Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
#241
Posted 2005. December 14. - 19:28
#242
Posted 2005. December 14. - 19:13
Sram láncokból, milyen szinttõl érdemes vásárolni Xt-Lx rendszerhez?
PC-59 elég, most 69est nyúzok kettõt 300km-enként cserélve, de csak azért, mert majdnem 59es áron jutottam hozzá. Nem vált jobban a 69es, mint a PC59, különbség össz annyi, hogy a 69esnél a belsõ szem is nikkelezett, talán így kevésbé hajlamos rohadni. 2-3 59es kb. 300km-enként váltogatva kibír 10e km-t, szerintem megéri.
#243
Posted 2005. December 14. - 19:02
9 spd-ben gondolkodva a PC 69-rõl csak jót mondhatok, ez közép kategória.
vannak akik olcsóbbat (pl.59) vesznek és 2-3e km után szigorúan kidobják
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#244
Posted 2005. December 14. - 18:56
#245
Posted 2005. December 14. - 15:02
XT Q faktor nagyobb, de nem vészes egyáltalán. Amit merevségben ad a nem integrált rendszerekhez képest az viszont érezhetõ. Láncvonal abszolút okés, hidd el.
Dante: próbálkozz KMC Z9000 lánccal!!!
Majd ha elég meleg lesz, hogy kidugjam az orrom, akkor majd egyszer lemérem. Még mielõtt megijednél, NEM akarom hozzá leszedni a hajtókart!
#246
vendég_Charon_*
Posted 2005. December 14. - 11:56
Dante: próbálkozz KMC Z9000 lánccal!!!
#247
Posted 2005. December 14. - 11:32
Gyakori pucolás, megfelelõ kenõanyag (Rohloff) rendszeres használata segíthet. Milyen lánc?
Jelenleg Connex 908. És újonnan nem csinálja, csak úgy 3-4 hónap után, amikor már kissé homorú a görgõ. (kopott) A sár (agyag...) mondjuk igaz, ennyi posványban eddig még nem mentem, mint amennyi idén kijutott...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#248
Posted 2005. December 13. - 18:47
...(connex 908, shimano xtr stb)...
Szerintem pucolja õ rendesen, ha már vkinek karbon NRS-e van, nem hiszem, hogy a láncolajon spórolna:) . Kiváncsi lennék a hollótek 2es XT Q-faktorára, mennyivel lehet nagyobb, mint egy Truva Firex 113as tengellyel, mert ha csere lesz, ez tûnik a legjobb megoldásnak, a többi mind nehezebb, mint a mostani kombó (Firex Team, alutányérokkal 670g, B+ középcsapágy 165g). Az is szempont még, hogy mennyivel kerül kintebb a láncvonal.
#249
Posted 2005. December 13. - 18:36
#250
Posted 2005. December 13. - 18:24
Hát lehet, meg elég gyakran váltok keresztbe, de nem gondoltam, hogy a láncot is terhelné - ennyire...
Meg hát a SÁR...
#251
Posted 2005. December 13. - 13:44
a keresztbe váltástól inkább meglazulnak a szemek, mintsem hogy megszoruljanak.
szerintem.
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#252
Posted 2005. December 13. - 12:51
Nem lehet, hogy az egészségtelen áttételek miatt van??? Szóval 44-32(34) lehet jó olyan szempontból, hogy elvileg a több fog miatt kevésbé kopik a rendszer, de oldalirányba jobban meg van szadizva. Ehhez hozzájön még az, hogy a Hollowtech2es XT tányérai kintebb vannak, mint egy hagyományos ISIS-esnek pl.113as tengellyel.
Hát lehet, meg elég gyakran váltok keresztbe, de nem gondoltam, hogy a láncot is terhelné - ennyire...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#253
Posted 2005. December 13. - 12:46
Ebben mar benne van a monoblokk? Mert akkor baromi jo sulyban van. Az XT kb. egy szazassal nehezebb nala, talan kicsit tobbel.
Jo lenne
nincs, ez az RS7 ISIS kar. a jovo evi cumorol meg nincs info
RAUH-Welt
B E G R I F F
#254
Posted 2005. December 13. - 07:54
Ha már meghajtás...na szóval, kicsit erõsebb terhelésnek teszem ki a láncomat mint valaha, s azt vettem észre, hogy kábé 3-4 hónap intenzív terhelés után, a lácszemek egy része "összeszorul" - ez elõfordul bármilyen felsõkategóriás láccal. (connex 908, shimano xtr stb) Ezt persze szét tudom kínkeservesen lazítani (satuba be a gázos szemet, majd fogóval megcibálni kicsit) A szoruló lácszem pl megáll egy szögben, s nem mozdul (értelemszerûen fogat ugrik olyankor, általában az tûnik fel) - s ha jobban megnézem, mintha picit meg lenne a lap hajolva. Dehát ennyire csak nem vagyok kajak, vagy mégis? Szóval tapasztaltatok már ilyet, s ha igen, el lehet valahogyan kerülni?
Nem lehet, hogy az egészségtelen áttételek miatt van??? Szóval 44-32(34) lehet jó olyan szempontból, hogy elvileg a több fog miatt kevésbé kopik a rendszer, de oldalirányba jobban meg van szadizva. Ehhez hozzájön még az, hogy a Hollowtech2es XT tányérai kintebb vannak, mint egy hagyományos ISIS-esnek pl.113as tengellyel.
#255
Posted 2005. December 12. - 22:52
vole:
"[...] they are looking to release their new out-boarding cranks by March next year"
middleburn adatok
£142 tanyer nelkul barmelyik csillaggal
590g egy tanyerral
165-170-175-180 mm hossz
fekete vagy ezust
elettartam gari.
Ebben mar benne van a monoblokk? Mert akkor baromi jo sulyban van. Az XT kb. egy szazassal nehezebb nala, talan kicsit tobbel.
Jo lenne
I`m as fast as nobody!
#256
Posted 2005. December 12. - 22:48
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#257
Posted 2005. December 12. - 15:12
"[...] they are looking to release their new out-boarding cranks by March next year"
middleburn adatok
£142 tanyer nelkul barmelyik csillaggal
590g egy tanyerral
165-170-175-180 mm hossz
fekete vagy ezust
elettartam gari.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#258
Posted 2005. December 12. - 11:08
#259
Posted 2005. December 12. - 00:40
#260
Posted 2005. December 12. - 00:18
De akkor oké itthon nincs.
Ja és az lx, hát ciki:o