Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Indította
Dude
, 2002. november 14. 13:08
#2221
Írta 2005. május 11. - 17:12
akkor?
akkor ráírnak valami nagy márkát és egy alacsonyabb típust, ellensúlyozni a minõségbeli csökkenést, és így eladható továbbra is(jó drágán).
akkor ráírnak valami nagy márkát és egy alacsonyabb típust, ellensúlyozni a minõségbeli csökkenést, és így eladható továbbra is(jó drágán).
#2222
Írta 2005. május 11. - 16:06
és miért kérded meg mégegyszer? ha valaki akart volna, válaszolt volna elsõre is. de nem. tehát? ...
olyan anyag nincs, hogy al356. vagyis hivatalosan nincs. ez valami fantázianév. kitaláció. marketing. bullshit.
olyan van, hogy AlMgSi 05 F28 például.
de tökmindegy, hogy mibõl van, te nem veszed észre a különbséget. ha jól van megmunkálva, akkor jó alkatrész lesz belõle, ha sz@rul, akkor
olyan anyag nincs, hogy al356. vagyis hivatalosan nincs. ez valami fantázianév. kitaláció. marketing. bullshit.
olyan van, hogy AlMgSi 05 F28 például.
de tökmindegy, hogy mibõl van, te nem veszed észre a különbséget. ha jól van megmunkálva, akkor jó alkatrész lesz belõle, ha sz@rul, akkor
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2223
Írta 2005. május 11. - 15:56
Még egyszer megkérdezem, hogy tud-e valaki valamit az új FSA gamma-drive megaexo-ról valamit, vagy az al356-os alapanyagról?
A sebesség mindent megold.
#2224
Írta 2005. május 11. - 15:37
jópersze, 100kilóval nem könnyû örökké tartó alkatrészeket találni, de az hogy ami nehezebb az erõsebb is, nem mindig igaz. sõt. kellõ tervezéssel ki lehet hozni ugyanolyan alkatrészbõl könnyebbet ÉS erõsebbet.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2225
Írta 2005. május 11. - 14:32
én azt vallom, hogy amibe kell anyag abba tegyenek rendesen... a súly nem számit ilyen alkatrészeknél....
az anyag gondolom benne is van mindkettõben,
csak a Holzfeller asszem más alu ötvözet, és ezáltal könnyeb/drágább.
#2226
Írta 2005. május 11. - 14:23
én azt vallom, hogy amibe kell anyag abba tegyenek rendesen... a súly nem számit ilyen alkatrészeknél....
itt valójában az a kérdés, hogy mennyivel erõsebb a holzfeller a husinál...( megéri a + 10k-t)
mer a mázsám alá kell a ZENERGIJA.
na és persze az hogy mennyire lehet szétcshe*zni 1 holcit (hogy megéri-e használtba)....
itt valójában az a kérdés, hogy mennyivel erõsebb a holzfeller a husinál...( megéri a + 10k-t)
mer a mázsám alá kell a ZENERGIJA.
na és persze az hogy mennyire lehet szétcshe*zni 1 holcit (hogy megéri-e használtba)....
Már kétszer levágtunk a fejcsövembõl, de még mindig rövid...
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
#2227
Írta 2005. május 11. - 13:00
#2228
Írta 2005. május 11. - 12:46
a holzfeller egy jó 100grammal könnyebb.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2229
Írta 2005. május 11. - 12:08
Nekem a Hásszfelt jobban tetszik személy szerint, ha jól tudom még könnyebb is.
Kula holzfeller szériáról nem tudok, de 2002-2003 táján volt egy széria hussefelt ami mindig lelazult (asszem a bal), bármit csináltál vele. De az új perselyezettekkel semmi baj nincs!
Kula holzfeller szériáról nem tudok, de 2002-2003 táján volt egy széria hussefelt ami mindig lelazult (asszem a bal), bármit csináltál vele. De az új perselyezettekkel semmi baj nincs!
#2230
Írta 2005. május 11. - 11:37
nemtudok dönteni. segítsetek !
annyi pénzem nincs, hogy új holzfellert(monoval) vegyek, de 1 új hussefeltre gigapipeal még telik.
DE találtam használt holzfellert 25 ért gigapipe-al, pedállal...
... Ja és még 1 lehetõség. Zsír új holzfeller dobozban 22ért nem boltból.(és mellé még kéne vennem monot)(ez pont kijönne)
a nem bolti holcikkal az a bajom, hogy "állítólag" volt 1 fos széria amiben szétment a csillag a karban, és nem szeretnék 1 ilyet kifogni... (nemtudjátok melyik ez a széria?)
NA akkor melyiket szeressem?
annyi pénzem nincs, hogy új holzfellert(monoval) vegyek, de 1 új hussefeltre gigapipeal még telik.
DE találtam használt holzfellert 25 ért gigapipe-al, pedállal...
... Ja és még 1 lehetõség. Zsír új holzfeller dobozban 22ért nem boltból.(és mellé még kéne vennem monot)(ez pont kijönne)
a nem bolti holcikkal az a bajom, hogy "állítólag" volt 1 fos széria amiben szétment a csillag a karban, és nem szeretnék 1 ilyet kifogni... (nemtudjátok melyik ez a széria?)
NA akkor melyiket szeressem?
Már kétszer levágtunk a fejcsövembõl, de még mindig rövid...
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
#2231
Írta 2005. május 09. - 23:13
Coldrock:sztem már öreg az a xt, meg az amúgy is egy hibás széria.Hozd el a cangát hozzám, valahol van még valami ty váltóm azt odaadom helyette.Neked arra úgy sincs szükséged.A ty meg frankón mûködött.Szerintem jó csere.;)Még be is állítom.
Amúgy próbálgassál.Van rajta két csavar legalább.Na, azokat kell tekergetni.Elõbb utóbb csak rájössz.
Amúgy próbálgassál.Van rajta két csavar legalább.Na, azokat kell tekergetni.Elõbb utóbb csak rájössz.
#2232
Írta 2005. május 09. - 20:54
Elõl XT váltóm vagyon, ugye a TruV. Stylo teammel. Amikor leváltok, a lánc vanamikor leesik.
ugyanezt mond a szerelõnek...
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#2233
Írta 2005. május 09. - 19:53
Elõl XT váltóm vagyon, ugye a TruV. Stylo teammel. Amikor leváltok, a lánc vanamikor leesik. Gondolom valami váltóprobléma. Nem nagyon szoktam váltótbütykölni, ehhez ti értetek igazán. Elég gáz, hogy a szép festéket leszedi a lánc a vázról...... ÁÁÁ Mit tegyek ? (mit mondjak a szerelõnek ? )
#2234
Írta 2005. május 09. - 16:12
Jani, rendesen meg van húzva?Úgy bikásan?Mert ha nem akkor is lehet valami hasonló jelenség.Egy kicsit meg szokott ilyenkor ugrani.
#2235
Írta 2005. május 09. - 15:20
Átnézem az egészet, köszi a segítséget.HA festve van nem is látszik, de nem csak a karon hanem a vázon a monoblokk/tengelyen, vagy bárhol lehet, akkor szokott kattanni (sajnos tapasztalat).
A sebesség mindent megold.
#2236
Írta 2005. május 09. - 15:19
Az FSA hajtómûvekkel kapcsolatban van valakinek valamilyen tapasztalata? Fõleg a gamma érdekelne, amit az újságban láttam, a súly az erõsségét mutatja vagy a rossz alapanyag(al356) választást.
A sebesség mindent megold.
#2237
Írta 2005. május 09. - 15:18
HA festve van nem is látszik, de nem csak a karon hanem a vázon a monoblokk/tengelyen, vagy bárhol lehet, akkor szokott kattanni (sajnos tapasztalat).Repedést nem látok rajta sehol.
Ride everywhere.
.
#2238
Írta 2005. május 09. - 15:12
#2239
Írta 2005. május 09. - 15:09
A pedál biztos nem, mert pedált cseréltem közben és az újjal is ilyen hangja van.Pedál?
A sebesség mindent megold.