Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
#441
Posted 2010. October 31. - 19:51
#442
Posted 2010. October 31. - 11:31
... mert nem velodromban fogod használni, és kanyarban sem fogod olyan iszonytató mértékben bedönteni a bringát hogy leérhetne a pedál.
Viszont városban sem árt nagyobb középcsapágy magasság, pl. ha haladni akar az ember, akkor néha fel-le kell menni a járdára és olyankor kellemetlen, ha leér...
A hátrafelé nyíló papucs szerintem is fölösleges, meg a rövid utánfutás is inkább kellemetlen a kátyus városi utakon.
#443
Posted 2010. October 31. - 11:29
Jó' néz ki !
Miki, hogy lehet az, hogy a nagyobb vázban jobban ki van húzva a nyeregcsõ, mint a kissebben ?
Az áttétel? 42x16?
Az nem túl jó...
Egyébként eladó ez a váz+villa, ez kölcsönbe van a cimborától,pici dudor van az alsó csövön a muff alatt, valószínüleg egy padka miatt,de nem sérült semmi,villa is jól áll!
Pickup kollégátóll szeretném a puch-ját megszerezni,sááárga színû,és meglenne a zümi,amit terveztem!CSÕ
#444
Posted 2010. October 31. - 08:45
Jó' néz ki !
Miki, hogy lehet az, hogy a nagyobb vázban jobban ki van húzva a nyeregcsõ, mint a kissebben ?
Az áttétel? 42x16?
Az nem túl jó...
Akkor lett lefotózva a régi vázzal a gép mikor beleraktam az új nyeregcsövet,lényegesen lentebb volt beállítva használat közben!Áttétel kicsit kevés ,de itt városban egyébként fasza,lusta vagyok átrakni egy 14-es fogaskereket,vagy visszarakni a 53-18-at!CSÕ
32lyukas agyad?
#445
Posted 2010. October 31. - 01:52
#446
Posted 2010. October 31. - 00:40
nincs valakinek eladó pályaagya, valami normális....
a törtánt ugyanis h a langster hátsóagyamróé egy fékezésnél leesett a lánckerék meg a záróanya is, nem tudni hogyan, természetesen a zárógyûrû menete odalett....
én mindent el tudok hinni, de mégis hogy a rákba tekeredett le egy balmenetes záróanya?
na pont a vázépítõ szaki, mint kulcsszó, ami problémát okoz, hogy én olyat honnan szerezzek
Pajti bá, Bp külsõ ker.
#447
Posted 2010. October 30. - 22:49
Jön valaki a Januári Slovakia Experiment-re? Idén jó móka volt, csak ajánlani tudom mindenkinek Mi megyünk....
#448
Posted 2010. October 30. - 22:40
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#449
Posted 2010. October 30. - 22:39
tutira a planet x csinálja?
hát utolsó mérés szerint (bár akkor kevésbé fitt voltam) 1100W aot toltam csúcsra
Ja. Amúgymeg hidd el, nem tolsz 1500 körül
szerk.: Neis, mert akkor téged is el kéne hogy verjelek amiért nem versenyzel...mint az Iván...múltkor elindult és futott 47km-t a hegyek között, másnap ment futárkodni. Egy õstehetség az a srác állóképességi sportokban, és elissza az agyát...
#450
Posted 2010. October 30. - 22:37
Nem vagyok fiatalkorú.
És a planet-xet meggondolnám a helyedben ha olyan 1500 WATT környékén adsz le, mert Sanyiék ezt mûvelték vele:
tutira a planet x csinálja?
hát utolsó mérés szerint (bár akkor kevésbé fitt voltam) 1100W aot toltam csúcsra
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#451
Posted 2010. October 30. - 22:19
#452
Posted 2010. October 30. - 22:17
Nem gonoszkodás volt, csak felesleges mindenféle vázátalakítgatásokba belebocsátkoznod, arra még végképp fölösleges 10.000 forintot kiadnod hogy pályapapucs legyen rajta, teljesen fölösleges. Nem fogsz sûrûn áttételt cserélgetni (és emiatt lenne fontos például a gyorsabb szerelhetõség), nem kell pályageometeria (kifejezetten kényelmetlennek is találnád, hidd el.), mert nem velodromban fogod használni, és kanyarban sem fogod olyan iszonytató mértékben bedönteni a bringát hogy leérhetne a pedál.
Ha ezt elfogadod, sok pénzt spórolhatsz magadnak. Eddig a legjobb ajánlat a komplett bringa volt úgy, hogy MaTT megvenné róla a cuccokat.
Tessék, kicsi pályaváz
ITT
ITT Igazi pinás váz, gondolom nõi!!
és ITT
Vagy menjél Yasec-hoz, csinálnak olyat amilyet akarsz, aztán majd kérnek tõled dollár.
És informatív voltam.
így már egyetértek, viszont a modorodat még mindig nem kedvelem igazán.
a legjobb ajánlat eddig egy vadiúj noname vázacska volt, amire olcsó cuccokat pakolva kb ott tartanék, mint a komplett outival, amit mondtál.
a linkekkel édes vagy, de tudod, hogy le szeretném zárni szegeden úgy, hogy visszatérve is ott figyeljen még a komplett bringa.
#453
Posted 2010. October 30. - 22:15
#454
Posted 2010. October 30. - 22:14
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#455
Posted 2010. October 30. - 22:12
Sex sex sex sex
lényeg az, hogy fiatalkorú barátomnak igaza van
Nem vagyok fiatalkorú.
És a planet-xet meggondolnám a helyedben ha olyan 1500 WATT környékén adsz le, mert Sanyiék ezt mûvelték vele:
#456
Posted 2010. October 30. - 22:07
lényeg az, hogy fiatalkorú barátomnak igaza van
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#457
Posted 2010. October 30. - 22:01
mindenszépetésjótNeked
Nem gonoszkodás volt, csak felesleges mindenféle vázátalakítgatásokba belebocsátkoznod, arra még végképp fölösleges 10.000 forintot kiadnod hogy pályapapucs legyen rajta, teljesen fölösleges. Nem fogsz sûrûn áttételt cserélgetni (és emiatt lenne fontos például a gyorsabb szerelhetõség), nem kell pályageometeria (kifejezetten kényelmetlennek is találnád, hidd el.), mert nem velodromban fogod használni, és kanyarban sem fogod olyan iszonytató mértékben bedönteni a bringát hogy leérhetne a pedál.
Ha ezt elfogadod, sok pénzt spórolhatsz magadnak. Eddig a legjobb ajánlat a komplett bringa volt úgy, hogy MaTT megvenné róla a cuccokat.
Tessék, kicsi pályaváz
ITT
ITT Igazi pinás váz, gondolom nõi!!
és ITT
Vagy menjél Yasec-hoz, csinálnak olyat amilyet akarsz, aztán majd kérnek tõled dollár.
És informatív voltam.
#458
Posted 2010. October 30. - 21:57
Nem kell kicserélnie, nem pályaversenyezni akar, városi egysebi kell neki. Egy "ferdepapucsos" régi outiban ugyanúgy lehet állítani a láncfeszességet. És a csapágyház magassága sem lényeges, velodromot életében nem fog látni a bringa.
mindenszépetésjótNeked
#459
Posted 2010. October 30. - 21:56
Ha országúti vázat tudsz venni, azon is cserélni kellene a hátsó villasarut, ezen egy kicsivel több munkája lenne a vázépítõ szakinak...
Nem kell kicserélnie, nem pályaversenyezni akar, városi egysebi kell neki. Egy "ferdepapucsos" régi outiban ugyanúgy lehet állítani a láncfeszességet. És a csapágyház magassága sem lényeges, velodromot életében nem fog látni a bringa.