Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Látni & látszani!
Indította
YOci
, 2002. március 19. 18:02
#7721
Írta 2005. július 18. - 11:53
jo mar vagom mi a tema
bar h4 nem de a gazkisuleses dolog okes
bar h4 nem de a gazkisuleses dolog okes
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#7722
Írta 2005. július 18. - 11:46
H4-es az az autó pilács. a gázkisüléses az meg olyasmimint a hid vagy ponotsabban szerintem egy és ugyanaz.
#7723
Írta 2005. július 18. - 11:40
nemtom mi a h4
azt hijjak gazkisulesesnek amiben van vmi toltogaz nem?
jah ballaszt hazi kell mert 3.6v-tol tapoljuk
kulonben kene egy tarfo meg a ballaszt
de akkor mar egyszerubb egy speci ballaszt hozzaja
gyóóó most veszem eszre, hogy gorgo ekezet nelkul ir.
ergo kinn vagy?
vigyazz magadra!!!
kinn vagy a falamon. ;-)
azt hijjak gazkisulesesnek amiben van vmi toltogaz nem?
jah ballaszt hazi kell mert 3.6v-tol tapoljuk
kulonben kene egy tarfo meg a ballaszt
de akkor mar egyszerubb egy speci ballaszt hozzaja
gyóóó most veszem eszre, hogy gorgo ekezet nelkul ir.
ergo kinn vagy?
vigyazz magadra!!!
kinn vagy a falamon. ;-)
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#7724
Írta 2005. július 18. - 11:16
#7725
Írta 2005. július 18. - 11:13
#7726
Írta 2005. július 18. - 11:11
femhalogen
neven fut a dolog.
nagyvonalakban ua, mint a fenycso
van egy baromi nagy gyujto fesz.
ami egy szikrat hoz letre ket erintkezo kozott
majd pedig egy kisebb de nagy frekvencias feszultseg valtja fel es tartja folyamatosan a fenyt ado szikrat.
tulkepp egy elektromos kisules.
/remelem jol irom/
neven fut a dolog.
nagyvonalakban ua, mint a fenycso
van egy baromi nagy gyujto fesz.
ami egy szikrat hoz letre ket erintkezo kozott
majd pedig egy kisebb de nagy frekvencias feszultseg valtja fel es tartja folyamatosan a fenyt ado szikrat.
tulkepp egy elektromos kisules.
/remelem jol irom/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#7727
Írta 2005. július 18. - 10:40
#7728
Írta 2005. július 18. - 10:09
hazi
bar nemtom mire gondolsz
veszek akksit meg lampiont
kell hozza egy hajtoaramkort csinalni
oszt kesz
bar nemtom mire gondolsz
veszek akksit meg lampiont
kell hozza egy hajtoaramkort csinalni
oszt kesz
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#7729
Írta 2005. július 18. - 10:06
jaaaaa
úgymár más
majd kérünk leírást, képet, mindent
ez ilyen gyári cucc lesz, vagy házi tákolmány?
úgymár más
majd kérünk leírást, képet, mindent
ez ilyen gyári cucc lesz, vagy házi tákolmány?
Autist Team:)
#7730
Írta 2005. július 18. - 03:36
en aztat nemtom, hoyg akktiv-e
de pont a lampak korul remlik nekem egy balu nevu szemely
(bar lehet, hogy csak oregszem)
@conor akkor a teljesitmenye, mint a mostani akksinak hiszen csak egy 3.6V-os cella.
de pont a lampak korul remlik nekem egy balu nevu szemely
(bar lehet, hogy csak oregszem)
@conor akkor a teljesitmenye, mint a mostani akksinak hiszen csak egy 3.6V-os cella.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#7731
Írta 2005. július 18. - 02:52
Az a másik Balu aktív, vagyis szokott írni?ottan fenn az udvozlunk balu1 alatt jobb felul
van egy masik balu is te az vagy oder nem tudom...
Azért kérdezem mert régebben próbáltam ide regisztrálni de valamiért nem jött akkor össze.
Esetleg összejött csak nem találtam magamra? :scratchhe
Talán abból maradt a név, vagy itt írogató személy?
Egyébként itt most léptem be sikeresen pár napja.
#7732
Írta 2005. július 17. - 22:12
#7733
Írta 2005. július 17. - 21:31
Gratula
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#7734
Írta 2005. július 17. - 18:37
ottan fenn az udvozlunk balu1 alatt jobb felul
van egy masik balu is te az vagy oder nem tudom
lesz hid-em
10W 13°-os tukorrel meg 20Ah-s liion cellam.
:-)
40rugo igy kabera minimum
de nah...
van egy masik balu is te az vagy oder nem tudom
lesz hid-em
10W 13°-os tukorrel meg 20Ah-s liion cellam.
:-)
40rugo igy kabera minimum
de nah...
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#7735
Írta 2005. július 17. - 15:16
Bocsánat, hol is van ez?
Még nem igazán ismerem mit hol találok de mindjárt megkeresem.
Még nem igazán ismerem mit hol találok de mindjárt megkeresem.
#7736
Írta 2005. július 17. - 11:33
#7737
Írta 2005. július 17. - 01:54
Aha, kicsit pongyolán fogalmaztam, persze lehet, hogy érted csak tréfának szántad de pontosítom. Azt jelenti, hogy 10 fokos szögben világít, vagyis ennyi a fénysugár széttartási szöge. Jó messzire elmegy a fény és csak viszonylag keveset halványul. Közelre viszont kicsi erõs kört világít.
#7738
Írta 2005. július 16. - 23:02
Idézet a leírásból: "Ezzel a LED-es kerékpárlámpával már látni is lehet, nem csak látszani.
Az utat nagy fényerõvel világítja meg 10-15 m távolságig."
Ha jól tudom, 10 fokban világít.
Bakker miaz, hogy 10 fokban világít ?!!! Nyár van 30 fok
#7739
Írta 2005. július 16. - 04:09
Helló, mostantól idõnként elõfordulok én is.
Elõre bocsi a hosszú szövegért de tudom, hogy csak így sikerül leírni amit ötlet szinten javasolok a korábban itt olvasottakkal kapcsolatosan.
Szerintem az újabb nagyfényü ledekkel szerelt lámpák a legtakarékosabbak. Persze az ára az nem feltétlen olcsó.
Ha valakit érdekel akkor érdemes benézni a következõ címre:
http://www.luxeon.hu..._elemlampa.html
Itt van bringára szerelhetõ is és fejlámpa is. (ezzel kapcsolatban is többször volt kérdés)
Fent bemásoltam a címet ahol meg lehet nézni. Egy kis ízelítõ:
(Nagyon erõs a fénye de csak keskeny szögben világít viszont messzire visz)
Idézet a leírásból: "Ezzel a LED-es kerékpárlámpával már látni is lehet, nem csak látszani.
Az utat nagy fényerõvel világítja meg 10-15 m távolságig."
Ha jól tudom, 10 fokban világít.
A cím: Global-Akku Budapest,
Tátra u. 12/A (A Margit híd pesti hídfõjénél).
Telefon 329-3396
Félreértés ne essék, itt nem a boltot akarom reklámozni hanem elég sok kérdés merült fel a "világítást de milyent és honnan?" témában. Ezt a lehetõséget ismerem amivel itt a fórumon még nem találkoztam és talán ezzel is hozzájárulok a megoldáshoz.
Persze meg is lehet építeni hasonlót házi eszközökkel de ahhoz elektronikai gyakorlat szükséges, különben hamar tönkre megy a drága alkatrész. Ezért is írtam elsõnek a kész lámpáról. Ha valaki építeni akar valami hasonlót arra is van ötletem. Ledekkel foglalkozom már évek óta kimondottan bicikli világítási célzattal (csak úgy hobbiból).
Piros hátsó villogót viszont kint a piacon árulnak olcsón. Az tényleg olcsó mert 850,-Ft volt még múltkor. Az egy 7 ledes lámpa ami olyan extrákkal is fel van szerelve amit nem feltétlen kell használni mint a féklámpa, de van rajta olyan teljesen felesleges funkció is mint az irányjelzõ, szintén pirosban. Ezt kapásból kikötöttem és a szabadon lévõ két-két ledet rákötöttem a középsõ három villogóra és most mind a 7 villog menet közben. Milyen piacon kapható azt most írom..
A Keletipu.-tól elindulunk a Stadion metró megálló felé, a stadion körépítménye mellett megyünk el. Azzal szemben lévõ területen van egy hétvégi (szombat-vasárnap) nagy kipakolós piac. Ott a stadion metró felöli végén van egy bringa alkatrészes. Ott lehet kapni 850-ért ezt:
(ami rajta fityeg az a hosszú vezetéken lógó távkapcsoló és fék kapcsoló)

A kormányra lehet szerelni a kapcsolót és a fékbowdenre a fék érzékelõt(ha valaki felteszi).
A kapcsoló funkciókat persze érdemes átbarkácsolni mindenkinek saját ízlése szerint. Pl én fényerõt és ki-be módot kapcsolok vele.
A Li-ion és egyéb lítiumos aksikkal kapcsolatban töltésnél arra kell vigyázni, hogy ne melkedjen a feszültsége cellánként 4,1-4,2Volt fölé (katalógusban meg kell nézni arra a darabra melyik érvényes), ezen kívül ha nagy árammal töltöd akkor túlmelegedhet.
Kisütésnél viszont (egy cellára számolva) nem szabad 3-3,2 Volt alá lemeríteni mert azt sem szereti.
Viszont bármikor rátölthetsz, arra nem kényes. A rövidzár sem tesz jót neki de annyira nem, hogy akár fel is robbanhat tõle. A Li-polimer erre fokozottan érzékeny. Érdemes valamilyen biztosítékot beépíteni zárlatvédelemnek.
Ha valaki szeret barkácsolni akkor ajánlom a http://forum.termina...er=asc&start=50 címen található topikot.
Ezt Csak erõs idegzetüeknek ajánlom mert igencsak elszálltunk az elektronika taglalása közben hosszasan mindenre kiterjedõen.
Ott vannak képek is pl arról a billenthetõ ledsor lámpáról amit magamnak építettem de sok másról is. Az a topik egy kerékpárra szerelhetõ generátor ötletével indult de mivel az a hajtástól venné el az energiát ezért feldobtam egy célszerübb nézõpontot bringavilágítás ügyben, az energiatakarékos és mégis erõs világítást a legújabb erõs fényü ledekkel. Sõt, ilyen ledekre a régi cateye ledjeit is ki lehet cserélni és szinte újjá éled. Lensvernek átépítettem egy 3 ledes cateyét 9 ledre átkapcsolhatóan. Itt látható:
Az a szakáállszerü a ledek hûtése akar lenni.

A piros és zöld led a szinegyensúly miatt kellett bele mert egyébként nagyon lilás volt a fénye. Azt is meg tudom mutatni a régi és új között mi a különbség.
itt alul látható:

Már tényleg búcsúzom mert túl sok lesz belõlem.
Elõre bocsi a hosszú szövegért de tudom, hogy csak így sikerül leírni amit ötlet szinten javasolok a korábban itt olvasottakkal kapcsolatosan.
Szerintem az újabb nagyfényü ledekkel szerelt lámpák a legtakarékosabbak. Persze az ára az nem feltétlen olcsó.
Ha valakit érdekel akkor érdemes benézni a következõ címre:
http://www.luxeon.hu..._elemlampa.html
Itt van bringára szerelhetõ is és fejlámpa is. (ezzel kapcsolatban is többször volt kérdés)
Fent bemásoltam a címet ahol meg lehet nézni. Egy kis ízelítõ:
(Nagyon erõs a fénye de csak keskeny szögben világít viszont messzire visz)
Idézet a leírásból: "Ezzel a LED-es kerékpárlámpával már látni is lehet, nem csak látszani.
Az utat nagy fényerõvel világítja meg 10-15 m távolságig."
Ha jól tudom, 10 fokban világít.
A cím: Global-Akku Budapest,
Tátra u. 12/A (A Margit híd pesti hídfõjénél).
Telefon 329-3396
Félreértés ne essék, itt nem a boltot akarom reklámozni hanem elég sok kérdés merült fel a "világítást de milyent és honnan?" témában. Ezt a lehetõséget ismerem amivel itt a fórumon még nem találkoztam és talán ezzel is hozzájárulok a megoldáshoz.
Persze meg is lehet építeni hasonlót házi eszközökkel de ahhoz elektronikai gyakorlat szükséges, különben hamar tönkre megy a drága alkatrész. Ezért is írtam elsõnek a kész lámpáról. Ha valaki építeni akar valami hasonlót arra is van ötletem. Ledekkel foglalkozom már évek óta kimondottan bicikli világítási célzattal (csak úgy hobbiból).
Piros hátsó villogót viszont kint a piacon árulnak olcsón. Az tényleg olcsó mert 850,-Ft volt még múltkor. Az egy 7 ledes lámpa ami olyan extrákkal is fel van szerelve amit nem feltétlen kell használni mint a féklámpa, de van rajta olyan teljesen felesleges funkció is mint az irányjelzõ, szintén pirosban. Ezt kapásból kikötöttem és a szabadon lévõ két-két ledet rákötöttem a középsõ három villogóra és most mind a 7 villog menet közben. Milyen piacon kapható azt most írom..
A Keletipu.-tól elindulunk a Stadion metró megálló felé, a stadion körépítménye mellett megyünk el. Azzal szemben lévõ területen van egy hétvégi (szombat-vasárnap) nagy kipakolós piac. Ott a stadion metró felöli végén van egy bringa alkatrészes. Ott lehet kapni 850-ért ezt:
(ami rajta fityeg az a hosszú vezetéken lógó távkapcsoló és fék kapcsoló)

A kormányra lehet szerelni a kapcsolót és a fékbowdenre a fék érzékelõt(ha valaki felteszi).
A kapcsoló funkciókat persze érdemes átbarkácsolni mindenkinek saját ízlése szerint. Pl én fényerõt és ki-be módot kapcsolok vele.
A Li-ion és egyéb lítiumos aksikkal kapcsolatban töltésnél arra kell vigyázni, hogy ne melkedjen a feszültsége cellánként 4,1-4,2Volt fölé (katalógusban meg kell nézni arra a darabra melyik érvényes), ezen kívül ha nagy árammal töltöd akkor túlmelegedhet.
Kisütésnél viszont (egy cellára számolva) nem szabad 3-3,2 Volt alá lemeríteni mert azt sem szereti.
Viszont bármikor rátölthetsz, arra nem kényes. A rövidzár sem tesz jót neki de annyira nem, hogy akár fel is robbanhat tõle. A Li-polimer erre fokozottan érzékeny. Érdemes valamilyen biztosítékot beépíteni zárlatvédelemnek.
Ha valaki szeret barkácsolni akkor ajánlom a http://forum.termina...er=asc&start=50 címen található topikot.
Ezt Csak erõs idegzetüeknek ajánlom mert igencsak elszálltunk az elektronika taglalása közben hosszasan mindenre kiterjedõen.
Ott vannak képek is pl arról a billenthetõ ledsor lámpáról amit magamnak építettem de sok másról is. Az a topik egy kerékpárra szerelhetõ generátor ötletével indult de mivel az a hajtástól venné el az energiát ezért feldobtam egy célszerübb nézõpontot bringavilágítás ügyben, az energiatakarékos és mégis erõs világítást a legújabb erõs fényü ledekkel. Sõt, ilyen ledekre a régi cateye ledjeit is ki lehet cserélni és szinte újjá éled. Lensvernek átépítettem egy 3 ledes cateyét 9 ledre átkapcsolhatóan. Itt látható:
Az a szakáállszerü a ledek hûtése akar lenni.

A piros és zöld led a szinegyensúly miatt kellett bele mert egyébként nagyon lilás volt a fénye. Azt is meg tudom mutatni a régi és új között mi a különbség.
itt alul látható:

Már tényleg búcsúzom mert túl sok lesz belõlem.
#7740
Írta 2005. július 12. - 21:47
3.6v trafo kapcsolo uzemu tap es barmi is kijohet
most kerdezem az okosakat mennyire feljek a lipotol vagy liiontol a nekem megfelelo uzemeltetes kozben.
most kerdezem az okosakat mennyire feljek a lipotol vagy liiontol a nekem megfelelo uzemeltetes kozben.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





