Itt most arról volt szó, hogy elõnye az ISIS/Octalink rendszernek a merevség. Azt próbáltam megmutatni, hogy nem minden esetben!
A Bájkdrájvot meg szerintem ne írd le, amíg nem is próbáltad.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#6121
Posted 2003. August 01. - 15:17
#6122
Posted 2003. August 01. - 15:09
Te mondod mindig,hogy a pocok bolond
Viszont CC-hez inkább a merevség a jobb,akármennyire is ráz,mert azért felfeléken jobb szereti az ember apai-anyait beleadva taposni a pedált,úgy,h közben ne azt érezze,h milyen jól hajlik a lába alatt minden.(nemtom miért eszembe jutott a Bikedrive;sztem az nem volt jó rendszer,mert a rugó a,vagy kemény,és visszarúg b,vagy puha,de akkor mi értelme az egésznek?na mind1)És feltételezem trialnal is hasonló elv érvényesül.
Viszont CC-hez inkább a merevség a jobb,akármennyire is ráz,mert azért felfeléken jobb szereti az ember apai-anyait beleadva taposni a pedált,úgy,h közben ne azt érezze,h milyen jól hajlik a lába alatt minden.(nemtom miért eszembe jutott a Bikedrive;sztem az nem volt jó rendszer,mert a rugó a,vagy kemény,és visszarúg b,vagy puha,de akkor mi értelme az egésznek?na mind1)És feltételezem trialnal is hasonló elv érvényesül.
#6123
Posted 2003. August 01. - 14:58
Egyetértek, én ezeket csak azoknak írtam akik azt mondták, hogy "életveszéllyes" 4-szöggel ugrálni...
A merevségrõl meg egy kis "tanmese":
Vole májsztró lecserélte a 2ezer Ft-os Sachs hajtómûvét, egy vadiúj 2003as LX kar/csapágy kombóra. Egy hét nem telt el, és lekapta a bringáról, mondván, hogy kirázza az emberbõl a sz@rt, ledobálja a lábát, szétmegy a térde! Mindezt úgy, hogy van kb 20cm rugóútja...
Azóta is a jó kis rugalmas kart használja!
Itt a vége
A merevségrõl meg egy kis "tanmese":
Vole májsztró lecserélte a 2ezer Ft-os Sachs hajtómûvét, egy vadiúj 2003as LX kar/csapágy kombóra. Egy hét nem telt el, és lekapta a bringáról, mondván, hogy kirázza az emberbõl a sz@rt, ledobálja a lábát, szétmegy a térde! Mindezt úgy, hogy van kb 20cm rugóútja...
Azóta is a jó kis rugalmas kart használja!
Itt a vége
#6124
vendég__*
Posted 2003. August 01. - 14:52
húú az LX 4szögrõl én is csudákat hallottam zengeni, asszongyék inkább hajlik, de nem törik. a régi nagy duhajok mind azt használtak.
amúgy 500ft-st akartam írni, csak mexalatt a kezem...;D
persze hogy a hajtóban kenõdik el az anyag, ez 1értelmû. az ISIS kialakítás végett pedig hátrányos a dolog, mert kilazul a kapcsolódás és mexûnik az erõzárás, csak az alakzár marad, ammeg kevés...
én is láttam törött ISIS-t, meg törött négyszöget is, szal ez ez nem döntõ.
amúgy 500ft-st akartam írni, csak mexalatt a kezem...;D
persze hogy a hajtóban kenõdik el az anyag, ez 1értelmû. az ISIS kialakítás végett pedig hátrányos a dolog, mert kilazul a kapcsolódás és mexûnik az erõzárás, csak az alakzár marad, ammeg kevés...
én is láttam törött ISIS-t, meg törött négyszöget is, szal ez ez nem döntõ.
#6125
Posted 2003. August 01. - 14:47
Nem 5000Ft-os hanem kb 3500Ft-os LX, talán a legmasszívabb négyszöges (ebben az árkategóriában)!
Leginkább úgyis a hajtókarban szokott elnyalódni a 4szög, ebbõl kell olyat venni ami normális anyagból van!
Tengelytöréshez sztem már extrém terhelés kell, mellesleg törött isis-t is láttam már.
Leginkább úgyis a hajtókarban szokott elnyalódni a 4szög, ebbõl kell olyat venni ami normális anyagból van!
Tengelytöréshez sztem már extrém terhelés kell, mellesleg törött isis-t is láttam már.
#6126
vendég__*
Posted 2003. August 01. - 14:40
...és ez pedig az ellenvélemény! ;D viszont vélhetõen nem 5000ft-os agyról van szó, illetõleg nem 20kg vagy bringástúl.;D ;D
a kotyogás az ISIS gyengeség, sajnos. a 4szögben szinte nincs ami kikottyanjon, azért jó.
a kotyogás az ISIS gyengeség, sajnos. a 4szögben szinte nincs ami kikottyanjon, azért jó.
#6127
Posted 2003. August 01. - 14:36
Én lassan egy éve nyúzom a 4szöges karomat 4 szöges kcs-gyal! Egyszer nem kellett utánnhúzni, nem recseg, egyszóval semmi baja!
Pedig ugrálok déházok vele, és merevvázban van!
Truvativ hussefeltem volt elötte, a hozzá való truvativ dh középrésszel. Egy hónap után kotyogott az egész...
Nem gondolkozom a cserén, amíg nincs rá indokom!
Pedig ugrálok déházok vele, és merevvázban van!
Truvativ hussefeltem volt elötte, a hozzá való truvativ dh középrésszel. Egy hónap után kotyogott az egész...
Nem gondolkozom a cserén, amíg nincs rá indokom!
#6128
vendég__*
Posted 2003. August 01. - 12:38
#6129
Posted 2003. August 01. - 12:35
gyaci: ja, mert rajottek, h a 4szog nem ugrabugrahoz valo, hanem a cc sporthoz (akar hobby, akar mar a verseny CC)... ezert nem gyartanak extreme igenybevetelhez.. erre ra kene jonni a tobbi gyartonak is:) amugy tok jo erzes maikor leesik a hajtokar a helyerol... de tobbet nem szeretnem megtapasztalni..
#6130
vendég__*
Posted 2003. August 01. - 12:19
#6131
vendég__*
Posted 2003. August 01. - 12:17
nem asszontam hogy nincs 4szöges RF (mer van) hanem hogy komolyabb igénybevételhez nem gyártanak.amugy mintha lattam mar volna 4szoges rf-t. talan mert van 4szoges rf kar is?
#6132
Posted 2003. August 01. - 12:08
))) jo, en se raknam fel.. mondjuk valtoval sem tennem ezt:) majd ha lesz nekem is egyjo ki sossztelosom, akko rlehet.. amugy fog az ember egy kutya kozonseges bowdent, nem torik meg jo esetben... jájj:) szal ez total ilyen trekking cucc.... vki nekitamasztja a biolt elott a masik bevasarlobicot, akkor annak a kereke nehogy megtorje a valtobowdent:)
#6133
Posted 2003. August 01. - 11:57
Ez sem egy mai találmány, csak nem nagyon hazsnálják.
Biztos jó, de én felnem raknám a sajátomra
Ami a fékeken van az azt próbálja megakadájozni, hogy Pistike aki életében nem ment még menõ V-fékes bájkal, csak gagyi müa kantissal az ne essen fejre amikor azt hiszi, hogy úgy kell fékeznie vele mint a saját gumifékes Csepel Tacskójával.
Biztos jó, de én felnem raknám a sajátomra
Ami a fékeken van az azt próbálja megakadájozni, hogy Pistike aki életében nem ment még menõ V-fékes bájkal, csak gagyi müa kantissal az ne essen fejre amikor azt hiszi, hogy úgy kell fékeznie vele mint a saját gumifékes Csepel Tacskójával.
#6134
Posted 2003. August 01. - 11:50
egesz okos dolognak tunik:) ilyen mar fekeken regota van, nem? legalabbis acor utangyarott... de ez szebb:) jajj.. lehet h felrakok e miatt valtot:)
#6135
Posted 2003. August 01. - 11:49
#6136
Posted 2003. August 01. - 11:48
#6137
Posted 2003. August 01. - 11:46
#6138
Posted 2003. August 01. - 11:45
Aztat nézem hogy ezen is van bowdenfeszesség-állító, meg plusz még a váltón is van egy, akkor ha jól számolom az már 2. ;D Vagy le lehet szedni valamelyikrõl?
#6139
Posted 2003. August 01. - 11:42
Gy.k.:
http://store5.yimg.c...e1_1734_3506440
Avid Rollamajig
Very light composite with teeth that cleans the der. cable. Shifting becomes crisper and quicker by reducing the sharp bend in the cable housing thus reducing friction.
http://store5.yimg.c...e1_1734_3506440
Avid Rollamajig
Very light composite with teeth that cleans the der. cable. Shifting becomes crisper and quicker by reducing the sharp bend in the cable housing thus reducing friction.