Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
#1161
Posted 2005. September 14. - 13:14
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#1162
Posted 2005. September 14. - 12:36
Egy darabig minden kibírja. De ez nem igazán erre való...Errõl mi a véleményetek? Ki fog bírni 90 kilós egyént és néhány lépcsõt? Ha kiállok a nyeregbõl hozzáér majd a lánc a váltóhoz? Persze a hozzá való monoblokknál.
http://ebike.hu/term...mu/octalink/154
Sp
A láncot meg simán bele tudod nyomni az elsõ váltóba, én 80kg-val, LX04-el is megtettem. Amúgy ez inkább a váz rugalmasságától függ...
másnak hajtok, mások hajtanak"
#1163
Posted 2005. September 14. - 12:32
http://ebike.hu/term...mu/octalink/154
Sp
#1164
Posted 2005. September 13. - 17:40
Külföldrõl hozatnám a hajtómûvet, szokott elõfordulni valami gyártási hiba esetleg ami miatt garanciát kéne érvényesíteni? Gondolom a monoblokk úgyis ki fog bírni legalább 1 évet utána meg úgyis fizetõs a szervíz.
A japoknal ez nem jellemzo. Nem kerul ki sok hibas darab a kezuk kozul
A monoblokk mar nem monoblokk, hanem ket oldalon csapagyazas, az pedig egy even belul szerintem nem fog tonkremenni. Ha van jo boltos ismerosod, akkor itthon is lehet garanciat ervenyesiteni ra
I`m as fast as nobody!
#1165
Posted 2005. September 13. - 17:32
A bikemag január-februári számában a hajtómûtesztben meg tudod nézni, hogy mi a különbség.LX és XT hajtókarokban van valami lényeges különbség vagy csak a jobb lánctányérok miatt drágább az XT? Az új integrált monoblokkok csak egyféle méretben vannak, úgytudom a régebbieknél(nem integrált monobolkk) voltak különbözõ méretek amikre figyelni kellett hogy passzoljon a vázba? Külföldrõl hozatnám a hajtómûvet, szokott elõfordulni valami gyártási hiba esetleg ami miatt garanciát kéne érvényesíteni? Gondolom a monoblokk úgyis ki fog bírni legalább 1 évet utána meg úgyis fizetõs a szervíz.
A sebesség mindent megold.
#1166
Posted 2005. September 13. - 16:44
Úgy emlékszem, hogy más anyagból van a tengely.LX és XT hajtókarokban van valami lényeges különbség vagy csak a jobb lánctányérok miatt drágább az XT? Az új integrált monoblokkok csak egyféle méretben vannak, úgytudom a régebbieknél(nem integrált monobolkk) voltak különbözõ méretek amikre figyelni kellett hogy passzoljon a vázba? Külföldrõl hozatnám a hajtómûvet, szokott elõfordulni valami gyártási hiba esetleg ami miatt garanciát kéne érvényesíteni? Gondolom a monoblokk úgyis ki fog bírni legalább 1 évet utána meg úgyis fizetõs a szervíz.
A sebesség mindent megold.
#1167
Posted 2005. September 13. - 16:33
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#1168
Posted 2005. September 12. - 22:02
https://www.betd.co....?CategoryID=119
I`m as fast as nobody!
#1169
Posted 2005. September 12. - 21:11
Szal, ha a gyári csavar nem mûanyag, hanem szép alu, akkor valszeg nem törik el, és nem hagyom el a felét...
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#1170
Posted 2005. September 12. - 15:46
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#1171
Posted 2005. September 12. - 15:43
de nem szükséges, ha jó ahogy van
a hajtómû tengely nyúlása miatt cisnálta ezt eddig..
abba a vázba egy 113/68-as monoblokk kell, a hajtómûvel.
simán jó lesz.
#1172
Posted 2005. September 12. - 15:26
Egyébként egy Magellan Hydráról van szó. Szép lassan összeépítem belõle a biciklimet. Ezért fejlesztem. A korábban leírt választ már nem módosítom:
Persze elviszem szervízbe. De az alkatrészeket én veszem meg- a költségek miatt. Ezért akarom tudni, hogy mit is szabad megvennem.
Ami meg a beletaposást illeti: Felmegyek egy lejtõn, és a lánc hozzáér az elsõ váltóhoz. Surlódik. Amikor a jobb lábam elöl van. Azzal taposom a pedált. Minden alkalommal.
Ezenkívûl kattog is fordulatonként. De ez a probléma már elõfordult pár posttal ezelõtt is.
Ezekbõl az okokból szándékozom lecserélni a hajtómûvet egy erõsebbre és merevebbre, ami a korábban említett kettõbõl lenne. Természetesen a négyszögtengelytõl is meg kívánok szabadulni, így a HT-re gondoltam. Igazad van.
Mi a véleményetek?
A váltó Shimano TX50. Tourney.
Sp
#1173
Posted 2005. September 12. - 15:20
mire figyelj?
ha te veszed: nézd meg a mostani monoblokk szélességét, és adatait
68 mm csapágyház szélesség, ez stimmel, illetve valószinüleg 113 mm a tengely szélessége, hisz ez szokott lenni
ugyanilyen kell majd a gépbe
ha boltban szerzed(valószinübb) akkor mondd az hogy az kell és tegyék is be, lévén ha jól sejtem nem sok szerszámod van hozzá...
beállítják és adják is vissza új alkatrészekkel a gépet.
szó nélkül.
#1174
Posted 2005. September 12. - 15:18
deore jelenleg octalinkes, lx pedig hollowtech II. Ha ujat es ideit akar, akkor ezekrol beszelunk.
A deore Hollowtec és octalink az Lx is a H.II-ö mellé octalinkes.
Emil
#1175
Posted 2005. September 12. - 15:16
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
#1176
Posted 2005. September 12. - 15:12
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1177
Posted 2005. September 12. - 15:09
Sziasztok!
Ha le akarom cserélni a biciklimen a hajtómûvet monoblokkal együtt, mire kell figyelnem? Egy sima négyszögtengelyest cserélnék Deore/DeoreLX-re. Kivagyok, hogy állandóan beletaposom a láncot a váltóba. Hátul asszem Acera váltó van.
Köszi
SP
kicsit érthetetlen vagy.. legalább is számomra...
most gondolom nem te magad akarod +csinálni hanem szervízbe viszed... akkor mire akarsz figyelni?
ja és deore-deore lxbõl is van 4szöges is ... szal gondolom octalinkeset akarsz... és a beletaposást meg végképp nemértem.. és legalább azt tudd már milyen hátsóváltód van.. nemárt...
úgyhogy próbálj meg valami konkrétabbat kérdezni, mer így nemnagyon tudunk rajtad segíteni...
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
#1178
Posted 2005. September 12. - 14:49
Ha le akarom cserélni a biciklimen a hajtómûvet monoblokkal együtt, mire kell figyelnem? Egy sima négyszögtengelyest cserélnék Deore/DeoreLX-re. Kivagyok, hogy állandóan beletaposom a láncot a váltóba. Hátul asszem Acera váltó van.
Köszi
SP
#1179
Posted 2005. September 12. - 09:05
#1180
Posted 2005. September 12. - 09:03
Egy aprócska kérdés.
Az elmúlt héten a következõ probléma merült fel.
A bal hajtókarnál hajtáskor alsó állásában koppanás hallható.
Mi lehet a probléma?
A rendszer négyszögtengelyes.
A hajtókar csavarjainak meghúzását már próbáltam, nem segített.
Az elsõváltóhoz nem ér hozzá semmi. (elõször én is arra gyanakodtam).
A koppanás csak terheléskor hallható. (tehát ha mondjuk állványon áll a bringa és a hajtókart kézzel forgatom akkor nem.)
Lehet, hogy a monoblokk ment tönkre (eltört/elrepedt a csapály, stb)?
Köszi a segítséget
"k.rvára megy a pénz!" - mondogatta apám is, anyám is, csak más- máshangsúllyal...