Jaja, az sx a teló, de a helyedben inkább merevvillával venném, az a teló ugyanis ami ezeken van überfos. Tudom, mert nekem is az van.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Author
Started by
Zak McKracken
, 2003. January 12. 14:37
#221
Posted 2004. May 21. - 11:48

#222
Posted 2004. May 21. - 01:13

Valek! Talán nézd meg az Author oldalát, ott minden kérdésedre kapsz választ. http://www.author-hungary.com Ha még valami érdekelne, akkor talán látogass el egy Author boltba, ott biztos segítenek.
Az sx amúgy a teleszkópot jelenti. Ez a két típus a cross kategóriába tartozik, nagyjából az általad leírt felhasználási területre jók. Mindkét vázra tehetsz fel csomagtartókat, táskákat. De mondom, az oldalon bõséges info van. Jó éjt!
Az sx amúgy a teleszkópot jelenti. Ez a két típus a cross kategóriába tartozik, nagyjából az általad leírt felhasználási területre jók. Mindkét vázra tehetsz fel csomagtartókat, táskákat. De mondom, az oldalon bõséges info van. Jó éjt!
#223
Posted 2004. May 20. - 22:42

Lehet, hogy már volt szó róla , de nem tudok keresni itt a levelek között. Mit tudtok errõl a két típusról. Zenith SX Reflex SX Author márka.
Pl. mi az hogy sx? A váz tartós? Úgy ahallottam az alu dolgok nem örök életûek. Ez milen? Stb...
A gyártó és forgalmazó adatait ismerem, de én SEMMIT nem értek a bringákhoz.
Mire haszálnám? 70 % aszfalt 30% terep kb. + táskás és táska nélküli túrázás. Milyen anyagkok ezek, mibõl vannak, megbízhatóak? Különösen a vázra és a villára gondolok. Meg mindenre ! Köszi a türelmet!
Valek
Pl. mi az hogy sx? A váz tartós? Úgy ahallottam az alu dolgok nem örök életûek. Ez milen? Stb...
A gyártó és forgalmazó adatait ismerem, de én SEMMIT nem értek a bringákhoz.
Mire haszálnám? 70 % aszfalt 30% terep kb. + táskás és táska nélküli túrázás. Milyen anyagkok ezek, mibõl vannak, megbízhatóak? Különösen a vázra és a villára gondolok. Meg mindenre ! Köszi a türelmet!
Valek
#224
Posted 2004. May 20. - 15:27

#225
Posted 2004. May 20. - 13:33

#226
Posted 2004. May 20. - 13:03

#227
Posted 2004. May 10. - 08:55

#228
Posted 2004. May 07. - 13:34

Gyurma!
Még a Bokort utcában volt egy Sovereign vázatok (olyan sárga, mint az enyém) kirakva ha jól emlékszem 85 körüli áron. Megvan még?
A cimborámat érdekelné.
Még a Bokort utcában volt egy Sovereign vázatok (olyan sárga, mint az enyém) kirakva ha jól emlékszem 85 körüli áron. Megvan még?
A cimborámat érdekelné.
#229
Posted 2004. May 06. - 21:17

#230
Posted 2004. May 04. - 17:19

próbáltam írni de az még rosszabra sikerült 8) így inlább nem írok hanam szétszedetem és megnézem
remélem hogy elõbbre jutok.... köcike a választ

#231
Posted 2004. May 04. - 17:04

Ötödszöri átolvasásra megfejtettem a problémádat.
Elég zavarosan írtad, ha ezen tudsz változtatni, szívesebben válaszol valaki.
Ha tisztában vagy azzal, hogy mi az A-Head és mi a hagyományos, akkor a válasz ott van elõtted.
Nem hiszem, hogy a JUDY XC teló menetes nyakkal rendelkezne, (legalábbis én még nem találkoztam ilyennel) de ezt meg kell nézni.
Ha a fejcsõ fölött a csapágynál egy kb 36-os anya is van, a kormány meg belecsúszik a villanyakba, akkor nem A-Head-es, hanem menetes.
Az integrált csapágy az A-Head-oshoz jó, szerintem a telód megmaradhat az A-Gang-hoz.
Elég zavarosan írtad, ha ezen tudsz változtatni, szívesebben válaszol valaki.
Ha tisztában vagy azzal, hogy mi az A-Head és mi a hagyományos, akkor a válasz ott van elõtted.
Nem hiszem, hogy a JUDY XC teló menetes nyakkal rendelkezne, (legalábbis én még nem találkoztam ilyennel) de ezt meg kell nézni.
Ha a fejcsõ fölött a csapágynál egy kb 36-os anya is van, a kormány meg belecsúszik a villanyakba, akkor nem A-Head-es, hanem menetes.
Az integrált csapágy az A-Head-oshoz jó, szerintem a telód megmaradhat az A-Gang-hoz.
#232
Posted 2004. May 04. - 16:45

Csákány!
Én venni szeretnék egy a-gang pm-et de az a heades és nemtom az én vázam milyeeen (de szerintem nem a-heades Mustang Chevyenne vázam van ha valaki tudja köcce:))Itt nem is lenne semmi gond csakhogy úgytudom hogy az a-gang-be integrált fejcsapág van.?.most az a-gang-eket csak egyfajta csapággyal adják vagy van integráltan köztes is? mert egy judy xc-telóm van és nincs pénzem újat venni és most nemtm már magam se hogy mi lesz..... ??? ??? ???
Remélem értitek;)
Én venni szeretnék egy a-gang pm-et de az a heades és nemtom az én vázam milyeeen (de szerintem nem a-heades Mustang Chevyenne vázam van ha valaki tudja köcce:))Itt nem is lenne semmi gond csakhogy úgytudom hogy az a-gang-be integrált fejcsapág van.?.most az a-gang-eket csak egyfajta csapággyal adják vagy van integráltan köztes is? mert egy judy xc-telóm van és nincs pénzem újat venni és most nemtm már magam se hogy mi lesz..... ??? ??? ???
Remélem értitek;)
#233
Posted 2004. May 03. - 21:17

#234
Posted 2004. May 03. - 20:29

Valami állat épp rajtszám nélkül száguldozik a Buda Maraton pályáján 
http://www.freeweb.h...es/img_7494.jpg

http://www.freeweb.h...es/img_7494.jpg
#235
Posted 2004. May 03. - 10:15

dhgyurma: gratula az új pacihoz! 
Honnan tudsz Te ilyen intim részleteket?
Ismerjük egymást? :

Honnan tudsz Te ilyen intim részleteket?

Ismerjük egymást? :

#236
Posted 2004. May 01. - 23:00

Gyurma, holnap ha minden igaz, átmegyek, és csinálunk képeket. Meg persze ki is próbálom a Te.co-bájkodat ;D Átviszem az elõzõ képeket is, valszeg délután.
#237
Posted 2004. May 01. - 04:15

Most látom mivé lett ez a topic!
Társkeresõ rovattá nõtte ki magát!
;D
Hát én is találtam (kreáltam) magamnak egyet! ;D
Ma hajnalban megszületett. Kb: 19 kg
hátul: 23 cm
elöl: 17cm
Már keringtem vele vagy 2 órát! ;D 8)
Kicsi durvára sikeredett. Majdhogynem létra kell hogy fel tudjak mászni rá, de ha fent vagyok, meg tériszonyom van.
Furcsa, hogy a vázon keresztül is látom az elsõ kereket, és annak ellenére, hogy csak kb 30 fokot lehet fordítani a kormányon kb 2 méteres körben megfordul.
A középcsapágy meg akkor sem akad fel, ha az öcsém kocsijának a motorháztetejérõl lerakom az elsõ kereket! 8) ( kipróbáltam) ;D
Még egy két apróbb finomítás, meg igazítás, és elnyeri végleges formáját.
Gabikám jöhetsz kipróbálni, vagy ha nem, akkor úgyis megyek, az Avasi Dh-ra
Ma beszéltem az Örsiékkel.
Era néni! Akkor most végül lesz mezed?
Tudtál választani? (én mindent tudok)
Szép az aluparipád! Mi volt az alsó vázcsovön? mintha valami plusz feliratot, vagy mit tom én.... láttam volna.
Na pá! Mindjárt indulnom kell a Pilisbe kipróbálni éles helyzetben.
Ja majd el felejtettem Forest!
Kéne egy két minõségi fotó róla. Meg segíteni felrakni õket.
Társkeresõ rovattá nõtte ki magát!

Hát én is találtam (kreáltam) magamnak egyet! ;D
Ma hajnalban megszületett. Kb: 19 kg
hátul: 23 cm
elöl: 17cm
Már keringtem vele vagy 2 órát! ;D 8)
Kicsi durvára sikeredett. Majdhogynem létra kell hogy fel tudjak mászni rá, de ha fent vagyok, meg tériszonyom van.

A középcsapágy meg akkor sem akad fel, ha az öcsém kocsijának a motorháztetejérõl lerakom az elsõ kereket! 8) ( kipróbáltam) ;D
Még egy két apróbb finomítás, meg igazítás, és elnyeri végleges formáját.
Gabikám jöhetsz kipróbálni, vagy ha nem, akkor úgyis megyek, az Avasi Dh-ra

Ma beszéltem az Örsiékkel.
Era néni! Akkor most végül lesz mezed?
Tudtál választani? (én mindent tudok)

Szép az aluparipád! Mi volt az alsó vázcsovön? mintha valami plusz feliratot, vagy mit tom én.... láttam volna.
Na pá! Mindjárt indulnom kell a Pilisbe kipróbálni éles helyzetben.

Ja majd el felejtettem Forest!
Kéne egy két minõségi fotó róla. Meg segíteni felrakni õket.
#238
Posted 2004. April 30. - 09:40

#239
Posted 2004. April 30. - 06:48

#240
Posted 2004. April 29. - 18:41
