Endroo:
A Husinak a pedált fogadó acélperselye csavarodik ki, ha a pedált akarod kiszedni.
a nálunk lévõ/volt konákon 5-bõl 4-nél így történt.
úgyhogy nem rémhír.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Indította
Dude
, 2002. november 14. 13:08
#3961
Írta 2004. július 28. - 19:00
#3962
Írta 2004. július 28. - 17:46
Természetesen nem a teljes középcsapit, csak a tengelyt, és mivel nem a vázban születik, azt is csak a jobb oldali karral. (A másik oldalon továbbra is rögzíteni kell a kart)
Az LX is ilyen lesz jövõre.
Idén az LX és a Deore is octalinkes, sõt Alivio (nem üreges) kar is kapható octalinkes kivitelben.
4szögest már lassan csak a raktárról maradt készletbõl kapsz ebben a kategóriában, Deore 4szöges kivitelben még szerepel a listában, de szerintem már azt sem gyártják jó ideje, csak a megmaradt készlet kapható.
Az LX is ilyen lesz jövõre.
Idén az LX és a Deore is octalinkes, sõt Alivio (nem üreges) kar is kapható octalinkes kivitelben.
4szögest már lassan csak a raktárról maradt készletbõl kapsz ebben a kategóriában, Deore 4szöges kivitelben még szerepel a listában, de szerintem már azt sem gyártják jó ideje, csak a megmaradt készlet kapható.
#3963
Írta 2004. július 28. - 17:26
Kicsit összezavarodtam. Bitonyos honlapokon azt írják, hogy a zidei XT/LX bordástengelyes rögzítésû. Én úgy tudtam a zikszténél egybedolgozták a hajtómûvet a középcsapival. Vagy tévedek? És az LX?
#3964
Írta 2004. július 28. - 11:59
#3965
Írta 2004. július 28. - 11:50
A Sram teljesen más rendszer mint a shimano. Valószínü azért fix a görgõ oldalra, mert az X.9 fixen rögzül a vázhoz a Shimano váltóknak meg folgópontja van ezena helyen, s kell az a kis oldalirányú játék a pontos mûködéshez.
#3966
Írta 2004. július 28. - 11:49
Vole: meséld már el hogy honnan szakad ki a menet ? Legalább Te ne kezd el a px törik jellegû dolgokat. Vagy van holz karod eladó ? ;D ;D
#3967
Írta 2004. július 28. - 11:07
#3968
Írta 2004. július 28. - 10:32
Ha mar Hussefelt karnal tartunk, aki teheti ne vegyen ilyet!!!! A regiekbol kiszakad a menet, az ujak, amik meg mar persellyel vannak megoldva, abbol meg kitekeredik a persely. > > > Ugy szar az egesz ahogy van!! +10e -et meger a Holzfeller. Konyebb, erosebb, sokkal jobb anyagbol van, es meg szebb is
#3969
Írta 2004. július 28. - 10:14
Lor: de azok általában imbusszal is nyílnak nem ?
krisz: mi az ami furi ? de egyébbként igen.
krisz: mi az ami furi ? de egyébbként igen.
#3970
Írta 2004. július 28. - 08:21
hülye kérdéseim sora nem ér véget! (csomó új cuccom van, amihez nem értek )
hussefelt karnál a tányérrögzító csavarok simán bonthatóak és utána vissza is lehet õket hajtani? csak azért, mert oylan "furi" az ellenanyájuk.
hussefelt karnál a tányérrögzító csavarok simán bonthatóak és utána vissza is lehet õket hajtani? csak azért, mert oylan "furi" az ellenanyájuk.
#3971
Írta 2004. július 28. - 07:49
a pedal kulcs elsodleges elonye, hoyg elfer minden pedalnal.
mert vannak olyan sima no, vagy andere patent pedalok amiknel nem valoszinu, hoyg elfer a sima szabvany 15-os villas kulcs.
mert vannak olyan sima no, vagy andere patent pedalok amiknel nem valoszinu, hoyg elfer a sima szabvany 15-os villas kulcs.
#3972
Írta 2004. július 27. - 18:28
Krisz: 15ös kulcs a nyerõ, nekem éppen az hiányzott odahaz 2 éve. (Imbusszal nem tudtam kitekerni.)
A speedmetalban majd 2 rugóért adtak volna egy szép dizájnos ergonómikus kulcsot. Mondtam kösz nem, vettem 150ft-ért egy "gagyandusz" 15ös kulcsot a praktikerben.... (De láttam a hervisben is valami puccos és drága szerszámot)
Persze ezzel elõször nem akarta engedni magát, de egy kis rongyal ergonómikusabbá tettem, meg érdemes pár pozíciót kipróbálni, azt elöbb utóbb csak lejön, fõleg, ha egy kis kemikáliás kezelést is alkalmazol (pl WD40, vagy csavarlazító)
A speedmetalban majd 2 rugóért adtak volna egy szép dizájnos ergonómikus kulcsot. Mondtam kösz nem, vettem 150ft-ért egy "gagyandusz" 15ös kulcsot a praktikerben.... (De láttam a hervisben is valami puccos és drága szerszámot)
Persze ezzel elõször nem akarta engedni magát, de egy kis rongyal ergonómikusabbá tettem, meg érdemes pár pozíciót kipróbálni, azt elöbb utóbb csak lejön, fõleg, ha egy kis kemikáliás kezelést is alkalmazol (pl WD40, vagy csavarlazító)
#3973
Írta 2004. július 27. - 12:11
Sztem az 1-2 mm az teljesen normális. Az XTR is mozog annyit oldalirányban, pedig az golyóscsapis!
#3974
Írta 2004. július 27. - 00:57
Hát nemtom azl 1-2mm-t mindkét irányba moccan... Na mind1 holnap megnézek 1 új aliviot mennyit mozog
Köszi
Köszi
#3975
Írta 2004. július 26. - 18:27
Haligali!
Van 1 2004es Alivio hátsó váltóm és a felsõ görgõje eléggé kotyog, viszont az imbusz az tövig bele van húzva szal tuti nem az van lelazulva... Mit gondoltok? Görgõcsere?
Köszi
Amennyire én tudom, a felsõ váltógörgõnek eleve kicsit nagyobb oldalirányú mozgás van engedélyezve (de nem billegés!), a váltási folyamat gördülékenyebbé tétele érdekében. A helyedben bemennék egy bringásboltba, megnéznék egy új Aliviót, hogy abban mennyire kotyog a felsõgörgõ és ennek ismeretében döntenék.
Tavaly tavasszal az Alivióban ('01-es modell) lecseréltem a görgõket golyóscsapágyasokra (BBB Rollerboy, ~2200Ft), azokon jelölték is, melyiknek kell felülre és melyiknek alulra kerülnie.
Csodát azonban ne várj a golyóscsapágyas típusoktól se: 9-10000km után igaz, hogy még most se kotyog többet mint "installálásakor" tette, de a fogai már ennek is megkoptak egy kicsit oldalt.
#3976
Írta 2004. július 26. - 13:06
se gumikalapácsom, se méretes csövem 8)
szóval akkor tudja valaki hol lehet normális kulcsot kapni? nem a gagyandusz 500 forintos 20 centiset
szóval akkor tudja valaki hol lehet normális kulcsot kapni? nem a gagyandusz 500 forintos 20 centiset
#3977
Írta 2004. július 26. - 12:32
a. kalapács (lehetõleg gumi, hogy mégse b.szd szét teljesen a villáskulcs másik végét)
b. ha hosszú erõkarra vágysz, akkor inkább egy méretesebb csõ vagy egy másik villáskulcs befeszítve a 15-ös végébe
Szvsz annyival nem hosszabb egy pedálkulcs se, hogy lényegesen nagyobb erõt tudj vele kifejteni.
Ja és nem ironizálni akartam, csak felesleges XTR váltót venni, ha csak a bovden nyúlt meg. :-*
#3978
Írta 2004. július 26. - 12:09
Nem 15-ös véletlenül ?már megint gyorsabbak voltak nálam. Bár én világéletemben sima villáskulcsot használtam, de biztos megéri 1500-ért venni egy pedálkulcsot.
15ös? nekem 16os tûnik jónak, de lehet, hogy rosszul emlékszem. lehet ironizálni, hogy mi éri meg, de nekem van jó kulcsom hozzá, csak képtelen vagyok megmozdítani vele a csavart, mert nem lehet vele elég erõt kifejteni. ezért kéne hosszabb nyelû kulcs. :
#3979
Írta 2004. július 26. - 10:13
Konkrétan mire gondolok ?
A ..nára, de hogy jön ez ide?
Elég egyszerû siklócsapágyas megoldás (nincs igazán mit javítani rajta), úgyhogy nagyon valószínû a csere.
A ..nára, de hogy jön ez ide?
Elég egyszerû siklócsapágyas megoldás (nincs igazán mit javítani rajta), úgyhogy nagyon valószínû a csere.
#3980
Írta 2004. július 26. - 10:08
Haligali!
Van 1 2004es Alivio hátsó váltóm és a felsõ görgõje eléggé kotyog, viszont az imbusz az tövig bele van húzva szal tuti nem az van lelazulva... Mit gondoltok? Görgõcsere?
Köszi
Van 1 2004es Alivio hátsó váltóm és a felsõ görgõje eléggé kotyog, viszont az imbusz az tövig bele van húzva szal tuti nem az van lelazulva... Mit gondoltok? Görgõcsere?
Köszi