Jelentkezz be Regisztrálj
János hegyi pályák
#101
Írta 2005. november 20. - 22:57
sagja lehet hogy kicsi, de ha bejáratódik akkor végigmozogja a 18at ha odacsapom, szal..
VV, a pike-ben abszolute semmit sem látsz, az egyik oldalt van a rugó, a másikon a csillapítás, ami kb egybe kijön, aztán úgy van és kész
#102
Írta 2005. november 20. - 22:38
#103
Írta 2005. november 20. - 22:37
#104
Írta 2005. november 20. - 22:36
és dh:) szal nekem akár jó is, csak a visszafelé lehetne gyorsabb picit.
#105
Írta 2005. november 20. - 22:36
Arra én is beneveznék, mert szeretném jobban megismerni az RS telók "lelki világát."Megbeszélünk egy idõpontot és Lcs-vel csinálunk egy haladó RS szerlõi tanfolyamot
#106
Írta 2005. november 20. - 22:32
ha mondjuk sárga-szürke és 85 vagy, akkor már mehetne az 5-ös is bõven befele és a huszas kifelé.
ha sárga-sárga, akkor kifelé mindenképpen 20-as
#107
Írta 2005. november 20. - 22:28
85 kilóvagyok
déhá
nemtom milyen rugó van benne, robé volt ugye
de azzal nincs gond sztem
#108
Írta 2005. november 20. - 22:26
szakértek én a szimmering cseréhez?
2.5ös és 15ös kell, igaz?
hány kiló vagy?
milyen rugók vannak benne?
DH vagy FR?
ja persze nem kell még feltétlenül szim csere, csak ha rossz már.
#109
Írta 2005. november 20. - 22:24
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#110
Írta 2005. november 20. - 22:22
#111
Írta 2005. november 20. - 22:22
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#112
Írta 2005. november 20. - 22:21
2.5ös és 15ös kell, igaz?
#113
Írta 2005. november 20. - 22:19
#114
Írta 2005. november 20. - 22:16
jajjhát.. 12,8 %-kal kevésbé volt ütött, kopott a lába és kb 8,44 %-kal volt szebb a becsúszója + az easton nyak.
magyjából ennyi, de télleg
szal akkor tkp semmi se rossz benne:D
picit folyik a olaj belõle, de mást nem éreztem
#115
Írta 2005. november 20. - 22:08
pedig nem ér annyit mint amennyibe fáj
Avid finom,1 yó karral
a 160-as CPS ereye akkora,mint a 203-as ElC-é,csak épp a fékérzés olyan... amilyenné akarod tenni
idáig az ElC ott hozott újat,h a lapátkezeimhez tudtam hangolni a kar helyzetét
de az egyik egy bowdenes tárcsafék, a másik pedig egy FÉK.
válaszz:)
jól döntöttél.
lcs: ez pont elég ok:D
#116
Írta 2005. november 20. - 22:05
lcs nemértem
akkor miaz hogy a másik jobb állapotú volt, ha ennek sincs semmi baja?
jajjhát.. 12,8 %-kal kevésbé volt ütött, kopott a lába és kb 8,44 %-kal volt szebb a becsúszója + az easton nyak.
magyjából ennyi, de télleg
#117
Írta 2005. november 20. - 22:04
Avid finom,1 yó karral
a 160-as CPS ereye akkora,mint a 203-as ElC-é,csak épp a fékérzés olyan... amilyenné akarod tenni
idáig az ElC ott hozott újat,h a lapátkezeimhez tudtam hangolni a kar helyzetét
#118
Írta 2005. november 20. - 21:58
egen mert kinn nem 1 huplit hívnak jumpnak és nem 1 dombot hegynek:)
amúgy az ElC-nek 1 kurva nagy elõnye van,h a fékkar HELYZETÉT szarrá le7 állítani,ugyanakkor magát a fékérzést nem különösebben le7 variálni
azzaz.
ottapont.
amúgy zsírosok ezek a bringák, a hosszu aszfalt cc-t leszámítva sokmindenre jócska....
elc meg álom
nekem is olyat!
zolle: ha 20as alatt meglesz a kocsi helyrehozása, akkor vegyünk!
holnap dõl el
#119
Írta 2005. november 20. - 21:55
amúgy az ElC-nek 1 kurva nagy elõnye van,h a fékkar HELYZETÉT szarrá le7 állítani,ugyanakkor magát a fékérzést nem különösebben le7 variálni
#120
Írta 2005. november 20. - 21:53
lcs nemértem
akkor miaz hogy a másik jobb állapotú volt, ha ennek sincs semmi baja?