igen, gondoltam ne kelljen szenvednem a másfeles nyak egynyolcadossá alakitásábanTudok, jah! De nem egyszerû...
Van ám még1, Ádám cimborámnál van! Szintén Budapest, egy szürke hardtail, arany eloxált cuccokkal. (Az agyak tõlem vannak azon)
Elég mutatós darab lett!
De mint írtam: Lefty full ok., de inkább 1 1/8-al! Cannondale azért nem azzal csinálja, mert nekik kötelezõ a kompatibilitás a másik redszerrel!
Full érthetõ, Cannondale helyében én is ezt tenném!
Neked nem kell, vedd ki az elõnyét a másik konstrukciónak, ami ezesetben CSAK elõny!
Jelentkezz be Regisztrálj
yasec.hu
#261
Posted 2008. April 15. - 10:01
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#262
Posted 2008. April 14. - 22:53
nekem egyszer volt csak gondom vele, de akkor egy olcsó, nehéz acélsínes nyereggel használtam, amivel nem tudtam megfelelõen "összenöveszteni". mióta rugalmasabb pálcával használom, nem volt probléma.
ON
ez is karbon alien, flite nyereggel. mar oregecske szegeny...
RAUH-Welt
B E G R I F F
#263
Posted 2008. April 14. - 22:42
Nem, inkább softtail.
Még az acél országútimba is be fogok csempészni valami primkó elasztomert a nyeregcsõ becsatlakozáshoz.
Szingópárti vagyok, és azt biztonsággal tudod használni 12bar környékén.
...csak kinek a segge kívánja azt?))
Hogy mik vannak:) ilyet acélból:)
http://veeteck.rajce...EVO_III/#00.jpg
#264
Posted 2008. April 14. - 22:38
#265
Posted 2008. April 14. - 22:37
akkor minek a csuszopapucs?
excenteres monoblokk esetleg? :matrix:
Olyant is csináltunk, hasított monoblokkház nélkül!
De
-Helyigényes
-melóigényes, ezért rel. drága
-egy durung a váz közepén, acélvázaknál nem szép...
-nehéz
Majd összeszedem a képeket róla, olyannal szerintem még nem találkoztál!
#266
Posted 2008. April 14. - 22:34
De nem softail-rõl beszélünk,hanem fix támvilláról ha jól értem.
Nem, inkább softtail.
Még az acél országútimba is be fogok csempészni valami primkó elasztomert a nyeregcsõ becsatlakozáshoz.
Szingópárti vagyok, és azt biztonsággal tudod használni 12bar környékén.
...csak kinek a segge kívánja azt?
#267
Posted 2008. April 14. - 22:32
Ha legalább 5 megrendelõ összegyûlne egy-egy crankeinstein hajtómûre?
Szerintem hamar meglennének a jelentkezõk.
Hm...egy yasec leftyvel, annál feltünõbb bicaj nem sok lenne
Biztosan nem lesz Crankenstein még1x!
Nincsen értelme hajtókart cnc-vel megmunkálni!
Ezt be kell látni!
Egy kovácsolt hajtókar jobb! Meg az új szénszálas, ha okosan van megcsinálva. (Pl. Campa Record & Co.)
Nem fogok sosem olyan alkatrészt gyártani, amelyik helyett én tiszta szívbõl egy másikat választanék inkább...
Így emléknek tök jó, megmarad az utókornak, hogy ilyen is volt.
#268
Posted 2008. April 14. - 22:31
Majdnem!
Inkább a Morati-féle "fémrugós" dolog felé hajlanék. Az biztosabb mûködést sugall.
Ez az Ibis , háát nem tudom...
Olyan "berohadt a box" feeling lesz egy idõ után...
De nem softail-rõl beszélünk,hanem fix támvilláról ha jól értem.
#269
Posted 2008. April 14. - 22:28
A Bondhus nagyjából ilyen. Titán Yasec vázra beneveznék...
Rohloff (nem markolatváltóval) házából kibontva középcsapágy fölé, szíjhajtás, Fatty teló, de persze azt is csak titánból.
Nem valószínû, hogy lesz valaha titán Yasec.
Jah, a Rohloff-ot meg azzal váltod, amivel csak akarod!
Ez volt azon az egy szem Yasec fully-n is, amiben az agyváltó volt beépítve!
Amúhy azt a gépet egy cimbi használja most is. Tulajdonilag az enyém, de ingyen használja, Õ tartja karban, stb...
Majd ha felnõ a fiam, lehet neki visszakérem, mehet vele fûteni az erdõbe!
#270
Posted 2008. April 14. - 22:25
Valami ilyesmirõl lenne szó:
http://ibiscycles.com/mountain/tranny/
Majdnem!
Inkább a Morati-féle "fémrugós" dolog felé hajlanék. Az biztosabb mûködést sugall.
Ez az Ibis , háát nem tudom...
Olyan "berohadt a box" feeling lesz egy idõ után...
#271
Posted 2008. April 14. - 22:22
kérdés: még mindig tudsz headshock acél vázat hegeszteni? tudom, hogy egy már biztosan elkészült (fityiszé lett) de az már idestova 2 éve lehetett....
akarok egy lefty-t, de a cannondale vázak nem szimpatikusak.
Tudok, jah! De nem egyszerû...
Van ám még1, Ádám cimborámnál van! Szintén Budapest, egy szürke hardtail, arany eloxált cuccokkal. (Az agyak tõlem vannak azon)
Elég mutatós darab lett!
De mint írtam: Lefty full ok., de inkább 1 1/8-al! Cannondale azért nem azzal csinálja, mert nekik kötelezõ a kompatibilitás a másik redszerrel!
Full érthetõ, Cannondale helyében én is ezt tenném!
Neked nem kell, vedd ki az elõnyét a másik konstrukciónak, ami ezesetben CSAK elõny!
#272
Posted 2008. April 14. - 22:21
A Bondhus nagyjából ilyen. Titán Yasec vázra beneveznék...Még1 trükk hozzá:
fogj egy jó inbuszkulcsot, és köszörüljed el a végét totál egyenesre! Éppen csak sorjázzad le! Azok a kis csavarok rohadtul érzékenyek! Ami nem Torx, azokkal érdemes ezt meglépni, legalább teljes hosszon kihasználod a hatlapú lyukat benne!
Rohloff (nem markolatváltóval) házából kibontva középcsapágy fölé, szíjhajtás, Fatty teló, de persze azt is csak titánból.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#273
Posted 2008. April 14. - 22:20
A láncvillát szeretném nyújtani!
Gyakorlatilag mások már megcsinálták elõttem (most hirtelen a Morati jut eszembe...), lemezes becsatlakozás (egyben minimális rugózás hogy a legjobb minõségû, egyben legkeményebbre fújható gumikat lehessen használni), és ezt a rugózó tagot lehetne hossztanilag változtatni. Természetesen a támvilla ebben együttmûködne, de az már részletkérdés.
Valami ilyesmirõl lenne szó:
http://ibiscycles.com/mountain/tranny/
#274
Posted 2008. April 14. - 22:17
és megkérdezhetném hogy ez miért jó? :chin:
...a keresztbe rakott láncvilla?
A csúcs acél országúti csõszett (EOM-16.5) láncvillája téglalap keresztmetszetû, de enyhén. Épp elfér természetesen kisebb tûrést hagyva a keréknek meg a lánckeréknek, de elfér lapjára téve, nem állítva.
Egy váznak az hozza a komfortot, ha függõleges irányban némileg rugalmas, keresztben meg ha merev, jön a jó hatásfok!
A normál láncvilla forma pont az ellenkezõjét csinálja, a kompromisszumok miatt. (Máshogy szarul fér el)
Magamnak megléphetem a kevesebb kompromisszum irányát!
#275
Posted 2008. April 14. - 22:12
nekem egyszer volt csak gondom vele, de akkor egy olcsó, nehéz acélsínes nyereggel használtam, amivel nem tudtam megfelelõen "összenöveszteni". mióta rugalmasabb pálcával használom, nem volt probléma.
ON
Még1 trükk hozzá:
fogj egy jó inbuszkulcsot, és köszörüljed el a végét totál egyenesre! Éppen csak sorjázzad le! Azok a kis csavarok rohadtul érzékenyek! Ami nem Torx, azokkal érdemes ezt meglépni, legalább teljes hosszon kihasználod a hatlapú lyukat benne!
#276
Posted 2008. April 14. - 22:12
"Gondoltam en is begepelem az almom, de van aki megelozott:
(Idézet:
Eredeti szerzõ zOrg
És van még egy álom, amit mindenképp megvalósítok - az ultimate túragép:
Yasec acélváz; Cannondale Super Fatty Ultra DL/R villa EightyAid tuninggal; Rohloff Speedhubbal. "Rollin'-rollin'-rollin'..."
(Asszem Fityisznek van egy ilyesmi összeállítás - természetesen egysebességes változatban.))
A Fatty nekem tokeletesen muxik a tuning nelkul is, de egye fene...
És ezt az általam mindig dicsért, és a legjobb féknek tartott HS33-al tudnám kiegészíteni.
Sok bikernek itt egyre jár az agya.
Off:
Hogy saját magamnak rögtön ellent is mondjak, azért a tárcsáktól nem válnék már meg szívesen, mert ez csak jobb hóban-sárban. Speedhub mindig is foglalkozatott, de csak XTR lett mindenbõl. Hogy õszinte legyek, nem mertem belefogni a Rohloff-ba soha….
Jövõre szeretnék egy új vázat, a Fatty biztosan marad…..
#277
Posted 2008. April 14. - 22:09
egy olyan kerékpár hiányzik, amin semmi nem made in távolkelet és semmi nem shimano. ez azt hiszem megközelítõleg 10 éve az álmom
Nekem a montimon amit most csinálok magamnak, csak az elsõ átdobó lesz Shimano (XTR).
Talán pont azért, nehogy valaki megbélyegezzen mint Shimano gyûlölõ, mert ez nem lenne igaz!
Az eg másik dolog, hogy nekem nem kell fékváltókar a montira, a fordítva mûködõ váltótól meg kiráz a hideg, a Hyperglide-t megjelenése után egybõl kipróbáltam, majd 3 hónappal késõbb dobtam le a francba, Biopace detto, és még sorolhatnám...
De vannak a Shimanonak igen is jó dolgai, azokat ki kell válogatni!
(Mondjuk ez az XTR átdobó véletlenül csúszott be, ezt dobta a gép!
#278
Posted 2008. April 14. - 22:08
Nekem is van 1 ilyen, karboncsöves, de a mechanika ugyanaz. Az a csavar acélból van, nekem nem volt vele gondom, igaz én rossz alkatrésztesztelõ vagyok, nálam sokminden mûködik.
Ez a nyeregcsõ is hibátlan volt eddig a 76kg-om alatt. Maga a fejkialakítás tényleg nem a legzseniálisabb...
nekem egyszer volt csak gondom vele, de akkor egy olcsó, nehéz acélsínes nyereggel használtam, amivel nem tudtam megfelelõen "összenöveszteni". mióta rugalmasabb pálcával használom, nem volt probléma.
ON
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#279
Posted 2008. April 14. - 22:06
#280
Posted 2008. April 14. - 21:48
Abból a 30-as Colombusból 2 mm-s fallal kunyizhatok részemre, alalttam pont megfelelõ lesz! A többit egyeztetjük!
Esélytelen!
Nem kell az neked, az egy "buta csõ"! A tiéd SAT-ból lesz, szakítószilárdsága "csak" jó másfélszer van feljebb, ergo lesz valami komfortja is a gépnek!
Egy LongJohn-nak nem kell sok komfort, rápakolok 100kg-t azt az majd kilapítja a gödröket!

Sign In
Create Account

Back to top






