Nem tudja valki, hogy mi a bánatér' kezd el viszonylag hamara recsegni az összes ISISes cucc?
Az enyém kb fél éves, de már olyan hangja van tekerésnél, mintha épp törne szét az egész cucc...a haveroknak meg simán csak 2 hét után már halk recsegések halhatók.
...egyébként esetemben gigapipe team dh + truva hussefelt rockguard van.
_________________________________________________
de lagalább erõs+merev
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Indította
Dude
, 2002. november 14. 13:08
#1461
Írta 2005. július 28. - 01:14
#1462
Írta 2005. július 28. - 00:14
ahoj, van 1 elegregi altus szettem, a hatsovaltot odavagtam parszor szoval le kene cserelni mongyuk jobb sram vagy xt,de hogy kompatibilisek a valto a lanc + a fogaskoszoru (nem akarok mindent 1*re cserelni)_
#1463
Írta 2005. július 26. - 22:23
#1464
Írta 2005. július 26. - 19:35
http://forum.bikemag...read.php?t=1113
itt a neked való topic.
átütõtengely nem = gyorszár
a "sima" agy a gyorsZáras.
egy-két esetben lehet kapni hagyományos átmenõ tengelyes agyat.
itt a neked való topic.
átütõtengely nem = gyorszár
a "sima" agy a gyorsZáras.
egy-két esetben lehet kapni hagyományos átmenõ tengelyes agyat.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#1465
Írta 2005. július 26. - 19:21
Hát külön agy fórumot nem találtam..szal az agyakkal ugyanolyan szintû gondom van mint a monoblokkokkal..:-) van sima...átütõtengelyes...disc....
a disc az a tfékes rögzítéssel rendelkezõ agy,ami lehet gyorsszáras avagy hagyományos csavaros. Eddig jól mondom? a sima a hagyományos csavaros..az átütõtengelyes meg a gyorsszáras?
a disc az a tfékes rögzítéssel rendelkezõ agy,ami lehet gyorsszáras avagy hagyományos csavaros. Eddig jól mondom? a sima a hagyományos csavaros..az átütõtengelyes meg a gyorsszáras?
#1466
Írta 2005. július 26. - 18:00
Nos..nagyon szépen köszönöm a felvilágosításokat..ezzel a hajtókar rész egyenlõre letudva..:-) Most megyek az agy részlegre,mert ott is van 1-2 sötét folt... még1x thx mindenkinek!!!
#1467
Írta 2005. július 25. - 20:53
#1468
Írta 2005. július 25. - 20:10
68 a monoblokkház szélessége
113/118/121 stb.. pedig a tengely hossza
113/118/121 stb.. pedig a tengely hossza
Autist Team:)
#1469
Írta 2005. július 25. - 19:45
Abban a 2-3évben nem lennék olyan bizos (fõleg a monobloknál)
igen két oldalra a kar, kivéve az integráltnál, mert ott, ha jól rém-lik akkor a lánctányér felöli karba van belerögzítve a tengely.
Igen, a kapcsolodási technikák másak, ezáltal az élettartamuk, merevségük, stb.
igen két oldalra a kar, kivéve az integráltnál, mert ott, ha jól rém-lik akkor a lánctányér felöli karba van belerögzítve a tengely.
Igen, a kapcsolodási technikák másak, ezáltal az élettartamuk, merevségük, stb.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#1470
Írta 2005. július 25. - 19:40
68/113...68 az átmérõ..113 a hosszúság?Szal a 4szöges a legrégibb...de alapelvük mind1iknek ugyan olyan? Szal monoblokkra két oldalról rá a két kar? Szal csak a kapcsolódási technikák másak?
Amúgy végülis lehet h maradok a 4szöges mellett,mert a többi elég drága..:-) nomeg én úgyis csak városban durvulok vele..szal azért 2-3 évet ki fognak bírni sztem...
Amúgy végülis lehet h maradok a 4szöges mellett,mert a többi elég drága..:-) nomeg én úgyis csak városban durvulok vele..szal azért 2-3 évet ki fognak bírni sztem...
#1471
Írta 2005. július 25. - 19:31
1. öö igen. (?)
2. különbözõ méretüek, váz függõek. Px-be 68/113 as kell alap esetben (a 113 lehet még nagyobb, ha szükség van rá.)
3. bele lehet rakni. a 4szög a legrégebbi rendszer, hát fogalmazzunk úgy, hogy a többi jobb nála, nagyobb az esélye, hogy a 4szögesbe kárt teszel.
2. különbözõ méretüek, váz függõek. Px-be 68/113 as kell alap esetben (a 113 lehet még nagyobb, ha szükség van rá.)
3. bele lehet rakni. a 4szög a legrégebbi rendszer, hát fogalmazzunk úgy, hogy a többi jobb nála, nagyobb az esélye, hogy a 4szögesbe kárt teszel.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#1472
Írta 2005. július 25. - 17:33
Hy All!
Sztem nagyon alap kérdések következnek,ezért ha vki nagy lámának tart,az nyugodtan lapozzon tovább...:-) Szal...a Ebike-on láttam hajtókarokat ill hajtómûveket,hogy több típus van. Pl.:ISIS Drive..vagy Octalinkes,négyszögletes meg integrált. A Kérdeim a következõk:
1. Az integrált egybe van építve a monoblokkal?
2. A Monoblokkok egyen méretûek és rögzítésûek? Szal ha veszek egy vázat,akkor abba mindenféle monoblokkot bele tudok rakni?
3. A típusok rögzítéstecnika miatt különböznek csak,vagy teljesen más mind1ik?
Komkrétan a 4szögtengelyes érdekelne..szal egy 4szögtengeyes monoblokkot be lehet rakni pl egy magellan polar-x be?
Nomeg örülnék ha vki(k) 1-2 szót szólnának mind1ikrõl..csak h alapból képben legyek valamennyire...Elõpre is thx és bocs ha naon hülyéket kérdezek... :-)
Sztem nagyon alap kérdések következnek,ezért ha vki nagy lámának tart,az nyugodtan lapozzon tovább...:-) Szal...a Ebike-on láttam hajtókarokat ill hajtómûveket,hogy több típus van. Pl.:ISIS Drive..vagy Octalinkes,négyszögletes meg integrált. A Kérdeim a következõk:
1. Az integrált egybe van építve a monoblokkal?
2. A Monoblokkok egyen méretûek és rögzítésûek? Szal ha veszek egy vázat,akkor abba mindenféle monoblokkot bele tudok rakni?
3. A típusok rögzítéstecnika miatt különböznek csak,vagy teljesen más mind1ik?
Komkrétan a 4szögtengelyes érdekelne..szal egy 4szögtengeyes monoblokkot be lehet rakni pl egy magellan polar-x be?
Nomeg örülnék ha vki(k) 1-2 szót szólnának mind1ikrõl..csak h alapból képben legyek valamennyire...Elõpre is thx és bocs ha naon hülyéket kérdezek... :-)
#1473
Írta 2005. július 25. - 15:44
#1474
Írta 2005. július 25. - 15:33
ezt ki is lehet számolni, nem?
elsõ fogak száma osztva a hátsókéval
ennyi kerékfordulat egy hajtókarfordulat
aztán ezt beszorzod a kerék kerületével
excelben egyszerûen össze lehetne hozni
elsõ fogak száma osztva a hátsókéval
ennyi kerékfordulat egy hajtókarfordulat
aztán ezt beszorzod a kerék kerületével
excelben egyszerûen össze lehetne hozni
Autist Team:)
#1475
Írta 2005. július 25. - 15:21
valakinek nincs egy áttétel táblázata?
amin meglehet nézni, hogy milyen fogszámmal mennyi métert teszek meg egy pedálfordulat alatt?
amin meglehet nézni, hogy milyen fogszámmal mennyi métert teszek meg egy pedálfordulat alatt?
#1476
Írta 2005. július 25. - 14:04
Hát, az az igazság, hogy én szabadonfutó fokozatban használom a kart, és ott azon a ponton marad a váltókar, ahova állitod.
De van 1 mûanyag, tök olcsó felsõ karom is, 7sebességes, és ott a 7. seb. után is kattan 1 nyolcadikat. És viszi simán a 8 sebességet.
Ha Budapesten laksz, meg is mutathatom.
De van 1 mûanyag, tök olcsó felsõ karom is, 7sebességes, és ott a 7. seb. után is kattan 1 nyolcadikat. És viszi simán a 8 sebességet.
Ha Budapesten laksz, meg is mutathatom.
Marci
#1477
Írta 2005. július 21. - 20:59
#1478
Írta 2005. július 21. - 15:51
Felülre rakódik a 8.sebesség, (a hegymászó fokozat) Az utolsó, 7. sebesség után, ha jól megnézed még nagyon sokat lehet tolni a váltókaron. És ezért lehet vele váltani a 8 seb.-et.
Egyéb kérdés ?
Egyéb kérdés ?
Marci
#1479
Írta 2005. július 20. - 21:10
Marton:
Hogy vált 7 pozícióval 8 sebességet?
hova teszed a 8. sebességet?
felülre/alulra?
Fejtsd ki vhogy, mert ez most nem esik le nekem:bell:
Hogy vált 7 pozícióval 8 sebességet?
hova teszed a 8. sebességet?
felülre/alulra?
Fejtsd ki vhogy, mert ez most nem esik le nekem:bell:
#1480
Írta 2005. július 20. - 07:14
nemtom, nem egy érvágás a boxguide 9ezerér
és az tökéletes
és az tökéletes