Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
városi defekt
Indította
bezzeg
, 2002. november 20. 12:59
#41
Írta 2003. július 03. - 20:25
nekem "drágább" belsõkkel meglehetõsen ritkán van defektem, akkor is, inkább 1-1 másfél centis akáctövistõl, nem pedig holmi szakadás vagy becsípõdés...szóval szerintem megéri "márkásat" venni, nem akkora az árkülönbözet, mint amennyit el lehet szenvedni a folytonos defektjavítgatással...
egyébként; mégis, de hogy csúszkál egy belsõ? a szelep már eleve pozícionálja, ezentúl nem nagyon mozoghat - valamennyit muszály neki - veszélyesebb akkor már az elcsavarodás, az azért elég zúzós lehet, s effektív kivédhetetlen...
egyébként; mégis, de hogy csúszkál egy belsõ? a szelep már eleve pozícionálja, ezentúl nem nagyon mozoghat - valamennyit muszály neki - veszélyesebb akkor már az elcsavarodás, az azért elég zúzós lehet, s effektív kivédhetetlen...
#42
Írta 2003. július 03. - 12:27
jaaaa az télleg olcsó, de ha ilyen xar inkább vegyél Conti-t, az egy normális belsõ.
Aminek a szelepen nincs csavar...
Conti oszt kész 8)
Aminek a szelepen nincs csavar...
Conti oszt kész 8)
#43
Írta 2003. július 03. - 08:36
defekt????????? hehe. 2.5os kulso kenda dhs belso 5.5 barra felnyomva. szazas szog talan elkap, mas nemigazan... meggondolando, igaz h nem egy leanyalom vele felfele maszni:(
bye
TheZ! A giáns gunikat ajánlatos alacsony nyomásra fújni (2.2-2.5), mert úgy frankóbb a tapadás, és kényelmesebb is! Olvasd el a bikmakkos gumis cikket!
Continental belsõnél nincs jobb! Kb 700 forint, és a szelepen van csavar ami miatt nem csúszkál a belsõ!
#44
Írta 2003. július 03. - 01:35
#45
Írta 2003. július 01. - 22:55
melyik az az "olcsó belsõ" ? noname?
Ahol én láttam, ott egy százassal volt kevesebb a Conti-nál...hmmmm....
Van elég levegõ a kerékben?
Ahol én láttam, ott egy százassal volt kevesebb a Conti-nál...hmmmm....
Van elég levegõ a kerékben?
#46
Írta 2003. július 01. - 01:36
Éredemes drágább belsõt venni? ???
Én mindig olcsót veszek, de már kezdem unni hogy két hegyi lejtõzésbõl egyszer (csak)az elsõ kerék defektes lesz. :-\
Gondoltam arra hogy a külsõ szar, de a haveromnak is szinte egy gurulás egy elsõ defekt.
(persze õ is az olcsót veszi)
Én mindig olcsót veszek, de már kezdem unni hogy két hegyi lejtõzésbõl egyszer (csak)az elsõ kerék defektes lesz. :-\
Gondoltam arra hogy a külsõ szar, de a haveromnak is szinte egy gurulás egy elsõ defekt.
(persze õ is az olcsót veszi)
#47
Írta 2003. június 22. - 18:00
defekt????????? hehe. 2.5os kulso kenda dhs belso 5.5 barra felnyomva. szazas szog talan elkap, mas nemigazan... meggondolando, igaz h nem egy leanyalom vele felfele maszni:(
bye
nekem meg 2.5os belso sincs , de meg a szazas szog sem kap el .. es maszni is lehet .. szal...???
#48
Írta 2003. június 22. - 17:56
...egyébként tapasztalat szerint nem elég az az idõ amit megadnak száradásnak, akkor ha jól felnyomod a kereket, nekem is többször a foltnál engedett újra. én most már legalább egy éjszakát pihentetem ragysztás után a belsõt, csak utána fújom fel.
valszeg rosszul csinaltal valamit .. a nagy hibat ott kovetik el amikor sok ragasztot hasznalnak , ill.a ragaszto felkenese utan nem varnak eleg idod a foltal .. magyarul addig varni kell vele mig kimattul teljesen... kb 5-10p idojarastol fuggoen ...
termeszetesen az elokeszitesre is van egy-ket szabaly azzal sem art tisztaban lenni ..
egy defekt javitasa a lyuk megtalalastol 15p jobb esetben ebbe a felszereles is benne van ..
#49
Írta 2003. június 20. - 00:09
defekt????????? hehe. 2.5os kulso kenda dhs belso 5.5 barra felnyomva. szazas szog talan elkap, mas nemigazan... meggondolando, igaz h nem egy leanyalom vele felfele maszni:(
bye
bye
#50
Írta 2003. június 17. - 17:49
Kössz nicholas, megnyugtattál, hogy jóra gondoltam, viszont:
- visszaigazítom a szalagot, de mire visszapakolom a belsõt meg a külsõt, valahogy megint elcsúszik, mert amikor jön a 2. defekt, akkor megint látom, hogy el van csúszva. Ezért vagy szélesebbet fogok keresni (ha egyáltalán van belõlük méret), vagy odaragasztom valahogy.
- az egyéjszakás szárítás tekerés közben, ha nincs pótbelsõd, nem megoldható sajnos De azért majd tovább nyomkodom, taposom majd a foltot.
- visszaigazítom a szalagot, de mire visszapakolom a belsõt meg a külsõt, valahogy megint elcsúszik, mert amikor jön a 2. defekt, akkor megint látom, hogy el van csúszva. Ezért vagy szélesebbet fogok keresni (ha egyáltalán van belõlük méret), vagy odaragasztom valahogy.
- az egyéjszakás szárítás tekerés közben, ha nincs pótbelsõd, nem megoldható sajnos De azért majd tovább nyomkodom, taposom majd a foltot.
#51
Írta 2003. június 17. - 17:02
visszatérve nyissz problémájára, nekem is volt pont ilyen és a felniszalag elcsúszása volt a ludas, visszaigazitottam, azóta jó, de ne tudd meg mennyit szenvedtem vele mire kizárásos alapon rájöttem...egyébként tapasztalat szerint nem elég az az idõ amit megadnak száradásnak, akkor ha jól felnyomod a kereket, nekem is többször a foltnál engedett újra. én most már legalább egy éjszakát pihentetem ragysztás után a belsõt, csak utána fújom fel.
#52
Írta 2003. június 16. - 20:13
#53
Írta 2003. június 16. - 19:33
Országutival is csak olyankor kaptam, amikor nem volt elég levegõ a gumikban.
;D ez nagyon okos beiras a feluteses defektre
#54
Írta 2003. június 15. - 21:16
#55
Írta 2003. június 15. - 18:26
Nem tudom,hogy miért, de montival eddig ismeretlen fogalom számomra a felütéses defekt. Amíg nem lett országútim azt sem tudtam egyáltalán hogy néz ki...
Pedig elég sokat megyek erdõben, városban, mindenhol és nem vagyok pehelysúlyú. Most én is vékonyfalú kölsõt használok, de ezzel sem volt eddig semmi gáz.
Nem tudom a bikkmakkosoknak hogy sikerült annyi defektet összeszedni Ausztriában.
Országutival is csak olyankor kaptam, amikor nem volt elég levegõ a gumikban.
Pedig elég sokat megyek erdõben, városban, mindenhol és nem vagyok pehelysúlyú. Most én is vékonyfalú kölsõt használok, de ezzel sem volt eddig semmi gáz.
Nem tudom a bikkmakkosoknak hogy sikerült annyi defektet összeszedni Ausztriában.
Országutival is csak olyankor kaptam, amikor nem volt elég levegõ a gumikban.
#56
Írta 2003. június 15. - 13:12
Az egyik belsõnél az összehegesztésnél volt a lyuk, így azt ki is dobtam, de most utoljára nem ott volt.
Egyébként a menetiránnyal párhuzamos a lyuk...
Egyébként a menetiránnyal párhuzamos a lyuk...
#57
Írta 2003. június 15. - 00:28
milyen irányú a hasadás? lehet, hogy egyszerûen a belsõ anyaga adta meg magát?
#58
Írta 2003. június 14. - 22:46
A lyuk hosszúkás alakú, tehát mondjuk vágás-szerû. És mindig csak 1 db.
A külsõ belsejét mindig át szoktam nézni, és ott nincs tüske, de nem is arról az oldalról van benne a lyuk.
Lehet, hogy télleg csak pech, de nem tetszik! >
Lehet, hogy kipróbálom dupla felniszalaggal. Mindenesetre valamit változtatni akarok.
A külsõ belsejét mindig át szoktam nézni, és ott nincs tüske, de nem is arról az oldalról van benne a lyuk.
Lehet, hogy télleg csak pech, de nem tetszik! >
Lehet, hogy kipróbálom dupla felniszalaggal. Mindenesetre valamit változtatni akarok.
#59
Írta 2003. június 14. - 22:30
nem mondtad, hogy milyen alakú a lyuk;
-szakadás, csípõdés, 1db, 2 db, vágás?
nem maradt benne tüske/éles fémszilánk a kerékben/felnifalban?
nem lehet, hogy a foltok - lenyílnak?
és még ott a pech-faktor - velem is volt olyan, hogy 1 évig nuku defekt, de utána naponta 2 - elõfordul
egyébként szvf az elcsúszás nem okozhat defektet
-szakadás, csípõdés, 1db, 2 db, vágás?
nem maradt benne tüske/éles fémszilánk a kerékben/felnifalban?
nem lehet, hogy a foltok - lenyílnak?
és még ott a pech-faktor - velem is volt olyan, hogy 1 évig nuku defekt, de utána naponta 2 - elõfordul
egyébként szvf az elcsúszás nem okozhat defektet
#60
Írta 2003. június 14. - 19:03
Van egy egetrengetõ problémám:
az utóbbi 2 hétben 4 defektem volt (úgy, hogy vizsgaidõszak van, és 5ször indultam el tekerni), és mind a 4 aküllõk felõl. Van a kerékben felniszalag, de amint láttam, az szépen el szokott csúszni.
Lehet, hogy ez az elcsúszás okozza a defekteket? Hogyan lehetne rajta segíteni? (pl 1 tubus pillanatragasztóval?)
Ma meg megragasztottam a belsõt, felfújtam, jónak tûnt. Gurultam a bike-kal kb 10 métert kezet mosni. Míg mosakodok, hallok egy nagy szisszenést, és látom, hogy emgint leeresztett a kerék > Na ez mitõl van?
(ja a ragasztó kb 2 perc alatt megkötött, szal nyomtam még rá pluszban, és úgy tettem fel a foltot, majd hagytam pihenni 5 percet legalább)
Mára ennyi lennék.
az utóbbi 2 hétben 4 defektem volt (úgy, hogy vizsgaidõszak van, és 5ször indultam el tekerni), és mind a 4 aküllõk felõl. Van a kerékben felniszalag, de amint láttam, az szépen el szokott csúszni.
Lehet, hogy ez az elcsúszás okozza a defekteket? Hogyan lehetne rajta segíteni? (pl 1 tubus pillanatragasztóval?)
Ma meg megragasztottam a belsõt, felfújtam, jónak tûnt. Gurultam a bike-kal kb 10 métert kezet mosni. Míg mosakodok, hallok egy nagy szisszenést, és látom, hogy emgint leeresztett a kerék > Na ez mitõl van?
(ja a ragasztó kb 2 perc alatt megkötött, szal nyomtam még rá pluszban, és úgy tettem fel a foltot, majd hagytam pihenni 5 percet legalább)
Mára ennyi lennék.