Hi!
Mondjatok nekem egy normális hátsóváltott, ami tényleg bírja a downhillt na meg az extreme freerideot! Olyat, ami pár méteres ugrásoknál nem törik ketté! Mert már elegem van az állandó váltó cserébõl!
Kösz
David
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Indította
Dude
, 2002. november 14. 13:08
#4881
Írta 2004. február 25. - 00:30
#4882
Írta 2004. február 24. - 15:25
#4883
Írta 2004. február 24. - 15:23
A bingám 97'-es alivio cucokkal van szerelve, mind a váltás, mind a meghajtás. Ha a monoblokkot és a hajtómûvet le akarom cserélni 04'-es Deore LX-re, mit kell még lecserélnem hogy mûködjön?
#4884
Írta 2004. február 23. - 20:33
#4885
Írta 2004. február 23. - 16:15
2003-as LX hajtómûvet próbáltam már, szerintem elég meggyõzõ, csakhát a bolti ára... :-X
szal ha annál olcsóbban tudsz szerezni, akkor szerintem király!
szal ha annál olcsóbban tudsz szerezni, akkor szerintem király!
#4886
Írta 2004. február 23. - 15:19
LX 2003/2004 hajtómûrõl van valakinek tapasztalata?
Tervezem a beszerzését, csak kellene némi infó.
LX '04 elsõváltóval, 8-as lánccal. Mûkszik?
Tervezem a beszerzését, csak kellene némi infó.
LX '04 elsõváltóval, 8-as lánccal. Mûkszik?
#4887
Írta 2004. február 22. - 21:13
#4888
Írta 2004. február 22. - 17:20
amennyibe egy eros 4szogtengelyes kijon, annyiert mar egy hussefeltet kapsz...(14e+tengely) ess a 4szog kb 40 kiloig eros meg addig jo, utana nem eletbiztositas. evvan :-X :'(
#4889
Írta 2004. február 22. - 16:51
4szögtengelyes, izmos, jó, olcsó. Ilyen hajtókar érdekelne. Milyet tudtok ajánlani?
#4890
Írta 2004. február 22. - 15:26
hmm.
a 2001-esek voltak ilyenek, allitolag vissza voltak hivva.
egyszeruen az acel tengely szetszedte az alu reszet a karnak. szar ugy. ezen segiteni csak a kuka tud. :-X evvan, hajlamosak erre az alu karok. (ezt enis ateltem egy hussefelttel....)
a 2001-esek voltak ilyenek, allitolag vissza voltak hivva.
egyszeruen az acel tengely szetszedte az alu reszet a karnak. szar ugy. ezen segiteni csak a kuka tud. :-X evvan, hajlamosak erre az alu karok. (ezt enis ateltem egy hussefelttel....)
#4891
Írta 2004. február 22. - 15:07
Lenne egy problémám!
Husselfelt hajtókarom van, régebben rossz( , vagy rövid?) csavarral használtam, és a hajtókarban a csillag 50%-a elment. A kart tudom használni ennek ellenére, de mennyire valószínû, hogy ezáltal a monoblokk szedi ki a karból a csillagot (most lehet, hogy hülyén írtam le, de azért remélem, érthetõ)
A másik probléma, hogy a baloldali kar folyton leesik. A csavar beragasztva is volt már, de az se tartott sokáig. Behegeszteni nem akarom a csavart, mert még szeretnék a jövõben monoblokkot vagy hajtókart cserélni!
Ötletek?
Husselfelt hajtókarom van, régebben rossz( , vagy rövid?) csavarral használtam, és a hajtókarban a csillag 50%-a elment. A kart tudom használni ennek ellenére, de mennyire valószínû, hogy ezáltal a monoblokk szedi ki a karból a csillagot (most lehet, hogy hülyén írtam le, de azért remélem, érthetõ)
A másik probléma, hogy a baloldali kar folyton leesik. A csavar beragasztva is volt már, de az se tartott sokáig. Behegeszteni nem akarom a csavart, mert még szeretnék a jövõben monoblokkot vagy hajtókart cserélni!
Ötletek?
#4892
Írta 2004. február 21. - 20:25
#4893
Írta 2004. február 21. - 20:15
jobb otletem nekem sem volt, azert csinaltam igy.
az viszont tuti, h tobbet nem hassznalod azt a kar :'( :-X
dehogy...
csak kell otthonra egy alukohó, meg egy CNC munkagép, és 5 perc alatt kész a frissensült ropogós race face north shore dh hajtókar...
#4894
Írta 2004. február 21. - 20:08
jobb otletem nekem sem volt, azert csinaltam igy.
volt veso a szelere kalapaccsal, fejszevel, samuval, ezek utan kimentem masfelé metereket sikra ugralni, ujabb veso+kalapacs kombo, ujabb sikra ugralasok, de nem volt pofaja lejonni.
bezzeg amikor siman csak tekertem, 3percenkent jott le :-X
szal veso, kalapacs, flexx...
az viszont tuti, h tobbet nem hassznalod azt a kar :'( :-X
volt veso a szelere kalapaccsal, fejszevel, samuval, ezek utan kimentem masfelé metereket sikra ugralni, ujabb veso+kalapacs kombo, ujabb sikra ugralasok, de nem volt pofaja lejonni.
bezzeg amikor siman csak tekertem, 3percenkent jott le :-X
szal veso, kalapacs, flexx...
az viszont tuti, h tobbet nem hassznalod azt a kar :'( :-X
#4895
Írta 2004. február 21. - 20:05
Szevasztok!
Van vmi jó ötletetek arra, hogy hogy szedjem le a rohadt hajtókart a tengelyröl? :-\
Ugyanis a menet valamiért nem jo és a hajtokarleszedõt nem lehet beletekerni.... ???
Ja és a flex már nekem is eszembe jutott ;D(Thez után...), de remélem van valami jobb ötletetek....
Elöre is köszi
Conor
Van vmi jó ötletetek arra, hogy hogy szedjem le a rohadt hajtókart a tengelyröl? :-\
Ugyanis a menet valamiért nem jo és a hajtokarleszedõt nem lehet beletekerni.... ???
Ja és a flex már nekem is eszembe jutott ;D(Thez után...), de remélem van valami jobb ötletetek....
Elöre is köszi
Conor
#4896
Írta 2004. február 19. - 11:42
na mege van a zöld pont! meg az x-factor honlaján fennt vannak a rece-fice tányérok árai. MIt nem mondjak még olcsobb a race-face mint az xt, tányér.
és a minõség .....
és a minõség .....
#4897
Írta 2004. február 19. - 09:50
akkor már nem is nagyon gondolkodom a shimanoban. Ez a zöld pont merre van??
én soproni vagyok, de a havert legalább eltudom küldeni, hogy mérje fel a terepet. 8)
én soproni vagyok, de a havert legalább eltudom küldeni, hogy mérje fel a terepet. 8)
#4898
Írta 2004. február 19. - 01:03
nagyon!
ar difi legfeljebb a gephard oldalara van.
tobbi ~egyforma
de pl gepard 5eft fsa 7-8eft race face 10eft
~ertekek.
ar difi legfeljebb a gephard oldalara van.
tobbi ~egyforma
de pl gepard 5eft fsa 7-8eft race face 10eft
~ertekek.
#4899
Írta 2004. február 18. - 23:27
#4900
Írta 2004. február 18. - 21:10
Valaki tud nekem adni láncfeszítõ tervrajzokat? Jöhet bármilyen. Privibe jó lesz.