
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Bringás lányok márpedig vannak...
Indította
findli
, 2002. március 05. 23:17
#5121
Írta 2003. szeptember 08. - 12:37

#5122
vendég_Charon_*
Írta 2003. szeptember 08. - 11:51

Második rész, melyben megtudjuk, mint jelent az, ha az ember mellett futóbolondok rohangálnak....
Szóval majdnem elnéztük a balra vezetõ kék túristautat, és egy patakon való átkelés után megkezdtük az elsõ kellemesen meredek mászást. Jó ez így bemelegítésnek rögtön kistányérral. Már ha levált. Mondom LEVÁLT. Na azért. Akkor állítsunk egy kicsit rajta... Rás sajnos végig szenvedett, nekem hál égnek csak az elején voltak ilyesfajta problémáim. 240 méter szint után kis enyhülés, majd még 100 egészen Csurgóig, ahol kb 10 km-t mutatott az óra. Innen tipikus "ÍÍÍÍmááááádom" típusú ereszd ela hajamat lefelék következtek egészen Nógrádig, bár az elején a hegyoldalban olyan ferdén vezetett az út, hogy jobb oldalt majdnem leért a pedál helyenként. A gyalogosok úgy rebbentek széjjel elõttünk, mint a galambok itt Pesten valamelyik téren. Megkaptuk az elsõ pecsétet, és továbbindultunk egy-egy banán elfogyasztása után neki a Foltán keresztnek. A Béla-réti elágazást elnéztük, be volt nõve dzsindzsával, mint a fene, így túlmásztunk az emelkedõn, ahol két fagyis felvilágosított, hogy az bizony a szemételepre vezet. Az elágnál egy túrista megmutatta, hogy az bizony ott elágazás, és belevetettük magunkat a másfél méteres zöldbe.
Kb hét kilcsi mászás után Saj-kúttól kezdõdött a sz*pás. Az út meredekbe fordult, a két oldalán szeder és társai, a talaj köves, tekerhetetlen. Két és fél kilcsi alatt 315 métert mászott az ösvény, közben gyalogosok, futók értek utol olyan 8-10 -el közlekedve, míg nekünk a 4 km/h tolás is kínszenvedés volt. Még eme szakasz elõtt mondta valaki, hogy lesz egy kerítés...
Amikor megláttuk.... ;D Széles vigyor ült ki az arcunkra. Igazi spd cipõs létra combos fatönkökbõl, bringa vállon, oszt próbáld meg nem leejtani, kapaszkodni is, meg nem fennhagyni a lomkoronában. 
Foltán-kereszten gyönyörû idõ volt. Sütött a nap, fújt a szél, mi meg kicsit kidöglöttünk. Még csak félúton voltunk a Csóványosra. Kis száradás után nekitekertünk oszt amíg ment tekertük, ahol nagyon laza köves ott toltuk, de azért csak felnyomtunk izomból a csúcsra a maradék 230 szintet. Iszonyatosan idegesített, hogy a gyalogosok mennyire jól mentek, és mi milyen esetlenek vagyunk hozzájuk képest, és mennyire belefáradunk már az elsõ emelkedõbe, itt tolva a csúcs fele, már helyenként megfordulta fejemben, hogy basszus, ha ez ilyen lesz végig, fel kell majd adni. De nem tettük, és ez így lett jó, és helyénvaló. Délben indultunk tovább, most már hárman, mert egy össztelós Mongoose bikeot nyüstölõ Viktor nevezetû srác mutatta az utat lefele. Neki már volt egy jó félórás eltévedése saját bevallása szerint eddigre.
EOF pt 2.
Szóval majdnem elnéztük a balra vezetõ kék túristautat, és egy patakon való átkelés után megkezdtük az elsõ kellemesen meredek mászást. Jó ez így bemelegítésnek rögtön kistányérral. Már ha levált. Mondom LEVÁLT. Na azért. Akkor állítsunk egy kicsit rajta... Rás sajnos végig szenvedett, nekem hál égnek csak az elején voltak ilyesfajta problémáim. 240 méter szint után kis enyhülés, majd még 100 egészen Csurgóig, ahol kb 10 km-t mutatott az óra. Innen tipikus "ÍÍÍÍmááááádom" típusú ereszd ela hajamat lefelék következtek egészen Nógrádig, bár az elején a hegyoldalban olyan ferdén vezetett az út, hogy jobb oldalt majdnem leért a pedál helyenként. A gyalogosok úgy rebbentek széjjel elõttünk, mint a galambok itt Pesten valamelyik téren. Megkaptuk az elsõ pecsétet, és továbbindultunk egy-egy banán elfogyasztása után neki a Foltán keresztnek. A Béla-réti elágazást elnéztük, be volt nõve dzsindzsával, mint a fene, így túlmásztunk az emelkedõn, ahol két fagyis felvilágosított, hogy az bizony a szemételepre vezet. Az elágnál egy túrista megmutatta, hogy az bizony ott elágazás, és belevetettük magunkat a másfél méteres zöldbe.
Kb hét kilcsi mászás után Saj-kúttól kezdõdött a sz*pás. Az út meredekbe fordult, a két oldalán szeder és társai, a talaj köves, tekerhetetlen. Két és fél kilcsi alatt 315 métert mászott az ösvény, közben gyalogosok, futók értek utol olyan 8-10 -el közlekedve, míg nekünk a 4 km/h tolás is kínszenvedés volt. Még eme szakasz elõtt mondta valaki, hogy lesz egy kerítés...


Foltán-kereszten gyönyörû idõ volt. Sütött a nap, fújt a szél, mi meg kicsit kidöglöttünk. Még csak félúton voltunk a Csóványosra. Kis száradás után nekitekertünk oszt amíg ment tekertük, ahol nagyon laza köves ott toltuk, de azért csak felnyomtunk izomból a csúcsra a maradék 230 szintet. Iszonyatosan idegesített, hogy a gyalogosok mennyire jól mentek, és mi milyen esetlenek vagyunk hozzájuk képest, és mennyire belefáradunk már az elsõ emelkedõbe, itt tolva a csúcs fele, már helyenként megfordulta fejemben, hogy basszus, ha ez ilyen lesz végig, fel kell majd adni. De nem tettük, és ez így lett jó, és helyénvaló. Délben indultunk tovább, most már hárman, mert egy össztelós Mongoose bikeot nyüstölõ Viktor nevezetû srác mutatta az utat lefele. Neki már volt egy jó félórás eltévedése saját bevallása szerint eddigre.
EOF pt 2.
#5123
vendég_Charon_*
Írta 2003. szeptember 08. - 11:12

BEAC maxi 110
"jíííí-háááá"
Történt vala az Úr 2003. évében egy kora szeptemberi napon, hogy Rás, ki mint tudjuk jó bringásember, és Charon megerõsítve érezte magát az Úr nagy kegyelmében, imígyen nekiláttak a fent nevezett teljesítménytúra bevállalásának.
Péntek este szállást adtam Gyömrõn Rásnak, hogy reggel korán el tudjunk indulni, és bár a vonatot lekéste, azért a vacsorára még éppen megérkezett.
Másnap reggel elég korán ébredtünk, szinte kivetett magából az ágy, kényelmesen és bõségesen bereggeliztünk, hirtelen realizáltuk, hogy nem 6:22-kor, hanem 6:05-kor indul a vonat, és kiviharzottunk az állomásra. A jegyeket szerencsére már elõzõ nap megvettünk egészen Verõcéig. Pesten természetesen átszálltunk a Nyugatiból induló vonatra, mely modernségével minden utas igényét kielégíti, csak éppen a kerékpárosokra nem gondoltak eléggé. Történt ugyanis, hogy a "kerékpár szállítási festmény" a vonat közepén volt, de a kaller javaslata az elsõ és/vagy utolsó kocsi volt. Nem volt gond egészen addig, amíg nem érkezett még pár bevállalós emberke, akivel a bringák száma olyan 10 körülre duzzadt, tehát még a peronon a kapaszkodóra is volt bringa akasztva. Az elrendezés lehetõvé tette, hogy az utasok ne csak a 10 méterre levõ másik peront vehessék igénybe, de ez nem hatotta meg õket túlzottan... Volt egy bátor - vagy inkább merész ipse, aki elkezdett valamit pampogni, de a 10 meglett kerékpáros moraja lassan jobb belátásra bírta....

Verõcétõl Magyarkútig - rajt helyszínéig kellemes hûvösben tekergéltünk át, a nevezés is gondmentesen zajlott (kemény 900 HUF!

end of part one
#5124
Írta 2003. szeptember 08. - 11:10

#5125
Írta 2003. szeptember 08. - 11:06

Sopron említette hogy lesz valami összeröffenés a Mecsekben.Errõl hol lehet többet tudni?
#5126
Írta 2003. szeptember 08. - 10:57

Cheesy: elõ kéne keresni az 1-2 hónappal ezelõtti újságokat és megkeresni.
Era 5.lett nõi seniorban.
Charon: nagyon durva. Jövõre tuti, hogy nem a Mátrába megyek hanem a Beacra. Ez sokkal nagyobb kihivás! Beérési idõ:hajnali 3! Nem semmi. ;D Sokat eltévedtetek?
Era 5.lett nõi seniorban.
Charon: nagyon durva. Jövõre tuti, hogy nem a Mátrába megyek hanem a Beacra. Ez sokkal nagyobb kihivás! Beérési idõ:hajnali 3! Nem semmi. ;D Sokat eltévedtetek?
#5127
vendég_Charon_*
Írta 2003. szeptember 08. - 10:52

Beac maxi 110
rövid elõzetes
Hivatalosan kiírt táv: 110 km. Szintkülönbség: 4300 méter.
Saját táv: 136 km, szint: több mint 4300 méter.
Tekerési átlagsebesség: 12 km/h.
Ébredés reggel 5-kor, start 8:51, cél hajnali 3:00, lefekvés: reggel 7:00. Tiszta tekerési idõ ha jól emléxem 13 óra, de Ras majd pontosaban megmondja.
#5128
Írta 2003. szeptember 08. - 10:30

#5129
Írta 2003. szeptember 08. - 10:19

#5130
vendég_Charon_*
Írta 2003. szeptember 08. - 10:09

Na túléltük Rassal egy BEAC maxit. Hamarosan beszámolunk. Hogy Ras szavait idézzem: Akkor most egy idõre "póveroff". 

#5131
Írta 2003. szeptember 08. - 09:58

Õ mennyi idõ alatt csinálta meg?
Pixel feltett néhány képet Saalbach-ról, nagyon szépek, ajánlom mindenki figyelmébe.
http://exseven.freeweb.hu/
Pixel feltett néhány képet Saalbach-ról, nagyon szépek, ajánlom mindenki figyelmébe.
http://exseven.freeweb.hu/
#5132
Írta 2003. szeptember 08. - 09:52

Helló Mindenkinek!Nekem nagyon tetszett a Mátra maraton bár csak lelkes szurkoló voltam.Mindenkinenek gratulálok aki teljesítette a maga távját.Külön gratulálok Kissfishnek a családjához.Nagyon kedvesek és szépek az apróságok.És hát persze elsõsorban az Én kis Gerikémnek gratulálok aki becsülettel végignyomta a 85 km-ert.
:-*

#5133
Írta 2003. szeptember 08. - 07:55

köves?? :
;D ;D ;D
jó móka volt... kár hogy a végére a két mókamaki elvesztette a realitás és jóhangulat fogalmának értelméát, és a szervezõk az eredméány hirdetéssel babráltak...

jó móka volt... kár hogy a végére a két mókamaki elvesztette a realitás és jóhangulat fogalmának értelméát, és a szervezõk az eredméány hirdetéssel babráltak...

#5134
Írta 2003. szeptember 07. - 18:16

#5135
Írta 2003. szeptember 06. - 16:30

#5136
Írta 2003. szeptember 06. - 11:08

#5137
Írta 2003. szeptember 05. - 14:35

Kedves Nép! Nincs valakinek kölcsön egy Canon BP511 akksija a 7végére? (Canon fénypékezõgépekbe való). Az enyém sajnos meghalt, és a köz érdekében fényképezni kellene a 7végén.
#5138
Írta 2003. szeptember 05. - 10:16

A súlya meg vetekedne egy nyerges billencsével!
;D
A megrázó élmény meg egyszerû! Autó gyújtótrafó megkínálva egy kis pár amperórás akksival, egy impulzusadó és már kész is. Csak idõnként van "lórúgás", de akkor nagyon! A fickó szerintem átugraná a fél erdõt vagy mezõt tõle!

A megrázó élmény meg egyszerû! Autó gyújtótrafó megkínálva egy kis pár amperórás akksival, egy impulzusadó és már kész is. Csak idõnként van "lórúgás", de akkor nagyon! A fickó szerintem átugraná a fél erdõt vagy mezõt tõle!
#5139
Írta 2003. szeptember 05. - 10:01

hehe ... ennyi erõvel már bele lehetne építeni 1 mini TV-t vagy mini PC-t (természetesen internet hozzáféréssel!!!)
, esetleg mini bár és mini hüttõ ... de a nagyon fanatikusok 1 mini fürdõ-wc combót is belepakolhatnának ;D :


#5140
Írta 2003. szeptember 05. - 09:55


A tegnap sütögetés közben emlitett Csaba (akinek az a sok fénye van a bringáján) egyik levelében a következõ érdekes gondolatokat irta nekem, amit szeretnék megosztani veletek:
Közben láttam egy hanyattbiciklit amin (az általam adott nevébõl adódóan) hanyatt fekve lehet tekerni és azt hiszem három kereke van.
Az igen érdekes lehet mert befékezve akár aludni is lehet rajta anélkül, hogy azon kellene aggódni, hogy kilopják alólad :-))
Netán felhúzható sátrat is rá lehet tenni és éjszakára kész a szállás hosszabb úton is bárhol.
Igaz, azt nem tudom milyen fekvés esik rajta éjszakai alváshoz.
Sõt, hogy még tovább fokozzam, rá lehetne tenni valami pillekönnyû áramvonalas csepp formáju burkolatot (nyitható-zárható levegõzõ nyílással) ezáltal csökken a légellenállása és hidegben sem vág a csípõs fagyos szél útközben.
Persze akárhol ezzel sem lehetne megpihenni mert a "jó emberek" mindent megpróbálnak megtámadni és elvenni ami kietlen helyen van és védtelennek látszik ezért lehetne építeni a burkolatra kapcsolódó jó nagy szikrákat elõállító (egyébként ártalmatlan) nagyfeszültséggenerátort, hogy az alvás közben ért támadásokat ki lehessen védeni egy gombnyomással.
Aki hozzá nyúl amikor bekapcsolod azt igen kellemetlen megrázó élmény érné.
Tyitó, nem gondoltál még ilyesmire?? ;D ;D