Érdekelnének a mostanában vásárolt AM Classik tárcsás monti agyakkal kapcsolatos tapasztalatok. Csapágyak alapból sz@rok, ill.csere beszerezhetõ, esetleg gyárilag OK?
Én is tudnék ocsón szerezni komplett kerekeket...
Kérlek ne kíméljetek, csakis az igazat, a színtiszta igazat... Köszi.
-Csapágyak alapból gyenge minõségûek, de azért gurul.
-Tartalék csapágy nagyon nehezen beszerezhetõ (nekem nem sikerült)
-Sarat, folyamatos vizet (durva esõ bicózás) nem bírja, csapágyak beáznak.
-Kevés zsír gyárilag a csapágyakban. (lehet ezért is áznak be?)
-Sok emberkének kotyog, fõleg a hátsó. (Próbáltam alátétekkel korrigálni de a kotyogás nem szûnik meg, pontatlan a tengely, a csapágyak nem szorulnak eléggé).
-Viszonylag könnyen szétszedhetõ, takarítható.
-Könnyû, szép.
-Agytest, tengely jól bírják a gyûrõdést (nem törik, hajlik, stb.)
-Szép eldolgozás, fõleg az agytest, tengely már nem annyira.
-Racsni szerkezet rém egyszerû (ennek ellenére láttam már tönkremenve egyet, a kalapácsok nem zártak eléggé és ledarálták a fogazott részt)
4 pár American Classic agy futott át eddig a kezemen. (saját és ismerõsök cuccai, szereltem õket)
- Zoogie / American Classic: (15mm tengely)
Elsõ saras verseny után beázott, átzsírozás és egy kis eszterga munka (nagyobb, szabványos csapágy beépítése) után tökéletesen mûködik, csak kotyog.
- WTB tárcsafékes verzió: (15mm tengely)
Elsõ saras verseny után beázott, átzsírozás és csapágycsere (nagyker garanciában használt agyból bontott) után mûködik, nem kotyog.
- WTB tárcsfékes verzió: (15mm tengely)
Elsõ saras verseny után beázott, átzsírozás és csapágycsere után pár hónappal a következõ saras versenyen a racsniban a fogazott rész ledarálódott. Alapból az elsõ és hátsó agy kotyog.
- Zoogie tárcsafékes verzió: (17mm tengely)
Elsõ saras verseny után beázott, átzsírozás után mûködik tovább. Alapból a hátsó kotyog. Féktárcsa tartó minden fékezéskor tovább menetelõdik az agytestre.