Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
#4221
Posted 2006. September 14. - 12:56
Azért ez durva, wazze. Pókember biztos nevezni szokott a versenyekre...
138 m a pálya, úgyhogy szûkek a kanyarok... emiatt jól be kellett dönteni õket.
#4222
Posted 2006. September 12. - 17:29
#4223
Posted 2006. September 12. - 17:28
#4224
Posted 2006. September 12. - 12:02
#4225
Posted 2006. September 10. - 17:46
#4226
Posted 2006. September 09. - 20:21
Ehh, a hátsókerék-vásárlás megint visszarántott a magyar valóságba.
Felnit nem tudott hozni a boltos, úgyhogy a küllõket sem hozta el (???). A legnagyobb tételek maradtak ki:(
Körbetelefonáltam pár boltot, majdnem mindenhol méla undorral fogadták azt az elképzelést, hogy én pontosan, dekára megmondom hogy mi kell, nekik semmi dolguk, csak elhozzák a nagykerbõl és elfogadják a pénzt. Alig bírom rátukmálni valakire a pénzem, wazze.
"Tudunk rendelni, de nem tudom, mikor jön meg." "Nem tudnál utánanézni, felhívni a nagykert?" "Nem, én leadom a rendelést, a többit a fõnökeim intézik." Ja jó, köszi...
"Ez így telefonon nem megy, be kell jönni a boltba" (9000 forintos rendelés, azért ennyi bizalom lehetne...)
Egy másik (egyébként színvonalas) bolt szerint a DT Revoból nem lehet jó kereket építeni...
Azért örörm hallani, hogy minden milyen könnyedén megy kishazánkban...
Szerencsére McGywer fórumtárs (RIP 9.0sl ) kisegített egy bilincses Tektroval, az ezeréve eladott bmx-e maradványaképp.
Így hétfõn nem marad más mint a hercehurcától beszerezni hátra egy fogast, kedden meg reményeim szerint megjönnek a "dizájnelemek" is.
További jó hétvégét mindenkinek!
#4227
Posted 2006. September 08. - 22:33
#4228
Posted 2006. September 08. - 22:14
Felnit nem tudott hozni a boltos, úgyhogy a küllõket sem hozta el (???). A legnagyobb tételek maradtak ki:(
Körbetelefonáltam pár boltot, majdnem mindenhol méla undorral fogadták azt az elképzelést, hogy én pontosan, dekára megmondom hogy mi kell, nekik semmi dolguk, csak elhozzák a nagykerbõl és elfogadják a pénzt. Alig bírom rátukmálni valakire a pénzem, wazze.
"Tudunk rendelni, de nem tudom, mikor jön meg." "Nem tudnál utánanézni, felhívni a nagykert?" "Nem, én leadom a rendelést, a többit a fõnökeim intézik." Ja jó, köszi...
"Ez így telefonon nem megy, be kell jönni a boltba" (9000 forintos rendelés, azért ennyi bizalom lehetne...)
Egy másik (egyébként színvonalas) bolt szerint a DT Revoból nem lehet jó kereket építeni...
A Shimano elsõagy (ez legalább megvan, baráti árban) a közkézen forgó infó ellenére nem 9, hanem 10 mm-es tengelyt rejtett magában. Semmi se klappol, wazzzeeeee. Aszittem ma estére legalább be tudom fûzni... hát nem.
#4229
Posted 2006. September 08. - 12:15
Mennyire a stucni mellé akarod tenni? Közvetlen a stucni mellett vastag a kormány, oda csak oversize BMX fékkar megy fel. Az a velvártban sincs, csak a Dózsa György úti bótba van, 4 rugó darabja:eek:
De ha kiljebb raksz egy 22.2es kart a vékony részre, nem biztos, hogy rendesen tudod használni. Csak mondom...
hehe:p
A középkorból származú polír acél kormány átmérõje végig ugyan annyi és csak a bilincs mellett (inkább alatt) vastagodik fel
Közben rájöttem h a velvárt webshop-ban lapozni is lehet és elõtûntek az 1200 forintos tektro bilincses barátok.
Majd megyek jövõ héten, mert ma... ....esik...
#4230
Posted 2006. September 08. - 08:21
De ha kiljebb raksz egy 22.2es kart a vékony részre, nem biztos, hogy rendesen tudod használni. Csak mondom...
#4231
Posted 2006. September 07. - 23:03
Ha patkóféked vagy kantid van, akkor viszont minek montis fékkar?
Patkófékem van, de fékkar a stucni mellé kerülne, mert alapvetõen nem lenne használatban.
Csak vész esetére és csak elsõ.
Köszi az ötleteket, de sztem a BMXhez való zsanéros fékkar lesz a befutó.
Voltam velvartban, de elég drágák vannak csak.
Sztem a B+ alapmodellje lesz és a másik fele meg felkerül a dirt-re.
#4232
Posted 2006. September 07. - 09:03
DiaCompe 287V, koskormányra való, viszont V-fékhez megfelelõ mennyiségû bovdent húz.
Én innen rendeltem egy párat:
http://www.sjscycles...per-pair-70.htm
egy hét alatt megjött.
30 font az nem kevés egy fékkarért, dehát a különcködést meg kell fizetni...
Ha patkóféked vagy kantid van, akkor viszont minek montis fékkar?
#4233
Posted 2006. September 06. - 19:01
Fékkar: biztos montist akarsz? BMX jobb oúti fékhez, ha az van. Mindenesetre olyan kart vegyél, aminek vagy zsanéros bilincse van, vagy 2 csavarral rögzül, mint ahogy a stucni fogja a kormányt Ezeket bárhova fel tudod tolni, ráadásul markolatbontás nélkül. A kormányátmérõt mérd le... BMX és MTB szabvány 22,2mm.
#4234
Posted 2006. September 06. - 15:17
Honnan szerezted a kulloket?
#4235
Posted 2006. September 06. - 15:10
Segítsetek!:toiletcla
Hol lehet olyan fékkart venni (montist), amit föl tudok húzni a koskormányra?
Sajnos ami van (Tektro 3.0), annak a bilincse szûk, szétreszelni meg nem akarom.
#4236
Posted 2006. September 06. - 14:43
Tyûûû...
Ez a B+ fixivé fordíthaó agy nem gagyi cucc?
1 éve használom, fõleg télen, hóban, szutyokban és kiválóan mûködik még.
Skidelek is vele és minden menete bírja a képzést:)
Akkor tud megszakadni, ha egy minimálisat elforog a fogaskerék, mert akkor lendületbõl lerántja a kontrát.
De a csõfogó megoldja a próblémát
Egyébként fixirõl lesznek új képek, ugyanis megújult a frontja
Csak még citromsárga pro-grip markolat kéne valahonnan:chin:
#4237
Posted 2006. September 05. - 21:09
Megrendeltem a cuccokat: Deore tárcsás elsõagy, 36db DT 2-1,5-2 küllõ, Mach1 CFX felni, felniszalag. Külsõnek a mostani Vittoria Rubino Prot rakom majd át, a mostnai kerekem meg tarcsi lesz egy elfekvõ külsõvel.
Fogaskerék még kérdõjeles (Ha valaki látta boltban az ebike-on kapható Shimano ss fogaskereket, akkor szóljon).
Kb. 910-950 g lesz a kerék fogaskerék és gumi nélkül, a tömör tengely az anyákkal nem tudom, mennyire dobja meg. Mindenesetre jó súlyban lesz:)
Majd tolok be fotókat, ha meglesz az agymûtét meg a furkálás.
Várom a pénteket:D
#4238
Posted 2006. September 04. - 20:13
#4239
Posted 2006. September 01. - 18:32
Lehet, hogy egy szerelõ ismerõsre bízom... van kettõ is. Az egyik a MÁVnál szerelõ, úgyhogy mozdony-méretekben gondolkozik. A másik mûszerész, asszem õ a jobb választás:)
A központosság nem akkora gáz. Most fúrtam magamnak lánctányért a hajtókarra, és teljesen jó lett. Csak ott könnyebb volt, mert 10es lyuk kellett. Fúrtam egy nyolcast, és reszelõvel addig tágítottam, amíg jó lett. Így mind az 5 lyuk pontos. Egy lánctányérhoz méricskéltem, hogy merre hány méter, és nem rángatja a láncot egyáltalán.
(Egy korábbi, szétesett egybesajtolt SS hajtókaromról fûrészeltem le a lánctányért a mûtéthez. Sufnituning rulez!!!)