Ja és ha csak azért szar az XR,mert mondjuk DH-ra vagy ugribugrira használtad,akkor nem szar,mert le van írva a termékismertetõnél,hogy mit mire ajánlanak,az nyilván jelent valamit... :
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Indította
Dude
, 2002. november 14. 13:08
#7501
Írta 2002. december 09. - 20:55
#7502
Írta 2002. december 09. - 20:53
Ha a hajtókarrögzítõ csavarra gondolsz,az szabvány nem?
És azt nem a monoblokkhoz adják,hanem a hajtómûhöz... :-\
Legalábbis nekem nem volt hozzá,pedig dobozban volt.
Na mostmár homályosítsatok fel!
És azt nem a monoblokkhoz adják,hanem a hajtómûhöz... :-\
Legalábbis nekem nem volt hozzá,pedig dobozban volt.
Na mostmár homályosítsatok fel!
#7503
Írta 2002. december 09. - 20:48
Helyes!
A Truvi azért szar/csak az XR!/, mert hamar tönkremegy, bár lehet, hogy CC használásnál tovább bírja. Arra vigyázz, hogy ha kart veszel, vidd a monoblock csavarját is, hogy jó-e hozzá! Én így már megszívtam egyszer. A Truvativ szerintem azért jobb, mint az FSA, mert ilyenen van és még sose probáltam FSA-t!
A Truvi azért szar/csak az XR!/, mert hamar tönkremegy, bár lehet, hogy CC használásnál tovább bírja. Arra vigyázz, hogy ha kart veszel, vidd a monoblock csavarját is, hogy jó-e hozzá! Én így már megszívtam egyszer. A Truvativ szerintem azért jobb, mint az FSA, mert ilyenen van és még sose probáltam FSA-t!
#7504
Írta 2002. december 09. - 20:44
Hát ez már adott,bár Truvativ Square Xr-t monoblokkot akartam,de nem volt már,úgyhogy FSA-t vettem,fullfém,jó nehéz,de masszívnak látszik.
Mért xar a TRuva monoblokk?
Mért jobb a Truva Hajtómû,mint az FSA?
Mért xar a TRuva monoblokk?
Mért jobb a Truva Hajtómû,mint az FSA?
#7505
Írta 2002. december 09. - 20:21
A Truvativ szerintem negyon jó, csak FSA középcsapágyat használj hozzá, mert a truvi XR mono szar, a DH meg nem jó hozzá!
#7506
Írta 2002. december 09. - 19:36
Jó estét uraim!
Akkor most az a velõs kérdésem lenne,hogy:
[glow=blue,2,300]FSA Power Pro
[/glow] vagy
[glow=red,2,300]TRuvativ FireX Xr[/glow]
Ez nagyjából ugyanaz a kategória,van-e valakinek esetleg tapasztalata ezeket illetõen?
Üdv.
Akkor most az a velõs kérdésem lenne,hogy:
[glow=blue,2,300]FSA Power Pro
[/glow] vagy
[glow=red,2,300]TRuvativ FireX Xr[/glow]
Ez nagyjából ugyanaz a kategória,van-e valakinek esetleg tapasztalata ezeket illetõen?
Üdv.
#7507
Írta 2002. december 07. - 01:56
mit akarok csinalni?
konyvet irnak azok akik nem ertenek hozza!!
en csak egy bringat akarok csinalni, ami olyan, mint a nicolai 8rohloffal) ahhoz kene a lancvonal de ...
nos latom senki se tud segiteni ezert lemertem egy bringan!
a lancvonal 47.5mm volt a lancvonal a hatso soron a kozepso lanckerekre esett ami ~26mm-re volt a papucstol.
a haz szelesseg nem szamit ebben az esetben mert szabvany irja elo a helyzetet, hogy ha barhol a vilagon csinalnak egy bringat akkor abba beepitve az alkatreszeket optimalisam mukodjon.
csak azt hittem vki tudja de tevedtem!
az pedig, hogy vmi hasztalan az eleg relativ, mint a tomeg!!!!
konyvet irnak azok akik nem ertenek hozza!!
en csak egy bringat akarok csinalni, ami olyan, mint a nicolai 8rohloffal) ahhoz kene a lancvonal de ...
nos latom senki se tud segiteni ezert lemertem egy bringan!
a lancvonal 47.5mm volt a lancvonal a hatso soron a kozepso lanckerekre esett ami ~26mm-re volt a papucstol.
a haz szelesseg nem szamit ebben az esetben mert szabvany irja elo a helyzetet, hogy ha barhol a vilagon csinalnak egy bringat akkor abba beepitve az alkatreszeket optimalisam mukodjon.
csak azt hittem vki tudja de tevedtem!
az pedig, hogy vmi hasztalan az eleg relativ, mint a tomeg!!!!
#7508
Írta 2002. december 06. - 20:10
Drágalátos szép estét!
Szóval bent a boltban lemértük ma a különbséget digitális tolómérõvel a Deore és valamilyen Shimano 8-as hmû között.Mármint a lánctányérok közötti távolságok különbségét és a lánckerekek vastagságának különbségét.
Kb egy tized mm volt a vastagságban nemtommelyik javára. : ,de ez a adódhatott a mérés pontatlanságából is...
A lánctányérok távolságában nem tudtam felfedezni különbözõséget.Bár ezt csak szemrevételezéssel próbáltam,mert nem fért be úgy a tolómérõ,hogy az jó legyen.
Valszeg Andixnak van igaza,hogy ez legfeljebb fordítva lenne gond,de sztem még úgy sem,ilyen "különbségek" mellett.
Viszont ha ugyanez a probléma hátsó traktusban merülne fel,akkor már lehetnek gondok.Fõleg a váltásteljesítményben.
Na most helyeseljetek,hogy nyugodtan aludhassak... ;D ;D
Üdv:Bagi
Szóval bent a boltban lemértük ma a különbséget digitális tolómérõvel a Deore és valamilyen Shimano 8-as hmû között.Mármint a lánctányérok közötti távolságok különbségét és a lánckerekek vastagságának különbségét.
Kb egy tized mm volt a vastagságban nemtommelyik javára. : ,de ez a adódhatott a mérés pontatlanságából is...
A lánctányérok távolságában nem tudtam felfedezni különbözõséget.Bár ezt csak szemrevételezéssel próbáltam,mert nem fért be úgy a tolómérõ,hogy az jó legyen.
Valszeg Andixnak van igaza,hogy ez legfeljebb fordítva lenne gond,de sztem még úgy sem,ilyen "különbségek" mellett.
Viszont ha ugyanez a probléma hátsó traktusban merülne fel,akkor már lehetnek gondok.Fõleg a váltásteljesítményben.
Na most helyeseljetek,hogy nyugodtan aludhassak... ;D ;D
Üdv:Bagi
#7509
vendég__*
Írta 2002. december 06. - 16:26
Osztom az észt? dehogyis, félreértesz...........megnyilvánulásommal csupán azon véleményemnek kívántam hangot adni, hogy ezek a kérdések nem annyira fontosak.....persze ez csak az én véleményem..........meg ez szerintem összetett kérdés. függ a váztól, a hajtómûtõl, a középcsapágy ház szélességtõl, a monobloktól, a lánckeréksortól...........
#7510
Írta 2002. december 06. - 16:17
lor: van olyan, hogy ilyenszélesközépcsapágy meg olyanszélesközépcsapágy (aki most azt mondja, hogy azt feltétlenül ilyenszélesközépcsapágyházba meg olyanszélesközépcsapágyházba kell tenni, annak azt mondanám, hogy vannak ám hézagolók is) meg külömbözõ helyeken elhelyezkedõ fogaskerekek a hajtókaron.
fityisz, ha osztod az észt, megmagyarázhatnád az okát is. (Nem akartam beszólni.)
fityisz, ha osztod az észt, megmagyarázhatnád az okát is. (Nem akartam beszólni.)
#7511
vendég__*
Írta 2002. december 06. - 12:16
lor, Te mire készülsz? könyvet irsz kerékpárosoknak hasztalan tudnivalókról?
#7512
Írta 2002. december 06. - 12:12
#7513
Írta 2002. december 06. - 10:18
#7514
Írta 2002. december 06. - 10:14
Hi
Az lenne a kerdesem, hogy tudtok-e valami jo megoldast arra, hogy 30 eFt alatt jominosegu dupla hajtomuvem legyen. Az az elkepzelesem,hogy 11-34 -es racsnihoz 44-29- es hajtomuvet rakok. Ugy tunik, venni kell egy triplat, es a 22-est kidobva a 32-est lecserelni 29-re de ez ket szempontbol is rossz: egyreszt pazarlas, masreszt a tipikus 104-es lyukkörhöz nemigen van 29- es vagy 30- as tanyer. Mi a tippetek?
Az lenne a kerdesem, hogy tudtok-e valami jo megoldast arra, hogy 30 eFt alatt jominosegu dupla hajtomuvem legyen. Az az elkepzelesem,hogy 11-34 -es racsnihoz 44-29- es hajtomuvet rakok. Ugy tunik, venni kell egy triplat, es a 22-est kidobva a 32-est lecserelni 29-re de ez ket szempontbol is rossz: egyreszt pazarlas, masreszt a tipikus 104-es lyukkörhöz nemigen van 29- es vagy 30- as tanyer. Mi a tippetek?
#7515
Írta 2002. december 05. - 19:23
na mondja meg nekem vki, hogy:
-a hatso agyakon a lancvonal melyik lanckerekre esik
-vagy, hogy az milyen tavol van a papucstol?
-a hatso agyakon a lancvonal melyik lanckerekre esik
-vagy, hogy az milyen tavol van a papucstol?
#7516
Írta 2002. december 05. - 13:18
Én csak azt tudom, hogy 8-as láncom (IG 51 ill. 71) és 8-as LX fogaskoszorúm soha nem veszekedett a kilences LX hajtókarommal. És a PC 58-asnak sem volt baja vele. Igaz, az elsõváltó egy kilences XT, és a hátsóváltó is kilences XT. Szóval ez a fix kavar. És mûködött/mûködik.
No para, csak nyolcas koszorún ne legyen 9-es lánc, és viszont.
A többi szvsz lényegtelen.
No para, csak nyolcas koszorún ne legyen 9-es lánc, és viszont.
A többi szvsz lényegtelen.
#7517
Írta 2002. december 05. - 10:57
Én mentem már 7es lánccal és váltóval 9es fogaskoszorúval.. ;D Szerintem menne a 8as lánccal, elöl Deore hajtómûvel, ami 9es tányérhoz van. Ez a kompatibiltási gond szerintem inkább 8as hajtómûvön 9es láncnál jelentkezne.
#7518
Írta 2002. december 05. - 01:20
#7519
Írta 2002. december 05. - 01:10
Sziasztok!
Abban segítsetek nekem,hogy ha 8-as váltórendszerem van,és Stx Rc elsõváltóm,nagyon elcseszett dolog lenne,ha 9-eshez való Deore hajtómûvet vennék hozzá?
Mennyire lenne "lebutítva" így a váltásteljesítmény elöl? :-\
Köszi elõre is...
Bagi pont hogy 8as rendszerhez akarna 9es hajtómûvet használni ergo 9es lánccal tutira szívás lenne a dolog, mivel a fogaskeréksorra tuti rászorulna a 9es lánc mivel a hátsó fogaskerekek is vastagabbak 8as kazettán mint a kilencesen...
#7520
Írta 2002. december 05. - 01:05
Csákó,
Ha Deoret veszel, van octalinkes, és nem annyira drága a hozzávaló monoblock. Ajánlanám. Másik a kilences rendszerhez lehet beszerezni gilences rendszerhez való láncot, olcsón is. Pl.: SRAM PC 59. Ezt is ajánlom. eddig rosszat nem halottam rólla, és arra amikre te akarod használni a sulyod melett szerintem tökéletes.
Na hali!
Ha Deoret veszel, van octalinkes, és nem annyira drága a hozzávaló monoblock. Ajánlanám. Másik a kilences rendszerhez lehet beszerezni gilences rendszerhez való láncot, olcsón is. Pl.: SRAM PC 59. Ezt is ajánlom. eddig rosszat nem halottam rólla, és arra amikre te akarod használni a sulyod melett szerintem tökéletes.
Na hali!