Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

American Classic agyak

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
211 hozzászólás a témában

#61
Nagy Tibor

Nagy Tibor

    vendég

  • fórumtag
  • 38 hozzászólás
Dave azt hiszem félre értetted hozzászólásomat. Én nem akartam se téged se senkit meggyõzni arról, hogy ilyen agyat vegyen, egyszerûen leírtam a tapasztalataimat.

#62
FRIZ 22

FRIZ 22

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 264 hozzászólás
2006 Szilvásvárad maraton (végig sár, esik az esõ)
Összesen az agyakban kb. 300km.
Csapágyak:CHIN HAUR 15267-2RS (15x26x7)


- Elsõ agy: American Classic logóval
Még forog, de erõsen homokdaráló hangja van.

- Hátsó agy: Zoogie logóval
Alapértelmezésben is kotyog egy kicsit. Nem lehet tökéletesen belõni. Vagy szorul, vagy kotyog.
Bal oldali csapágy megszorult, a tengelyen forog, szétszedés nélkül észre sem venni.
Agytest belsõ részében és a kazetta reteszelõ szerkezeténél, sáros vízzel kevert zsír. Kazetta testben lévõ csapágyak homokdara. A legbelsõ, legvédettebb csapágy úszta csak meg.



Haver, ugyan csak Szilváson (zsír új, 0km-es WTB disc kerekek)

- Elsõ agy: WTB verzió
1 csapágy berohadt, a másik homokdara. A középsõ kitámasztó alucsõ gyárilag ide-oda fityeg az agytestben.

- Hátsó agy: WTB verzió
Bal oldali csapágy megszorult. Jobb oldali kazettában található csapágy szorul, de forog, kitakarítás után már elég jó forog, de egy idõ után újra szorul. Agytest belsõ részében és a kazetta reteszelõ szerkezeténél, sáros vízzel kevert zsír.

Összesítés: SZ@R!!
Jó minõségû, kicsit nagyobb csapágyakkal és pontosabb tengellyel ez az agy zseniális lehetne.

Haverok akik végiggyûrték velünk a távot, BIKE POSITIVE és DEORE agyainak az égvilágon semmi bajuk.
Saját készítésû ipari csapágyas elsõ agyaim 10 éve kifogástalanul mûködnek ennél több sarat és kilométert is megjárva.
Feltöltött kép

#63
FRIZ 22

FRIZ 22

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 264 hozzászólás

1000 FT 1db ipari csapágy az AC agyba.

hátsóban van 4 db akkor az 4000FT.
de általában nem kell soha mind 4 et cserélni .
nkem beázott tönkrement 2 db.
és 2000 bõl oyan mint uykorában.

szóval errõl beszélünk.

ha kell iyen csapágy szólyatok, mondom hol kapható.


Mi az, hogy szóljuk?
Már írhatod is!!

#64
dave862

dave862

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 383 hozzászólás

azok az agyak American Classicoc, csak Zoggie felirattal, tehát sz@rok


:D nem vagyok egyedül!!

#65
dave862

dave862

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 383 hozzászólás

Hello Dave 862!

Én elhiszem, hogy nem vagy elégedett az AM aggyal csak ezt nem értem niért vagy, hmmm... ,hogy is fogalmazzak, ilyen ideges? Úgy tûnik nem mindenki ilyen elégedetlen ezzel az alkatrésszel mint Te. Így pl. én sem.
Én két szezont mentem egy elsõ-hátsó tárcsafékes változattal SUN DS 2 xc felnikkel 2-1.8-2 küllõkkel, télen -nyáron, hóban-sárban, és hidd el nem sétabiciklizésre használtam, most a feleségem használja már második szezonban és semmi bajuk, köszönik jól mûködnek.


konkrétan azért, mert egyszer kifejtettem a rossz véleményemet az amclassic agyakkal kapcsolatban, és azóta minden elégedett amclassic tulajdonos ebbe a topicba jár, hogy bebizonyítsák, igenis jó. tehát:
ha van egy jövõbe látó ember, aki a nagyon sok amclassic agy közül rábök arra, amelyik nem fog elromlani ,akkor szíves örömest visszacserélem a dt-t amclassic-ra. de mivel ilyen ember nincs, ezért egy racionálisan gondolkodó személy ( az én vagyok ) nem vesz újra olyat, ill nem nyom bele még több pénzt, amirõl tudja, hogy nagyon sok embernél, és már egyszer nála is beszart !
mindenki, akinek mûködik, írhatja, hogy igenis jó! én akkor sem kockáztatám meg mégegyszer, inkább veszek egy olyat, ami tuti jól fog mûködni évekig.
továbbra is várom az engem meggyõzni szándékozó boldog amclassic tulajdonosok véleményét :D !
ha Neked elromlik egy alkatrészed, és én azt mondom : "az az alkatrész nekem nem romlott el!", akkor vennél mégegyszer ugyanolyat? szerintem nem. akkor ?

#66
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Latott mar ilyen agyakat valaki?

elso radialisan fuzve hatso 3 kereszt.


azok az agyak American Classicoc, csak Zoggie felirattal, tehát sz@rok


a hátsót is fûzheted félradiálisra
vagyis a hajtás oldalon 3 kereszt, másikon radiál
nekem így van... jó

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#67
bmafte

bmafte

    vendég

  • fórumtag
  • 81 hozzászólás
Sziasztok!

Gondoltam epitenek konnyu, hegyre valo kerekeket (az agyak miatt irok ide):

http://www.biker.hu/?m=12&kat=Agyak
felulrol a masodik par
Ezek most AM Classic-ok? Nyilvan gyengebb minosegu, de hat valoszinuleg ugyanaz a gep gyartja ezeket is. Nem egyszerubb mar rogton megvetelkor kicserelni az osszes csapagyat SKF, vagy hasonlora (ezt mar kerdeztem valahol)?
Latott mar ilyen agyakat valaki?

A tobbi:
http://www.neuzer.hu...ryID=107#prod_1
Assault SL1 felni
DT revolution kullok
alu kulloanyak
elso radialisan fuzve hatso 3 kereszt.
BMaFTe

#68
yvorl

yvorl

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.030 hozzászólás
1000 FT 1db ipari csapágy az AC agyba.

hátsóban van 4 db akkor az 4000FT.
de általában nem kell soha mind 4 et cserélni .
nkem beázott tönkrement 2 db.
és 2000 bõl oyan mint uykorában.

szóval errõl beszélünk.

ha kell iyen csapágy szólyatok, mondom hol kapható.
www.parkpre-italy.com www.parkpre.com
http://pix.bikemag.hu/album77
TEL.:30/4108066

#69
Nagy Tibor

Nagy Tibor

    vendég

  • fórumtag
  • 38 hozzászólás
Hello Dave 862!

Én elhiszem, hogy nem vagy elégedett az AM aggyal csak ezt nem értem niért vagy, hmmm... ,hogy is fogalmazzak, ilyen ideges? Úgy tûnik nem mindenki ilyen elégedetlen ezzel az alkatrésszel mint Te. Így pl. én sem.
Én két szezont mentem egy elsõ-hátsó tárcsafékes változattal SUN DS 2 xc felnikkel 2-1.8-2 küllõkkel, télen -nyáron, hóban-sárban, és hidd el nem sétabiciklizésre használtam, most a feleségem használja már második szezonban és semmi bajuk, köszönik jól mûködnek.

#70
dave862

dave862

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 383 hozzászólás
amúgy ha a 75. posttól elolvassátok kb. 100-ig, ott pont az van kivesézve, hogy nem szabvány csapágy van a 130 disc-ben, és tavaly még senki sem kapott hozzá. tavaly õsz óta elárasztották magyarországot a nem szabványos csapágyak, és én hülye, kihagytam azt a fantasztikus lehetõséget, hogy további pénzráfordítással csinálja magamnak egy ideig-óráig mûködõ elsõ agyat...... hát persze :D !várom a további amclassic fan-ok hozzászólásait :D.

#71
dave862

dave862

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 383 hozzászólás

Nagyon könnyen javítható az am classic agy kotyogása csak egy kis hézagoló kell vagy egy pontosabb tengely. Csapágyat meg szinte mindenhol lehet hozzá rendelni katalógusból.


ok. mennyibe kerülne ez így összesen ? nem sokkal kevesebbe, mint egy új, megbízható agy. és mi rá a garancia, hogy nem szarik be újra az amclassic ??? semmi. akkor meg mirõl beszélünk?

#72
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

befûzettem, kotyogott. felhívtam egy üzletet, aki forgalmazzák ezt, azt mondták, mivel nincs rá gari, így megcseszhetem. erre ideges lettem, és vettem egy DT-t. tiszavirág életû amclassic korszakom lezárult.

Nagyon könnyen javítható az am classic agy kotyogása csak egy kis hézagoló kell vagy egy pontosabb tengely. Csapágyat meg szinte mindenhol lehet hozzá rendelni katalógusból.


A sebesség mindent megold.

 


#73
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
NA ja, a DT azárt összességében jobb, mint az az AMClassic, tartósságban bizonyosan, futásban kb. hasonlók (gyári kerekemben Dt agy van). Amiben jobb az AMClassic azt már leírtam, és ha a tartóssága gyenge, akkor hátraszorulhat a "rangsorban". EGyébként valóban mutat valamit, hogy a nagy oúti csapatok nem mennek ilyen aggyal-kerékkel, de a többi hiperkönnyûvel sem (Extralite, stb.), pedig tüköraszfalton versenyeznek és a többség 70 kg. körül van.

#74
dave862

dave862

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 383 hozzászólás
befûzettem, kotyogott. felhívtam egy üzletet, aki forgalmazzák ezt, azt mondták, mivel nincs rá gari, így megcseszhetem. erre ideges lettem, és vettem egy DT-t. tiszavirág életû amclassic korszakom lezárult.

#75
Konásjózsi

Konásjózsi

    vendég

  • fórumtag
  • 56 hozzászólás
Nekem kb. 200 méterre kellett elmennem itthonról csapágyért:D
Amugy ha már a Crossmax-nál tartunk külhoniak szerint gyenge minõségû csapágyak vannak abba is...:D

#76
Dagi

Dagi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 836 hozzászólás

olvasd elõször végig a topicot, a fele arról szól, hogy csak külföldrõl lehet néhány típusba csapágyat szerezni.

A Zöldpontban állítólag van hozzá csapágy...
Már nem keresek 13-15 centi körül mozgó, könnyû, tekerhetõ össztelós vázat...íme;)

#77
dave862

dave862

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 383 hozzászólás

Nekem a 68 grammos elsõ agy van a montimban. Eleinte jól mûködött csak aztán vettem bele egy imbuszos tengelyt és túlhúztam véletlenül. Szétment a csapágy és az agytest se tökéletes... Ez után a csapágyakat (lehet kapni bármely jobb csapágyboltban) kb 2 hónaponta kellett cserélni ugyhogy most csak versenyre használom és így teljesen jó. A hétvégi dagonyát is jól tûrte Szilváson. Viszont a hátsóra ráfér egy szerviz... Szerintem ha rendesen karban vannak tartva akkor bírják ezek az agyak. Az meg hogy nem lehet beléjük csapágyakat kapni nem igaz. Elöl és hátul is volt már cserélve és nem volt nehéz beszerezni õket.


akkor biztos hazudtam. olvasd elõször végig a topicot, a fele arról szól, hogy csak külföldrõl lehet néhány típusba csapágyat szerezni. a 0 km-esen kotyogás ( nem is akármennyire ) nem tartozik bele a "rossz karbantartás"-témakörbe. nem vágtam volna ki a kukába, és nem vettem volna helyette DT-t, hogyha nem tudtam volna az amclassicról, hogy úgyis be fog sz*rni, mert nagy százalékuk sajnos besz*rik. és ez tény. a jövõbeni kockázatot, a közismert minõséget, és jövõbeni idegállapotomat figyelembe véve dt-re váltottam, és nem tartott vissza az a pár plusz gramm sem. mindig lesznek, akik azt mondják: nekem jó az amclassic. de egy rossz amclassic is elgondolkodtatna ( és elgondolkodtatott ), hogy bevállaljam-e. hát még több száz, több ezer. és bevállaltam, hátha ... és megbántam. mégegyszer ugyanazt a hibát nem követem el. ennek ellenére minden megelégedett amclassic tulajdonos leírhatja ide, hogy hülye vagyok ,meg elõítéleteim vannak :D. majd egyszer lesz crossmaxom :D

#78
Konásjózsi

Konásjózsi

    vendég

  • fórumtag
  • 56 hozzászólás
Nekem a 68 grammos elsõ agy van a montimban. Eleinte jól mûködött csak aztán vettem bele egy imbuszos tengelyt és túlhúztam véletlenül. Szétment a csapágy és az agytest se tökéletes... Ez után a csapágyakat (lehet kapni bármely jobb csapágyboltban) kb 2 hónaponta kellett cserélni ugyhogy most csak versenyre használom és így teljesen jó. A hétvégi dagonyát is jól tûrte Szilváson. Viszont a hátsóra ráfér egy szerviz... Szerintem ha rendesen karban vannak tartva akkor bírják ezek az agyak. Az meg hogy nem lehet beléjük csapágyakat kapni nem igaz. Elöl és hátul is volt már cserélve és nem volt nehéz beszerezni õket.

#79
dave862

dave862

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 383 hozzászólás

Tapasztalatom szerint érdemesebb venni gyári kerekeket, ebben kompletten jó minden, bár itt meg 100 fölött kezdõdnek azok, amelyek megérik tömeg/minõség/ár viszonylatban az építtettekkel szemben.


Igen, sajnos engem is az ár riasztott el. Majgód egyszer... :D

#80
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Ezért írtam, hogy ára van. Ha valami baja elsz, amit csak alkatrészzel leeht javítani, akkor annyi. Ez az ára a extrakönnyûségnek + viszonylagos olcsósságnak. Nyilvánvaló, hogyha nem karbontestbõl készítik és nem különleges anyagból-eljárással, akkor egy 50-60 grammos elsõagy nem lesz hosszú életû. Ez kifejezetten versenykeréképítéshez jó, amit keveset használsz. Egyébként a többi könnyû agy (Soul-kozak, Tune, etc. + gyári karbonagyak) ára horribilis és nem tudom mennyivel tartósabbak, mint az AMclassic. Tapasztalatom szerint érdemesebb venni gyári kerekeket, ebben kompletten jó minden, bár itt meg 100 fölött kezdõdnek azok, amelyek megérik tömeg/minõség/ár viszonylatban az építtettekkel szemben.