Sericeman: a láncot kell csak kivenni a dologból, ha nyolcassal próbálod, akkor jó lesz. az hogy az elsõ és a hátsóváltó 9-et is isz, az nem baj, lefelé kompatibilisek. a lényeg, hogy 8-as sor, váltókar, meg lánc müködni fog.
Hollywood Macho: hátsóváltó déhra? na ez egy remek kérdés. inkább azt volna jó tudni, hogy mi miatt mentek szét? vagyis hogy esetedben mit jelent az hogy szétment. Sztem ha ilyen ütemben zuzod a váltókat, akkor mindig a legolcsóbbat vedd, mert azt az XT se birja, ha odacsapod a fatörzshöz.
hajtókar gari: hát vigyed visszafele ezerrel. 3 hónap alatt nem kell(ene) neki megnyikkanni.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Indította
Dude
, 2002. november 14. 13:08
#4941
Írta 2004. február 16. - 10:27
#4942
Írta 2004. február 16. - 09:32
Hy!
Kérdés a nálam okosabb/tapasztaltabbakhoz:
Mûködhet az alább iösszeállítás? Ugy értem jól mûködne?
8-as váltókarok, 9-es LX elsõ és hátsóváltó, Sram 5.0 8-as sor, Pc 59 9-es lánc, 2004.LX vagy valami jófajta Truvativ hajtómû
A váltókart nem akarom cserélni, mivel XT. Viszont sajna nem igazán lehet komoly nyolcas váltókat,hajtómûvet kapni.
Kérdés a nálam okosabb/tapasztaltabbakhoz:
Mûködhet az alább iösszeállítás? Ugy értem jól mûködne?
8-as váltókarok, 9-es LX elsõ és hátsóváltó, Sram 5.0 8-as sor, Pc 59 9-es lánc, 2004.LX vagy valami jófajta Truvativ hajtómû
A váltókart nem akarom cserélni, mivel XT. Viszont sajna nem igazán lehet komoly nyolcas váltókat,hajtómûvet kapni.
#4943
Írta 2004. február 16. - 09:01
Hi!
Lenne 2db kérdésem!
1:
Hátsoválto DH-ra?
mi bir ki minden?
eddig volt egy soram ami 2 hetet birt na meg elötte meg most megintt egy riegi alivio de nem a leg jobb!
mit kéne vennem?
Xt?
2:
Hajtokar Garancia?
Van egy race face prodigy dh hajtokarom 3 honapos de tegnap az egyik oldalon ki esset a pedal ugy tünik szét ment a menet!
mit lehet ilyenkor csinálni?van ilyenre grancia!
végülis 35ezer ft egy iylen hajtokar!
elöre is kösz!
Lenne 2db kérdésem!
1:
Hátsoválto DH-ra?
mi bir ki minden?
eddig volt egy soram ami 2 hetet birt na meg elötte meg most megintt egy riegi alivio de nem a leg jobb!
mit kéne vennem?
Xt?
2:
Hajtokar Garancia?
Van egy race face prodigy dh hajtokarom 3 honapos de tegnap az egyik oldalon ki esset a pedal ugy tünik szét ment a menet!
mit lehet ilyenkor csinálni?van ilyenre grancia!
végülis 35ezer ft egy iylen hajtokar!
elöre is kösz!
#4944
Írta 2004. február 15. - 23:56
Ha jólesz az idõ kimegyek és jobban kilazítom néhány sor lépcsõn, aztán majd lesz valami.
komoly!!!
ezt szaknyelven legariztatásnak hívják.... ;D
#4945
Írta 2004. február 15. - 23:50
A hajtókar nemlehet mert mindkét oldalon csak bisztos nincs szarul fölrakva a hajtómû.(egyértelmúen lehet érezni,hogy a tengely lötyög)Ja és utánna kérdeztem, már néhány Truvativ csapágyat vittek vissza a boltokba mert gyártás hibásak, csak azt nam értem mostmár, hogy mi a pics.-ért ne cserélik be kapásbol ha tudják,hogy jónéhányat szarul gyártottak le.Na mindegy. Ha jólesz az idõ kimegyek és jobban kilazítom néhány sor lépcsõn, aztán majd lesz valami. Köszi a hozzászólásokat!
#4946
Írta 2004. február 15. - 21:40
én is az elõttem szóló véleményén vagyok, nehezen elképzelhetõ, hogy ip.csap. 30km alatt ki-lazulna-kopna....
#4947
Írta 2004. február 15. - 21:32
dzsol!
Pontosan mi lazult ki a monoblokkon? A csapágyazást nehéz annyira szétbaszni, hogy lötyögjön a tengely (pláne 30km után). Nem lehet, hogy szarul van betekerve a vázba. Nekem már volt, hogy az egész monoblokk kitekeredett a vázból és azért lötyögött. Vagy esetleg a hajtókar lötyög a tengelyen? Ugyanolyan feeling, mintha a tengely lötyögne. És ha a hajtókart leszedve nem érezni a lötyögést, akkor elég valószínû, hogy ez a helyzet.
Pontosan mi lazult ki a monoblokkon? A csapágyazást nehéz annyira szétbaszni, hogy lötyögjön a tengely (pláne 30km után). Nem lehet, hogy szarul van betekerve a vázba. Nekem már volt, hogy az egész monoblokk kitekeredett a vázból és azért lötyögött. Vagy esetleg a hajtókar lötyög a tengelyen? Ugyanolyan feeling, mintha a tengely lötyögne. És ha a hajtókart leszedve nem érezni a lötyögést, akkor elég valószínû, hogy ez a helyzet.
#4948
Írta 2004. február 15. - 20:06
en pontosan ezert mikor problemam volt a telommal nem is probaltam meg a kiskereskedot.
egybol mentem a csekebe hol keszsegesen kicsereltek 2 alkalommal is a villa belsejet egyszer emg a becsuszot.
egybol mentem a csekebe hol keszsegesen kicsereltek 2 alkalommal is a villa belsejet egyszer emg a becsuszot.
#4949
Írta 2004. február 15. - 19:54
#4950
Írta 2004. február 15. - 19:52
Az a poén az egészbe, hogy bevittem a boltba az egész gépet és ott mondták, hogy ezt így a nagykereses nem cserélik ki. ):
#4951
Írta 2004. február 15. - 19:39
huhh. nincs mazlid.
lehet tul hulyesegnek hangzik, de akkor en az egesz gepet vinnem oda, hogy tessek megnezni, ez van. persze eloszor csak a boltba, ha ott nemlegesek, akkor a nagykerbe. mert ebbe annyira mar nem lehet belekotni. add oda, probaljak ki... csakmondanak akkor valamit, mert akkor mar mentegetozniuk kene...
lehet tul hulyesegnek hangzik, de akkor en az egesz gepet vinnem oda, hogy tessek megnezni, ez van. persze eloszor csak a boltba, ha ott nemlegesek, akkor a nagykerbe. mert ebbe annyira mar nem lehet belekotni. add oda, probaljak ki... csakmondanak akkor valamit, mert akkor mar mentegetozniuk kene...
#4952
Írta 2004. február 15. - 19:34
Hali.Ahogy olvastam a Truvativ hajtómûrõl és a hozzá való DH-s csapágyról érkezett véleményeket, én csak azt szeretném nektek mondani hogy most vettem egy Truvativ FireX hajtómûvet (vele semmi bajom) sõtt tõkéletes cucc, csak a közép rész ami ráadásul a Truvativ Sealex Spline XR DH névre halgat kb: 30km után érezhetõen kilazult és lötyög!(k. modon idegesítõ) és nem is lehet még kicserélmi mert ha szétszedik és nincs rajta a hajtókar nem lehet érezni a tengej lógását ezért a nagyker sem cseréli be.Errõl mi a véleményetek???
#4953
Írta 2004. február 13. - 13:49
igazabol egyik sem kompatible a masikkal.
mindegyiknel mas az osztas.
valtoban nincs kulonbseg csak vkarban.
mindegyiknel mas az osztas.
valtoban nincs kulonbseg csak vkarban.
#4954
Írta 2004. február 13. - 13:30
Én eddig azt hittem, hogy -mivel a 9-es soron közelebb vannak egymáshoz a fogaskerekek mint a 8-ason- a 9-es váltónak is kevesebb bowdent kell húznia, tehát nem kompatibilis a 2 rendszer...
#4955
Írta 2004. február 13. - 13:06
ezt szerettem volna igazán tudni hogy a pozícionálás jó-e egy hetes sorhoz.
a lánc a sorhoz való. most úgy néz ki hogy mûködik.
a lánc a sorhoz való. most úgy néz ki hogy mûködik.
#4956
Írta 2004. február 13. - 11:30
Ha jól tudom:
Ha több fokozatú a váltókar az még nem gond, legfeljebb a váltót le kell szabályozni a kis csavarokkal -hátul- hogy az utolsó fokozatot már ne lehessen húzni -és ne tegye a küllõk mellé a láncot. Jobbára uannyit húznak a váltókarok -csak az egyik 7X a másik 8X annyit. Persze ez csak ua márka váltókarjaira igaz.
Ha több fokozatú a váltókar az még nem gond, legfeljebb a váltót le kell szabályozni a kis csavarokkal -hátul- hogy az utolsó fokozatot már ne lehessen húzni -és ne tegye a küllõk mellé a láncot. Jobbára uannyit húznak a váltókarok -csak az egyik 7X a másik 8X annyit. Persze ez csak ua márka váltókarjaira igaz.
#4957
Írta 2004. február 13. - 03:05
még szép hogy vált, persze a végállások szépen be vannak állítva. de mûködik.
#4958
Írta 2004. február 12. - 22:57
#4959
Írta 2004. február 12. - 22:54
Az úgy volt hogy mikor a kerekeket vettem használtan a srác adta hozzá az 5.0-s sort. Elég jó állapotban volt úgyhogy ehhez vettem láncot, és elõbb elkoptatom ezt, csak utána veszek majd új sort meg láncot. Remélem ez idén még megtörténik.