Az hogy a töltõcsatlakozón keresztül az üzemi áram nem folyik át, ahogy írod, már eleve kizárja az innen történõ betáplálást is?
Attól tartok a"project" megfeneklett, de azért jó volt róla agyalni.
Ez attól függ, hogy a csatlakozó egy szál rézhuzallal van-e a az akkukhoz kötve, vagy közben van esetleg a töltõ áramkör ami korlátozza az áramot.
Ha a töltõ kontroll kör nem a lámpában kapott helyet, akkor van esély rá, különben nincs.
Legfeljebb az elem ill. akku fészek csatlakozó pontjaira lehet még vezetéket tenni, amire -polaritás helyesen!- be lehet kötni külsõ akkut is. Viszont ha valamit rosszul kötsz, pl az tápfeszt fordítva az azonnali tönkremenetelt okoz, vagy nagyobb feszültséget kapcsolsz rá, abból is baj lehet.
Szóval érdemes pontosan tudni, hogy mi van az adott körben és csak annak ismeretében érdemes tovább alakítani nagy odafigyeléssel.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..