Jelentkezz be Regisztrálj
Látni & látszani!
#4961
Posted 2007. November 22. - 21:21
attol, hogy huzott meg nem kene ilyennek lennie.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4962
Posted 2007. November 22. - 20:51
A profik utólag meg vannak munkálva.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#4963
Posted 2007. November 22. - 20:42
#4964
Posted 2007. November 22. - 20:28
Az inkább lehet, hogy erõs edzett vagy.en 2.1 bar-on szoktam versenyezni... se defekt , se hajotoerovesztes...
Lehetnél elsõ is ha jobban fefújod!
Ezt mindenképp próbáld ki.
Viszont ezt a témát itt "tibibá" hozta fel, azóta szó szót követ, érdekes is a téma,
viszont ez itt végig offtopik.
Ezt inkább a gumitopikban kellene folytatni ha valakinek még van errõl véleménye.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#4965
Posted 2007. November 22. - 20:09
a 24"-os kerek miatt nehez tekerni meg azert mert tele van minden sz@rral.
on
tudnam miert ives a hutoborda felulete?!
fisher suck
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4966
Posted 2007. November 22. - 19:02
Amikor 3,5 alá megy a nyomás akkor alig lehet már hajtani, a puha gumi deformációja "megeszi" a hajtóerõt.
Tudom mert tapasztaltam párszor. Volt már merev bringám is, háát hatalmas különbség a hátsó telós elõnyére.
en 2.1 bar-on szoktam versenyezni... se defekt , se hajotoerovesztes...ez a nyomas mindket 12 orason a 2. helyezetet hozta... nem lehet, hogy minosegi problemak vannak ott?
http://soloszabi.blogspot.com
#4967
Posted 2007. November 22. - 00:25
Eltér a stílusunk. Annyira nem engedem el, hogy elemelkedjen a kerék. Akkor már nem érzem stabilnak.Olyankor inkább visszafogom..
Kisebb nyomással viszont hamar kifáradok, nyomom de nem tudok száguldani, mintha szembeszél lenne..
Ez így is van, itt "tibibá" h.sz-a indította el a vitát, ha kicsit visszanézel.Bocs, Balu, nem bántani akarlak ezzel, én azon a véleményen vagyok, hogy mindenki azzal teker, amivel neki jólesik, a lényeg a tekerés
A többi meg egymásból nyílott.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#4968
Posted 2007. November 22. - 00:08
Bocs, Balu, nem bántani akarlak ezzel, én azon a véleményen vagyok, hogy mindenki azzal teker, amivel neki jólesik, a lényeg a tekerés
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#4969
Posted 2007. November 21. - 23:41
#4970
Posted 2007. November 21. - 23:40
LL pedig szerintem elég sokat biciklizettm ár ahhoz, hogy tudja, mennyi is az annyi.
(lassan tényleg kéne egy fizika topik, ez is egy olyan téma, hogy..)
és hogy on legyek
hozé, akkor majd mikuláskor felhívom õket, kéne egy 4-5 darab cree LED.
#4971
Posted 2007. November 21. - 23:05
OFFNem is értem, hogy tudok közlekedni 1,5-2.0bar-al...
de ez tökre nem világít ám ebben a topicban..
Egyszer próbáld rendesen felfújni! meglátod mennyivel jobban megy..
Na de ezt tényleg ne itt..
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#4972
Posted 2007. November 21. - 22:59
Amikor 3,5 alá megy a nyomás akkor alig lehet már hajtani, a puha gumi deformációja "megeszi" a hajtóerõt.
Tudom mert tapasztaltam párszor. Volt már merev bringám is, háát hatalmas különbség a hátsó telós elõnyére.
Nem is értem, hogy tudok közlekedni 1,5-2.0bar-al...
de ez tökre nem világít ám ebben a topicban..
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#4973
Posted 2007. November 21. - 22:30
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4974
Posted 2007. November 21. - 22:28
Amikor 3,5 alá megy a nyomás akkor alig lehet már hajtani, a puha gumi deformációja "megeszi" a hajtóerõt.balu,
hidd el, egy jó merevfarú egy puhább nyereggel, bélelt naciban, és széles, ballonos, de puhábbra fújt gumival sokkal jobban csillapít..
Tudom mert tapasztaltam párszor. Volt már merev bringám is, háát hatalmas különbség a hátsó telós elõnyére.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#4975
Posted 2007. November 21. - 22:08
Dec eleje, leghamarabb.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#4976
Posted 2007. November 21. - 22:00
hidd el, egy jó merevfarú egy puhább nyereggel, bélelt naciban, és széles, ballonos, de puhábbra fújt gumival sokkal jobban csillapít, mint az ilyen olcsóbb össztelósok.
hozé, ha erre járnál:
chipcadnél hagytál még Cree LED-et a köznépnek is, vagy elvitted mind?
#4977
Posted 2007. November 21. - 21:49
de már ki kéne cserélni valami komolyabb össztelósra.
Persze igazad lehet..:wykrzykni
tibibá: Ott csak azt írtam, hogy egyszer lefelé is mentem és akkor tûnt fel, mi van ott.
Najó, részemrõl is ennyi..
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#4978
Posted 2007. November 21. - 21:33
#4979
Posted 2007. November 21. - 21:04
amúhgy meg ha felfele jársz ott akkor már láthattad a balesetveszélyes szakadékot.
de a továbbiakat privátban, bár részemrõl ennyi.
#4980
Posted 2007. November 21. - 20:58
OFFemberek! tévednék ha az jutna eszembe hogy valaki egy másik topikban kifogásolta az erdõbe éoített ugratót?
ez te komolyan gondolod vagy gondoltad? neked nem egy 5méter széles turista úton kéne gurulni? már bocsánat csak így aztán nem értem az ottani hõzöngést...
Bocs, de nem értem az összefüggést a széles fényü erõs lámpám, a nagyobb súlyu keróm és a h.szólásod között.
Azt meg végképp nem, hogy ennek mi köze a túrista út szélességéhez és
a mesterségesen épített balesetveszélyes szakadékhoz.
Ha netán arra gondolsz, hogy éjszaka jártam arra.. Nem, az nappal volt világosban.
Az utolsó pillanatban észre vettem a gödröt és nem álltam fejre.
Végülis nem értem a lényegét, mit akartál ezzel mondani?
Azt kifogásolod, hogy én ott lefelé helyett inkább felfelé szoktam küzdeni a 28 kilóssal?
Esetleg az össztelós miatt mondod?
Azért használok ilyent mert nem szeretem ha minden kicsi gödör fenékberúg.
OFF_end
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..

Sign In
Create Account

Back to top






