Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Meghajtás

- - - - -

  • Lezárt topik Lezárt topik
7585 hozzászólás a témában

#6121
Begbie

Begbie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.228 hozzászólás
Itt most arról volt szó, hogy elõnye az ISIS/Octalink rendszernek a merevség. Azt próbáltam megmutatni, hogy nem minden esetben! ;)

A Bájkdrájvot meg szerintem ne írd le, amíg nem is próbáltad.

#6122
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Te mondod mindig,hogy a pocok bolond :)
Viszont CC-hez inkább a merevség a jobb,akármennyire is ráz,mert azért felfeléken jobb szereti az ember apai-anyait beleadva taposni a pedált,úgy,h közben ne azt érezze,h milyen jól hajlik a lába alatt minden.(nemtom miért eszembe jutott a Bikedrive;sztem az nem volt jó rendszer,mert a rugó a,vagy kemény,és visszarúg b,vagy puha,de akkor mi értelme az egésznek?na mind1)És feltételezem trialnal is hasonló elv érvényesül.

#6123
Begbie

Begbie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.228 hozzászólás
Egyetértek, én ezeket csak azoknak írtam akik azt mondták, hogy "életveszéllyes" 4-szöggel ugrálni...

A merevségrõl meg egy kis "tanmese":

Vole májsztró lecserélte a 2ezer Ft-os Sachs hajtómûvét, egy vadiúj 2003as LX kar/csapágy kombóra. Egy hét nem telt el, és lekapta a bringáról, mondván, hogy kirázza az emberbõl a sz@rt, ledobálja a lábát, szétmegy a térde! Mindezt úgy, hogy van kb 20cm rugóútja...
Azóta is a jó kis rugalmas kart használja!
Itt a vége :)

#6124
vendég__*

vendég__*
  • vendég
húú az LX 4szögrõl én is csudákat hallottam zengeni, asszongyék inkább hajlik, de nem törik. a régi nagy duhajok mind azt használtak.
amúgy 500ft-st akartam írni, csak mexalatt a kezem...;D
persze hogy a hajtóban kenõdik el az anyag, ez 1értelmû. az ISIS kialakítás végett pedig hátrányos a dolog, mert kilazul a kapcsolódás és mexûnik az erõzárás, csak az alakzár marad, ammeg kevés...
én is láttam törött ISIS-t, meg törött négyszöget is, szal ez ez nem döntõ.

#6125
Begbie

Begbie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.228 hozzászólás
Nem 5000Ft-os hanem kb 3500Ft-os LX, talán a legmasszívabb négyszöges (ebben az árkategóriában)!
Leginkább úgyis a hajtókarban szokott elnyalódni a 4szög, ebbõl kell olyat venni ami normális anyagból van!
Tengelytöréshez sztem már extrém terhelés kell, mellesleg törött isis-t is láttam már. :P


#6126
vendég__*

vendég__*
  • vendég
...és ez pedig az ellenvélemény! ;D viszont vélhetõen nem 5000ft-os agyról van szó, illetõleg nem 20kg vagy bringástúl.;D ;D
a kotyogás az ISIS gyengeség, sajnos. a 4szögben szinte nincs ami kikottyanjon, azért jó.


#6127
Begbie

Begbie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.228 hozzászólás
Én lassan egy éve nyúzom a 4szöges karomat 4 szöges kcs-gyal! Egyszer nem kellett utánnhúzni, nem recseg, egyszóval semmi baja!
Pedig ugrálok déházok vele, és merevvázban van!

Truvativ hussefeltem volt elötte, a hozzá való truvativ dh középrésszel. Egy hónap után kotyogott az egész...
Nem gondolkozom a cserén, amíg nincs rá indokom!

#6128
vendég__*

vendég__*
  • vendég
így ahogy mondod kolléga.

#6129
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
gyaci: ja, mert rajottek, h a 4szog nem ugrabugrahoz valo, hanem a cc sporthoz (akar hobby, akar mar a verseny CC)... ezert nem gyartanak extreme igenybevetelhez.. erre ra kene jonni a tobbi gyartonak is:) amugy tok jo erzes maikor leesik a hajtokar a helyerol... de tobbet nem szeretnem megtapasztalni..

#6130
vendég__*

vendég__*
  • vendég
fruitfly:

tényleg! de mi?? ???

#6131
vendég__*

vendég__*
  • vendég

amugy mintha lattam mar volna 4szoges rf-t. talan mert van 4szoges rf kar is?

nem asszontam hogy nincs 4szöges RF (mer van) hanem hogy komolyabb igénybevételhez nem gyártanak.

#6132
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
:)))) jo, en se raknam fel.. mondjuk valtoval sem tennem ezt:) majd ha lesz nekem is egyjo ki sossztelosom, akko rlehet.. amugy fog az ember egy kutya kozonseges bowdent, nem torik meg jo esetben... jájj:) szal ez total ilyen trekking cucc.... vki nekitamasztja a biolt elott a masik bevasarlobicot, akkor annak a kereke nehogy megtorje a valtobowdent:)

#6133
Shaun_Palmer

Shaun_Palmer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.323 hozzászólás
Ez sem egy mai találmány, csak nem nagyon hazsnálják.
Biztos jó, de én felnem raknám a sajátomra :P
Ami a fékeken van az azt próbálja megakadájozni, hogy Pistike aki életében nem ment még menõ V-fékes bájkal, csak gagyi müa kantissal az ne essen fejre amikor azt hiszi, hogy úgy kell fékeznie vele mint a saját gumifékes Csepel Tacskójával.

#6134
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
egesz okos dolognak tunik:) ilyen mar fekeken regota van, nem? legalabbis acor utangyarott... de ez szebb:) jajj.. lehet h felrakok e miatt valtot:)

#6135
eric

eric

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.147 hozzászólás
Aha. :)

#6136
Shaun_Palmer

Shaun_Palmer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.323 hozzászólás
Amit a képen látsz feszességállító, az a váltóé.


#6137
Shaun_Palmer

Shaun_Palmer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.323 hozzászólás
Akkor úgylátszik jóra gondoltam:)


#6138
eric

eric

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.147 hozzászólás
Aztat nézem hogy ezen is van bowdenfeszesség-állító, meg plusz még a váltón is van egy, akkor ha jól számolom az már 2. ;D Vagy le lehet szedni valamelyikrõl?

#6139
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11.799 hozzászólás
Gy.k.:

http://store5.yimg.c...e1_1734_3506440

Avid Rollamajig

Very light composite with teeth that cleans the der. cable. Shifting becomes crisper and quicker by reducing the sharp bend in the cable housing thus reducing friction.



#6140
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11.799 hozzászólás
Igen, majd értesítünk postai úton. ;) ;D