ööö ez azt jelenti, hogy a véleményem az, hogy annyira nincs különbség a kettõ között(se a kar, se a középcsapi), hogy a színük lenne a legnehezebb döntés (számomra).
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#4801
Posted 2004. March 05. - 18:38
#4802
Posted 2004. March 05. - 18:35
hmm hát szerintem a karok között nagyobb különbség van mint a középcsapik között. .....
.....
.....lényegében nagyon hasonló a két kar.
jó hogy legalább magaddal összhangban vagy : :-X
#4803
Posted 2004. March 05. - 18:32
hmm hát szerintem a karok között nagyobb különbség van mint a középcsapik között. ebben a kategóriában a súly nem számít véresen komolyan, bár nem tudom, hogy mennyi a súlykülönbség a két mono között. komoly szidalmakat eddig egyikre se hallottunk(tam), lényegében nagyon hasonló a két kar. melyiknek szebb a színe? ;D
#4804
Posted 2004. March 05. - 17:37
szerintem itt nem csak a shimano vs truvativ problémát kell eldönteni, hanem középcsapágy szempontjából a octalink(deore) vs isis(firex), mert hát ez is elég lényeges
#4805
Posted 2004. March 05. - 14:22
#4806
Posted 2004. March 05. - 13:47
Én Deore-t vennék. Azért, mert csak. Shimano drukker vagyok. ;D Meg valahogy megbízhatóbbnak és masszívabbnak tûnik
Csak Lor meg ne tudja... ;D
#4807
Posted 2004. March 05. - 13:44
Én Deore-t vennék. Azért, mert csak. Shimano drukker vagyok. ;D Meg valahogy megbízhatóbbnak és masszívabbnak tûnik
#4808
Posted 2004. March 05. - 13:26
Köszi. Én is csodálkoztam, hogy megközelíti tömegben az FSA Carbont . Nem tudom eldönteni, hogy Deore-t vagy Truvativ FireX SL-t vegyek. Szerintetek melyik a jobb?
#4809
Posted 2004. March 05. - 13:21
#4810
Posted 2004. March 05. - 13:02
Sziasztok! Tudja valaki, hogy a Deore hajtómûvek kb. hány grammot nyomnak tányérokkal együtt? Én láttam interneten egy 430 g-os adatot, de azt szerintem tányérok nélkül mérték. Vagy ilyen sokat számít a Hollowtech?
#4811
Posted 2004. March 05. - 10:45
Yala:
Végre kipróbáltam az LX hajtómûvet, ahogy ígértem írok pár szót róla.
Durva merev a kar! Nem is annyira érzésre derül ki, mint inkább az a feltûnõ, milyen gyorsan elérem a negyvenes tempót hátszél és lejtõ nélkül! És utána is faján gyorsul! Persze lehet hogy ebben benne van a "new is better" is...
Az XT és az LX (2003) hajtómû közti különbségek (amikrõl tudok):
Az LX-nek alu a nagy és a középsõ lánckereke, a kicsi acél. Az XT-n mind alu.
Az XT-nek kicsit kissebb a Q-faktora. Az LX jobb karja kicsit (4-5 mm) kijebb esik mint a bal, legalábbis BB-ES51-gyel és a bikkmakk szerint is, ezt mondjuk nem tudom miért van. Valójában nem feltûnõ és nem zavaró a jelenség.
A karok formára, súlyra egyformák (elméletileg).
Mindekttõben közös, hogy nagyon KÚÚÚL!
Nekem persze jobban tetszik az LX szine... ;D
Végre kipróbáltam az LX hajtómûvet, ahogy ígértem írok pár szót róla.
Durva merev a kar! Nem is annyira érzésre derül ki, mint inkább az a feltûnõ, milyen gyorsan elérem a negyvenes tempót hátszél és lejtõ nélkül! És utána is faján gyorsul! Persze lehet hogy ebben benne van a "new is better" is...
Az XT és az LX (2003) hajtómû közti különbségek (amikrõl tudok):
Az LX-nek alu a nagy és a középsõ lánckereke, a kicsi acél. Az XT-n mind alu.
Az XT-nek kicsit kissebb a Q-faktora. Az LX jobb karja kicsit (4-5 mm) kijebb esik mint a bal, legalábbis BB-ES51-gyel és a bikkmakk szerint is, ezt mondjuk nem tudom miért van. Valójában nem feltûnõ és nem zavaró a jelenség.
A karok formára, súlyra egyformák (elméletileg).
Mindekttõben közös, hogy nagyon KÚÚÚL!
Nekem persze jobban tetszik az LX szine... ;D
#4812
Posted 2004. March 05. - 10:32
#4813
Posted 2004. March 05. - 10:01
#4814
Posted 2004. March 04. - 22:10
#4815
Posted 2004. March 04. - 22:08
#4817
Posted 2004. March 04. - 12:39
Szal most jövök a boltból, van ott egy Centera, állítólag az is Shi. kompatibilis, de elég alap. Jó lenne szerezni egy újat valamelyik jobb modellbõl...