Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
#7021
Írta 2003. március 05. - 15:11
#7022
Írta 2003. március 05. - 13:09
#7023
Írta 2003. március 05. - 13:02
hussefelt hajtokar vagy monoblokk 12??? nem mindegy...
amugy e három közül melyik a legerösebb??? Freeride-DH ra?
mennyire erös ez a Deore cucc?
Valószínûbb, hogy a monoblokk a 12 ezer, nem? A Holzfeller a legújabb, de nem bizti, hogy az a legjobb is... A Deore viszont sztem nem az a kategória. Biztos erõs, meg merev (én is olyat terveztem beújítani), de a Truvativnak ez a két karja kifejezetten FR/DH felhasználásra lett tervezve. A Deore az olyan olcsón jót kategória, mindenre használható.
#7024
Írta 2003. március 05. - 12:56
#7025
Írta 2003. március 05. - 11:36
#7026
Írta 2003. március 05. - 11:27
amugy e három közül melyik a legerösebb??? Freeride-DH ra?
mennyire erös ez a Deore cucc?
#7027
Írta 2003. március 05. - 10:55
nem is mondta senki hogy van...a minõséggel azért a SRAM-nál sincs gond!
de a Shimanonál sincs!
az SRAM "megjelenése" jót tett a piacnak mert azért a Shimano árversenyre kényszerült... (bár kényszerülne jobban :)
#7028
Írta 2003. március 05. - 10:30
hi! állitolag (valamelyik bikmakkban van állitolag) a Deore octlinkes,hollowteches hajtokar belseje puha , a külseje meg kemény. ez komoly?
mennyibe kerül egy ilyen? +monoblokk?
mennyibe kerül a Holzfelller ill. Hussefelt DH ??? +monoblokk?
Azért nem puha, csak puhább! Ez a kovácsolási technikából adódik. Egyébként egy Deore hajtómû úgy 22.000,- pénzbe kerül, a középcsapágy BB ES30-ra 6700-at írnak, de mintha valamelyik bikemagban 4000 alatti összeget láttam volna. A BB ES50 pedig 7500-8000 forint körül kapható.
A Hussfelt DH a Speedmetalban 12000,-
#7029
Írta 2003. március 05. - 10:15
link=board=5;threadid=3668;start=540#94344 date=1046781828]
Hiába is. Amíg nincs komplett alkatrész-szett, nem is fognak tudni, és ha így állnak hozzá, akkor soha nem lesz komoly vetélytárs. (ami a piacot illeti)
És a zárójeles rész az igazi lényeg: ami a piacot illeti.
Mert ugye azt mindenki látja és remélem, sokan tapasztalják is, hogy a minõséggel azért a SRAM-nál sincs gond!
#7030
Írta 2003. március 05. - 10:02
#7031
Írta 2003. március 05. - 09:38
mennyibe kerül egy ilyen? +monoblokk?
mennyibe kerül a Holzfelller ill. Hussefelt DH ??? +monoblokk?
#7032
Írta 2003. március 04. - 14:43
Következõ: a Sram nagy potenciált lát a városi/trekking biciklizésban. Nem véletlen, hogy miket hoznak ki (pl: Smart bar) Ott már nagyobb a verseny.
Az X.O-t csak azért csinálták, hogy megmutassák, ezt is tudnak, és azért, hogy a márka presztizsét fenntartsák. Nem azt mondom, hogy nem jó, mert egyrészt csodaszép, másrászt biztos kiváló, de nem az XTR babérjaira törnek vele. Hiába is. Amíg nincs komplett alkatrész-szett, nem is fognak tudni, és ha így állnak hozzá, akkor soha nem lesz komoly vetélytárs. (ami a piacot illeti)
#7033
Írta 2003. március 04. - 13:37
Én használtam és használok Sramot is és Shimanót is. Az tény hogy sárban verhetetlen a Rapidfire (Plazmát tekergetek), a markolatváltó meg súlyban van a toppon. De a nagy kérdés még mindíg az hogy a Sram miért nem gyárt teljes szettet.
De: Ugye a SRAM is megcsinálta a csúcsot, és ezt még érdekes módon senki nem tesztelte, csak egyes emberek véleményét lehet hallani, olvasni az X.0-ról. Lehet, hogy az XTR itt vereséget szenvedne? Nem tudom, de látok rá reális esélyt.
Ha megnézitek a külföldi magazinok tesztjeit, õket aztán nem lehet elfogultsággal vádolni, a laborban minden kiderül.
Itthon meg minden a nagykeren múlik. Ha nincs mit tesztelni (X.O, Sram) akkor nehéz véleményt mondani.
#7034
Írta 2003. március 04. - 11:34
És van a Paul-nak is full cnc hátsóváltója. KÉP: tamaskaa képtár.
#7035
Írta 2003. március 03. - 23:31
Full CNCzett. Es van olyan valtozata is ami -ha jol emlekszem- oda - vissza bowdenhuzassal muxik...
De van sima is.
#7036
Írta 2003. március 03. - 18:22
#7037
Írta 2003. március 03. - 15:36
Nekem egy saras tapasztalatom van de az 8,5 órán keresztül tartott a tavalyi Mecsek Maratonon 50 kilcsin.
findli bringája deore fékkel és stx-rc hátsó váltóval az enyém lx-szettel és xt fékekkel tökéletesen
müködött még akkor is amikor a sár miatt nem fordultak el a kerekek!
Tehát azért annyira nem szarok!
És hozzáteszem mindehez, hogy az én bringán három éve (5000Km de tavaly került bele 3000km)van fent a hajtáshoz való dolgok+ a bowdenek akkor szerintem ez szép teljesítmény!
#7038
Írta 2003. március 03. - 13:32
jobbfele alubol ./ 6061 vagy mi /
cnc,
javithato .. /bar alkatresz ritkabban latni mint a komplett valtot../
tobb szin : fekete, ezust, szurke, kek, piros,
ha valakinek megtetszik 27.E penzre van szuksege.
#7039
Írta 2003. március 02. - 19:17
#7040
Írta 2003. március 02. - 18:45
Vannak itt meg finomsagok...
Az X0 60 ert lehet jo. Annak idejen az LX et 10-ed annyiert vettem, es meg igyis hogy egyszer beszallt a hatsokerekbe, kikalapalva maig mukodik...