Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
#801
Írta 2005. október 17. - 13:35
amúgy csepel:P
#802
Írta 2005. október 17. - 13:34
bikemag szerint: Interadó kft. a forgalmazó cím:illmatic@axelero.hu
edit: http://www.internett...oldalakselect=1
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#803
Írta 2005. október 17. - 13:32
http://www.pointbike.../img/300325.jpg
http://www.pointbike...5_anwendung.jpg
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#804
Írta 2005. október 17. - 10:07
de az nagyon idegesítõ ha mész, egy gyökér megdobja a kereket, megbucizza a váltó a falat/fát, és úgy behajlik, hogy a küllõ felcsavarja
azaz ha lett volna váltófülvédõ, akkor semmi se történt volna
de nem volt, ezért váltópapucs heló, váltó heló, küllõk heló
a váltótartú fül azért leszedhetõ, mert ha irgalmatlanul nagyot borultál, vagy csak a biciklit verted oda, ne a váz hajoljon, hanem csak egy olcsó cserélhetõ darabja.
#805
Írta 2005. október 17. - 10:05
én eddig azt hittem, hogy a cserélhetõ papucs azért cserélhetõ és azért van kaki anyagból, hogy ha pl. esik az ember ne a 14 ezres (pl. XT) vátója törjön el/deformálódjon, hanem ez a kis 2000 forintos bizbasz...
mondjuk a váz nemigen sérül akkor sem ha ez fent van, de a váltó kaphat nagyot
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#806
Írta 2005. október 16. - 21:45
Majd akkor számolgatok, mert az eltérõ vízkiszorítások miatt ki kell számolni, hogy arányosan mennyi lehet egy azonos méretû acél hajótest vízkiszorítása, hogy meglegyen az összehasonlítási alap. Köszike.Rho (acél) - 7.8 gramm/cm3
Rho (titán) - 4.5 gramm/cm3
Szóval kérdésedre a válasz 1.7-szeres. Tetemes.
DH meg nyilván más mûfaj, nekem egészen más a fájdalomküszöböm lejtõk tekintetében (jó alacsony), de pl az Inócin középtányéron felmegyek 15-ös átlaggal.
Lord_Leslie - köszi! 5letes cuccnak tûnik, lehet, hogy beszerzek egyet, fõleg, ha mûxik a gyorszáram kupakjával. De ez nem csak a bukások esetén véd? Bár talán hasznos lehet, ha a rázkódástól (a kissé használt) váltó fityeg, gondolom azért ugratja a láncot.
zé - hát ragaszd be! Komolyan mondtam, tessék menetrögzítõt használni.
#807
Írta 2005. október 16. - 21:38
megírom a választ, erre editálsz..
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#808
Írta 2005. október 16. - 21:36
#809
Írta 2005. október 16. - 21:36
Rho (titán) - 4.5 gramm/cm3
Szóval kérdésedre a válasz 1.7-szeres. Tetemes.
DH meg nyilván más mûfaj, nekem egészen más a fájdalomküszöböm lejtõk tekintetében (jó alacsony), de pl az Inócin középtányéron felmegyek 15-ös átlaggal.
Lord_Leslie - köszi! 5letes cuccnak tûnik, lehet, hogy beszerzek egyet, fõleg, ha mûxik a gyorszáram kupakjával. De ez nem csak a bukások esetén véd? Bár talán hasznos lehet, ha a rázkódástól (a kissé használt) váltó fityeg, gondolom azért ugratja a láncot.
zé - hát ragaszd be! Komolyan mondtam, tessék menetrögzítõt használni.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#810
Írta 2005. október 16. - 21:30
#811
Írta 2005. október 16. - 21:25
Súlyra vetítve kb. mekkora a hányados a titán és az acél között?Höhh? Már mi köze van hozzá? Jah, hogy arra gondolsz, hogy a merülõkapacitás más? Szerintem egyszerû a magyarázat - hasótestnél nyilván van egy súlylimit, amit a tengeralattjáró konstruktõrõk ismernek, s nyilván minden gramm ki van centizve. Titánból azonos súly mellett "több anyag" mehet bele, ezáltal erõsebb lesz a törzs. Értem ezalatt, hogy mondjuk x kiló törzs elkészíthetõ 6 centi acélból vagy 10 centi titánból - nyilván 10 centi titán erõsebb, mint 6 centi acél. (de ez csak egy 5let, nem a szakterületem az atomtengeralattjáró ) A másik fõ ok, hogy titánból már eleve maximalizált technológiai kapacitással készítenek bármit, acélból meg bizony van gagyi. De egy Ritchey Plexus acélváz simán lealáz sokmindenben egy Moratit.
#812
Írta 2005. október 16. - 21:24
Lord_Leslie - nézegettem a Point weblapját, de "nem beszélni germán", plíz linkelj rá a konkrét termékre! Már ha szerinted ez a probléma. Lehet, hogy tényleg lefáradt a rugó a váltóban, végülis már 4 szezont végigharcolt.
http://www.pointbike.../img/300325.jpg
http://www.pointbike...5_anwendung.jpg
Point Racing váltóvédõ
alumínium váltó, illetve váltófül-védõ szerkezet. A gyorszár tengely végére, illetve a váltórögzítõ csavarjához rögzíthetõ.
Súly: 28g
Ára: 2.700 Ft
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#813
Írta 2005. október 16. - 21:24
Megint azt kell, hogy mondjam, nem akarok gonoszkodni, de úgy látom, hogy bizonyos megfogalmazások értelmezése tekintetében jelentõs különbség van közted, és a DH-s fiúk, valamint azok között akik már láttak élõben DH-t, vagy próbálták is. Pld. az Inócira sok mindent mondanék, de azt tuti nem, hogy sodrós.
igen:)
katlan is aszittem régen h dh pálya.
most meg jó hogy nem emelkedik.
(akárcsak a GT)
cserébe utóbbi pl JÓ. csak nagyon rövid:(
alig néhány mp-s lejtõ
#814
Írta 2005. október 16. - 21:21
#815
Írta 2005. október 16. - 21:20
Ha azonos a határfeszültségük, egy dolgot magyarázz meg nekem. Mitõl nagyobb egy titánból készült tengeralattjáró hajótest merülési mélysége, mint egy acélé?
Höhh? Már mi köze van hozzá? Jah, hogy arra gondolsz, hogy a merülõkapacitás más? Szerintem egyszerû a magyarázat - hasótestnél nyilván van egy súlylimit, amit a tengeralattjáró konstruktõrõk ismernek, s nyilván minden gramm ki van centizve. Titánból azonos súly mellett "több anyag" mehet bele, ezáltal erõsebb lesz a törzs. Értem ezalatt, hogy mondjuk x kiló törzs elkészíthetõ 6 centi acélból vagy 10 centi titánból - nyilván 10 centi titán erõsebb, mint 6 centi acél. (de ez csak egy 5let, nem a szakterületem az atomtengeralattjáró ) A másik fõ ok, hogy titánból már eleve maximalizált technológiai kapacitással készítenek bármit, acélból meg bizony van gagyi. De egy Ritchey Plexus acélváz simán lealáz sokmindenben egy Moratit.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#816
Írta 2005. október 16. - 21:15
Egyébként Dante, mit jössz lefelé az Inóci vágáson? Csak azért kérdem, mert az idióta brigádunk jövõ hétvégére oda tervez túrácskát.
Keveset, nekem az túl sodrós. 35-40 max, de azt is csak szakaszain. Ha széles lenne, tépnék rajta - ez ilyen pszichés izé.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#817
Írta 2005. október 16. - 21:15
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#818
Írta 2005. október 16. - 21:13
Edit: a dozer ut nem koves :-) A koves az amikor 20-40cm-es koveken zug le az ember. HHH-n van egy ilyen resz solymar fele. Fejeltem is fat
A HHH lejtõ ami a toronytól lemegy a reptér felé (régi DM részben ment rajta) az köves, amint tekerni lehet. A CC pálya köves, de túl technikás, ott tekerni kevésbé. Dózerútról meg annyit, hogy van dózerút, s van dózerút. Dolomiti Superbike-on volt olyan dózerút (4 méter széles "sztráda"), ahol fejnyi kövek között pattogott az ember alatt a bringa. Na mind1, lényegtelen, nem ez a téma, hanem - átfogalmazva - rázós terepen ugrik a lánc.
Lord_Leslie - nézegettem a Point weblapját, de "nem beszélni germán", plíz linkelj rá a konkrét termékre! Már ha szerinted ez a probléma. Lehet, hogy tényleg lefáradt a rugó a váltóban, végülis már 4 szezont végigharcolt.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#819
Írta 2005. október 16. - 21:08
Ha azonos a határfeszültségük, egy dolgot magyarázz meg nekem. Mitõl nagyobb egy titánból készült tengeralattjáró hajótest merülési mélysége, mint egy acélé?Tévhit rombolás következik:
-a titán azonos mennyiségben nem erõsebb az acélnál, hanem pontosan megegyeznek a határfeszültségek - törni is éppenúgy törik, mint egy igényesebb acélötvözet (namost nehogy a TESCO acélvázakra hivatkozzon valaki )
-a titán fajsúlya viszont könnyebb az acélnál, ezáltal azonos csõszett titánból biztos hogy könnyebb lesz
-a titán korrózióálló és igénytelen anyag, de rohadt drága (megmunkálása, és a 3000+ Celsius fok olvadási pontja miatt)
-a titán nem rugalmasabb mint az acél, van acélötvözet, ami simán hasonló rugalmasságú modulusszal bír
-az, hogy mi kemény, az sokmindent jelenthet - pl a karbon rohadt erõs, de késsel is meg tudod sérteni, pedig szakítószilárdsága a kés acéljának 10szerese is lehet - ha a felületi keménységre gondolsz, ki kell ábrándítsalak, pont olyan kemény, mint az acél
#820
Írta 2005. október 16. - 21:05
Az utolsó mondatodban van a lényeg.Egyebkent a gramozzos tema szamomra tok rohej. Ha itt mindenki verseny sulyban figyelne, akkor meg ertenem, hogy ez nehez meg az nehez (es akkor peszelunk 50-100gr-rol) de a legtobbunknek a testen van a felesleges suly. 1kg-ot fogyok, maris jobb lesz a sulypontom (fent kisebb tomeg) es egy forintomba se kerult.
Amugy engem is erdekelne, hogy milyen koves palyan lehet kitekerni nagytanyer konuszt CC gepbol. En HHH-n lefele orultem, hogy bringan tudtam maradni. Bar lehet mast ertunk koves alatt.
Edit: a dozer ut nem koves :-) A koves az amikor 20-40cm-es koveken zug le az ember. HHH-n van egy ilyen resz solymar fele. Fejeltem is fat
Egyébként Dante, mit jössz lefelé az Inóci vágáson? Csak azért kérdem, mert az idióta brigádunk jövõ hétvégére oda tervez túrácskát.
Kikocsizás Kóspallagra, áttekerünk Királyrétre, az erdészeti dózerúton fel Nagy-Hideg hegyre, áttekerünk, tolunk Csóványosra, és onnan hajrá vissza, ami a csövön kifér (Nagy-Hidegrõl az Inócin jövünk le Kóspallagra).