Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Látni & látszani!

* * * * * 2 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
8736 hozzászólás a témában

#741
Balu1

Balu1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.726 hozzászólás

Ennek a "Cateye Volt300"-nak ilyen a fénye a teszt szerint:

 

Cateye_Volt300.jpg

 

"A Cateye Volt300 felszerelése a neves japán gyártó híréhez méltóan egyszerű és biztos, a 35 mm kormányátmérővel is kompatibilis FlexTight™ használatával szerszámra sem lesz szükségünk. A kis tömegnek köszönhetően még rázós utakon sem hajlamos az elmozdulásra. A kezelés a lámpatest tetején elhelyezett, megvilágított nyomógomb segítségével történik, akár kesztyűben, sötétben is könnyen be- és kikapcsolható. A Volt300 vízálló, karbantartásmentes, opcionális sisakkonzol is kapható, amellyel a fejvédőre is fel tudjuk szerelni.

 

A Volt300 leparkoláskor a kormányról egy mozdulattal leszerelhető, a nadrág vagy kabátzsebben sem foglal sok helyet. Még egy figyelmesség a japán tervezők részéről: a Volt300 emlékszik az utoljára használt üzemmódra, bekapcsoláskor ez jelentkezik először."

 

"300 Lumen fényteljesítmény

Li-ion akkumulátor, 3.7V-2200mAh kapacitás

USB-csatlakozóról tölthető

Kb. 3 óra üzemidő maximális teljesítmény mellett,

akár 60 óra láthatóságot biztosító villogó üzemmódban."

 

 

Szerintem általános, nem túl gyors kerékpározáshoz kellemesen használható.  

Azért a nagy éjszakai erdei túrákra jól jöhet még valami "szúrósabb" (szűkebb és erős távoli)  extra fény a sisakra, mellette.

Kemény DH csapatásokra meg kötelezően kell valami nagyon "kemény" fényforrás még plusz a sisakra. 


Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.

Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !

A találmányok már csak ilyenek..


#742
laczie

laczie

    fórumtag

  • fórumtag
  • 120 hozzászólás
  • LocationBudapest

Köszönöm a tippeket!

Azóta megvettem a Cateye -t , ami valóban jó vételnek tűnik 14.000 ért. Menetben még sajnos nem sikerült tesztelnem, de a fényereje elég meggyőző és hát Cateye, szóval minőséginek és tartósnak tűnik.

http://www.bringabut...lheto-akku.html

Hátulra meg szerintem az utolsó darab Blackburn-t hoztam el ugyanonnan, mert már nincs az oldalon. Biztos van jobb is , de régóta tetszett ez a lámpa. Egy barátomnak 4.0 - ája van, de az kétszer annyiba kerül. Nekem ez 2.900 volt. 

http://https://www.b...tml#.VqNYEPnhDs

 

 

 



#743
Balu1

Balu1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.726 hozzászólás

Vannak itt 2016-osként hirdetett lámpa tesztek:

http://bikemag.hu/ke...ek-es-bemutatok


Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.

Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !

A találmányok már csak ilyenek..


#744
Balu1

Balu1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.726 hozzászólás

Na látod, erről beszéltem.


  • donciccio kedveli ezt

Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.

Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !

A találmányok már csak ilyenek..


#745
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.381 hozzászólás

már le szerettem volna rövidíteni,de attól tartok,h nem tudom vízmentesen lezárni a spagót. úgy látszik,nincs mit tenni. majd le lesz vágva,és reménykedek,h nem ázik be.

a két ünnep közt levágtam a fölös spagókat. tegnap kipróbáltam,és úgy néz ki működik. mért mindent az órám. :) 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#746
Balu1

Balu1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.726 hozzászólás

Minek akarod menet közben tölteni ? Ki vágyik ilyen baromságra ? Ki talál ki ilyet ???

 

Azt én írtam az egy óra alatt kimerülő akkus lámpához. Egyébként ha az USB csatlakozó elérhető menet közben is, akkor nem is kell töltögetni út közben, csak összedugni induláskor a powerbankkal az usb-ről tölthetőt és amíg abban van energia, addig nem merül le a lámpa sem.

 

Ezt az akció kameránál próbáltam és ott bevált Az a saját akkuról kb két-három órányit működik elvileg, a gyakorlatban viszont jóval hamarabb lemerül, különösen hidegben. A powerbankot rádugva viszont nem tudom lemeríteni azzal sem ha tele veszem folyamatosan a 64 gigás kártyát ami majdnem 7 órányi anyagot jelent. Erre a megoldásra gondoltam a kiskapacitású akkus USB-s lámpánál is.

Ha elérhető az USB csatlakozó valamelyiknél menet közben is, annál nem nagyon lehet üzemidő korlát az akku miatt.


Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.

Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !

A találmányok már csak ilyenek..


#747
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.688 hozzászólás

Ezek elég jónak tűnnek. Valaki használja is valamelyiket? Ezeknél megoldható a használat közbeni külső akkuról való töltés, vagy csak leszerelés után lehetséges?

Minek akarod menet közben tölteni ? Ki vágyik ilyen baromságra ? Ki talál ki ilyet ???

 

Nem kell tölteni, mert tök sokáig bírja az aksi. Ha meg merülni kezd azt jelzi de akkor is még órákig mész vele és feltöltöd otthon a meleg szobádban. (itt most a Cateye-ról beszélek végig) Amúgy ha félnél a lemerüléstől 3-4 ezer Ft-al többért van 2 aksis kiadás is ha jól emlékszem. Bitte: http://bringabutik.h...-akku-akku.html

Igen, olyat ajánlok amit ismerek. A haverom használja de volt egy ideig nálam is. Aki látta, azt mondta nagyon szép fénye van.

Éjszakai terepbringázásra nekem jóval erősebb lámpám van de ez nem is arra lett kitalálva és nem is arra keresed. De ha úgy adódna a helyzet, simán mehetsz vele a rád sötétedett erdőben.


marton módosította - 2016. január 04. - 01:44

Marci

#748
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás

Ezek elég jónak tűnnek. Valaki használja is valamelyiket? Ezeknél megoldható a használat közbeni külső akkuról való töltés, vagy csak leszerelés után lehetséges?

Nekem van Infini nagyon jó azonban a Cateye többet bír mivel lényegesen nagyobb az akkuja + az is mellette szól hogy cserélhető szabvány aksija van


Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#749
laczie

laczie

    fórumtag

  • fórumtag
  • 120 hozzászólás
  • LocationBudapest

Szerintem meg hagyjad ezeket az alig 1-2 oräig müködö villogocskäkat, vegyel egy ilyen rendes lämpät.

http://www.bringabut...lheto-akku.html

Ezzel mehetsz ejszaka a terepen is, ha akarsz hetekig järhatsz anelkül, hogy ällandoan a töltessel kellene foglalkoznod. (pl. en ettöl megörülök) A fenye meg kb. tökeletes, több fokozata van + villogo is 2 fajta van rajta.

 

Ha meg minit akarsz mindenkeppen, ezt nezd meg: Infiniti Super Lava

Szuper fenye van, terepen is simän mentünk vele. De ez sem sokat bir, talan 2 orät max fenyen.

http://www.mozgasvil...fini-lava-teszt

Ezek elég jónak tűnnek. Valaki használja is valamelyiket? Ezeknél megoldható a használat közbeni külső akkuról való töltés, vagy csak leszerelés után lehetséges?



#750
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.688 hozzászólás

Na jól körülnéztem a webes kínálatban, és három lehetőség maradt.

 

Van ugye a Flea 2.0, 40lm, töltöttségjelzés, gondolom menet közben ez sem tölthető, szettben 13ezer.

A másik a Super Flea, 105-120lm, töltöttségjelzés, ez nem tölthető menet közben, előre 12ezer.

És egy harmadik delikvens, Infini Lava I260W+I260R, 80lm, szettben 12ezer. Erről van valakinek tapasztalata? Mutatja a töltöttséget?

http://ebike.hu/term...lsohatso-lampa/

Szerintem meg hagyjad ezeket az alig 1-2 oräig müködö villogocskäkat, vegyel egy ilyen rendes lämpät.

http://www.bringabut...lheto-akku.html

Ezzel mehetsz ejszaka a terepen is, ha akarsz hetekig järhatsz anelkül, hogy ällandoan a töltessel kellene foglalkoznod. (pl. en ettöl megörülök) A fenye meg kb. tökeletes, több fokozata van + villogo is 2 fajta van rajta.

 

Ha meg minit akarsz mindenkeppen, ezt nezd meg: Infiniti Super Lava

Szuper fenye van, terepen is simän mentünk vele. De ez sem sokat bir, talan 2 orät max fenyen.

http://www.mozgasvil...fini-lava-teszt


marton módosította - 2016. január 03. - 02:25

Marci

#751
Balu1

Balu1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.726 hozzászólás

Igen, látszani az mindenképp jó ez a lámpa, sőt még a hazai erdőkből is kitalálhat vele a biciklis ha rá sötétedik,

még ha csak tolva is de lát annyit vele, mert bármerre is indulunk, mindenhol elég hamar kijutunk az erdőből valamelyik lakott településre.

Igaz, onnan tovább már nem nagyon, mert ha kimerült benne az akku én nincs semmi más lámpa, akkor annyi volt az aznapi tekerésnek, főleg vidéken, mert két falu között is nagyon sötét van az országúton, még ha fényvisszaverőnk van is a biciklin és jó esélyünk van rá, hogy nem ütnek el, akkor se látunk semmit lámpa nélkül az ilyen utakon ha lemerül benne a kicsi akku.  :o Hoppá!

Ez viszont elég nagy baj, mert még elemet sem lehet benne cserélni.

 

Az megint kicsit macerás de megoldás lehet, hogy leszerelni a bicajról és összekötni egy powerbankkal, hogy feltöltődjön, addig belülni egy kajáldába vagy egy parkban a padra... Szóval akármennyire is korszerű és viszonylag jól világít amíg le nem merül, elég hiányos képességű ez a lámpa ebből a szempontból, azzal együtt, hogy nekem is megtetszett a fénye és a kicsi mérete, amikor egyszer megláttam az éjszakában egy bringásnál.

 

Esetleg kettő flea és amíg az egyik a váztáskában powerbankról töltődik, addig a másik világíthat.  :D

..de ez inkább áprilisban tűnhet jó ötletnek, főleg elsején.

 

Persze ha kijutottunk vele egy erdőből és még maradt benne annyi energia, akkor  villogó üzemmódban meg lehet próbálni átmenni a sötét szakaszokon hazáig, de attól megbolondul az ember, hogy ott villog és csak addig lát az ember szakaszosan ameddig világít szaggatva, aztán csak emlékezetből vezet, hogy ott talán nem volt gödör, ha addig nem kap sokkot a villogással megvilágított koromsötét út felülettől. Már ha maradt még annyi energia, hogy legalább villogva működjön addig. 

 

Szóval mindenki döntse el, hogy nem akar többet menni mint amit a lámpa akkuja bír,

mielőtt ilyent választana.

 

Ezért sem érdemes egyetlen lámpával elindulni az éjszakába, mert bármi történhet vele út közben.

Legalább egy-egy fehér és vörös kis szilikon villogó kellene legyen még vészvilágításnak mindenkinél.

Az elfér bárhol a vázon és nem lehet útban mert kicsi. Amíg nincs rá szükség addig csak ott van, de ha egyszer szükség lesz rá, akkor kincset ér !

 

Talán én egy kicsit magasabb mérce szerint ítélem meg ezeket, mert a legjobbnak egy olyan univerzálisan, a célnak megfelelően beállítható fényerejű és széttartású, állítható fény magasságú lámpát tartok jónak, ami nem vakít de mindent megvilágít magasabban is amikor szükséges és mindig a célnak megfelelően állítható és elég akku/elem kapacitással rendelkezik több órás, közvilágítás nélküli sötétségre is felkészülten. Bármilyen körülmények között át tudjuk állítani az adott helyzetnek megfelelően.  

 

-

Általában...

Nálam az számít jól használható lámpának, amivel egy kerékpáros

korlátok nélkül tud haladni este is, akár a sötét erdőben,

akár terepen is ugyanolyan sebességgel mint nappali fényben.  

Olyan, ami mellett nem a látás minősége a korlát a haladásban.

 

Ezt nyilván, általában nem lehet átfogni egyetlen lámpával, ezért érdemes a tervezett út körülményeihez lámpát választani.

Aszfalt csíkon, kerékpár úton tól-ig pontok között használható lámpákat érdemes külön tárgyalni a.. 

Hosszabb outis túrákra való elég erős de nem vakító és időben hosszasan jól világító lámpáktól.

Külön kategória lehet az erdei túrákra való brutális reflektor is, ahol a "látni".a leginkább létfontosságú szempont.

-

 

Erdei, közúti forgalmi szituációkon kívül egészen más lámpákat is bátran használhatunk, amíg a közúti forgalomban figyelembe kell venni a közlekedés biztonsági szempontokat is.

 

Visszatérve a Flea-ra, az leginkább rövidebb utakra és inkább városi környezetre való csinos kis lámpácska, ami adott körülmények között rövidebb távon jól használható, főleg meglévő környezeti megvilágítás mellett, ahol ismerjük, hogy elég ideig fog működni, a választott fokozatban a tervezett út alatt.


Balu1 módosította - 2015. december 31. - 17:30

Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.

Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !

A találmányok már csak ilyenek..


#752
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2.348 hozzászólás

Az a legnagyobb baj ezeknél a lámpáknál, hogy a már majdnem valamire használható

legnagyobb fényerejű állás mellett gyorsan lemerül és ehhez képest még jó ára is van,

amiért az ember már többet is elvárna fényerőben és üzemidőben együtt is. 

Ha bár ezeknél az itt említetteknél a legerősebb 120 lumen (nem mondható nagyon erős fénynek a szabadban), a megvilágítás területének a kárára növekszik valamennyivel egy kisebb, jelképes terület megvilágítottsága, ami azért megfelelő vetítési kép mellett még éppen használható is lehet.. 

Láttam a Fleát és tényleg meglepődtem a fényén, na meg a kevés üzemidőn még inkább.

 

 

 

Nekem egy Super Fleám van, én úgy tekintek rá mint szuper láthatósági lámpa, villogó üzemmódban, ezért és a kis mérete miatt vettem meg országúti versenybicajra.

Folyamatos fényerejét csak ritkán használom, de ahhoz már a sebességet nagyon le kell csökkentenem ha látni is akarom az esetleges kátyúkat, a töltése kissé vicces, az alján van két érintkező pont és a töltő ezekkel érintkezik a kapcsolatot mágnesek biztosítják,(mondjuk be nem igen fog ázni) a rögzítő pántot viszont le kell venni róla ehhez.

Felhívott egy ismerős, nem tudom milyen első villogód van, de rendelj nekem egy olyat, mert brutális...

Azt az autóst aki egy ilyen első lámpával elölről elcsap nyugodtan meg lehet szándékos emberölés kísérletével vádolni! ;)

Az üzemidő meg a fényerő és a lehetséges akkuméret miatt nem meglepő, villogón nem gáz.



#753
Balu1

Balu1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.726 hozzászólás

Az a legnagyobb baj ezeknél a lámpáknál, hogy a már majdnem valamire használható

legnagyobb fényerejű állás mellett gyorsan lemerül és ehhez képest még jó ára is van,

amiért az ember már többet is elvárna fényerőben és üzemidőben együtt is. 

Ha bár ezeknél az itt említetteknél a legerősebb 120 lumen (nem mondható nagyon erős fénynek a szabadban), a megvilágítás területének a kárára növekszik valamennyivel egy kisebb, jelképes terület megvilágítottsága, ami azért megfelelő vetítési kép mellett még éppen használható is lehet.. 

Láttam a Fleát és tényleg meglepődtem a fényén, na meg a kevés üzemidőn még inkább.

 

 

Még annak idején, vagy tizenhárom éve nekem is voltak ilyen gondjaim amikor elkezdtem ledekkel foglakozni, sőt annál még jóval korábban, legalább 30 éve amikor kezdődött nálam ez a világítás "mánia" bármivel ami elérhető, mert nem láttam mást amikor a hegyen éjszakában túráztam, csak nagyon szűken azt ami közvetlenül közel és előttem volt, oldalra már semmit. Azt sem tudtam merre van az út, csak ha kicsit balra-jobbra kacsázva próbáltam világítani a szűk és gyenge akkori fényemmel, hogy meglássam az út szélét abban a gyenge és kevés szűk fényben amit eleinte csak a kerékpár dinamó (generátor) termelt meg, de nyilván az csak akkor működött ha mentem vele. Vagyis akkor sötétben kellett elindulni valamerre, aztán ha már látok, akkor talán időben kiderült, hogy éppen minek megyek neki. A Hold fény azért segített. ha meg nagyon sötét volt akkor toltam egy kis kört először, hogy legalább azt lássam merre van az út és a szélei.

 

Szóval az egy rettenet időszak volt még éjszakai világítás szempontjából.

 

Aztán jöttek az akkuról működő de gyenge, majd egyre erősebb fényű halogén lámpa kísérleteim, majd reflektorok, amit nem lehetett bírni energiával. Megpróbáltam úgy összerakni, hogy először legalább akkuról világítson egy "dinamónyi" fény. Aztán Egyre nagyobb teljesítményű halogéneket próbáltam ki,   3-5-10 Wattos, 20 Wattos és volt még 55 Wattos autó halogén is, kicsi kirakat világító üveg tükörben, amivel legalább ki tudtam próbálni legalább másodpercekre, hogy hogyan is látnék, ha volna hozzá elég akkum, de azokat már tényleg csak percekre lehetett bírni energiával.

 

Aztán felrémlett a lehetőség amikor a ledek fejlődni kezdtek. 

Még 2003-ban nekem is voltak ilyen gondjaim, amikor még a led csak kékben volt erősebb fényűben.

Akkor kék ledekkel raktam össze kb olyan fényű lámpát, ami kb annyit világított mint a mai flea. viszont, hogy ne legyen annyira feltűnő, hogy kék a fénye, a led külső palástját megérdesítettem és sárga kiemelő filc tollhoz hasonló kék fényre gerjedő festékkel vontam be. Végül a mai fehér fénnyel világító ledeket is ehhez hasonló bevonattal hozták létre és gyártják ma is a kéken világító chip felületét ilyen kékre más színben gerjedő anyaggal bevonva.

 

Akkor, 2002-2003 környékén kezdtem el foglalkozni aktívabban ezekkel, hogy jobban megismerjem az egyre inkább gyakorlatban is használhatóvá váló, kisebb fogyasztású jobb hatásfokú mobil világítás lehetőségeit.

 

Sajnos most is aranyáron adják még egyes az ismertebb néven futó gyártók az alig néhány tíz lumennyi fényt is, pedig még 200 lumen se sok, ha a szabadban használjuk. Ez elég szomorú, hogy még most is megsarcolják a nevesebb, márkájukról elhíresült gyártók a bringás világot, mert van aki nem a tényleg jót, inkább a jó név alatt márkává váltat veszi ami árban még sokkal inkább ott van és nyom a latba mint a képességeiben.

 

Viszont ma már a különböző távol keleti fogalmazóknál már Hatezer forintért is lehet venni közel ezer lumenes csodákat akku és talán töltő nélkül, de kicsivel többért már komplett tölthető lámpát is árulnak.

 

Persze annál az akku a gyenge pontja, mert az legfeljebb 5-600 mAh-s kapacitású a 2.400-3.000 mAh, amikor

annak a háromszorosa is lehetne, ha nem egy csak lámpa eladásra szánt kis kapacitású demo lítium akku

lenne a 18650-es tokban.

 

Egy ilyenről nemrég Pinyó tett fel egy képet amin jól látszik, hogy

a valós térfogat töredékét teszi csak ki a benne lévő tényleges akku mérete. 

 

Ha túl könnyű, az vagy li-polimer vagy li-ion kiskapacitású hamisítványa lehet. :)

 

Itt a cikk is amit írt róla a méregetései alapján.:

http://forum.technok...=996280#p996280

Kb egy hozzászólással feljebb, a szárnyaló galambos avatarom után ott van az itt látható kép is amit ő töltött fel.

 

Egyébként én is mértem már ezeket a kínai akkukat és szinte ugyanilyen eredményeket kaptam én is. 

 

20120527_184518.jpg


Balu1 módosította - 2015. december 30. - 12:55

Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.

Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !

A találmányok már csak ilyenek..


#754
bartadavid94

bartadavid94

    fórumtag

  • fórumtag
  • 23 hozzászólás

Na jól körülnéztem a webes kínálatban, és három lehetőség maradt.

 

Van ugye a Flea 2.0, 40lm, töltöttségjelzés, gondolom menet közben ez sem tölthető, szettben 13ezer.

A másik a Super Flea, 105-120lm, töltöttségjelzés, ez nem tölthető menet közben, előre 12ezer.

És egy harmadik delikvens, Infini Lava I260W+I260R, 80lm, szettben 12ezer. Erről van valakinek tapasztalata? Mutatja a töltöttséget?

http://ebike.hu/term...lsohatso-lampa/



#755
Balu1

Balu1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.726 hozzászólás

Ez elég nagy hiányosság.

Különben nem lenne gyakorlatban idő korlátja a legnagyobb fényerő melett sem.

 

Más. 

Tegnap jártam a Pilisben a nagy ködben.

Ott készült egy kép de alig látszik valami abból, amit ott láttam.

Itt a képen már rég feketének látszik, ahol a valóságban a fénycsóva hasította a ködöt.

Voltak részek ahol jó ha tíz méterre el lehetett látni. 

 

DSCF1920v.jpg


Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.

Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !

A találmányok már csak ilyenek..


#756
ridelife

ridelife

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.636 hozzászólás

 

Valakivel beszéltem, aki mondta, hogy felszerelve nem érhető el a Flea töltő csatlakozója. Ez igaz?

igen.


regi/hibas agyvaltokat veszek.


#757
Balu1

Balu1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.726 hozzászólás

A flea 40 lumen, super flea 120 lumen.

 

Szóval fel lehet váltani apróra

három Fleával egy SzuperFleát fényerőben,

viszont három Flea időben tovább bírja az egy "Szuperflea" fényerejét,

csak éppen árban is háromnak az árába kerül,

..ha jól rakom össze az infókat.. :)

 

Az lenne az igazi megoldás, ha az USB töltő csatlakozója elérhető lenne kerékpárra szerelve is,

mert akkor Powerbankról menet közben lehetne táplálni mint az akció kamerát. Az működik így.

Valakivel beszéltem, aki mondta, hogy felszerelve nem érhető el a Flea töltő csatlakozója. Ez igaz?


Balu1 módosította - 2015. december 28. - 21:08

Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.

Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !

A találmányok már csak ilyenek..


#758
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2.348 hozzászólás

En ugy tudom de most hogy mondod elbizonytalanodtam.gepnel leszek megnezem.de google on fenn van roluk minden.

A flea 40 lumen, super flea 120 lumen.



#759
ridelife

ridelife

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.636 hozzászólás

megneztem uzemidoben a sima jobb viszont kissebb a fenyereje.

cserebe egyik pu-i boltban a szett (elso 40 lumen) sima 15 300 mig a superflea elso egyedul 11 900 a 105 lumenes es 15 000 a 120 lumenes.

 

en 105 lumenesemnek sokkal szebb es nagyobb a fenye mint a dekasz szette.

 


regi/hibas agyvaltokat veszek.


#760
ridelife

ridelife

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.636 hozzászólás
En ugy tudom de most hogy mondod elbizonytalanodtam.gepnel leszek megnezem.de google on fenn van roluk minden.

regi/hibas agyvaltokat veszek.