Szerintem azért sokat számít az integrált tengely, mert így többet bírnak a monoblokkok.málnánál az igazság...
Ez egy elég haszontalan cucc. Persze qrva sokat fognak eladni belõle, mert az integrált tengely az nagyon "trendi" meg merev. Az, hogy a dear user semmire nem megy vele, más kérdés...
Vegyél új deore kart (régi LX). Osztán csókolom.
Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
#1901
Írta 2005. június 08. - 12:42
A sebesség mindent megold.
#1902
Írta 2005. június 08. - 12:38
málnánál az igazság...
Ez egy elég haszontalan cucc. Persze qrva sokat fognak eladni belõle, mert az integrált tengely az nagyon "trendi" meg merev. Az, hogy a dear user semmire nem megy vele, más kérdés...
Vegyél új deore kart (régi LX). Osztán csókolom.
ezt most konkrétan csak a GammaDrive-ra érted, vagy új LX-re is ?
#1903
Írta 2005. június 08. - 12:10
Ez egy elég haszontalan cucc. Persze qrva sokat fognak eladni belõle, mert az integrált tengely az nagyon "trendi" meg merev. Az, hogy a dear user semmire nem megy vele, más kérdés...
Vegyél új deore kart (régi LX). Osztán csókolom.
másnak hajtok, mások hajtanak"
#1904
Írta 2005. június 08. - 11:49
#1905
Írta 2005. június 08. - 09:24
ha kezdõ vagy, ugyse veszed észre, hogy melyik hogy hajlik, ennyiért jobban kijössz a régebbi rendszerrel is. ha meg már ott tartasz, hogy ennyi merevség számít, akkor ugyse ennyiért kell nézelõdni... meg akkor a súly se lenne mindegy. bõven jó az isis/octa
#1906
Írta 2005. június 08. - 08:55
#1907
Írta 2005. június 08. - 08:49
#1908
Írta 2005. június 08. - 08:17
#1909
Írta 2005. június 08. - 08:09
ilyen huszonezerért már LX-et is lehet venni, én talán azt választanám. a '05öset. az zsír.
A 2005-ös LX 32e-35e között van ...
#1910
Írta 2005. június 07. - 23:37
LX, sokkal könnyebb és valszeg erõsebb is.
#1911
Írta 2005. június 07. - 23:36
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1912
Írta 2005. június 07. - 23:22
1130 gramm... jéééj
mire kell? bmxbe? mert abban vannk ilyen súlyban kb, sõt már lassan ott se
ha cécóra szerintem úgy ahogy van felejthetõ ezzel a súllyal.
... hé, mivel integrált h.mûrõl lévén szó, oda is vagyon írva, hogy középrésszel együtt 1130 g ...
Az új 2005-ös LX is 927 g, úgyhogy annyira azé nem sz*r.
#1913
Írta 2005. június 07. - 22:08
mire kell? bmxbe? mert abban vannk ilyen súlyban kb, sõt már lassan ott se
ha cécóra szerintem úgy ahogy van felejthetõ ezzel a súllyal.
#1914
Írta 2005. június 07. - 19:05
Integrated MegaExo BB/AL356 cast aluminum crank arms/AL7075/T6 stamped/Outer chainring, ramped and pinned for perfect shifting/Heat-treated chromoly middle chainring, ramped and pinned/Heat-treated chromoly 22 tooth inner chainring/Chromoly chainring bolts/MegaExo oversize cartridge bearings/Oversize OTTO splined (8T) integrated chromoly BB Axle/MegaExo alloy bearing cups/Length - L170mm or 175mm/Q-Factor - 170mm/104/64mm bolt circle diameter/Chainrings - 44/32/22T/Chainline - 48mm/68 or 73mm BSA/ BB shell size/1130 grams (w/bb)
Szerintetek milyen ez, kérdem én, mert úgy tûnik hajtûkanyar vásárlás elõtt állok...
#1915
Írta 2005. június 07. - 18:56
gigapipe az új, azaz ugyanolyan vastag tengelyes, mint a gigás truvák.
meg 2 csapágy lakik benne.
és jó.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1916
Írta 2005. június 07. - 18:27
#1917
Írta 2005. június 07. - 15:53
#1918
Írta 2005. június 07. - 15:48
#1919
Írta 2005. június 07. - 15:45
A teherbírásról nemtok szólni,mert a cécó keróban van és nem kap sokat,érzésre nem is hajlik felfelé sem,de ha lenne hajlás,akkor se tudnám megmondani,h az a váz,a kar v a mono,szal mind1:)
De nem surrog/kotyog/recseg,egyéb.