Te mondod mindig,hogy a pocok bolond
Viszont CC-hez inkább a merevség a jobb,akármennyire is ráz,mert azért felfeléken jobb szereti az ember apai-anyait beleadva taposni a pedált,úgy,h közben ne azt érezze,h milyen jól hajlik a lába alatt minden.(nemtom miért eszembe jutott a Bikedrive;sztem az nem volt jó rendszer,mert a rugó a,vagy kemény,és visszarúg b,vagy puha,de akkor mi értelme az egésznek?na mind1)És feltételezem trialnal is hasonló elv érvényesül.
Egyetértek, én ezeket csak azoknak írtam akik azt mondták, hogy "életveszéllyes" 4-szöggel ugrálni...
A merevségrõl meg egy kis "tanmese":
Vole májsztró lecserélte a 2ezer Ft-os Sachs hajtómûvét, egy vadiúj 2003as LX kar/csapágy kombóra. Egy hét nem telt el, és lekapta a bringáról, mondván, hogy kirázza az emberbõl a sz@rt, ledobálja a lábát, szétmegy a térde! Mindezt úgy, hogy van kb 20cm rugóútja...
Azóta is a jó kis rugalmas kart használja!
Itt a vége
húú az LX 4szögrõl én is csudákat hallottam zengeni, asszongyék inkább hajlik, de nem törik. a régi nagy duhajok mind azt használtak.
amúgy 500ft-st akartam írni, csak mexalatt a kezem...;D
persze hogy a hajtóban kenõdik el az anyag, ez 1értelmû. az ISIS kialakítás végett pedig hátrányos a dolog, mert kilazul a kapcsolódás és mexûnik az erõzárás, csak az alakzár marad, ammeg kevés...
én is láttam törött ISIS-t, meg törött négyszöget is, szal ez ez nem döntõ.
Nem 5000Ft-os hanem kb 3500Ft-os LX, talán a legmasszívabb négyszöges (ebben az árkategóriában)!
Leginkább úgyis a hajtókarban szokott elnyalódni a 4szög, ebbõl kell olyat venni ami normális anyagból van!
Tengelytöréshez sztem már extrém terhelés kell, mellesleg törött isis-t is láttam már.
...és ez pedig az ellenvélemény! ;D viszont vélhetõen nem 5000ft-os agyról van szó, illetõleg nem 20kg vagy bringástúl.;D ;D
a kotyogás az ISIS gyengeség, sajnos. a 4szögben szinte nincs ami kikottyanjon, azért jó.
Én lassan egy éve nyúzom a 4szöges karomat 4 szöges kcs-gyal! Egyszer nem kellett utánnhúzni, nem recseg, egyszóval semmi baja!
Pedig ugrálok déházok vele, és merevvázban van!
Truvativ hussefeltem volt elötte, a hozzá való truvativ dh középrésszel. Egy hónap után kotyogott az egész...
Nem gondolkozom a cserén, amíg nincs rá indokom!
gyaci: ja, mert rajottek, h a 4szog nem ugrabugrahoz valo, hanem a cc sporthoz (akar hobby, akar mar a verseny CC)... ezert nem gyartanak extreme igenybevetelhez.. erre ra kene jonni a tobbi gyartonak is:) amugy tok jo erzes maikor leesik a hajtokar a helyerol... de tobbet nem szeretnem megtapasztalni..
))) jo, en se raknam fel.. mondjuk valtoval sem tennem ezt:) majd ha lesz nekem is egyjo ki sossztelosom, akko rlehet.. amugy fog az ember egy kutya kozonseges bowdent, nem torik meg jo esetben... jájj:) szal ez total ilyen trekking cucc.... vki nekitamasztja a biolt elott a masik bevasarlobicot, akkor annak a kereke nehogy megtorje a valtobowdent:)
Ez sem egy mai találmány, csak nem nagyon hazsnálják.
Biztos jó, de én felnem raknám a sajátomra
Ami a fékeken van az azt próbálja megakadájozni, hogy Pistike aki életében nem ment még menõ V-fékes bájkal, csak gagyi müa kantissal az ne essen fejre amikor azt hiszi, hogy úgy kell fékeznie vele mint a saját gumifékes Csepel Tacskójával.
Aztat nézem hogy ezen is van bowdenfeszesség-állító, meg plusz még a váltón is van egy, akkor ha jól számolom az már 2. ;D Vagy le lehet szedni valamelyikrõl?
Very light composite with teeth that cleans the der. cable. Shifting becomes crisper and quicker by reducing the sharp bend in the cable housing thus reducing friction.