naja, nem kifejezetten pályára van, csak mellesleg arra is jó.
Gondolkodom hogy, cx-külsõvel terepen, de ááá neeem, ne máááá. Ha valaki mondja simán bevállalom, de így hát nemtom, pedíg vagyok olyan hülye, na majd eccer, ha lesz espédém akkor tuti. Az tart csak vissza, hony nincs lém új külsõre. A 18-as schwalbe, az isten mindent üt annyi súlya van mint egy zsepinek.
"csak õk kiprobályák néha a velodromot, én kiprobálom néha az utcát..." -ez a tuti, ennél jobban nem tudom kifejezni.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
Started by
Bitecus
, 2002. February 02. 20:12
#4801
Posted 2006. March 18. - 20:51
#4802
Posted 2006. March 15. - 19:07
értyük.
én csinálom itt egyedül kifeyezetten páyára.
a többiek kifeyezetten városba
csak õk kiprobályák néha a velodromot, én kiprobálom néha az utcát...
én csinálom itt egyedül kifeyezetten páyára.
a többiek kifeyezetten városba
csak õk kiprobályák néha a velodromot, én kiprobálom néha az utcát...
#4803
Posted 2006. March 15. - 18:49
Ti most egyébként kifejezetten pályára csináljátok a bringát? Mert én amolyan "fixedgeargallery-s" szemléletben csinálom. Nem tudok jobb szót rá, de azon az oldalon egyszerûen érzõdik egyfajta közös szemlélet. Nemtom értitetek-e mire gondolok. Igazából én se.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#4804
Posted 2006. March 15. - 18:40
aha hát relativ nem lessz drága....
mondyuk nekem ya, "könyen beszélek" mert adóságokba vertem magam miatta.
pl. régi LX/XT monoblokk még lehet kapni néhány helyen.
mondyuk nekem ya, "könyen beszélek" mert adóságokba vertem magam miatta.
pl. régi LX/XT monoblokk még lehet kapni néhány helyen.
#4805
Posted 2006. March 15. - 18:27
7400 gramm? Az mondjuk elég korrekt, biztos nem lesz olcsó.
MIlyenbõl lehet kapni 107-est, mert én még nem láttam olyat, pedíg tényleg az lenne az optimális.
Akkor legyen jövõ hét péntek, de az biztso!
MIlyenbõl lehet kapni 107-est, mert én még nem láttam olyat, pedíg tényleg az lenne az optimális.
Akkor legyen jövõ hét péntek, de az biztso!
#4806
Posted 2006. March 13. - 19:54
amugy
miche
elsõ nagyperemes: 235g
hátso nagyperemes: 343g (zároanyával)
egész báykom most ugy néz ki ~7400g lessz.
sayna nem mindenbõl a legkönyebb van (kormány,stucni,monoblokk,nyeregcsõ..)
amugy mindenki figyelmébe aki rendes páayavázra épit báykot, 107mm es középrészt tegyen bele, mert azzal szeret kiyönni a láncvonal, a páyadolgok erre ahosszar készültek általában esetleg 110,113mm még elmegy
(nekem most 113 lessz bent, de lehet hamar kicserélem 107re, mayd kiderül élesben)
miche
elsõ nagyperemes: 235g
hátso nagyperemes: 343g (zároanyával)
egész báykom most ugy néz ki ~7400g lessz.
sayna nem mindenbõl a legkönyebb van (kormány,stucni,monoblokk,nyeregcsõ..)
amugy mindenki figyelmébe aki rendes páayavázra épit báykot, 107mm es középrészt tegyen bele, mert azzal szeret kiyönni a láncvonal, a páyadolgok erre ahosszar készültek általában esetleg 110,113mm még elmegy
(nekem most 113 lessz bent, de lehet hamar kicserélem 107re, mayd kiderül élesben)
#4807
Posted 2006. March 12. - 19:08
Evidens, hogy ha nem nyíl egyenes a láncvonal akkor hozzáér a tányérhoz és a fogaskerékhez, és lesz hangja, azt hogy mekkora azt nem tom megmondani, leesni nem fog az fix. Szerintem a leghalkabb megoldás, a vékony tányér, vékony fogaskerék vastag láncal, egyenes láncvonallal, ez atom halk. Ja és a vastag lánc sem vastag annyira, csak nagyon hajszálnyival vastagabb mint a vékony. De most miért nem bírsz annyival odébb centírozni a kereket. Az oldalra húzás a legegyszerûbb.
Nekem még sosem ért le a 170-es hajtókar, szerintem pályavázzal ez nem para mert, olyan szinten lehetetlen dönteni, hogy az leérjen, esetleg ha speedmotor lenne akkor kéne félni.
Yvorl mérd le! de miért kérded, tán nehéznek tûnik? Ha könnyû akkor meg mindegy, lefogadom rólad több súlyfölösleget lehetne leszedni, mint a bicajodról :-) Egy bizonyos szint fölött már nem számit a gramm mánia, különben is ennél jobb agyakról nem is álmodhatnál.
Nekem még sosem ért le a 170-es hajtókar, szerintem pályavázzal ez nem para mert, olyan szinten lehetetlen dönteni, hogy az leérjen, esetleg ha speedmotor lenne akkor kéne félni.
Yvorl mérd le! de miért kérded, tán nehéznek tûnik? Ha könnyû akkor meg mindegy, lefogadom rólad több súlyfölösleget lehetne leszedni, mint a bicajodról :-) Egy bizonyos szint fölött már nem számit a gramm mánia, különben is ennél jobb agyakról nem is álmodhatnál.
#4808
Posted 2006. March 12. - 18:26
bloke.
yátszol vele és elöbb utóbb kiyön a yó megoldás
más:
a miche primato agyakról nem tudtok suyadatot?? a neten nincs semmi, és még nem volt lehetõségem lemérni az enyimeket.
yátszol vele és elöbb utóbb kiyön a yó megoldás
más:
a miche primato agyakról nem tudtok suyadatot?? a neten nincs semmi, és még nem volt lehetõségem lemérni az enyimeket.
#4809
Posted 2006. March 12. - 08:31
Na úgy néz ki, hogy már csak egy probléma van hátra. Korábban írtam, hogy nagyon közel lesz a fogaskerék a küllõkhöz, ezért most arra gondoltam, hogy a lehetõ legkeskenyebb láncot teszem fel. Sheldon Brown még írja is, hogy sok elõnye van váltós láncot használni, többek között jobban tolerálja a láncvonalhibákat. Na, a kérdésem az, hogy éppen ezért az oldalirányú flexibilitásáért nem lesz-e hangosabb, esik-e le könnyebben stb.?
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#4810
Posted 2006. March 10. - 13:28
Ha ennyire engem akarsz nézegetni, feltettem még három képet:
http://kep.tar.hu/gkulcsar/50226163
Most viszont szokás szerint rohanok, hétvégén nem vagyok, levelet sem olvasok.
http://kep.tar.hu/gkulcsar/50226163
Most viszont szokás szerint rohanok, hétvégén nem vagyok, levelet sem olvasok.
#4811
Posted 2006. March 10. - 13:13
gkulcsar
hol vanna k képeid USA ból a velodrome-os bringázásodról?
még mindig nem teted fel sehov augye?
amug ya hétvégén kereslek. szóban, vag ymailben. yövõ héten meg élõben.
hol vanna k képeid USA ból a velodrome-os bringázásodról?
még mindig nem teted fel sehov augye?
amug ya hétvégén kereslek. szóban, vag ymailben. yövõ héten meg élõben.
#4812
Posted 2006. March 10. - 10:49
Ha fixivel maszkal az ember, mennyire szamit, hogy mekkora a kozeptengely magassaga? Volt mar, hogy valakinek leert kanyarban a pedal?
Mennyivel mas menni magas kozepcsapagyu geppel? Ma nagyon nezegettem egy Langstert. Ugy nez ki, hogy jo lenne a merete. Asszem megveszem.
Az outimnak olyan alacsonyan van a középcsapágya, hogy a klipsz szíjai és a mûanyag keret - ha lefelé fordulnak - a földet verdesik minden fordulatnál, érdekes hangeffektek kíséretében. Ennek ellenére gyakorlatilag sosem ér le a pedál, egyszer-kétszer megtörtént már, de emlékeim szerint abban is az aszfalton található pukli volt leginkább a ludas :-) Pályavázzal és 165-ös karral pedig gyakorlatilag kizárt a lecsapás veszélye, gondolj bele, a komolyabb pályákon a kanyarban a dõlésszög 45 fok körüli, aki országúton ennél többet bedõl, az már tud valamit... :-) A Langster meg ugye eleve a pályageometriához közelít.
#4813
Posted 2006. March 09. - 23:06
Ha fixivel maszkal az ember, mennyire szamit, hogy mekkora a kozeptengely magassaga? Volt mar, hogy valakinek leert kanyarban a pedal?
Mennyivel mas menni magas kozepcsapagyu geppel? Ma nagyon nezegettem egy Langstert. Ugy nez ki, hogy jo lenne a merete. Asszem megveszem.
Mennyivel mas menni magas kozepcsapagyu geppel? Ma nagyon nezegettem egy Langstert. Ugy nez ki, hogy jo lenne a merete. Asszem megveszem.
Merida CX500
#4814
Posted 2006. March 09. - 18:18
rastafari:
Igen, ott volt balra a vitrinben, ne haragudj
gkulcsár:
Én a 120-as miche agyat raktam 128-as vázba, egy kis shimano tuninggal sikerült elérni, hogy szimmetrikus legyen a kerék
mindenki:
látom, elég nagy probléma az alkatrész beszerzés, én ezeket a boltokat ajánlom:
www.sjscycles.com - itt nagyon sok ritkaság van, de jó drága (vannak dura ace pálya cuccok is), itt 5 font volt a posta
www.deesidecycles.com - itt van egy olyan, hogy "track stuff" a legördülõ menüben, itt 2.50 font volt a posta
www.bmx-onlineshop.de - innen még nem rendeltem, mert németül van, meg elég macerásnak tûnik, de ez elvileg csak bmx, singlespeed, meg fixer bolt
Igen, ott volt balra a vitrinben, ne haragudj
gkulcsár:
Én a 120-as miche agyat raktam 128-as vázba, egy kis shimano tuninggal sikerült elérni, hogy szimmetrikus legyen a kerék
mindenki:
látom, elég nagy probléma az alkatrész beszerzés, én ezeket a boltokat ajánlom:
www.sjscycles.com - itt nagyon sok ritkaság van, de jó drága (vannak dura ace pálya cuccok is), itt 5 font volt a posta
www.deesidecycles.com - itt van egy olyan, hogy "track stuff" a legördülõ menüben, itt 2.50 font volt a posta
www.bmx-onlineshop.de - innen még nem rendeltem, mert németül van, meg elég macerásnak tûnik, de ez elvileg csak bmx, singlespeed, meg fixer bolt
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#4816
Posted 2006. March 09. - 08:14
magyarországon n nincs suzue és nem is tudnak hozni,.
külföldrõl internetrõl tudod megrendelni.
elvileg korekt minõség nagyon yo áron, ugyanugy mint a formula.
a Miche-bõl pedig 36 lyuku kapható magyarországon.
ezért kénytelen voltam máshonan hozni én is.
én meg vacilálok hog yvastag 1/8" as láncom legyen vagy a vékony, mayd mondyuk a behatárolt fogaskerékválasztékom eldönti
külföldrõl internetrõl tudod megrendelni.
elvileg korekt minõség nagyon yo áron, ugyanugy mint a formula.
a Miche-bõl pedig 36 lyuku kapható magyarországon.
ezért kénytelen voltam máshonan hozni én is.
én meg vacilálok hog yvastag 1/8" as láncom legyen vagy a vékony, mayd mondyuk a behatárolt fogaskerékválasztékom eldönti
#4817
Posted 2006. March 08. - 21:57
Suzue agyakat hasznal valaki? Vagy hallott mar rola?
Formularol szinte ilyen jellegu kerdesem lenne.
Esetleg I.R.O.?
Formularol szinte ilyen jellegu kerdesem lenne.
Esetleg I.R.O.?
Merida CX500
#4818
Posted 2006. March 08. - 15:43
elég egyszerû a 135-ös agynak már a teste se nagyon fér be az országúti vázba nemhogy távtartóstól. a 110-est meg viszonylag könnyû távtartózni, ha meg kónuszos akkor végképp. ha megnézel egy agyat és nem érted akkor én hiába magyarázom szóban így végképp nem fogod megérteni. persze szét is lehet feszíteni a vázat azt a kicsit több mint fél centit el kell hogy viselje a váz.
#4819
Posted 2006. March 08. - 14:57
Ha már egyszer tek. topik ez itten, valaki elmagyarázhatná nekem, hogy milyen méretû hátsóagy milyen méretû vázba passzol. Ezt sosem értettem. Tehát pl. a 128mm-es outimban van most az elvileg 110mm-es B+, ugyanakkor ebbe jó lenne a 135-ös ipcsapos B+ is, vagy nem? Szóval mi a szabály, ha keskenyebb az agy, mint a váz, akkor meg lehet oldani (ez biztos, de hogyan? tengelycsere?), ha szélesebb, akkor eleve reménytelen? Mi az, ami meghatározza az agy szélességét?
Persze a legegyszerûbb nyilván az lenne, ha szétkapnám az egyiket, és megnézném, hogyan mûködik, idõvel majd erre is sor kerül. Addig is várom a felvilágosító jellegû írásokat... :-)
Persze a legegyszerûbb nyilván az lenne, ha szétkapnám az egyiket, és megnézném, hogyan mûködik, idõvel majd erre is sor kerül. Addig is várom a felvilágosító jellegû írásokat... :-)
#4820
Posted 2006. March 07. - 20:27
ya. én hétfõn találkoztam a pinarello vázas Balázsl . Õ Vig Aurél apya (többszörös pálya bajnok)
és bár yo meg fasza, de már nem vettem meg ellenben én fotoztam le és raktam fel róla képeket.
záróyelben yegyzem meg nem biztos hogy pinarello váz, ill. ha az akkor a gyárban még nem feyezték be......
ez az én véleményem.
és bár yo meg fasza, de már nem vettem meg ellenben én fotoztam le és raktam fel róla képeket.
záróyelben yegyzem meg nem biztos hogy pinarello váz, ill. ha az akkor a gyárban még nem feyezték be......
ez az én véleményem.