt, majd tessék próbálni találni hozzá hasonlót a magyar piacon. És akkor mindaz, amit feljebb leírtunk, beigazolódik. De bármely más modellünknél is ezt tapasztalnák. Az AUTHOR egy rendkívül fejlett, igényes világcég. Benne van a mindennapi nemzetközi szakmai vérkeringésben, és olyan körökben mozog, olyan információk birtokában van, melyekrol a többi közép-kelet európai gyártó nem is tud. Elég, ha megnézik a SPORT rovatot honlapunkon. És máris fölösleges minden további kérdés. Mi olyan szinten benne vagyunk a világ kerékpározásában, hogy azt mások a környezo országok gyártói közül meg sem tudják közelíteni. Közép-kelet Európa országaiban Németországtól keletre, egészen Oroszországig, Norvégiától Szlovéniáig mindenütt évente több tízezer darabot adunk el, és a szám évrol évre növekszik. Az AUTHOR fejlodése bámulatos, és megállíthatatlan. Ezekben a fejlett kerékpáros kultúrájú országokban (melyekben az AUTHOR jelen van), ahol a kerékpározásnak évtizedes hagyományai vannak, az AUTHOR a piac elso három márkája között van! Mert értik, mi a minoség, és mit jelent az ár/érték arány.<BR>Egy hely van ebben a régióban, ahol évtizedekre el vannak maradva, és ahol az egész folyamatot nem képesek felfogni, és megérteni. Ez Magyarország. Mert itt csak az árat értik, az értéket nem, vagy súlyos agymosás hatására már nem képesek gondolkodni. Hát tessék végre felébredni! Nem azt akarjuk mondani, hogy mindenki agymosott, aki nem AUTHOR kerékpárt vesz. Természetesen vannak más márkák is, melyek szimpatikus modelleket készítenek, és valakinek azok designja jobban bejöhet. De sokkal többször történik meg az, hogy valaki XY "nagynevu" márkát vesz, kb. 20%-al drágábban, mint amennyiért ugyan ezt nálunk megkaphatná (sokszor még jobbat is!), vagy olyasmit vesznek 5000 Ft-al olcsóbban, ami kb. 40000 Ft-al ér kevesebbet, mint a mi hasonló modellünk. Tehát az ár/érték arány a kulcsszó, és ezt kellene figyelembe venni a kerékpár kiválasztása során. Ezen a téren még nagyon nagy lemaradás tapasztalható ebben az országban."

website-rip, Kr.u. 2004 eleje... www.author-hungary.com

#436
ultio

ultio

    TARC

  • fórumtag
  • 1.169 hozzászólás
Egy találkozóban én is benne vagyok!

#437
Grimus

Grimus

    vendég

  • fórumtag
  • 129 hozzászólás
Nem vagyok a témában jártas, azt tudom, hogy azt az üzletet eladták alóluk, és ebbõl következtetek csak, hogy nem fogják visszakapni, hiszen használatban van, bár lehet, hogy a mostani felhasználás nem annyira nyereséges, és üresedés esetén visszaköltöznek. Jó kis üzlet volt az, a pestújhelyit nemrég tatarozták, szép lesz, de sok bicikli oda sem fog beférni, viszont most jut eszembe, hogy a napokban fognak az új biciklik a csepeli nagykerbe megérkezni, van kedve valakinek hétfõn elcsámpázni a helyzínre? Jó idõ esetén biciklivel is mehetünk, rossz idõben megfelelõ ruha hiánya miatt én nem tekerek.

Sziasztok!

A kérdésem az lenne, hogy a Kolosi tér meletti üzlet visszaköltözik, Gyurmával és a bringákkal együtt?

A Találkozó? Én sem szeretnék semmikép lemaradni!!

Szerintem mindegy hogy Kona vagy Trek vagy Gt vagy egyéb. Az élmény és a tekerés mindig ugyanazt adja!



#438
Forrest GTi

Forrest GTi

    vendég

  • fórumtag
  • 200 hozzászólás
Na azért mondom ;)

#439
Ranger

Ranger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 748 hozzászólás
;)

#440
Forrest GTi

Forrest GTi

    vendég

  • fórumtag
  • 200 hozzászólás
Mélyen tisztelt Bagi Úr!

Miután 5, elég tömör oldalt olvastam vissza, és erre szerettem volna reagálni, ezért szóltam személyhez szólóan többek között. Jelen hozzászólásom, amit nehezményeztél, valóban nem kifejezetten személyednek (vagy épp az ellen) szólt, hanem sokkal inkább általánosságban. Ha ezzel bármi lelki törést okoztam volna, elnézést kérek, nem állt szándékomban.

A legjobbakat!