Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
#181
Posted 2005. December 19. - 23:25
#182
Posted 2005. December 19. - 22:12
#183
Posted 2005. December 19. - 21:38
#184
Posted 2005. December 19. - 20:52
Van egy stx kazettás h.agyam de mintha idõnként nem reteszelne,ugrik egyet. Mibe kerül egy racsni??? Lehet egyáltalán külön kapni?
Nem éri meg bele venni racsnit, mert elég húzós az ára, én legalábbis egyszer akartam venni és valami 2-3 ezerért akartak adni egy racsnit az Exage agyamhoz, az egész agy került annyiba anno:) Szóval inkább vettem egy zsír új hátsóagyat.
#185
Posted 2005. December 19. - 11:20
#186
vendég_kerekeske_*
Posted 2005. December 18. - 16:53
#187
vendég_kerekeske_*
Posted 2005. December 18. - 13:32
És esetleg próbálkozz be egy másik blokkal. Néha azt is a fejedhez vágják aprón, féláron. Én kijövök a b+ cuccokkal, de blokkot nem metem venni, az sztem kicsit gagyi. Persze a tengely meg elvileg szabvány, de tény, hogy vannak különbségek az egyes márkák közt, ami akialakítást illeti. nomeg az anyagot.
#188
Posted 2005. December 18. - 09:18
Hát ha hajtás irányban nem lötyög, akkor "oldalra"= tengely irányban??? Ha igen, akkor szar a monoblokkod, vagy nincs rendesen (TÖVIG) ráhúzva a kar a tengelyre. Utóbbi esetet én is eljátszottam kezdõ gyík lévén, nem tudtam, hogy tövig kell a tengelyre húzni a kart.(ISIS) Szal meglazult az egész, aztán rendesen ráhúztam még idõben és most atom.(lehet röhögni, ez volt.)
Ha minden stimmel, akkor meg szar a menet vagy a csavar, mert olyan nincs, hogy csak úgy lelazul. Ha alap nem lötyög a kar semmerre, nem hat olyan erõ a csavarra ami kiahajtaná, max a menetszél... Húzd meg egy CÉLSZERSZÁMMAL. meglássuk mi lesz....
Tövig van húzva, ahogy kell. Én már csak a menetrögzítõben bízok. Vázcsere kapcsán mindent le kellett bontani. A jobb kart csak a lehúzóval tudtam leszedni, míg a bal simán lecsusszant kézzel. Felrakásnál is kézzel majdhogynem tövig fel lehet tenni, max. fél mm hézag marad. Abban bízok, hogy amig a csavar tartja nem lesz rosszabb a helyzet. Súlyban a kar-mono kombináció veri a mostani XT-t és a Q-faktora is kisebb. Merevséggel nincs gond, mivel júniusig 4szöges rendszerem volt, ahhoz képest pedig igen nagy elõrelépést jelentett ez is.
#189
vendég_kerekeske_*
Posted 2005. December 18. - 01:18
Hát ha hajtás irányban nem lötyög, akkor "oldalra"= tengely irányban??? Ha igen, akkor szar a monoblokkod, vagy nincs rendesen (TÖVIG) ráhúzva a kar a tengelyre. Utóbbi esetet én is eljátszottam kezdõ gyík lévén, nem tudtam, hogy tövig kell a tengelyre húzni a kart.(ISIS) Szal meglazult az egész, aztán rendesen ráhúztam még idõben és most atom.(lehet röhögni, ez volt.)
Ha minden stimmel, akkor meg szar a menet vagy a csavar, mert olyan nincs, hogy csak úgy lelazul. Ha alap nem lötyög a kar semmerre, nem hat olyan erõ a csavarra ami kiahajtaná, max a menetszél... Húzd meg egy CÉLSZERSZÁMMAL. meglássuk mi lesz....
#190
Posted 2005. December 17. - 21:28
Nos, ha a fogak ritkábban vannak, az sztem gáz, mivel a láncok ált egy szabványnak felelnek meg. Ha cserélsz, ált. a régebbit érdemes, mivel valószínûleg jobban el van kopva, mint az új. Viszont ha mindekettõ(elsõ+hátsó f.kerkek) elég kopott, akkor láncostul mindenestül csrélj mindent. (hajtókar és váz maradhat )
Minden új most vettem az agyat és a hajtókart is. Monti lánc nem jó de haver adott bmx láncot és azzal jó lesz. Már csak az a baj hogy rövid a kapott lánc úgyhogy vehetek egy újat.
#191
Posted 2005. December 17. - 19:53
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#192
Posted 2005. December 17. - 19:52
#193
Posted 2005. December 17. - 19:49
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#194
Posted 2005. December 17. - 19:33
én most vettem ajándékba egy race fice ride xc-t és így megnézve nem egy puha anyagból van....
Hogyan nézted meg, én is meg akarom nézni az enyémen.
#195
Posted 2005. December 17. - 19:26
nem hinném, hogy a b+ blokkal van baj. viszont egyszerûen nem értem, hogy tud lelazulni, ha rendesen rá van húzva a csavar. mivel a tengelyen alapból feszül, nem mozoghat, ami miatt a csavart kihajtaná. tfh, szar(puha) anyagból van a kar és elkezd lötyögni a tengelyen: akkor is csak hajtásirányba lötyög, a tengely irányába kizárt: az acél tengelybe alátéttel(gyári csavar integrált alátéttel rendelkezik) rendesen behajtott csavar szintén aligha lazul ki, ha istenigazán rá van húzva. eléggé hihetetlen számomra,de mindegy...
azért ha haltásirányba lötyög, mikor tövig van húzva a tengelyre a kar, az már gáz. Akkor sajna ki kell mondani: silány minõségú a hajtómû. ilyen árak mellett viszont ez nagyon szomorú, mert az ember elvárná, hogy tökéletes legyen. (min.15-20 ezer):cry:
Nem hajtásirányba lötyög, azért az durva lenne, mert július óta használom. DE én már semmin sem lepõdök, meg. Most nézegettem a 96os évjáratú, 2001ben vett és 4évet használt LX elsõváltómat, a kalitka meg van tekeredve egy kicsit és mindössze 3 helyen van megrepedve, pedig ez még nincs kikönnyítve, meg hát acél, aztán mégis megfáradt... Így már nincs pofám eladni sem, az egyik helyen nem sok tartja már és akkor törik.
#196
Posted 2005. December 17. - 19:15
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#197
vendég_kerekeske_*
Posted 2005. December 17. - 16:44
azért ha haltásirányba lötyög, mikor tövig van húzva a tengelyre a kar, az már gáz. Akkor sajna ki kell mondani: silány minõségú a hajtómû. ilyen árak mellett viszont ez nagyon szomorú, mert az ember elvárná, hogy tökéletes legyen. (min.15-20 ezer):cry:
#198
Posted 2005. December 17. - 15:56
Más: egyértelmûen van olyan isis, ami rendeltetésszerû haszn. mellett nem kotyogósodik ki. Ez kb olyan, mint ha a négyszög kotyogna... (>>>ha egyszer rendesen rárakták nem tud kotyogni.)(max máshol)
Szóval döntsd el mire kell és vegyél olyat. Jó lesz! (én firex-et használok, ami egy alap és semmi baja, sõt isten (persze cc-re))
Firex Team-em van, a bal kar majdnem leesett országúton, pedig rendesen rá volt húzva... A jobbal nincs gond. Pedig CC-zek vele és nem hiszem ,hogy különösebben meghatná a kemény 68-70kilóm. Biztos bennem van a hiba, vagy átok ül rajtam...
Ja, egy 165g-os B+ monnoblokkal használom, lehet, hogy emiatt lazul le.
#199
Posted 2005. December 17. - 15:47
Minden ISIS es hajtómû kikotyogósodik, vagy csak a gyengébbek? Milyen középcsapágyat érdemes venni ISISbõl?
A truvak voltak hiresek arrol hogy kotyogosodnak, es altalaban az osszes olyan hogy lelazul rola a hajtokar. Nekem RF SRX em volt, es az is lazult. Ha olyat kene vennem, valami olcsot vennek [Bike+, Acor, stb] hogy olcso legyen a csere ha valami gebasz lesz vele. hiaba veszed a dragabbat, nem garancia hogy sokkal jobban jarsz.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#200
vendég_kerekeske_*
Posted 2005. December 17. - 15:46
Tehát a helyedben,ha nem kopott nagyon az elsõ két tányér, én a hátsó fogaskereket lecserélném.(mivel láncot most vettél, azt nem kell )
Más: egyértelmûen van olyan isis, ami rendeltetésszerû haszn. mellett nem kotyogósodik ki. Ez kb olyan, mint ha a négyszög kotyogna... (>>>ha egyszer rendesen rárakták nem tud kotyogni.)(max máshol)
Szóval döntsd el mire kell és vegyél olyat. Jó lesz! (én firex-et használok, ami egy alap és semmi baja, sõt isten (persze cc-re))