Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#3981
Posted 2004. July 26. - 09:33
#3982
Posted 2004. July 26. - 09:31
#3983
Posted 2004. July 26. - 08:19
pestiek, konkrétan hol lehet venni pedálkuálkulcsot (hosszú nyelû 16os villáskulcsra gondolok) ???
#3984
Posted 2004. July 25. - 18:48
#3985
Posted 2004. July 25. - 17:08
Köszi!Richie!Ha még mindig nem vettél semmit:Saját tapasztalatom csak 1 kör erejéig van egy LX hajtókarral(Régebbi).Különbség csak a tányérok anyagában volt,a kar megegyezett a régi Deore,LX és XT családokban.Az meg hogy nem merev:Én csak 65 kiló vagyok szóval nem igazán csavarodik alattam a gagyi négyszögtengelyes cuccokon kívül szinte semmi.És én is octalinkes Deoret szeretnék venni azért írtam ezt.(Ár teljesítmény aránya nagyon jó ha nem a legjobb)
Egyenlõre még a körülnézõs stádiumban vagyok....
#3986
Posted 2004. July 25. - 17:07
Az utobbi ket hozzaszolast ha kifejtenetek bovebben, azt megkoszonnem... :
Azt akarták mondani hogy az SGS azt jelenti hogy hosszúkanalas, a GS pedig hogy rövidkanalas...
Saintnél pedig SS az ultrarövid kanalas...csekáut www.ebike.hu
szvsz semmi köze sincs ahhoz, hogy milyen rugó van benne...
üdv
Conor
#3987
Posted 2004. July 25. - 12:25
Richie!Ha még mindig nem vettél semmit:Saját tapasztalatom csak 1 kör erejéig van egy LX hajtókarral(Régebbi).Különbség csak a tányérok anyagában volt,a kar megegyezett a régi Deore,LX és XT családokban.Az meg hogy nem merev:Én csak 65 kiló vagyok szóval nem igazán csavarodik alattam a gagyi négyszögtengelyes cuccokon kívül szinte semmi.És én is octalinkes Deoret szeretnék venni azért írtam ezt.(Ár teljesítmény aránya nagyon jó ha nem a legjobb)
#3988
Posted 2004. July 25. - 11:58
#3989
Posted 2004. July 24. - 21:38
#3990
Posted 2004. July 24. - 18:08
#3991
Posted 2004. July 24. - 17:50
Es ha esetleg katalogust nezegetsz, akkor a GS a sima, az SGS a forditott rugoju hatso valto.
#3992
Posted 2004. July 24. - 13:45
Viszont low-normal + rapid-rise az királyság! 8)
Én is pont ilyen megoldásra gondoltam! 8)
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
#3993
Posted 2004. July 24. - 13:29
szvsz csak a dual control váltokarral megy.
SZVSZ így keletkeznek a rémhírek...
ggx: A váltókar nem változott, az ugyanazt csinálja mint eddig. Csak a váltó mozog ellentétes irányba, a bowdenhez képest.
Tehát mindkét esetben hüvelyujj húzza a bowdent (akár több fokozatot is ha sokat nyomod), felül pedig a kar egy pöcire egy fokozatot enged a bowdenen.
A Low normal , vagyis fordított váltó nekem nagyon bejött, de pont !!! nem dual control karral, hanem hagyományos rapid rise váltókarral.
XTR hv,XT kar, ami elég felsõkategóriás cucc, és természetesen nagyon szépen dolgozik.
Így ugyan nehezebb fokozatba tudsz hüvelykujjal többet váltani egyszerre, ( ehhez természetesen itt is kell számottevõ erõ, hiszen a rugót mindenképpen szét kell húzni, csak kisebb a surlódás és egyéb veszteség), de ez egyátalán nem gond szerintem, mert a másik irányba akár a kisujjad is elegendõ lenne ha odaférsz. Állati gyorsan lehet pöckölni, ha tekersz közben, akkor 2 sec alatt 2/8ból 2/2ig felpakolod a láncot simán, és közben a hüvelykujjad markolászhatja a kormányt, tehát sokkal stabilabb a fogás, mintha hagyományos váltód lenne.
A dual-controlos kifogásokat megértem, de mivel csak kipróbáltam, ehhez nem tudok hozzászolni.
Viszont low-normal + rapid-rise az királyság! 8)
#3994
Posted 2004. July 24. - 13:04
ja mivel a váltót a rugója ellenkezõ irányba feszíti, ezért pont ellentétes a két kis kar szerepe, a mutató ujjnál lévõ feszíti a bowdent, a hüvelyk ujjaddal pedig ki tudsz oldani egy adott bowdenmennyiséget
#3995
Posted 2004. July 24. - 12:49
Hû ez érdekesen hangzik! Namost, én ilyen XT kategóriájú váltót még nem próbáltam, nekem alivio van. Az úgy mûködik, hogy ha hátul nagyobb fogaskerékre váltok, akkor több erõt kell kifelyteni a karra, míg ha kissebbre váltok akkor csak pöckölni kell. Ez a jobb váltóknál is így van? És akkor a mutatóujjnál lévõ kart kell ráncigálni ha nagyobb fogaskerékre váltok?
#3996
Posted 2004. July 24. - 11:02
A forditott rugos valtoknak nincs koze a karhoz. Barmilyen karral hasznalhatod ami jo a sima rugos XT -hez. Annyi a kulonbseg, hogy a ket pocok innentol forditva mukodik a valtokaron, meg kell szokni.
#3997
Posted 2004. July 24. - 10:01
#3998
Posted 2004. July 24. - 09:34
Deore XT '04 (RD-M760) hátsó váltónál azt írják hogy: Low Normal rugó (ellentétes rugóirány). Ez azt jelenti, hogy csak Dual Control váltókarral mûködik? Van olyan változata ami a hagyományos váltokarhoz jó? Bocs ha rossza helyre írtam, de nem találtam váltós topic-ot!
#3999
Posted 2004. July 24. - 00:18
ha egyben vetted a bicót akkor 1 hónap mulva ugyis vissza kell vinni "ellenõrzésre,nem? mondd meg majd hogy ez a baja aztán megicsinálják..
#4000
Posted 2004. July 23. - 22:47
Valószínüleg a monoblockból(középrészbõl)jön!Szerintem valószínüleg csak be kellene zsírozni a monoblockot!Ha nem válik be akkor vagy szard le vagy nézesd meg egy servízben!!!