Jelentkezz be Regisztrálj

Árpád-híd
#121
Posted 2003. June 21. - 15:25

1: engem valamelyest zavar, hogy az Újpesti összekötõn motorosok száguldoznak. az is furcsa, hogy a 2003-as Bp. bicikliútjai térképen a híd bicikliútként van bejelölve, ugyanakkor a felhajtónál tiltó tábla van (egy bicikli pirossal bekarikázva). a híd középsõ részén egy kicsit szûk a hely, ezért is nem szeretem a hídon a motorosokat. csak azt nem tudom, hogy a gyalogosok miért ugrálnak, ha meglátnak egy bicóst? ez nem csak a hídon van így, de igazán lehetne annyi eszük, hogy ha van 70 cm szabad hely, akkor nem fogom elütni õket, ha pedig nincs, akkor megállok. eddig ha meg-meglöktem néhány gyalogost, az csak azért volt, mert eszetlenül menekülni kezdett, amikor észrevette, hogy mögötte jövök...
2: tudjuk, hogy szeretett fõvárosunkban igazán kevés használható bicikliút van. hogy nem építenek, arra elfogadható kifogás a pénzhiány. hogy amit építenek, az általában életveszélyes és használhatatlan, az a hozzáértés hiányát jelzi. azt viszont az abszolút érdektelenségnek lehet csak nevezni az önkormányzat részérõl, hogy szótlanul tûri, hogy az utakat tönkretegyék. csak néhány példa: a Könyves K. krt.-n ahol most építkeznek teherautók álltak a viacolor útra, mindenki megnézheti, hogy mi maradt belõle. soha nem fogják kijavítani. Újpesten az UPC (azthiszem, de lehet, hogy az erõmû) kábelt fektetett végig a Berlini utcán. ott egész jó út volt azelõtt, de természetesen nem az aszfaltot bontották fel, hanem a betontérköves bicikliutat, aztán ahogy visszarakták, rosszabb mint a macskakõ. több mint 1 km bicikliutat tettek tönkre (100 millió HUF ?), már 2 éve, senki nem kérte számon rajtuk ezt. még lenne példám, de így is túl sokat írtam, végül még egy:
3: a Béke út esztergomi vasút alatti alagútjának keleti járdája nagyon sz.r állapotban leledzik. amúgy ez nem hiszem, hogy sokakat érint, úgyhogy már meg is bántam, hogy ide írtam, de nekem minden nap 2x kell rajta végigmennem. még májusban nem tudom mi történt, de mintha leszakadt volna a plafon, csupa törmelék és kõ lett az egyébként is MTB-nek való járda. az alagútban pedig vaksötét van, az úttestet használni szintén életveszélyes.
na hát ennyi
#122
vendég__*
Posted 2003. June 05. - 11:25

Szeretném itt jelezni mindenkinek, hogy az Árpád hídon ma, vagy holnap a budai oldali déli járdát átadják a gyalogos forgalomnak. Ezzel párhuzamosan elkezdõdött az északi oldali járda építõanyagokkal való feltöltése és a lezárása!
Figyeljetek erre. Már a sziget felöl tábla figyelmeztet az építkezés miatti elterelésre!
#123
vendég__*
Posted 2003. May 28. - 20:46

Figyeljetek oda!
#124
vendég__*
Posted 2003. May 28. - 20:44

Ez is a pesti hídfõnél van, de a Dagály fel és lehajtó ág között, ahol egyébként rendszeresen autósok beparkolnak a járdára, kerékpár útra.
Figyeljetek itt is!
#125
vendég__*
Posted 2003. May 28. - 20:42

Tele van törmelékkel a járda.
Vigyázzatok itt (is)!
#126
Posted 2003. May 20. - 19:39

hát most nem keresem elõ a KRESZ-ból, de
1. Az Árpád híd 70-es sebességkorlátozású, gyorsforgalmi fõútvonal -és mint ilyen- ezeken tilos a kerékpározás, valamint az emberi erõvel hajtott jármûvek használata + a traktoroké is. Mint a Szentendrei út, vagy mondjuk a Ferihegyi út, vagy a rakpart.
2. Az Árpádhídon ugye nagy örömünkre kerékpárút épül/t az északi járdán, ez eleve kizárja mindenütt az úttesten kerékpározást.
3. Ebben már nem vagyok 100%-ig biztos, de úgy tudom a budapesti hidakon mindegyiken tilos az úttesten kerékpározás.
4. Ja és az Árpád híd feljáratainál kint is van a háromfelé osztott tiltótábla: traktor, kézikocsi-vontatás és kerékpár.
mi kell még?
1. Ilyeneken nem tilos a kerékpározás, csak autópályán, autóúton, és 12 éven aluliaknak fõútvonalon.
2. Majd ha átadják, akkor igazad lesz.
3. Nem tilos, csak ha külön jelzik.
4. Így már mindjárt más. Meggyõztél

#127
Posted 2003. May 20. - 17:41

Ezt a hülyeséget meg honnan veszed? ilyen tiltás nincs!
hát most nem keresem elõ a KRESZ-ból, de
1. Az Árpád híd 70-es sebességkorlátozású, gyorsforgalmi fõútvonal -és mint ilyen- ezeken tilos a kerékpározás, valamint az emberi erõvel hajtott jármûvek használata + a traktoroké is. Mint a Szentendrei út, vagy mondjuk a Ferihegyi út, vagy a rakpart.
2. Az Árpádhídon ugye nagy örömünkre kerékpárút épül/t az északi járdán, ez eleve kizárja mindenütt az úttesten kerékpározást.
3. Ebben már nem vagyok 100%-ig biztos, de úgy tudom a budapesti hidakon mindegyiken tilos az úttesten kerékpározás.
4. Ja és az Árpád híd feljáratainál kint is van a háromfelé osztott tiltótábla: traktor, kézikocsi-vontatás és kerékpár.
mi kell még?
#128
Posted 2003. May 20. - 06:25

Jobb elkerulni az ilyet .
Annak ellenere hogy jelen peldaval elve LCS irasodbol az orszagutis a hibas,gondolom a baratnod is azert rantotta el a kormanyt mert nem akart aldozatava valni egy balesetnek /ahogy irtad./, hol ott tisztaban volt nem O lenne a hibas. Neha nehez megalni , de ha radudalsz az ilyenre , vagy kikiabalsz neki sem sokat segit ..sot te leszel a vegen a paraszt . Szal en probalok turelmes lenni ,magamban leanyazom , elmegyek es kesz.Ket kanyar utan mar ugysem erdekel a dolog 5 perc eltelte utan jon a kovetkezo eset ugyis .Az ilyeteket befolyasolja persze az embernek milyen kedve van epp munkaba menet , vagy jovet vagy ami van .. de turelem sokat segit ..
Szerintem a megoldas ott lenne ,amit LCS jol lat .Ki a varosbol ....mindenkinek megvan a megfelelo jatszoter.. es ott kitombolhatja magat ..stb .. az meg ne legyen mentseg hogy valahogy ki kell jutni , mert ugyan szalguldozhat egy bringas a forgalomba .. de szvsz. sajat tapasztalat Mo.-n ugy is a bringas huzza a rovidebbet , es az autos is tovabb eroltetheti a dolgot ../ha olyan../ mert ugye erosebb , es vedve van .. szal nem tudni milyen a masik aki epp a bringan ul , vagy az autoban ..
Ezzel nem akarom azt irni hogy kaki vagyok vezetes ugyileg , de tudni kell hol a hatar es tobben nezni a tukorben mint szeretnenk , mert nem csak olyan kozlekedok vannak az uton ../aotos, k.paros.. / mint mi ..
Ha kicsit ovatosabb az ember , mar megeri .. csupan 5 percel kell korabban indulni maris mashogy latja az ember a vilagot !!
sajna sok a hulye .. kiabalasra ugysem valtozik meg, es figyeljunk rajuk ...miert adjam pont EN meg a kegyelem dofest , aztan egesz eletemben arrol almodozni ejszakankent ..
azt a temat fel sem hozom, hogy a rendor, meg KRESZ szabalyok mert el is megya kedvem a tematol...
#129
vendég__*
Posted 2003. May 20. - 01:00

...
A minap kocsival mentünk haza az Árpád hídon és közeledve buda felé az eszméletlen dugóban egyszer csak 5 országutis srác megy el mellettünk a jobb szélsõ és a középsõ sáv között a csíkokon.
Ha a barátnõm nem rántja rá a kormányt a másik autóra, akkor a tükrünk is letörik és a srác is gigantikusat perecel mellettünk, a mögöttünk lévõ kamion meg lehet hogy rámegy és órákat ülhetünk a középsõ sávban a helyszínelés alatt.
Tények:
-az Árpád hídon szigorúan tilos az úton kerékpározni
...
Ezt a hülyeséget meg honnan veszed? Bár egyet értek veled, miszerint barom, aki az úton teker és még szemetebb az, aki a kocsik között - engem, mint autóvezetõt rendkívül zavarnak az ilyen kerósok - viszont ilyen tiltás nincs!
#130
Posted 2003. May 19. - 18:03

Bár én azt sem értem miért jó, hogy a Böszörményi úton vagy a 4-6os vanolán a villamossínen megy a cangáz!!! Ez jellemzõ a szoszéd topicban mellõket verõ FRÍÍÍÍRÁLYDERekre is!!! Sokan miután lejöttek a hegyrõl és igyekeznek vissza a fogashoz (amin persze szigorúan jegy nélkül utaznak) játszótérnek nézik az egész utat!!! Legutóbb majdnem elütöttem egy ilyet... Nem értem miért jó ez...
Visszatérve az országútisokhoz azt sem értem miért van az ,hogy rájuk nem vonatkozik a piros lámpa ? ? ? ??? Ne egyszer láttam, hogy úgy áthajtanak rajta mint a pinty...
#131
Posted 2003. May 19. - 17:52

A minap kocsival mentünk haza az Árpád hídon és közeledve buda felé az eszméletlen dugóban egyszer csak 5 országutis srác megy el mellettünk a jobb szélsõ és a középsõ sáv között a csíkokon

Ha a barátnõm nem rántja rá a kormányt a másik autóra, akkor a tükrünk is letörik és a srác is gigantikusat perecel mellettünk, a mögöttünk lévõ kamion meg lehet hogy rámegy és órákat ülhetünk a középsõ sávban a helyszínelés alatt.
Tények:
-az Árpád hídon szigorúan tilos az úton kerékpározni
-az északi járdán úgy lehet menni, hogy nem hogy nem kell leszállni sehol, de még egy padkán sem kell átmenni egész végig.
Kérdésem:
-ha én tudok a járdán biciklizni, akkor sokan miért nem?
És bocsánat, de ez fõleg az országutisoknál jellemzõ, eszméletlen, hogy a szentendrei úton is mit mûvelnek néha (egymás mellett hárman stb...), úgy hogy ott is tilos bringázni, én se bringázok az úton - nem is merek, mégis hazajutok valahogy.
Kicsit olyan mintha azért mert az a neve, hogy országuti, akkor minden körülmények között mindent lehet, pedig nem.
-ha edzeni akarnak akkor azt miért az árpádhídon, szentendrei úton teszik?
-ha csak arrafelé tudnak eljutni céljukhoz akkor miért nem bírják ki azt a 2-3 km-t, aztán szabad az út ki a városból mindenfelé, ahol lehet tekerni.
A konklúzió nekem csak annyi, hogy azért haragszom rájuk:
-mert csak magukkal basznak ki, mert simán legyalulja õket egy kamion bárhol, most mér jó ez?
-mert mit akarunk ezek után az autósoktól a szabályok betartása terén? hmmm?
#132
vendég__*
Posted 2003. May 19. - 11:42

Halad az Árpád híd építése. A déli oldalon - a budai ág fölött - már gyalogosan járható az építési terület. Persze még korlát nincs, de végig le van fedve.
Az északi oldalon, a budai hídfõnél, a Duna felöli lépcsõ kész. Már azt kell használni. A többi még romjaiban. Persze csak idõ és türelem kérdése és megint lesz egy kerós hidunk...



#133
vendég__*
Posted 2003. April 08. - 23:02

#134
vendég__*
Posted 2003. April 04. - 20:20

...
Egy kérésem lenne csak, mégpedig az, hogy a részleges javítgatás esetén jelezzétek nekem, ha a színvonal nem megfelelõ. Akkor megkeresem az illetékes urat, és megpróbálom elérni a teljes javítást.
Persze ez tõlem egy kissé furán hangzik, mivel minden nap arra megyek én is...

#135
vendég__*
Posted 2003. April 04. - 20:18

a., A pesti oldalhoz hasonlóan csak szakaszokban javítanak a ferde rámpán. Ez költség takarékos és preferált megoldás lenne.
b., Abban az esetben, ha a heti vizsgálat azt állapította meg, hogy alapvetõen rossz a járda, akkor a teljes burkolat felszedés és az új alapok lefektetése utáni újra-burkolás következik. Ez sokkal drágább variáns, de (elvileg) erre is van pénz.
Tehát várjunk egy kicsit és ki fog derülni, melyik verziót választották. OK?
Egy kérésem lenne csak, mégpedig az, hogy a részleges javítgatás esetén jelezzétek nekem, ha a színvonal nem megfelelõ. Akkor megkeresem az illetékes urat, és megpróbálom elérni a teljes javítást.
#136
Posted 2003. April 04. - 16:45

....bár jó lenne a szentendrei utat is kivasalni és kiszélesíteni....

#137
vendég__*
Posted 2003. April 04. - 16:19

Alakul a gyerek!

#138
vendég__*
Posted 2003. April 02. - 17:57

"Köszönjük, megnézzük, intézkedünk. (Még nincs hivatalosan átvéve)."
Ez két témára szól. Az Árpád hídra és a Kerepesi - Hungária - Stefánia kerós útra.
Nagyon boldog vagyok, hogy ilyen gyorsan mennek a dolgok!

#139
Posted 2003. April 02. - 15:27

ma kicsereltek.3. A pesti oldalon a Dagály felhajtó elõtt egyre nagyobb az aknafedélen a lyuk!
#140
vendég__*
Posted 2003. April 02. - 00:32
