miután pl egy Gyaci forma ember 2 évig nyúzza , elfárad az anyaga aztán reccsenik egyet ...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
hajtómû
Indította
maceee
, 2002. április 29. 16:08
#81
Írta 2002. szeptember 22. - 18:58
#82
Írta 2002. szeptember 22. - 18:43
Lehet, hogy örök életû hajtómû nem létezik, de...
De mi romlana el rajta?? Ha a lánckerekek cserélhetõek, akkor mi más gond lehet?
Biztos láma kérdés ez ám, de akkor sem értem...
De mi romlana el rajta?? Ha a lánckerekek cserélhetõek, akkor mi más gond lehet?
Biztos láma kérdés ez ám, de akkor sem értem...
#83
Írta 2002. szeptember 22. - 14:54
na azé ;D elõfordul az emberrel, hogy mire befejezi a hozzászólásánaka legépelését azt sem tudja mihez szól hozzá és mit írt ...
#84
vendég__*
Írta 2002. szeptember 22. - 07:39
#85
vendég__*
Írta 2002. szeptember 22. - 07:15
Örök életû alkatrészeket sajnos nem éri meg a gyártóknak piacra dobniuk! És erre sajnos õk is rájöttek!
sajnos ez nagy igazság volt.... :-[
#86
vendég__*
Írta 2002. szeptember 22. - 07:15
ruff:
nem tom hogy jött most ez ide, de valóban kb. kéccer akkora lehetek mint Bruce kolléga.
Bruce:
akkó marad az info vonal...
nem tom hogy jött most ez ide, de valóban kb. kéccer akkora lehetek mint Bruce kolléga.
Bruce:
akkó marad az info vonal...
#87
Írta 2002. szeptember 21. - 21:34
Örök életû alkatrészeket sajnos nem éri meg a gyártóknak piacra dobniuk! És erre sajnos õk is rájöttek!
#88
Írta 2002. szeptember 21. - 21:31
ruff nagyon jól mondja, nem vagyok se bodybuilder, se ugribugri, se egy kõnehéz súlyú bringás. Csak egy víkend varrior féle, aki szerint egy jó alkatrésznek örök életûnek kell lennie...
gyaci> a cseke honlapon mindkettõ hidegen kovácsolt és minden gyártással kapcsolatos megjegyzésben hasonlóak...
gyaci> a cseke honlapon mindkettõ hidegen kovácsolt és minden gyártással kapcsolatos megjegyzésben hasonlóak...
#89
Írta 2002. szeptember 21. - 20:37
Én nem ugyan nem ismerlek, meg Bruce - t sem, de szerintem Bruce nem bodybuildelt, meg talán egy icipicit könnyebb mint te vagy ...(vagy csak a Begbie beszél belõlem ? ;D ;D - Bruce ez neked szólt a többiek nem értik, ja és bocsi Beg )
egyébként szerintem is anyagban térhetnek el, esetleg belsõ kiképzésben ... vagy külsõben ...
egyébként szerintem is anyagban térhetnek el, esetleg belsõ kiképzésben ... vagy külsõben ...
#90
vendég__*
Írta 2002. szeptember 21. - 13:44
+ valami
ha kielégítõ választ akarsz, akkó szentem www.truvativ.com és/vagy info@csekert.hu (vagy valami nem-a-hátán-fekvõ-négylábú-patás [hason-ló])
ha kielégítõ választ akarsz, akkó szentem www.truvativ.com és/vagy info@csekert.hu (vagy valami nem-a-hátán-fekvõ-négylábú-patás [hason-ló])
#91
vendég__*
Írta 2002. szeptember 21. - 13:41
Bruce
bár annyira nem értek hozzá, mint amennyire belekotyogok (koty-koty...), de ha minden stimmel méretre, akkor az anyagban vagy a gyártási módban lehet a difi. pl. az 1ik meleg kovácsolással készül (ez az eccerûbb) a másik hideg kovácsolással.
az hogy meddig hajtómû az a hajtómû, az annak is függvénye hogy mire használnád. ha jól tom mind2 CC-s, az egyik a hobby, másik a profibb, de szente, brutálkodásra 1ik se alkalmas. az én hussefelt RG-m ISIS része se bírt ki 1 hónapot, széjjelkopott annyira, hogy képtelenség volt már behúzni úgy, hogy pár ugrubugri után ne akarjon leesni a hajtókar. eszt mongyuk megódottam loctite-tal, beragasztottam a rögzítõcsavart a tengelybe....azóta jó.
bár annyira nem értek hozzá, mint amennyire belekotyogok (koty-koty...), de ha minden stimmel méretre, akkor az anyagban vagy a gyártási módban lehet a difi. pl. az 1ik meleg kovácsolással készül (ez az eccerûbb) a másik hideg kovácsolással.
az hogy meddig hajtómû az a hajtómû, az annak is függvénye hogy mire használnád. ha jól tom mind2 CC-s, az egyik a hobby, másik a profibb, de szente, brutálkodásra 1ik se alkalmas. az én hussefelt RG-m ISIS része se bírt ki 1 hónapot, széjjelkopott annyira, hogy képtelenség volt már behúzni úgy, hogy pár ugrubugri után ne akarjon leesni a hajtókar. eszt mongyuk megódottam loctite-tal, beragasztottam a rögzítõcsavart a tengelybe....azóta jó.
#92
Írta 2002. szeptember 21. - 13:14
Hali!
Egy kis segítséget kérnék...
Mi a legnagyobb különbség a Truvativ Firex XR és a Stylo XR között? Nézem a csekert honlapját, és ott az összes különbség: ár (durván 10el több a stylo), tömeg (20g a stylo elõnye), a 44es lánckerék (a stylo-n 4mm-es, a firex-en nemtom mekkora)...
Miben különböznek még?
Mi a firex legnagyobb hátránya és mi a Stylo elõnye?
Melyik kinek ajánlható?
A Stylo egy-élet-egy-hajtõmû vagy 2 év múlva rögtön cserélhetõ?
Ha valaki segíteni tudna nagyon örülnék.
BRUCE
Egy kis segítséget kérnék...
Mi a legnagyobb különbség a Truvativ Firex XR és a Stylo XR között? Nézem a csekert honlapját, és ott az összes különbség: ár (durván 10el több a stylo), tömeg (20g a stylo elõnye), a 44es lánckerék (a stylo-n 4mm-es, a firex-en nemtom mekkora)...
Miben különböznek még?
Mi a firex legnagyobb hátránya és mi a Stylo elõnye?
Melyik kinek ajánlható?
A Stylo egy-élet-egy-hajtõmû vagy 2 év múlva rögtön cserélhetõ?
Ha valaki segíteni tudna nagyon örülnék.
BRUCE
#93
vendég__*
Írta 2002. szeptember 05. - 07:27
Ez egy olyan cucc, amirõl csak akkor tudnék igazán nyilatkozni, ha kipróbáltam. Lehet, hogy idegesítõ lenne, amikor nagyon meredeken megyek felfelé (kiállva), akkor a rúgó miatt nem akkor kap nyomatékot a hátsó kerék, amikor én akarom. Pl amikor kissebb hupikon is át kell menni felfele. De mondom ki kéne próbálni.
Régebben nekem is volt biopacés hajtómûvem és nem sok különbséget bírtam felfedezni biopace és nem biopace között. Valószínûleg ezért nem is maradt meg ez a rendszer.
Régebben nekem is volt biopacés hajtómûvem és nem sok különbséget bírtam felfedezni biopace és nem biopace között. Valószínûleg ezért nem is maradt meg ez a rendszer.
#94
Írta 2002. szeptember 04. - 19:32
Pont ez volt amúgy a lényege a Biopace-nek s, azaz a körmozgás alatt lehetõleg egyenlõ energiát átvinni a láncra, a lábad állásától függetlenül. Be is jött a Shimanonak....
#95
Írta 2002. szeptember 03. - 23:27
Persze, hogy nem teljesen egyenletes, de arra kell törekedni. Ja, és nyílván kiállva tekeréskor nem megy egyenletesen! ;D
Pter
Pter
#96
Írta 2002. szeptember 03. - 23:19
szerinted amikor tekersz felfelé a hegyen mennyire egyenletes az erõ amit kifejtesza pedálra?
mert szerintem az sem konstans... ennek SZVSZ pont az a lényege hogy ezt az erõt egyenlíti ki...
mert szerintem az sem konstans... ennek SZVSZ pont az a lényege hogy ezt az erõt egyenlíti ki...
#97
Írta 2002. szeptember 03. - 23:06
Nem arra gondoltam,hogy nem körpályát ír le a lábad, hanem hogy nem egyenletes a tekerés ereje/intenzitása. Amikor a rugót összenyomod, akkor az elvesz valamennyi erõt a lábadtól (elvileg veszteség) és amikor kirugózik, akkor meg hozzáad egy kicsivel kevesebbet. Szerintem ez olyan érzés lehet "kicsiben" (a kirugózáskor), mint amikor szalajt a bringa (csak ez lehet, hogy hajt valamennyire).
Pter
Pter
#98
Írta 2002. szeptember 03. - 22:56
#99
Írta 2002. szeptember 03. - 22:54
Na én mondjuk azért nem raknék egy ilyet a bringámra (az árát és a súlyát nem nézve), mert SZERINTEM nem biztos, hogy nem nyírja ki a térdedet. Ugye a tekerés akkor hatékony (és jótékony a térdedre nézve), amikor körkörösen tekersz. Namármost ez a kütyü fordulatonként kétszer hol meglöki/rásegít illetve akadályozza a lábad a körkörös pörgetésben, vagyis nem lesz hatékony (egészséges).
Vagy rosszul értelmeztem? :
Pter
Vagy rosszul értelmeztem? :
Pter
#100
Írta 2002. szeptember 03. - 18:39
tamaska
sztem ezzel tényleg fel lehet menni olyan helyeken is ahol egy natúr karral nem... de megéri??? mondjuk lehet a transalpon vagy salzkammerguton igen de itthon??? inkább veszek XTRt (persze 2003ast) mint egy ilyentet...
sztem ezzel tényleg fel lehet menni olyan helyeken is ahol egy natúr karral nem... de megéri??? mondjuk lehet a transalpon vagy salzkammerguton igen de itthon??? inkább veszek XTRt (persze 2003ast) mint egy ilyentet...