Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
#2041
Írta 2005. május 31. - 16:41
Ride everywhere.
.
#2042
Írta 2005. május 31. - 16:25
Engem a megvalósíthatóság az esetleges problémák és az árak érdekelnének, mit kóstál egy garnitúra hajtómûcsavar?
Érdekes lehet még, h a középsõ tárcsa 32 fogú így szerintetek az átdobó a kettõ közötti különbséget tudja kezelni???
Üdv
#2043
Írta 2005. május 31. - 15:56
#2044
Írta 2005. május 31. - 15:54
Megfordult a fejemben, h szegecseket ki, új tárcsa rá, aztán csavarokkal vissza.
Vélemény?
#2045
Írta 2005. május 31. - 09:05
#2046
Írta 2005. május 31. - 03:56
,de en szerintem annal jobb arajanlatot itt sem tud senki adni ,mint a lakohely szerinti legkozelebbi szerviz
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#2047
Írta 2005. május 31. - 00:02
A kérdés: Magában egy 4 helyen felfogatott tárcsa vételére mennyi esélyem van???
mivel meghajtás topic, ezért enged meg hogy értetlenkedve visszakérdezzek:
Lánckerékre gondolsz? (ami a hajtómûvön van)
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#2048
Írta 2005. május 30. - 23:28
Úgy alakult,h zsír új bringa van alattam:))) egy dologgal azonban nem tudok mit kezdeni:
Elöl a legnagyobb fogaskoszorú 42-tes, ami több mint zavaró.
A kérdés: Magában egy 4 helyen felfogatott tárcsa vételére mennyi esélyem van???
A szervíz tokkal-vonóval mindent cserélne. -Ehe-ehe...
Az infokat elõre is köszi
-Üdv!
#2049
Írta 2005. május 30. - 18:04
Na, rendben. Tökéletesen igazad van abban, hogy elvileg tök mindegynek kéne lennie, hogy merre áll. De nem mindegy. Egyébként meg nem kopott be a rendszer, mire megfordítottam. Lánc szaladt. Patentszem megfordít - lánc nem szalad.Értem én (már), de tartom, hogy nem okoz különbséget semmiben, h merre áll. Talán mire megfordítottad, bekopott a rendszer. Mindegy, amíg mindenki alatt forog a kerék, addig minden oké.
#2050
Írta 2005. május 30. - 18:01
#2051
Írta 2005. május 30. - 17:56
Barátom, úgy látom nem akarod megérteni mirõl írtam. Nem mindegy, hogy a patentszem fixtengelyes része a felénk esõ oldalon jobbra vagy balra esik.... Csak ismételni tudom magam. A powerlink két egyforma félbõl áll, csak egyféleképp lehet összerakni, forgatni meg annyi értelme van, mint a többi szemet.
Aki elõször használja: szétbontáshoz a két külsõ lapot összenyomod a láncra merõlegesen, és onnantól egyértelmû.
Úgy jó, ahogy a képen van. Ha viszont vertikálisan megfordítod, úgy meg egyes rendszereknél megszaladhat a lánc.
#2052
Írta 2005. május 30. - 17:44
Aki elõször használja: szétbontáshoz a két külsõ lapot összenyomod a láncra merõlegesen, és onnantól egyértelmû.
#2053
Írta 2005. május 30. - 17:40
???
osszecsúsztatva egymásbanyomod, és utána széthúzod, de már nem jön szét, mert egymásbaakadt a két fele
de szerintem annyira adja magát, ha az ember a kezében fogja, hogy csak na.
ez kb olyan kérdés, hogy melyik irányba kell meghúzni a fékkart, már bocs
Számomra is adja magát, csak Valeria szerint az övé fordítva jobban mûködik.
#2054
Írta 2005. május 30. - 17:39
Szerinted ez van a SRAM láncokon (mert én leírtam, hogy 69-s láncnál fordult elõ nálam a szaladás)? Egyébként meg úgy kell feltenni, ahogy az általad belinkelt képen is szerepel. Ezt próbáltam kelliz-nek is elmagyarázni.
#2055
Írta 2005. május 30. - 17:36
#2056
Írta 2005. május 30. - 17:33
#2057
Írta 2005. május 30. - 17:32
#2058
Írta 2005. május 30. - 17:31
Egyébként kezdem azt hinni, h mágus vagyok. Sokkal többet futnak alattam a láncok-sorok, mint a többiek írják. Lánc 5-10000 Km, sort még soha nem cseréltem, eladtam/ellopták a gépet, mire kellett volna. Aszfalt, száraz idõ,ha már nyikorog kenés.
#2059
Írta 2005. május 30. - 17:30
Akkor valaki leírhatná hogyan kell helyesen felrakni a patentszemet.
Képpel lenne a legjobb.
???
osszecsúsztatva egymásbanyomod, és utána széthúzod, de már nem jön szét, mert egymásbaakadt a két fele
de szerintem annyira adja magát, ha az ember a kezében fogja, hogy csak na.
ez kb olyan kérdés, hogy melyik irányba kell meghúzni a fékkart, már bocs