Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
#1521
Posted 2009. September 30. - 00:07
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1522
Posted 2009. September 29. - 23:50
http://forum.bikemag...read.php?t=2381
kezd elkrvlni a topik .p festés, VÁLTÓ , szerelés...
ON
http://fixedgeargall...quesDecazes.htm
#1523
Posted 2009. September 29. - 23:17
Gondolom,te jobban vágod az ilyesmit.....te csinálod tizenöt éve.szinter/porfestés téma: Nemtudom hogy honnan szedted a fémipari szakkönyveidet, de rosszul olvastad.... .
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#1524
Posted 2009. September 29. - 19:45
Jaaaj neeem,félreértés van:),de az én hibám mert nem közöltem elég részletesen a dolgot.
A transporterre fújta neki a 4 alu felnit annyiért ,nem pedig a kerékpárfelnit.
akkor nemszóltam Az egész jó ár viszont.
#1525
Posted 2009. September 29. - 19:34
Hello MIndenkinek!
Egy kezdõ biciklis keresi azt a szakirodalmat amit biztosan tud használni alapvetõ karbantartási munkákhoz. Van egy ilyen de az drága is meg nem mai gyerek (Kerékpárszerelési ismeretek nive.hu! Elõre is köszönöm!
Switch333
Hello!
Van pdf-ben két angol, és egy magyar is, ha kell priviben, aztán e-mail!
#1526
Posted 2009. September 29. - 15:59
Egy kezdõ biciklis keresi azt a szakirodalmat amit biztosan tud használni alapvetõ karbantartási munkákhoz. Van egy ilyen de az drága is meg nem mai gyerek (Kerékpárszerelési ismeretek nive.hu! Elõre is köszönöm!
Switch333
#1527
Posted 2009. September 29. - 15:21
Hát akkor õt barátom jól átb@szták a palánkon, mivel nekem 500ft-ért szintereznek /felni. De másnak se sokkal drágább, külsõsnek 1000ft/db.
szerk: nem baszták át, mert autófényezõ, de sokkal jobban járt volna a szinterrel...
Ilyen "csúnya" felnik készülnek szinterrel (én csináltattam):
szinter/porfestés téma: Nemtudom hogy honnan szedted a fémipari szakkönyveidet, de rosszul olvastad. Saját szememmel láttam, és tudom hogy a szinternél a festék POR halmazállapotban kerül a vázra, nem pedig cseppfolyós. Tehát SZINTER = PORFESTÉS.
Jaaaj neeem,félreértés van:),de az én hibám mert nem közöltem elég részletesen a dolgot.
A transporterre fújta neki a 4 alu felnit annyiért ,nem pedig a kerékpárfelnit.
#1528
Posted 2009. September 29. - 14:53
#1529
Posted 2009. September 29. - 14:47
megnézem azt a törökvész utcát ha kigyógyulok ebbõl a megfázós kórból .)
#1530
Posted 2009. September 29. - 14:29
#1531
Posted 2009. September 29. - 14:23
jó áttétel kell, aztán mindenhova elég az egy sebesség.
brac szigeten se volt semmi gond, pedig rajtam volt egy ezerkilós zsák sátorral mindennel.
10% lefele mondjuk lábfelrakós móka volt...
one fcking gear! .)
Tény, hogy nem vagyok egy nagy sportbringás, de a múlthéten simán belefutottam abba az emelkedõbe ami simán kinyírt (Törökvész úton felfelé) 42-16-nál. Ha meg tudod csinálni ríszpekt, mert nekem lehetetlennek tûnt, de oltsatok le, ha nem az:)
Mondjuk a János hegyre felmennél a Colnago-val? Azért kérdem, mert Brac-on én is jártam (5éve autóval), de ott elég kemény emelkedõk voltak, így visszagondolva...nem hinném, hogy meg tudnám csinálni, úgyhogy grat, olvastam is blogon az útleírásodat;) Jah igen, ott van a horvát szigetvilág legmagasabb csúcsa is!
Engem azért is izgat a 3sebességes fixi, mert ha saját magam alakítok át egy szabadonfutós régi agyat, akkor az alkotás öröme, és a fejlesztés izgalma is megadatik! Szerintem nagyon érdekes feladat lesz!
Csinálok majd hozzá egy másik kerékszettet, ballonosabb gumikkal, és mehet terepre!
#1532
Posted 2009. September 29. - 14:00
Igen,a feketét mostam ki,a papucsot meg az Ebay hozta..
igazán szép munka szerintem!
steel is real
#1533
Posted 2009. September 29. - 13:59
brac szigeten se volt semmi gond, pedig rajtam volt egy ezerkilós zsák sátorral mindennel.
10% lefele mondjuk lábfelrakós móka volt...
one fcking gear! .)
#1534
Posted 2009. September 29. - 13:22
... nemtom, lehet én vagyok maradi, de nekem ez a 3sebi/fixi a fixizés (egyik) lényegét a puritánságot, minimalizmust vágja haza ...
Igaz, de szerintem plusz egy bovden, és egy váltókar könnyen vállalható áldozat azért, hogy túrázni is lehessen a fixivel, mert ez ettõl még örökhajtós.
Városban persze elég az egy sebesség, de ez más.
#1535
Posted 2009. September 29. - 12:53
Itt találtam képeket, pont aznap mikor sala postolta, a criticalmass-en is téma volt a 3 sebességes fixi.
Elvileg még nincs piacon az agy, a Sturmey-Archer SX3, nem is nagyon értettem, hogy a Felt hogyan forgalmazhat vele bicajokat:) (bocs a sok linkért)
Mivel valószínûleg kb 300$ lesz az agy ára (pesszimista tipp), ha egyáltalán rendelhetõ egy éven belül, ezért egy régi 3-as Sachs agyváltó megberhelésén dolgozom jelenleg, hogy lehessen hegyre menni vele:) Mondjuk egyelõre csak elméleti síkon zajlik...
... nemtom, lehet én vagyok maradi, de nekem ez a 3sebi/fixi a fixizés (egyik) lényegét a puritánságot, minimalizmust vágja haza ...
#1536
Posted 2009. September 29. - 12:04
Halihóa fekete bicobol lett a feher? szepen kipofoztad! hol keszult a papucs?
Igen,a feketét mostam ki,a papucsot meg az Ebay hozta..
#1537
Posted 2009. September 29. - 11:55
... agyváltó????? WTF?
Itt találtam képeket, pont aznap mikor sala postolta, a criticalmass-en is téma volt a 3 sebességes fixi.
Elvileg még nincs piacon az agy, a Sturmey-Archer SX3, nem is nagyon értettem, hogy a Felt hogyan forgalmazhat vele bicajokat:) (bocs a sok linkért)
Mivel valószínûleg kb 300$ lesz az agy ára (pesszimista tipp), ha egyáltalán rendelhetõ egy éven belül, ezért egy régi 3-as Sachs agyváltó megberhelésén dolgozom jelenleg, hogy lehessen hegyre menni vele:) Mondjuk egyelõre csak elméleti síkon zajlik...
#1538
Posted 2009. September 29. - 10:59
Ezekszerint már elkezdték gyártani a 3 sebis fix agyváltós bringákat. A Sturmey-Archer dobta õket nemrég piacra.
Eretnekség! Skandalum! ... stb ...
#1539
Posted 2009. September 29. - 09:51
Halihó
Kiskubai teljesen jól írta.Én is szintereztettem anno,a homokszórás kilóra megy hivatalosan,a szinterezésnél meg négyzetméter..Ez keróváznál elég nehéz,a ficak lemérte a csöveket,és mondta hogy ennyi lenne,én meg hogy OK.
Más:ahogy a barátom tegnap mondta a fixi nagggyon tud harapni
Én ki is próbáltam,ti ne tegyétek,elég fájdalmas,mikor az ujjod a lánc/tányér között jár
áhhgeszó, de ügyes
#1540
Posted 2009. September 28. - 20:51
Barátomnak az autófényezõ a 4 felnit valami 12 ezerét fújta.Ha csak a felületet veszem alapul akkor elvileg ugyanannál a faszinál nem kéne vagy nem kéne sokkal többe kerülnie a festésnek mintha elvinném szintereztetésre.
A RAL színskálával csak annyi a bajom,hogy matt,nekem nagyon megtetszett egy szín,a grafit színû metálos,visszafogottan csillogós szürke.Csak ezért érdekel az autófényezõs festék tartóssága.
Hát akkor õt barátom jól átb@szták a palánkon, mivel nekem 500ft-ért szintereznek /felni. De másnak se sokkal drágább, külsõsnek 1000ft/db.
szerk: nem baszták át, mert autófényezõ, de sokkal jobban járt volna a szinterrel...
Ilyen "csúnya" felnik készülnek szinterrel (én csináltattam):
szinter/porfestés téma: Nemtudom hogy honnan szedted a fémipari szakkönyveidet, de rosszul olvastad. Saját szememmel láttam, és tudom hogy a szinternél a festék POR halmazállapotban kerül a vázra, nem pedig cseppfolyós. Tehát SZINTER = PORFESTÉS.