lor: a csávónak egy stinky-je van, az meg 155 mm-t tud, és aláncvilla változás minimális.
de amúgy igazad van. fõleg egyforgáspontosnál kell figyelni. egyik haverom így tette tönkre a soráját. szétszaggatta a lánc a váltót, mert nem nyúlt eleget.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Indította
Dude
, 2002. november 14. 13:08
#4861
Írta 2004. február 26. - 13:22
#4862
Írta 2004. február 26. - 13:09
ha mar itt tartunk..
lanchossz= elol legnagyobb lanckerek,hatul legkisebb, valton atfuz, lancot kezzel meghuz,megjegyez+1 szem.
ennyi kell ,es minden oke lanchossz teren.
lanchossz= elol legnagyobb lanckerek,hatul legkisebb, valton atfuz, lancot kezzel meghuz,megjegyez+1 szem.
ennyi kell ,es minden oke lanchossz teren.
#4863
Írta 2004. február 26. - 13:04
rob aze ez meg fugg attol, hoyg amikor berugozik akkor mennyit rugozik. pontosabban mekkor a lanchossz valtozas.
es akkor miylen fokozatban van
milyen kanalas a valto
es akkor miylen fokozatban van
milyen kanalas a valto
#4864
Írta 2004. február 26. - 12:13
#4865
Írta 2004. február 26. - 12:11
Most akkor nem értem thez. A rock guardos holzfelleren van egy kis tányér, egy közepes, meg egy rock guard. Szóval a kicsi rajta van. A kérdés annyi, hogyha leszedem a rock guardot, akkor fel tudom-e rakni a helyére a 44-es tányért.
#4866
Írta 2004. február 26. - 12:09
a rockguardos hussefeltre is és a holzfellerre is felmegy a nagytányér, és 4200 huf a 42-es fekete truvativ tányér. ennyi.
hollywood macho: a láncod akkor elég hosszú, ha elöl a nagytányéron van a lánc, hátul a kicsin (legalul) és a váltókanál még igy is függõlegesen (lefelé) áll. ha van ennyi láncod, akkor nem lesz baja berugózásnál sem a váltónak.
hollywood macho: a láncod akkor elég hosszú, ha elöl a nagytányéron van a lánc, hátul a kicsin (legalul) és a váltókanál még igy is függõlegesen (lefelé) áll. ha van ennyi láncod, akkor nem lesz baja berugózásnál sem a váltónak.
#4867
Írta 2004. február 26. - 09:11
Thez: érdekes gondolkodás lehet, mert a rock guardosat mag behozzák, amin szintén van kistányér és még sem akar senki vele hegyet mászni. Nekem pl tripla husi van fent és prímán ki tudom használni mind a három lánckereket.
Persze nem fontos ám a csekére hagyatkozni, ha valami cuccot szeretnél és ez sajna igaz a többi nagykerre is.
Persze nem fontos ám a csekére hagyatkozni, ha valami cuccot szeretnél és ez sajna igaz a többi nagykerre is.
#4868
Írta 2004. február 26. - 08:12
egyantalan van a ranadom(itthon kaphato) holzfelleren felfogatasi lehetoseg a 3 tanyernak? marmint a kicisnek is?mert hussefelteken az le van daralva. ha viszont nincs, akkor szereld at az eddigi lanctanyerokat.Nem tudtok olyan helyet, ahol lehet kapni 3 lánckerekes holzfellert?
Beszarok a csekén is, ha behozza a stylo team-et, akkor ezt mér nem?
(nem behozott 3tanyerosokrol: nemtudom melyik dh-s akar hegyetmaszni kistanyerral....) valszeg igy gondolkodva nem hozhatta be
#4869
Írta 2004. február 26. - 08:03
Nem tudtok olyan helyet, ahol lehet kapni 3 lánckerekes holzfellert?
Beszarok a csekén is, ha behozza a stylo team-et, akkor ezt mér nem?
Beszarok a csekén is, ha behozza a stylo team-et, akkor ezt mér nem?
#4870
Írta 2004. február 25. - 20:09
Mickey2: jól gondolkodsz, csak lehet, hogy igy kicsit sokba fog fájni a dolog, mert egy uj lánctányér 6-7-8 ezer forintocska.
#4871
Írta 2004. február 25. - 10:45
Kedves H. Macho
Én úgy gondolom, hogy:
1.Ha tényleg négy métert ugrálsz, akkor ne 35e forintért vegyél hajtókart, mer ami bírja az ilyent az drágább szokott lenni, ha jól tudom.
2. a lánc hosszát meg úgy állítsd be, hogy a hátsó kerék max elmozdulásánál is elég hosszú legyen a lánc. Ha meg a rövidkanalas váltó nem húz elég láncot, vegyél hosszúkanalasat.
Nekem egy RSX hosszúkanalas van fenn hátul és semmi baja már 1,5 éve, pedig estem is vele meg keltem is vele. Ha meg nem sikerül összerakni a biciklit, ne szégyeld szervízbe vinni. Még mindig jobb mint két hetente váltót venni. Mindent tönkre lehet tenni, ha rosszúl van felszerelve.
Én úgy gondolom, hogy:
1.Ha tényleg négy métert ugrálsz, akkor ne 35e forintért vegyél hajtókart, mer ami bírja az ilyent az drágább szokott lenni, ha jól tudom.
2. a lánc hosszát meg úgy állítsd be, hogy a hátsó kerék max elmozdulásánál is elég hosszú legyen a lánc. Ha meg a rövidkanalas váltó nem húz elég láncot, vegyél hosszúkanalasat.
Nekem egy RSX hosszúkanalas van fenn hátul és semmi baja már 1,5 éve, pedig estem is vele meg keltem is vele. Ha meg nem sikerül összerakni a biciklit, ne szégyeld szervízbe vinni. Még mindig jobb mint két hetente váltót venni. Mindent tönkre lehet tenni, ha rosszúl van felszerelve.
#4872
Írta 2004. február 25. - 09:03
Truvativ Holzfeller triple-t szeretnék, de ilyen a csekébe nincs.
Ha rock guardosat veszek, meg egy nagy lánckereket, akkor a rock guard helyére fel tudom rakni a lánckereket?
Így a kettõ mennyibe kerülne kb?
Vagy hülyeségen gondolkodom és vegyek mást?
Ha rock guardosat veszek, meg egy nagy lánckereket, akkor a rock guard helyére fel tudom rakni a lánckereket?
Így a kettõ mennyibe kerülne kb?
Vagy hülyeségen gondolkodom és vegyek mást?
#4873
Írta 2004. február 25. - 01:25
#4874
Írta 2004. február 25. - 01:21
Az egyik esetben rövid volt a lánc úgy hogy nem ment fel a legfelsõ fokozatba! És rozsdás is volt a lánc talán ezért szakadt le! de amikor folyik róla a zsír és elég hosszú akkor miért hajlik el? vagy tényleg ennyire fogyó eszköz a bringa mert nagyon azt látom egyik héten 35ezer Ft race face hajtókarból törik ki a pedál másik héten a kormány csapágy törik szét aztán nem fog a drága hayes fék nem is sorolom! Lehet, hogy én vagyok béna vagy csak szerencsétlen de, egy 800ezer fts bringánál elvárja valamennyire az ember hogy jó legyen!
Miközben a barátaim egyszerû magellanokkal acél vázakkal 50ezer fts bringákkal ugornak és nem lesz a bringának semmi baja
Csak ennyi
Miközben a barátaim egyszerû magellanokkal acél vázakkal 50ezer fts bringákkal ugornak és nem lesz a bringának semmi baja
Csak ennyi
#4875
Írta 2004. február 25. - 00:55
berugozaskor tud meg a valto korrigalni.
eleg hosszu a lanc ahhoz, hoyg berugozaskor ne tepje le a valtot?
eleg hosszu a lanc ahhoz, hoyg berugozaskor ne tepje le a valtot?
#4876
Írta 2004. február 25. - 00:55
#4877
Írta 2004. február 25. - 00:52
sorám volt 2hétig bírta vettem extra hozzá sora fogaskoszorút meg láncot még se volt jó!
nem azért mennek szét, a váltok, mert neki csapom õket valaminek, hanem nem tudom! Még egyszer sem akadt bele semmibe meg nem is ért egyikhez se semmi, hanem eddig az érkezések (kb. 3-4 méter magasságból) egyszerûen elhajlanak vagy ketté, törnek!
Saint jó lenne de, nem fogom a fasza hátsó agyam meg a fékemet lecserélni!
nem azért mennek szét, a váltok, mert neki csapom õket valaminek, hanem nem tudom! Még egyszer sem akadt bele semmibe meg nem is ért egyikhez se semmi, hanem eddig az érkezések (kb. 3-4 méter magasságból) egyszerûen elhajlanak vagy ketté, törnek!
Saint jó lenne de, nem fogom a fasza hátsó agyam meg a fékemet lecserélni!
#4878
Írta 2004. február 25. - 00:40
távol áll tõlem a mûfaj, de én sora váltót használnék, olcsó, és rövidkanalas, igy kisebb sansz, hogy elkapja valami...
sokan használnak sorát, biztos nem véletlenül....
sokan használnak sorát, biztos nem véletlenül....
#4879
Írta 2004. február 25. - 00:39
egyik valto sem torik el a dánhilltõl!
miert torne el?
miylen vazad van?
megkerdezhetem.
miert torne el?
miylen vazad van?
megkerdezhetem.
#4880
Írta 2004. február 25. - 00:37
Shitmano Saint. Különben meg vigyázz rájuk jobban. Hülyén hangzik, de lehet fém váltóvédõ keretet venni...