jahh .. !!
ez joval konnyebb az XTR nel ..
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
hajtómû
Indította
maceee
, 2002. április 29. 16:08
#121
Írta 2002. július 12. - 01:54
#122
Írta 2002. július 12. - 01:53
most usa-ban erossen akciozzak $200 alatt
egy szogletes kiraly monoblokkal / szinten a RF ne menj messzire / orok eletu ...
egy szogletes kiraly monoblokkal / szinten a RF ne menj messzire / orok eletu ...
#123
Írta 2002. július 12. - 00:36
#124
Írta 2002. július 10. - 02:20
en a RF next lp-t ajanlom amit mar sokszor irtam..
RF>>> amit fizetsz azt kapod..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RF>>> amit fizetsz azt kapod..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#125
Írta 2002. július 10. - 02:16
curtispapi a leirtak alapjan az ellenkezonek is igaznak kell lenni...... ami..
ha valamire 5 korulit adnak akkor az is jelent valamit.
ha valamire 5 korulit adnak akkor az is jelent valamit.
#126
Írta 2002. július 09. - 19:25
#127
Írta 2002. július 09. - 08:55
most majd mindenki jól le fog szólni, de:
most egy truvativ stylo-m van, ami igen korrektnek tûnik. csavarozva vannak a tányérok, iszonyat könnyû (bár nem vagyok grammfejû), úgy vált, mint az álom, és a 87+ kilóm alatt sem hajlik érezhetõen.
szóval XC-re abszolút javaslom mindenkinek. és ISIS ofkorsz.
most egy truvativ stylo-m van, ami igen korrektnek tûnik. csavarozva vannak a tányérok, iszonyat könnyû (bár nem vagyok grammfejû), úgy vált, mint az álom, és a 87+ kilóm alatt sem hajlik érezhetõen.
szóval XC-re abszolút javaslom mindenkinek. és ISIS ofkorsz.
#128
Írta 2002. július 09. - 08:40
AHoy!
Nos, hamár hajtómû...
Hétvégén beruháztam egy SUGINO fedõnevû hajtómûre, és eérdekelne találkozott-e már valaki ilyennel, és mi a véleménye róla...
A szóban forgó tárgy mind 3 tárcsája alu, a legkisebb tárcsa cserélhetõ, négy karos, egész laposra kovácsolt karokkal... Az egész polír kinézetben, mindössze 7500 HuFért...
Elsõ tekergések alatt(sajna a bokasérülésem miatt eléggé korlátoztatva...) viszonylag elég merevnek bizonyult ez idáig... De még igazán nem voltam vele terepen...
Szal ha van valakinek tapsztalata, vagy infója errõl, megköszönném!
Csõváz és hátszél...
Paraferee voltam
Nos, hamár hajtómû...
Hétvégén beruháztam egy SUGINO fedõnevû hajtómûre, és eérdekelne találkozott-e már valaki ilyennel, és mi a véleménye róla...
A szóban forgó tárgy mind 3 tárcsája alu, a legkisebb tárcsa cserélhetõ, négy karos, egész laposra kovácsolt karokkal... Az egész polír kinézetben, mindössze 7500 HuFért...
Elsõ tekergések alatt(sajna a bokasérülésem miatt eléggé korlátoztatva...) viszonylag elég merevnek bizonyult ez idáig... De még igazán nem voltam vele terepen...
Szal ha van valakinek tapsztalata, vagy infója errõl, megköszönném!
Csõváz és hátszél...
Paraferee voltam
#129
Írta 2002. június 29. - 16:08
Figyelj csak ide b!
Az mtbr.com egy baromi jó kis oldal, én is sokat nézegetem, pláne mielõtt új cuccot akarok venni (mindíg). Viszont nem árt némi fenntartással kezelni az ott leírt véleményeket. Arrafelé elég erõsen dúl a sznobéria. Meg sokan havonta cserélgetik a gépeiket, és, ha az Intense után épp nem annyira jön be neki az új SantaCruz, akkor lefikázza, mint az állat.
A prodigyt meg nézegettem már egy boltban. Hát elég bikának tûnik, ha nem a NorthShore DH-hoz hasonlítod.
Az mtbr.com egy baromi jó kis oldal, én is sokat nézegetem, pláne mielõtt új cuccot akarok venni (mindíg). Viszont nem árt némi fenntartással kezelni az ott leírt véleményeket. Arrafelé elég erõsen dúl a sznobéria. Meg sokan havonta cserélgetik a gépeiket, és, ha az Intense után épp nem annyira jön be neki az új SantaCruz, akkor lefikázza, mint az állat.
A prodigyt meg nézegettem már egy boltban. Hát elég bikának tûnik, ha nem a NorthShore DH-hoz hasonlítod.
#130
Írta 2002. június 28. - 23:10
FSA V-Drive ISIS QOOL!
Könnyebb az XTR-nél, ráadásul nem fos Octalink, hanem ISIS. Na meg az ára is szuper, CC-re irtó jó, DH-ra nem használnám. (Ja van egy eladó!)
Könnyebb az XTR-nél, ráadásul nem fos Octalink, hanem ISIS. Na meg az ára is szuper, CC-re irtó jó, DH-ra nem használnám. (Ja van egy eladó!)
#131
Írta 2002. június 28. - 21:21
remélem tudtok segíteni ;D
nemsokára újítanék valami rendes hajtómûvet, de....
nézem az idei XT-t, van aki dicséri van aki szidja a kar sajtolva van a csillagba ami miatt recseghet, valamint csak 4águ a csillag (az 5 ágút nem a cocializmus miatt favorizálom ;D ) mtbr.com az ideiket nagyob lehúzza, bezzeg a 3évvel ezelõttieket nem :-/
nézem az FSA V-drive mûvet, ebben egybe a csillag meg a kar, sajna szintén csak 4ág, jónak tûnik de mtbr.com lehúzza de nagyon...
ezek még tûrhetõ áron vannak.
Marad a felsõ kategória, mint xtr, race face, carbon fsa
Utóbbit nem nagyon dicsérik, xtr ára 100fölött. race face is 80e.nél kezdõdik...viszont mtbr.com alapján õ az ász. (nem a prodigy széria)
Ki mit tud javasolni ? felhasználás xc, light freeride lenne
nemsokára újítanék valami rendes hajtómûvet, de....
nézem az idei XT-t, van aki dicséri van aki szidja a kar sajtolva van a csillagba ami miatt recseghet, valamint csak 4águ a csillag (az 5 ágút nem a cocializmus miatt favorizálom ;D ) mtbr.com az ideiket nagyob lehúzza, bezzeg a 3évvel ezelõttieket nem :-/
nézem az FSA V-drive mûvet, ebben egybe a csillag meg a kar, sajna szintén csak 4ág, jónak tûnik de mtbr.com lehúzza de nagyon...
ezek még tûrhetõ áron vannak.
Marad a felsõ kategória, mint xtr, race face, carbon fsa
Utóbbit nem nagyon dicsérik, xtr ára 100fölött. race face is 80e.nél kezdõdik...viszont mtbr.com alapján õ az ász. (nem a prodigy széria)
Ki mit tud javasolni ? felhasználás xc, light freeride lenne
#132
Írta 2002. június 26. - 18:12
és ha nem tom (egyelõre...) magam szétszedni akkor garis a dolog? (1 hónapos bringa @ berguson)
#133
Írta 2002. június 26. - 16:45
Köszi a tippet. Én magam inkább nem nyúlnék hozzá annyira. Tegnap elhoztam a boltból (maraton) ahol diribdarabra szedték, összerakták, és egyelõre úgy néz ki, megszünt az állandó kattogás. Reméljük nem tiszavirágéletû a beállt csend...
#134
Írta 2002. június 26. - 01:47
Tavaly mikor új gépet vettem, akkor nekem is egy pár hét után elkezdett kattogni a középcsapágy. Ez azért van, mert gyárilag egy csepp zsír nélkül képesek beszerelni a középrészt. Ugyan nem meridám van, de az enyém is aluváz. Szerintem az hülyeség, hogy túl merev.
Melyik boltba vetted? Mert az elképzelhetõ, hogy baszták szétszedni és bezsírozni. Sokszor megtekergetik, náluk nem kattog, aztán azt mondják, hogy megcsinálták. Ha tutira akarsz menni és értesz hozzá, akkor szedd szét és jól vágd tele zsírral.
Melyik boltba vetted? Mert az elképzelhetõ, hogy baszták szétszedni és bezsírozni. Sokszor megtekergetik, náluk nem kattog, aztán azt mondják, hogy megcsinálták. Ha tutira akarsz menni és értesz hozzá, akkor szedd szét és jól vágd tele zsírral.
#135
Írta 2002. június 25. - 17:31
Najóvan, 1 kis adalék a recsegõ (kattogó) hajtómû problematikához:
A haverommal másfél hónapja vettünk 1-1 tökugyanolyan vadiúj Merida Speed SX-et. 1-2 hete mindkét brigna elkezdett kattogni minden egyes pedáltekerésnél. Visszavittem a bótba, ahol is miszlikre szedték, tejbevajba fürösztötték az egész középrészt, aztán széttették a kezüket a szünni nem akaró pattogást hallatán, mondván: semmi gázt nem találtak, ilyen merev ez az aluváz, s amiatt lehet az anomália. A kérdésem már csak annyi, hogy akkor 1 hónapig nem vót ilyen merev, amíg síri csendben száguldott a gép, mint szél?
És akkor ha tényleg a váz miatt van, akkor vigyem vissza Meridának, hogy kenjétek a hajatokra a 3 év vázgaranciátokkal együtt? Mer engem ugyancsak bosszant ez a hang...
Aki tud valami okosat, ossza meg velem plíz.
A haverommal másfél hónapja vettünk 1-1 tökugyanolyan vadiúj Merida Speed SX-et. 1-2 hete mindkét brigna elkezdett kattogni minden egyes pedáltekerésnél. Visszavittem a bótba, ahol is miszlikre szedték, tejbevajba fürösztötték az egész középrészt, aztán széttették a kezüket a szünni nem akaró pattogást hallatán, mondván: semmi gázt nem találtak, ilyen merev ez az aluváz, s amiatt lehet az anomália. A kérdésem már csak annyi, hogy akkor 1 hónapig nem vót ilyen merev, amíg síri csendben száguldott a gép, mint szél?
És akkor ha tényleg a váz miatt van, akkor vigyem vissza Meridának, hogy kenjétek a hajatokra a 3 év vázgaranciátokkal együtt? Mer engem ugyancsak bosszant ez a hang...
Aki tud valami okosat, ossza meg velem plíz.
#136
Írta 2002. június 24. - 21:47
amikor aszondjátok, hogy szedd szét és rakd össze újra, akkor otthoni szerelésre gondoltok? mert 2 hozzászólással elõbb meg azt mondjátok, hogy az szakszerviz... (hajtókar leszedésre gondolok)
egyébként egy 1 hónapos bringánál egy általamkezelhetetlen recsegõs probléma megoldása garanciális dolognak számit? mert elvileg ez még a rossz összerakás miatt lehet nem?
egyébként egy 1 hónapos bringánál egy általamkezelhetetlen recsegõs probléma megoldása garanciális dolognak számit? mert elvileg ez még a rossz összerakás miatt lehet nem?
#137
Írta 2002. május 24. - 21:24
Aggyisten'
Tudja-e vki.,hogy SACHS hajtomuvet es agyakat hol lehet meg kapni??????
udv.
Tudja-e vki.,hogy SACHS hajtomuvet es agyakat hol lehet meg kapni??????
udv.
#138
vendég__*
Írta 2002. május 23. - 20:56
A 42-ES tányérhoz milyen kazit használsz? 42eshez nyugodtan válassz olyan sort ami 28-ra végzõdik.Galya-tetõ,Dobogó leküzdhetõ ,ha nem vagy megelégedve a tempóval , akkor már csak az edzés segíthet Rajtad...A hátsó országúti váltók töbsége mûködik 28-as fogon is! Szerintem olcsóbb egy kazi mint monoblock+hajtómû+elsõváltó csere.
Üdv: G.Pityu
Üdv: G.Pityu
#139
Írta 2002. május 23. - 20:10
Figyelj szerintem telyesen ertelmetlen ki cserelni a hajtokart szerintem nem vagy elegge formaban
#140
Írta 2002. május 22. - 23:07
Köszönöm a segítségeteket srácok!
A végén fény derült a hibára ugyanis nemrég jutott eszembe, hogy amikor a bótba belerakták a monoblokkomat a vázba, eltörték azt a müanyag menetes szorító izét. De megragasztottam és utána nem is volt vele problémám egészen idáig, persze elfeledkeztem az egészrõl. Ígyhát most vettem egy középcsapit óccsóér /a bikmagba látott acor-t/ és ennek legalább nem mûanyag a szorítója. Ezek után megszünt a recsegés úgyhogy biztos ez volt a gáz. Mindenesetre a régit nem dobom ki mert ezen kívül nincs semmi baja.
Mégegyszer köszi a segítséget!
üdv.:tormy
A végén fény derült a hibára ugyanis nemrég jutott eszembe, hogy amikor a bótba belerakták a monoblokkomat a vázba, eltörték azt a müanyag menetes szorító izét. De megragasztottam és utána nem is volt vele problémám egészen idáig, persze elfeledkeztem az egészrõl. Ígyhát most vettem egy középcsapit óccsóér /a bikmagba látott acor-t/ és ennek legalább nem mûanyag a szorítója. Ezek után megszünt a recsegés úgyhogy biztos ez volt a gáz. Mindenesetre a régit nem dobom ki mert ezen kívül nincs semmi baja.
Mégegyszer köszi a segítséget!
üdv.:tormy