Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#481
Posted 2005. November 12. - 16:00
Sziasztok!
Új hajtómû kéne, CC-re és fõleg maratonokra (az is CC, nem?csak hosszútávú)...2 jelöltem van: Shimano LX (integrált) és a Shimano XT...az XT mennyivel erõsebb?van annyival jobb mint amennyivel drágább..mert én egyelõre az LX felé hajlok, de gondoltam kikérem a szakik véleményét..
Új hajtómû kéne, CC-re és fõleg maratonokra (az is CC, nem?csak hosszútávú)...2 jelöltem van: Shimano LX (integrált) és a Shimano XT...az XT mennyivel erõsebb?van annyival jobb mint amennyivel drágább..mert én egyelõre az LX felé hajlok, de gondoltam kikérem a szakik véleményét..
#482
Posted 2005. November 12. - 15:59
most kaptam salától egy csészét ajcsiba
össze tudtam rakni flottul a gépet
minjárt kép
össze tudtam rakni flottul a gépet
minjárt kép
#483
Posted 2005. November 12. - 15:45
Köszi!XT-hez bármilyen 104 / 64-es jó, de valszeg a Shimano a legdrágább
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#484
Posted 2005. November 12. - 12:29
nekem van 1 négy éves RF SRX-em ami bírja és folyamatosan volt kínálva mindenféle gépben mindennel ill. haveromnak is aki merevgépben használja dirtre és semmi baja
ill. az Acor monomhoz is sok reményt fûzök de arról majd yópár év múlva...
és 1ik se drága igazán az RF 10-14 között szokott lenni,az Acor meg 4-6 között.
ill. az Acor monomhoz is sok reményt fûzök de arról majd yópár év múlva...
és 1ik se drága igazán az RF 10-14 között szokott lenni,az Acor meg 4-6 között.
#485
Posted 2005. November 12. - 12:05
pontosan. de a legjobb akkoris a truva. talán még az fsa szóbajöhet, de arról nem tudok semmitse.
(persze mindezt a hazai kínálatból mondva)
(persze mindezt a hazai kínálatból mondva)
#486
Posted 2005. November 12. - 11:59
Nincs olyan isis-es mono ami örök életû lenne épp ez a baj a rendszerrel.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#487
Posted 2005. November 12. - 11:57
#488
Posted 2005. November 12. - 11:38
én már kihajítottam:)
ha a lelazulást nem számítjuk -eheheh- akkor sztem yók a cécó karjaik (firex + stylo)
nekem 36 ill. most 38 a limit különben tolnom kéne hazafelé, bár egy kellõen fárasztó nap után így is megesik... tudom,hülye szempont:)
de inkább tekerésve legyen 15 perc és nehéz
mint tolva 30 és ugyanolyan nehéz:)
ha a lelazulást nem számítjuk -eheheh- akkor sztem yók a cécó karjaik (firex + stylo)
nekem 36 ill. most 38 a limit különben tolnom kéne hazafelé, bár egy kellõen fárasztó nap után így is megesik... tudom,hülye szempont:)
de inkább tekerésve legyen 15 perc és nehéz
mint tolva 30 és ugyanolyan nehéz:)
#489
Posted 2005. November 12. - 11:14
truva monot sose senki
énis most megyek kihajítani
énis most megyek kihajítani
#490
Posted 2005. November 12. - 10:48
Dignek le7,kicsit fogynia kéne, azért ANNYIRA nem rosszak a Truva karok...
Vagy acél hajtómû
Nem kicsit hanem sokat.
De egy szóval sem írtam hogy truva KAROK rosszak!Én szeretem a turva karokat!De ez három éves!Én a legalább a második tulaj vagyok, elõttem egy könnyû de elég nagyokat ugráló gyerek használta.
Az a baja hogy feladta az anyag a bal már lelezul illetve fel sem lehet húzni.
A truva mono viszont fisi fosi, nagyon sokan panaszkodnak rá.
Ja és a tányér mérete..dh-ra meg 40 minimum annantól már csak attól függ ki milyen gyors lefelé, kint nem ritka a 44 fogas oúti soros gép egyáltalán.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#491
Posted 2005. November 12. - 10:23
Dignek le7,kicsit fogynia kéne, azért ANNYIRA nem rosszak a Truva karok...
Vagy acél hajtómû
Vagy acél hajtómû
#492
Posted 2005. November 12. - 06:01
tényleg, kitettél magadért.
zolle bácsi, már megin zavarom a köreidet, hüm?
Dig: de úgy izé.. konkrétan mi történt vele? eltört, vagy csak simán elkopotnak nyilvánítva ?
#493
Posted 2005. November 11. - 22:17
#494
Posted 2005. November 11. - 22:16
a dh inkább 38as:)
a kar meg ugyanaz.
a truva meg jó. de elöregedni minden el tud.... a monó meg az egyik legjobbak közül van a truva.
38 meg talán jó de inkább nagyobb kéne nekemis...
a kar meg ugyanaz.
a truva meg jó. de elöregedni minden el tud.... a monó meg az egyik legjobbak közül van a truva.
38 meg talán jó de inkább nagyobb kéne nekemis...
#495
Posted 2005. November 11. - 22:14
de szedrik csak 41-essel megy és az a jó
ki hogy szereti. bár 36 szerintem is kicsi. 38 v. 40 az kb végig kihasználható. pláne országútis sorral.
noh igen, dh az csak lefele van oda valóban az a jó
OFF
Nem tud vmi olyan oldalt ahol versenyekrõl vagy egyáltalán vmi hasonló videókat lehet letölteni?
ON
#496
Posted 2005. November 11. - 22:13
döhöre a 40es a jó, országúti sorral természetesen
gumi is azzal megy, csak hogy legyen egy idol
felfelé is lehet vele menni, de lefelé sem kevés
gumi is azzal megy, csak hogy legyen egy idol
felfelé is lehet vele menni, de lefelé sem kevés
#497
Posted 2005. November 11. - 22:11
de szedrik csak 41-essel megy és az a jó
ki hogy szereti. bár 36 szerintem is kicsi. 38 v. 40 az kb végig kihasználható. pláne országútis sorral.
ki hogy szereti. bár 36 szerintem is kicsi. 38 v. 40 az kb végig kihasználható. pláne országútis sorral.
#498
Posted 2005. November 11. - 21:53
uaz.
de a 36os nagyon kicsi
kicsi???Én amit láttam boltokban dh hajtómûvet az mind 36 os lánctányérral volt szerelve.
#499
Posted 2005. November 11. - 21:48
#500
Posted 2005. November 11. - 21:48
akko vmilyen szinten megnyugodtam.Nekem nem truva hajtómûvem van, sok jót nme hallottam róluk , inkább nem azt vettem, hanem azt a mindenki számára ismeretlen Token 4 iparisat:)Eddig jó a rendszer, remélem még egy ideig jó lesz.
Kérdés: nekem egy truva hussefelt rockguardom van, 22/36 le ha leveszem a 22 es tányért akkor az egyenértékû lesz egy dh hajtómûvel amin csak egy 36 os tányérvan , vagy az egy tök más hajtókar?
Kérdés: nekem egy truva hussefelt rockguardom van, 22/36 le ha leveszem a 22 es tányért akkor az egyenértékû lesz egy dh hajtómûvel amin csak egy 36 os tányérvan , vagy az egy tök más hajtókar?