Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Pace Cycles

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
61 hozzászólás a témában

#1
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 465 hozzászólás

Elégedetten pörgettem az excelemet, hogy milyen jól állok már az összetevőkkel, és közben rájöttem, hogy a kulacstartót elfelejtettem...

 

Nagyon régóta Specialized Rib Cage van a bringáimon, és nagyon beváltak. 

Egyrészt már nincs több szabad belőle itthon, másrészt ezt a régi fajtát már nem lehet kapni, harmadrészt nem is vagyok róla meggyőződve, hogy erre a bringára való-e egy ilyen műanyag megoldás. 

 

Van esetleg jó tippetek megbízható, stabil tartóra (az anyaga másodlagos, először jó legyen)?

Nézegettem a rozsdamentes acél megoldásokat, mert talán az illene a bringához, de nem tudom mennyire tartana jól MTB-n. https://r2-bike.com/...tainless-steel 

 

Aztán itt van ez is, ami funkcionálisan tetszik, mondjuk szépnek nem szép,de semmi tapasztalatom nincs vele: https://www.elite-it...n/rocko-carbon 



#2
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.096 hozzászólás
Óóó, pedig eddig azt hittem, csak én vagyok ilyen erős, hogy elrepedt az 540 tengelye alattam... 😁 Mondjuk gyanús, hogy a túlhúzás miatt, bontáskor történt...

Boostos pedál?! Betojok....

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#3
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 465 hozzászólás

Pompás csecsebecsék ismét, elismerésem.

 

Szerintem a 540-esnek a tengely anyaga hitványabb, abból többről tudok, illteve volt a kezemben is olyan, melynek kirepedt az imbusznyilás sarka.

Az XT tengelye ránézésre olyan, mint az XTR-é, amivel nincs ilyen probléma.

 

A pedáltengely hosszúságát miért variálják újabban, a boost miatt? Erről lemaradtam, megint.

Ooo, erről a tengelyrepedésről még nem hallottam, nálam ilyen sosem fordult elő. 

A hosszal a Q faktor miatt variálnak. Alacsonyabb, vékony testalkatú versenyzőknél még látom is létjogosultságát. Például egy keskeny xtr karral és egy keskeny xtr pedállal nagyon jelentősen csökkenthető a q faktor. 


  • Rabbit kedveli ezt

#4
Rabbit

Rabbit

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 856 hozzászólás
  • LocationKelenföld

Pompás csecsebecsék ismét, elismerésem.

 

Szerintem a 540-esnek a tengely anyaga hitványabb, abból többről tudok, illteve volt a kezemben is olyan, melynek kirepedt az imbusznyilás sarka.

Az XT tengelye ránézésre olyan, mint az XTR-é, amivel nincs ilyen probléma.

 

A pedáltengely hosszúságát miért variálják újabban, a boost miatt? Erről lemaradtam, megint.



#5
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.096 hozzászólás
Az xtr kérdést meg tudom érteni és jár a piros pont, hogy meglépted! 👍

Kisherceg módosította - 2021. július 28. - 10:06

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#6
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 465 hozzászólás

Az előzőleg beharangozott e-heti szállítmány is megérkezett. 

 

Azzal, hogy még a tél vége felé elcsíptem egy Fox Transfer nyeregcsövet egy akcióban, kissé bonyolódni látszott a dropperpost, mint rendszer kérdésköre. Biztos voltam benne, hogy a 2020-as Fox gyári kart nem szeretném hozzá, az új, 2021-es pedig nagyon ígéretes, de olyan drága, hogy nekiálltam jobbat keríteni, ha már előreláthatóan muszáj elkölteni erre ennyi pénzt. 

Így jött ki a Wolf Tooth Light Action karja a kalapból, mely hasonló áron van a Fox megoldásával, csak sokkal átgondoltabb a kidolgozása. Ritka példája azon karoknak, mely ipari csapággyal rendelkezik, ráadásul maga a gyártó is kifejezetten a Fox Transferhez ajánlja. Tűpontos a kidolgozása, 40 g a súlya, egyelőre nagyon elégedett vagyok vele. Persze, hogy milyen bovdennel és házzal kötöm majd össze a kart és a csövet, azt még nem tudom, de a Shimano Optislick megoldása tűnik szimpatikusnak. 

 

Dropper-Lever.jpg

 

A másik tétel pedig egy hosszú évtizedek óta húzódó történet. Ez a sztori egyáltalán nem érdekes, vagy különleges, csupán számomra értékes. Nagyjából 25 éve montizom tudatosan, rendszeresen, ebből 18-20-at a versenypályákon is eltöltöttem mára. Mindig is vágyam tárgya volt az alábbi pedál, mely mellett ész érv szerintem sincs. Több tízezer kilométert tekertem le PD-M520-as vagy PD-M540-es pedálokkal, és soha, soha semmilyen bajom nem volt velük. Sem a tartósságukkal, sem a működésükkel, sem a megbízhatóságukkal. Mindig, amikor újat kellett venni, akkor feljött újra és újra az alábbi pedál gondolata, aztán mindig nyert az észszerűség, és inkább vettem két 540-est ennek az árából. Az XT variánson sosem gondolkodtam, az számomra sosem hordozott értéktöbbletet az 540-hez képest, és ma is azt gondolom, hogy pontosan ugyan az, csak a festése más. Persze, valószínűleg tévedek, mert azért ott is van árkülönbség, szóval, ha valaki tudja, hogy mi a különbség, azt szívesen olvasnám. 

De most, hogy belevágtam ebbe a projektbe, már a legelején eldöntöttem, hogy eljött az én időm az XTR pedállal kapcsolatban. Majd egy évig győzködtem magam megint, hogy de elég felesleges ez, aztán kicsit most segített a "semmi sem kapható" effektus, mert tényleg ilyen 10 hét feletti elérési átlagot látok mind az 520-as, mind az 540-es pedálhoz. Illetve most akarom hinni azt, hogy ehhez a bringához ez lesz a "megfelelő" színvonalú pedál. 

 

Shimano PD-M9100, normál tengelyhosszal 313 gramm: 

 

XTR-1.jpg

 

XTR-2.jpg

 

A következőekben ráfordulok a stucni kérdéskörére, mely egyszerűnek tűnik, és abból a szempontból az is, hogy már pontosan tudom, hogy mit, milyet, mekkorát veszek, de ha meglátjátok majd az eredményt, akkor érteni fogjátok, hogy miért ez volt az egyik (ha nem a) legbonyolultabb választás az összes alkatrész közül.  


  • Kisherceg, Rabbit és zscs kedveli ezt

#7
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.060 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

2.5-ös Minion DHF van nekem is, óriási a tapadása, egyszerűen a (néha eléggé eltúlzott) óvatosságommal nem bírtam megtapasztalni még a határait. Az enyém ugyanez a verzió, nekem 1010-1030 gramm körüli tömeg rémlik rá, nem fotóztam le anno.

2.4 WT Dissector van hátul, jó választás volt, bár annyira nem tapadós, mint az Agressor, de majdnem olyan és az ~970g körül rémlik.


---

1. Canyon GrandC CF SL 2016, 1x12 Sram XX1 Eagle AXS

2. Canyon Inflite AL 8.0S - CX/roadbike, SRAM Red eTap, 2014

3. Canyon Ultimate CF SL 9.0s - roadbike, SRAM Red eTap, 2019

https://www.strava.c...thletes/2373507


#8
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 465 hozzászólás

maxxist erre a hónapra ígértek egy nagyobb szállítmányt, a világnak erre a felére, úgyhogy az előbb útóbb lesz jó eséllyel.

hátra Dissectorral azért lehet erősődni ahogy így elnézem  smile.png

én itt az íróasztalamon nézegetek egy  BRMT520/BLMT501 4 dugattyús  sztettet, egész kulturáltnak látszik...

Próbáltam már ilyen féket egy Merida 120 RC bringán, és nem volt valami meggyőző. 

Valamint mivel hátul nem a villák között van a vázamon a fékkonzol, hanem a támvilla felett, így fontosnak tartom, hogy állítható legyen a fékcső becsatlakozása, hogy kulturáltan el lehessen vezetni a fékvezetéket. Például a Formula Cura 4 a csatlakozója miatt maradt ki a lehetséges fékek közül, pedig szívesen tennék vele egy próbát, még annak ellenére is, hogy régebbi tapasztalatok miatt vannak fenntartásaim vele kapcsolatban, de annyira dicsérik mindenhol ezt a generációt, hogy volt, hogy elgondolkodtam rajta. 



#9
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.199 hozzászólás

maxxist erre a hónapra ígértek egy nagyobb szállítmányt, a világnak erre a felére, úgyhogy az előbb útóbb lesz jó eséllyel.

hátra Dissectorral azért lehet erősődni ahogy így elnézem  :)

én itt az íróasztalamon nézegetek egy  BRMT520/BLMT501 4 dugattyús  sztettet, egész kulturáltnak látszik...


  • Kisherceg kedveli ezt
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#10
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 465 hozzászólás

ha a kompromisszumoktól mentes építés ennyire szempont, várnék egy 4-dugattyúsra inkább. Apróból max rendelsz valami full alap fékszettet átmenetileg, míg nem jön meg a végleges és kész smile.png

Van egy szett Shimano br-mt400-as szettem a fiókban, csak nagyon nem akarom feltenni. :) De ha marad a 60 hét szállítás a kiszemelt fékre, akkor lehet, hogy muszáj lesz. 

A Canyon-al jött gyárilag, azzal is használtam kicsit az elején, és végül is megállni meg lehetett vele.  



#11
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.060 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

ha a kompromisszumoktól mentes építés ennyire szempont, várnék egy 4-dugattyúsra inkább. Apróból max rendelsz valami full alap fékszettet átmenetileg, míg nem jön meg a végleges és kész :)


  • ultio kedveli ezt

---

1. Canyon GrandC CF SL 2016, 1x12 Sram XX1 Eagle AXS

2. Canyon Inflite AL 8.0S - CX/roadbike, SRAM Red eTap, 2014

3. Canyon Ultimate CF SL 9.0s - roadbike, SRAM Red eTap, 2019

https://www.strava.c...thletes/2373507


#12
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.647 hozzászólás

Ha nem lenne készleten, nem tudom, mit tennék, de örülök, hogy a 7120+7100 felállást választottam.

Még keveset ment, szóval nem tudom, lesz-e olyan, hogy máshogy járnak a dugattyúk, és ferdén nyomják a betétet -ilyenekkel ijesztgettek-, de egyelőre nem hogy nehezítene, de inkább könnyít, hogy a hosszabb pofa nagyobb területen fekszik fel, már' a féktest beállításánál. Tehát konkrétan egyszerűbbnek tűnt jól beállítani, mint a sima 2 dugósakat.

Mondjuk nekem berögződés, hogy hátul elég a kistárcsa/kis fék, ha például csak a nagyobbik lett volna kapható, ugyanúgy bajban lettem volna :P



#13
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 465 hozzászólás

A következő napirendi pontba sok apróság került, bár mindig rá kell jönnie az embernek, hogy a kerékpársportban nem léteznek apróságok... :) 

 

minden-1.jpg

 

A láncon eltűnődtem egy darabig, aztán a régi SS-ezős időkből megmaradt jó tapasztalatokat követve KMC láncot vettem. Sosem használtam még az X9 változatot, de a 8-as megfelelőjével sosem nyúltam mellé. 

 

miniondhf.jpg

 

Gumiból egyelőre csak az első van meg, mert ez volt csak elérhető. Nagyon kíváncsi leszek rá, kézbe véve nagyon más világ, mint pl a hasonló méretű NobyNick, pedig súlyban nem sok az eltérés. Apropó súly, ezt azért még szoknom kell, kíváncsi leszek, hogy mennyire lesz malomkerék görgetős érzés hajtani... Hátra Dissectort-t terveztem, de az nincs sehol, már bánom is, hogy nem rendeltem meg az egyébként elérhető Minioin DHR II-t. 

 

esi.jpg

 

Az esi Chunky-nál jelenleg nem ismerek számomra jobb markolatot, a jelenlegi trail Canyon-omon is ilyen van, nem volt kérdéses, hogy ilyet választok. Ritka pillanatok egyike, hogy ez itthon volt elérhető a legolcsóbban, így ezt nem külföldről kellett megrendelnem végre. A színén agyaltam egy kicsit, de végül nem mertem a pirosat, a fekete jobban tetszik. 

 

slr.jpg

 

Nyeregből ugyan beszereztem egy fullkarbon kínai variáns specialized másolat nyerget, de szólt az egyik barátom, hogy nem kell-e egy SLR. Régi vágyam egy ilyen nyereg, ráadásul ez a titánpálcás, karbon lapos variáns, így lehet, hogy felkerül a bringára annak ellenére, hogy nem új, meglátom még. 

 

torquecap.jpg

 

A bringába Rock Shox villa kerül, és bár nem kötelező hozzá használni a Torque Cap-et én mégis úgy voltam vele, hogy ezen a bringán mindenképpen kipróbálom, mert a lehetőségeimhez képest próbálom a bringát átgondoltan, észszerűen és kompromisszummentesen felépíteni. Az ötlet az RS-től, egyébként nagyon tetszik, mérnöki szemmel az ilyen kis apróságokban nagy lehetőséget látok, meglátjuk, hogy mindez mit hoz a gyakorlatban. Sajnos, a kupak cseréjéhez spéci DT szerszám kell: https://r2-bike.com/...ront-hubs-15-mm és bár úgy voltam vele, hogy mindent magam szeretnék csinálni az építéskor, ezt azért kicsit sokallom ehhez a művelethez. 

 

swissstop.jpg

 

Ha már fékem egyáltalán nincs még, és fogalmam sincs, hogy honnan lesz, legalább a tárcsák már megvannak. El sem hiszem, hogy mennyit törtem azon a fejem, hogy milyet vegyek végül. A kiindulási pont az új XT ice-tech tárcsa volt, de mindenki csak lebeszélt. Aztán rátaláltam erre a SwissStop-ra, és nagyon megtetszett. Ez egy műremek, csodás a kidolgozása. A fékfelület nem szendvicsszerkezetű, így remélem tartós, és cicergésmentes lesz. Kifejezetten tetszik benne még, hogy sok ponton van rajta kopásjelző, kíváncsian várom az élettartamát. Eddig SwissStop fékpofát sem vettem sosem, és amióta TrickStuffot használok az XT fékemben, azóta azt hittem, hogy mást már soha nem is fogok kipróbálni, de így, hogy ilyen tárcsák kerülnek fel, lehet, hogy teszek egy próbát majd. 

 

A lista, várhatóan a jövőhét folyamán két nagyon fontos, bár elég apró alkatrésszel bővül majd, azt követően pedig már csak 3 tétel lesz hátra, plusz egy fékszett... 

(Erősen elgondolkoztam azon, hogy nem négy, hanem kétdugattyús szettet veszek, mert az nem csak sokkal olcsóbb, de van is. Konkrétan a Br-M7100-as szettre gondolok. De a legtöbb ismerős, barát azt javasolja, hogy tartsak ki a 4 dugattyús elképzelés mellett, és magam is a meglévő XT szett okán így gondolnám első lépésben. Ti mit tanácsoltok? )


  • karakoram és ZolkoW kedveli ezt

#14
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 465 hozzászólás

A cikkben leírtak alapján elég szuper lehet majd! smile.png

https://www.bikerada...ltimate-review/

Kössz, hogy megosztottad, velem még nem jött szembe. 

Remélem, hogy tényleg ilyen jó lesz, mint ahogy itt is vélekednek róla. 

Ha a posta is úgy akarja, akkor ma befut a következő csomag... :) ami még (messze) nem az utolsó lesz. 


  • zscs kedveli ezt

#15
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.060 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

A cikkben leírtak alapján elég szuper lehet majd! :)

https://www.bikerada...ltimate-review/


  • Kisherceg kedveli ezt

---

1. Canyon GrandC CF SL 2016, 1x12 Sram XX1 Eagle AXS

2. Canyon Inflite AL 8.0S - CX/roadbike, SRAM Red eTap, 2014

3. Canyon Ultimate CF SL 9.0s - roadbike, SRAM Red eTap, 2019

https://www.strava.c...thletes/2373507


#16
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 465 hozzászólás

Tök jó, türelmed csodálatának terén csatlakozom Kisherceghez. Számomra értelmezhetetlen ennyi várakozás. Hjah, nálam lassan már 1 garnitúra külső, egy hajtáslánc váltóstul már oda van a Fathomon. Most épp a nyeregcső patronja mintha kezdené már megadni magát. biggrin.png

 

 

irigylem a türelmedet, én már tuti összeraktam volna, aztán később cserélnék ezt-azt. smile.png

 

egy jó BB7 esetleg? biggrin.pngbiggrin.pngbiggrin.png

 

Kivárom, most már biztosan. Az egyetlen oka ennek az, hogy van egy trail bringám, ami messze a valaha volt eddigi legjobb járgányom, és nagyon élvezem vele azt a kevés időt amit mostanában bringázással tudok tölteni. Aztán emellett még ott az országúti is, szóval mindenre van megoldásom, a pace nem "kenyérre" kell. 

 

A BB7-et köszönöm már nem kérem. Sok-sok évet mentem velük, továbbra is tartom, hogy a legjobb ami bovdenes tárcsafékből létezhet, de nem szeretnék többet MTB-n bovdenes fékérzetet. Az olajos sem feltétlen jobb, de jobban tetszik. 

 

ZSCS, szoktam látni strava-n, hogy mi mindent adsz elő a Giant-el, és az azért nem semmi :D Emellett már nem is csodálom, hogy fogynak a cuccok. Viszont ez a fogyás még mindig semmiségnek tűnik számomra a felhasználás ismeretében. A dropper az még a gyári Giant? Nálam a Canyonban pl brutál lötyög már oldalra 2 év után, de hangtalan, teszi a dolgát, és nem kotyog... ennyi meg elég most a boldogsághoz :D   



#17
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.060 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Tök jó, türelmed csodálatának terén csatlakozom Kisherceghez. Számomra értelmezhetetlen ennyi várakozás. Hjah, nálam lassan már 1 garnitúra külső, egy hajtáslánc váltóstul már oda van a Fathomon. Most épp a nyeregcső patronja mintha kezdené már megadni magát. :D


---

1. Canyon GrandC CF SL 2016, 1x12 Sram XX1 Eagle AXS

2. Canyon Inflite AL 8.0S - CX/roadbike, SRAM Red eTap, 2014

3. Canyon Ultimate CF SL 9.0s - roadbike, SRAM Red eTap, 2019

https://www.strava.c...thletes/2373507


#18
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.096 hozzászólás

irigylem a türelmedet, én már tuti összeraktam volna, aztán később cserélnék ezt-azt. :) 

 

egy jó BB7 esetleg? :D :D :D

 


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#19
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 465 hozzászólás

Megérkezett a következő szállítmány. Kissé berezeltem, mert mikor láttam, hogy a Syntace-nél sem elérhető egy ideje egy teljesen egyszerű alu kormány, gondoltam, hogy lesz ebből bármi is, ha már ez is hiánycikk... 

 

Aztán a múlt héten az R2-n szembejött egy akció, ami pont a kinézett kormányról szólt, és még igen jó áron is adták, úgyhogy szerencsére most megvan: 

 

Syntace-Vector.jpg

 

Syntace Vector 7075 High5 - aluminium, 5 cm emeléssel ellátott, 8 fokot hátrahajló típus, 780 mm hosszban. Gyári adat szerint 306 gramm, no, ezt a precizitást (is) szeretem a németekben. 

 

A kormányon felbuzdulva elkezdtem kutatni, hogy mi van még jó áron, úgyhogy beesett a kosárba a hajtókar, hozzá egy lánctányér, valamint szerszám is kellett a szereléshez: 

 

XT-Garbaruk.jpg

 

A gyári tányér súlyával nem tudtam megbarátkozni, így gondoltam, hogy kipróbálom a hasonló árú Garbaruk variánst, ami kb. fele olyan nehéz. A tartóssággal kapcsolatban vannak kétségeim, és ígérem, a következő már a gyári acélfogas megoldás lesz, de ezt akkor is ki akartam próbálni. Meg azért tetszik is ez az összeállítás rendesen. :) 

 

M8100-Garbaruk-teljes.jpg

 

Gyári 32T tányérral 620g lenne a súlya. A különbség marginális, 46 gramm. Az M9100 XTR 537 gramm 32T tányérral. 

 

Bal kar: 

 

M8100-bal.jpg

 

Jobb kar: 

 

M8100-jobb.jpg

 

Q-faktor: 172 mm, láncvonal: 52 mm, hajtókarhossz: 175 mm 

 

A Garbaruk tányér 32T fogszámú, NarrowWide kialakítású, 3,3 mm offsetel rendelkezik: 

 

Garbaruk-1.jpg

 

A kidolgozása nagyon szép, de például a rögzítőrészt körülvevő kis bemélyedés jelentőségére nem jöttem rá. Ha fordítva teszem fel a karra, akkor is a borda teljes szélességében támaszkodik a tányér. Egy ideig agyaltam, hogy akkor most ennek az offsetnek merre is kell állnia, de végül arra jutottam, hogy a váz irányába tolja el a láncvonalat. De javítsatok ki ha tévedek, mert a tányéron nincs erre utaló segédlet, és simán lehet, hogy rosszul matekozok...  

 

Garbaruk-2.jpg

 

A hajtókart több helyen árulják kétféle kiszerelésben. Az olcsó verziót a lánctányér rögzítőgyűrűjéhez tartozó szerszám nélkül, a drágább verziót szerszámmal. Az r2-n csak az olcsóbb verziót találtam meg, és nem is írják, hogy adnának szerszámot, így vettem egy ilyet is: 

 

TL-FC41.jpg

 

Aztán amikor megjött a csomag, akkor az olcsó ár ellenére volt ilyen szerszám a hajtókar dobozában is... sebaj, kárba nem vész, csak felesleges volt külön megvenni. 

 

A nagyobb részegységek megvannak tehát, de, hogy fékszettem honnan lesz, na az jó kérdés... jelenleg a BR-M7120-ra 60 hét az ígért szállítási idő. Még a végén tényleg kipróbálok valami egzotikusabb féket, bár korábban azt hiszem már lebeszéltem magam ezen tervemről, de az élet lehet, hogy mégis így hozza. 

Az a pár apróság, ami pedig még ezen kívül hátra van, mint dropper távvezérlő, stucni, gumik, markolat, lánc már tényleg a fényt jelentik csak lassan az alagút végén! 


  • karakoram, Kisherceg és Rabbit kedveli ezt

#20
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 465 hozzászólás

foliazast megertem, de a kormanycsapagy behuzot es rozsabeutot minek venni? Elviszed egy normalis boltba, es beleteszik a kormanycsapagyat. Egy kabe behuzo 25-30 ezer, hol eri ezt megvenni otthonra? Azert a kormanycsapagy nem szokott evente tonkre menni, hogy olyan gyakran kelljen cserelni. A rozsat meg bele is lehet ovatosan kalapani, bar biztos egyszeru beutovel. Vagy ha ezzel sem akarnal bajlodni, akkor van a karbon villakhoz valo rozsa, amit ki lehet szedni.

Sem a kormánycsapágy behúzó, sem pedig a rózsabeütő nem egy eszeveszett nagy összeg. Nagyjából 25 éve szerelek bringát itthon, és ezekre a szerszámokra mindig is vágytam. Eddig is megvehettem volna őket, de sosem tettem, viszont ennél a bringánál eldöntöttem, hogy itt az idő, itthon szeretném teljesen összerakni. 


  • Kisherceg és zscs kedveli ezt